„Goodyear“ padangos pritaikytos koncepciniam autonominiam automobiliui „Golden Sahara II“

1

„Goodyear“ padangos pritaikytos koncepciniam autonominiam automobiliui „Golden Sahara II“

2019 m. tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Goodyear“ ir „Klairmont Kollections“ pristatė restauruotą 6-ojo dešimtmečio automobilį „Golden Sahara II“ su peršviečiamomis „Goodyear“ padangomis. Pagal užsakymą pagamintas legendinis automobilis „Golden Sahara II“ buvo vienas iš pirmųjų koncepcinių autonominių automobilių.

Išskirtinai jam „Goodyear“ pagamino permatomas švytinčias padangas.

„6-ąjį ir 7-ąjį dešimtmečiais „Goodyear“ intensyviai diegė naujoves. Bendradarbiavome su mobilumo technologijų pionieriais visose srityse – nuo Mėnulio tyrinėjimų iki greičio rekordų, – sakė „Goodyear Europe“ vartotojų skyriaus viceprezidentas Henris Dumortjeras. – Prisidėjusi prie „Golden Sahara II“ projekto, „Goodyear“ žengė pirmuosius žingsnius autonominio mobilumo srityje.“

Džimas Strytas ir legendinis pagal užsakymą gaminamų automobilių dizaineris Džordžas Barisas sukūrė „Golden Sahara II“ kaip platformą, skirtą išbandyti naujas elektronikos sistemas. Akceleratoriaus, stabdžių ir vairo valdymo svirtys priminė orlaivių technologijas, o automatinėje stabdymo sistemoje panaudoti jutikliai, aptinkantys galimas kliūtis automobilio kelyje.

Automobilio padangas „Goodyear“ pagamino iš peršviečiamos sintetinės gumos, kurios švyti dėl padangos viduje sumontuoto apšvietimo. Įgyvendindama šį projektą ir vykdydama kitus tyrimus, kompanija bandė išsiaiškinti, ar įmanoma panaudoti padangas, kurios pagerintų matomumą prastomis oro sąlygomis arba šviestų vairuotojui paspaudus stabdžius.

Čikagoje, Ilinojuje, esančio muziejaus „Klairmont Kollections“, kuriame saugoma 300 klasikinių bei pagal užsakymą gamintų automobilių, įkūrėjas ir savininkas Laris Klairmontas sakė: „Golden Sahara II“ yra unikalus automobilis, įeinantis į JAV automobilių istoriją. Aš ir mano komanda didžiuojamės, kad kartu su „Goodyear“ galėjome prikelti šį legendinį automobilį 2019 m. tarptautinei Ženevos automobilių parodai.“ 

Savo klestėjimo laikais „Golden Sahara II“ leidosi į turą po Jungtines Valstijas ir buvo rodomas per televiziją bei filmuose. Vėliau automobilis beveik 50 metų laukė garaže iki 2018 m. gegužės mėnesio, kai „Mecum Auctions“ renginyje jį įsigijo „Klairmont Kollections“. „Golden Sahara II“ restauruotas Čikagoje padedant „Speakeasy Customs and Classics“ ir pristatytas Ženevoje su naujomis, iš specialios peršviečiamos medžiagos pagamintomis „Goodyear“ padangomis.

H. Dumortjeras pridūrė: „Mums didelė garbė dar kartą prisidėti prie „Golden Sahara II“ projekto. „Goodyear“ nuolat skiria didžiausią dėmesį atradimams ir inovacijoms. „Golden Sahara II“, Ženevoje pristatytos koncepcinės padangos ir kiti panašūs projektai suteikia galimybę pasitelkti fantaziją ir įsivaizduoti ateities gaminius bei paslaugas.“

Apie „Goodyear“

„Goodyear“ yra viena didžiausių padangas gaminančių bendrovių pasaulyje. Joje dirba apie 64 tūkst. žmonių, o gamyba vyksta 47 gamyklose, kurios yra 21 pasaulio šalyje. Bendrovės naujovių kūrimo centrai Akrone (Ohajo valstija, JAV) ir Colmar-Berge (Liuksemburgas) kuria moderniausius produktus ir paslaugas, kurie tampa naujais padangų pramonės technologijų etalonais. Daugiau informacijos apie „Goodyear“ ir jos produktus rasite interneto svetainėje www.goodyear.com/corporate.

Pranešimą paskelbė: Kristina Jugulytė, PR Service

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Kitty Sneaker Pink 24
 
HELLY HANSEN Woodlands Coffee Bean/Natura/Black 45
 
Argan Infusion Anti Dandruff Shampoo Šampūnas nuo pleiskanų, 250ml
 
EMU Australia Leopard Brumby Midnight 28
 
HELLY HANSEN Seraphina Demi Women's Whiskey/Frosted Almond 38

Seimui pristatytas transporto priemonės pirmos registracijos mokesčio projektas

  Seimui pristatytas Motorinių transporto priemonių pirmos registracijos mokesčio įstatymo projektas Nr. XIIIP-4132, kuriuo siūloma nuo kitų metų sausio 1 d. reglamentuoti motorinių transporto priemonių apmokestinimo transporto priemonių pirmos registracijos mokesčiu tvarką. Mokestį mokėtų M1 klasei ar N1 klasei priskirtos motorinės transporto priemonės, pirmą kartą registruojamos Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registre valdytojas. Numatoma, kad […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras: sklandi Lietuvos pašto veikla bus užtikrinta

Susisiekimo ministerija apgailestauja, kad nepavyko surasti sutarimo su AB Lietuvos paštas valdybos nariais ir dėkoja už jų indėlį į bendrovės veiklą. Atsisakius valdybai tęsti darbą iki šių metų pabaigos, Susisiekimo ministerija skubiai suformuos naują valdybą. Jau inicijuotos procedūros naujų nepriklausomų narių atrankai, siekiant suformuoti nuolatinę bendrovės valdybą, kuri atitiktų EBPO reikalavimus. „Naujoji bendrovės valdyba turės […]

  Straipsniai »

Pasirašyta sutartis dėl ilgalaikės Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategijos rengimo

Susisiekimo ministerijos iniciatyva pradedama rengti Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategija, kuria siekiama numatyti optimalias ilgalaikes šalies transporto sektoriaus plėtros kryptis ir prioritetus. Pagal pasirašytą strategijos rengimo sutartį ją numatoma parengti iki kitų metų liepos mėnesį. „Ilgalaikė susisiekimo strategija suteiks pagrindą kryptingai, gerąja užsienio valstybių praktika pagrįstai tolimesnei Lietuvos transporto sektoriaus plėtrai. Tai leis […]

  Straipsniai »
Oficialu: Prie pokyčių Vilniaus stoties rajone jungiasi ir Autobusų stotis

Oficialu: Prie pokyčių Vilniaus stoties rajone jungiasi ir Autobusų stotis

Vilnius imasi aktyvių veiksmų dėl autobusų stoties atnaujinimo – šiandien savivaldybėje pasirašyti keturšaliai sostinės, AB „Lietuvos geležinkeliai”, UAB „Vilniaus autobusų stotis“ ir UAB „Baltisches Haus“ ketinimai rajoną drauge paversti prestižiniu mobilumo centru. Tokiu būdu dvi pastarosios įmonės, valdančios dabartinę autobusų stotį, prisijungė prie savivaldybės ir „Lietuvos geležinkelių” planuojamų grandiozinių pokyčių visam Stoties rajonui. „Turime aiškią […]

  Straipsniai »