Hibridinė „Bentley“ ateitis: kokios naujovės ir pokyčiai laukia?

1

Hibridinė „Bentley“ ateitis: kokios naujovės ir pokyčiai laukia?

Šimtametė „Bentley“ istorija mena daugybę inovacijų, turėjusių didžiulę įtaką automobilių industrijai ir kitoms rinkoms. „Bentley“ jau eilę metų yra bene daugiausia naujovių pristatantis prabangių automobilių gamintojas pasaulyje ir šiose lenktynėse pirmos vietos užleisti neketina. Pirmavimą stiprina moderniais sprendimais, o vienas naujausių – hibridinės pavaros diegimas į visą markės automobilių gamą.

„Būti pirmam yra įgimta „Bentley“ ir kitokie variantai čia neegzistuoja jau 100 metų. Todėl dviem didelėmis naujovėmis, pirmuoju segmente visureigiu ir pirmuoju hibridiniu visureigiu, gamintojas neapsiribos. Artimiausiais metais yra numatyta ne viena inovacija, nurodysianti kryptį visai automobilių rinkai, o ypač – konkurentams  prabangių automobilių segmente“, – sako „Bentley“ atstovybės Lietuvoje Evelina Avina.

Klientų norai keičiasi

Šiandien neužtenka sukurti automobilį, kuris būtų tik greitas, arba tik prabangus, arba tik erdvus. Prabangių  modelių klientai yra preciziški, jie tampa vis reiklesni ir gamintojai tą puikiai jaučia. Todėl šiandieninis prabangus automobilis turi būti ir greitas, ir erdvus, ir pasižymėti unikaliomis, tik jam būdingomis savybėmis bei turėti kuo daugiau inovacijų. Prisitaikyti prie modernaus ir greito kliento gyvenimo stiliaus, atitikti pasaulines tendencijas.

Visame pasaulyje augant didesnio pravažumo modelių populiarumui, „Bentley“ buvo pirmasis, pristatęs „luxury“ segmento SUV – „Bentayga“. Erdvus, prabangus ir labai greitas visureigis beregint tapo populiariausiu visoje gamoje: rekordiniais „Bentley“ 2017 m. pro gamyklos Kriu vartus išvažiavo 10 552 automobiliai, iš jų 4 849 buvo „Bentayga“. 2018 m. proporcija išliko panaši – beveik pusė visų pagamintų „Bentley“ buvo visureigiai.

Hibridinių iš tinklo įkraunamų variklių technologija pamažu populiarėja, tad netrukus „Bentley“ pristatė dar vieną inovaciją – „Bentayga“ su hibridiniu varikliu. Tą irgi padarė pirmas savo segmente.

3 litrų benzininis V6 variklis kartu su elektriniu motoru yra labai galingas – pasiekia 449 AG pajėgumą ir 700 Nm sukimo momentą.  Daugiau nei 5 metrų ilgio prabangus keturiais ratais varomas visureigis su tokiu variklių tandemu 100 km/val. greitį pasiekia per 5,5 sek. bei įsibėgėja iki 254 km/val., o vien elektra gali įveikti 50 kilometrų. Nepaisant šių įspūdingų duomenų, vidutinė jo CO2 emisija – vos 75 g/km. Kaip nedidelio ekologiško miestui skirto automobilio.

Naujovės „Bentley“ visada yra derinamos su tradicijomis. Todėl net ir pristatydami kelias inovacijas iš eilės – pirmąjį visureigį, pirmąjį hibridinį visureigį – „Bentley“ nė per plauką nenutolo nuo prieš šimtą metų pasakytų įmonės įkūrėjo Walterio Oweno Bentley žodžių – „Sukurti gerą, greitą, geriausią savo klasėje automobilį“.

Ateitis siejama su elektra

„Bentley Bentayga Hybrid“ – tik pirmasis modelis, suderinantis išskirtinę galią bei prabangą su ekologija. Automobilių ateitis siejama su elektriniais varikliais, tad jau po kelerių metų daugelis gatvėse matomų transporto priemonių turės kelias modifikacijas – varomus tradiciniais degalais ir hibridines.

