„Goodyear“ padangos pritaikytos koncepciniam autonominiam automobiliui „Golden Sahara II“

1

„Goodyear“ padangos pritaikytos koncepciniam autonominiam automobiliui „Golden Sahara II“

2019 m. tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Goodyear“ ir „Klairmont Kollections“ pristatė restauruotą 6-ojo dešimtmečio automobilį „Golden Sahara II“ su peršviečiamomis „Goodyear“ padangomis. Pagal užsakymą pagamintas legendinis automobilis „Golden Sahara II“ buvo vienas iš pirmųjų koncepcinių autonominių automobilių.

Išskirtinai jam „Goodyear“ pagamino permatomas švytinčias padangas.

„6-ąjį ir 7-ąjį dešimtmečiais „Goodyear“ intensyviai diegė naujoves. Bendradarbiavome su mobilumo technologijų pionieriais visose srityse – nuo Mėnulio tyrinėjimų iki greičio rekordų, – sakė „Goodyear Europe“ vartotojų skyriaus viceprezidentas Henris Dumortjeras. – Prisidėjusi prie „Golden Sahara II“ projekto, „Goodyear“ žengė pirmuosius žingsnius autonominio mobilumo srityje.“

Džimas Strytas ir legendinis pagal užsakymą gaminamų automobilių dizaineris Džordžas Barisas sukūrė „Golden Sahara II“ kaip platformą, skirtą išbandyti naujas elektronikos sistemas. Akceleratoriaus, stabdžių ir vairo valdymo svirtys priminė orlaivių technologijas, o automatinėje stabdymo sistemoje panaudoti jutikliai, aptinkantys galimas kliūtis automobilio kelyje.

Automobilio padangas „Goodyear“ pagamino iš peršviečiamos sintetinės gumos, kurios švyti dėl padangos viduje sumontuoto apšvietimo. Įgyvendindama šį projektą ir vykdydama kitus tyrimus, kompanija bandė išsiaiškinti, ar įmanoma panaudoti padangas, kurios pagerintų matomumą prastomis oro sąlygomis arba šviestų vairuotojui paspaudus stabdžius.

Čikagoje, Ilinojuje, esančio muziejaus „Klairmont Kollections“, kuriame saugoma 300 klasikinių bei pagal užsakymą gamintų automobilių, įkūrėjas ir savininkas Laris Klairmontas sakė: „Golden Sahara II“ yra unikalus automobilis, įeinantis į JAV automobilių istoriją. Aš ir mano komanda didžiuojamės, kad kartu su „Goodyear“ galėjome prikelti šį legendinį automobilį 2019 m. tarptautinei Ženevos automobilių parodai.“ 

Savo klestėjimo laikais „Golden Sahara II“ leidosi į turą po Jungtines Valstijas ir buvo rodomas per televiziją bei filmuose. Vėliau automobilis beveik 50 metų laukė garaže iki 2018 m. gegužės mėnesio, kai „Mecum Auctions“ renginyje jį įsigijo „Klairmont Kollections“. „Golden Sahara II“ restauruotas Čikagoje padedant „Speakeasy Customs and Classics“ ir pristatytas Ženevoje su naujomis, iš specialios peršviečiamos medžiagos pagamintomis „Goodyear“ padangomis.

H. Dumortjeras pridūrė: „Mums didelė garbė dar kartą prisidėti prie „Golden Sahara II“ projekto. „Goodyear“ nuolat skiria didžiausią dėmesį atradimams ir inovacijoms. „Golden Sahara II“, Ženevoje pristatytos koncepcinės padangos ir kiti panašūs projektai suteikia galimybę pasitelkti fantaziją ir įsivaizduoti ateities gaminius bei paslaugas.“

Apie „Goodyear“

„Goodyear“ yra viena didžiausių padangas gaminančių bendrovių pasaulyje. Joje dirba apie 64 tūkst. žmonių, o gamyba vyksta 47 gamyklose, kurios yra 21 pasaulio šalyje. Bendrovės naujovių kūrimo centrai Akrone (Ohajo valstija, JAV) ir Colmar-Berge (Liuksemburgas) kuria moderniausius produktus ir paslaugas, kurie tampa naujais padangų pramonės technologijų etalonais. Daugiau informacijos apie „Goodyear“ ir jos produktus rasite interneto svetainėje www.goodyear.com/corporate.

Pranešimą paskelbė: Kristina Jugulytė, PR Service

Kiti skelbimai:
 
Withings Steel HR Sport (40mm) OLED, 39 g, Black, Bluetooth, Built-in pedometer, Heart rate monitor, GPS (satellite), Waterproof
 
DAEWOO Washing machine WM-1710ELW Top loading, Washing capacity 6 kg, 700 RPM, A+, Depth 53.5 cm, Width 52.5 cm, White/ black, Semi-automatic, Display,
 
Kaitlentė Bosch PIF651FB1E
 
AOC 24B1H 23.6 “, VA, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 5 ms, 250 cd/m², Black
 
Candy Hob CDH 32/1X Vitroceramic, Number of burners/cooking zones 2, Black,

Įpročiai prie vairo: estams rizikingas plepėjimas telefonu – nė motais, atsakingiausiai elgiasi lietuviai

Tyrimas parodė, kad Baltijos šalyse gatvės dar pilnos telefonu kalbančių vairuotojų. Jie tik pamažu atsisako šio įpročio: 39 proc. mūsų šalies vairuojančių žmonių kelyje nebekalba išmaniaisiais telefonais. Neatsakingiausiai elgiasi estai – tik penktadalis jų vengia kalbėti telefonu prie vairo, Latvijoje tokių žmonių – 27 procentai. Draudikai įspėja, kad telefoninio pokalbio metu vairuotojai nepakankamai stebi aplinką […]

  Straipsniai »

Kelių direkcija jau skelbia pirkimus 2020 m. rangos darbams

Š. m. rugpjūčio 19 d. duomenimis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) piniginių srautų įsipareigojimai pagal sutartis ir administravimo išlaidos 2019 m. valstybinės reikšmės keliams administruoti, prižiūrėti ir tiesti jau sudaro 404,8 mln. eurų arba 100 proc. viso Kelių direkcijai skirto biudžeto šiems metams. Be to, 2020 metams sudarytų sutarčių ir išlaidų […]

  Straipsniai »

Diena, kai vairuotojus kelyje dažniausiai užklumpa netikėtumai

Techninės pagalbos kelyje specialistai daugiausia darbo turi penktadieniais. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, pirmą šių metų pusmetį pagal iškvietimų skaičių ši diena pastebimai išsiskyrė iš visų savaitės dienų. Išanalizavus statistiką paaiškėjo, kad penktadienį problemų keliuose patiria vidutiniškai net pusantro karto daugiau vairuotojų negu šeštadienį ar sekmadienį. Draudimo bendrovės duomenimis, jau ne vienerius metus fiksuojama tendencija, jog pats […]

  Straipsniai »

Kaip pavėžėjai užtikrina jūsų saugumą: 5 patikimiausi automobiliai

Automobilių pramonė užtikrindama patikimumą ir saugumą pastaraisiais metais žengė didžiulį šuolį. Tuo įsitikinę autoservisų specialistai, kartu perspėjantys, jog reguliari transporto priemonių priežiūra vis dar nėra pakankamai „madinga“. Kaip tai sprendžia profesijos, kur automobilio patikimumas itin svarbus ir kokie automobiliai jose dominuoja?  Teisingai rūpinasi tik penktadalis vairuotojų  Autoserviso „R2L“ direktorius Rimvydas Vaštakas aiškina, kad šiandien, kaip […]

  Straipsniai »