Elektriniai varikliai į automobilius montuojami ne tik dėl ekologijos. Hibridinių jėgainių našumo rezultatai – daug geresni nei tik benzininių, nes didelis elektros variklio sukimo momentas pasiekiamas akimirksniu ir leidžia įsibėgti greičiau. Hibridinių automobilių universalumas leidžia dalį maršruto – pavyzdžiui, atkarpą senamiestyje – įveikti naudojantis vien elektra, o dalį – derinant abu variklius.

Todėl „Bentley“ hibridinių automobilių gama plėsis ir 2025 m. kiekvienas prabangus britiškas automobilis: „Bentayga“, „Continental“, „Mulsanne“ ir kiti – turės po modifikaciją su įkraunama hibridine pavara.

Hibridinės pavaros yra praktiškesnės nei vien elektrinės. Kai kurių Europos miestų centrinėse gatvėse jau šiandien yra ribojamas benzinu ir dyzelinu varomų automobilių eismas, tačiau įkraunami hibridai gali važiuoti visur. Tuo pačiu jie gali būti naudojami ilgose kelionėse, per dieną įveikti šimtus kilometrų dideliu greičiu – tai neįmanoma su jokiu elektra varomu automobiliu.

Tokiu būdu „Bentley“ suderins tai, kas dar neseniai atrodė visiškos priešingybės – galią su ekologija.

Pranešimą paskelbė: Eiviltas Paraščiakas, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Black 014 38
 
Converse Chuck Taylor All Star Hi White/White 36,5
 
Camper Imar Copa K200929 White Natural 36
 
Vagabond Anni 4937-001 Black 37
 
Crocs™ Funlab Unicorn Charm Sandal Kids Lavender 28

Rekomenduojame

Mobilumo paketas iš Lietuvos vežėjų atims didelę dalį Europoje vežamų krovinių

Mobilumo paketas iš Lietuvos vežėjų atims didelę dalį Europoje vežamų krovinių

Mobilumo paketo įsigaliojimui besiruošiantis Lietuvos transporto ir logistikos verslas atkreipia dėmesį, kad be kitų diskriminuojančių nuostatų, lieka neišspręstas klausimas, kaip šio dokumento reikalavimai bus taikomi trečiųjų šalių vežėjams. Baiminamasi, kad dėl tokios situacijos ES vežėjai susidurs su iškreipta konkurencija, o Rusijos, Baltarusijos ir kitų trečiųjų šalių vežėjai perims didelę dalį Lietuvos vežėjų krovinių Bendrijoje. Pasak […]

Dar daugiau lėšų skiriama gyvenviečių kelių asfaltavimui

Dar daugiau lėšų skiriama gyvenviečių kelių asfaltavimui

Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu 34,7 mln. eurų skirta gyvenviečių infrastruktūrai gerinti. Dar šiais metais įvairių Lietuvos rajonų gyvenviečių gatvės bei gyvenvietes jungiantys keliai su žvyro danga bus išasfaltuoti.  Antruoju lėšų skirstymo etapu prioritetas teikiamas tiems kelių objektams, kurie atitinka Apraše nustatytus reikalavimus ir kurių viešieji pirkimai darbams įsigyti planuojami baigti iki šių metų liepos […]

J. Narkevič: Lietuva sieks turėti virtualų oro vežėją

J. Narkevič: Lietuva sieks turėti virtualų oro vežėją

Siekdama gerinti Lietuvos pasiekiamumą oro transportu, Susisiekimo ministerija siūlo Vyriausybei steigti nacionalinį oro vežėją – virtualią oro bendrovę. Tai leistų lanksčiau reaguoti į naujus Lietuvos oro susisiekimo poreikius, nepriklausant nuo nuolat kintančios užsienio oro vežėjų strategijos. Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič teigimu, tai ypač aktualu atkuriant oro susisiekimo rinką po COVID-19 pandemijos, kadangi jos pasekmės oro […]

Susisiekimo ministerija: įsisenėjusios LAKD problemos tęsiasi metų metus

Susisiekimo ministerija: įsisenėjusios LAKD problemos tęsiasi metų metus

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) vėluoja atlikti numatytus darbus ir tinkamai nesprendžia kilusių problemų, kurios kasmet kartojasi – parodė Susisiekimo ministerijos atliktas LAKD vidaus auditas.  Vidaus audito metu buvo vertintas LAKD 2016–2019 m. projektų, finansuojamų iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų ir 2014–2020 m. Europos Sąjungos (ES) struktūrinės paramos fondų lėšų, vykdymo efektyvumas, […]