„GetJet Airlines“ pirmoji Baltijos šalyse įsigijo plataus fuzialiažo orlaivį „Airbus A330“

1

„GetJet Airlines“ pirmoji Baltijos šalyse įsigijo plataus fuzialiažo orlaivį „Airbus A330“

Lietuviška aviakompanija „GetJet Airlines“ įsigijo pirmąjį Baltijos šalyse plataus fuzialiažo orlaivį „Airbus A330“. Tai aviacijoje vadinamas „wide-body“ tipo lėktuvas, galintis atlikti transatlantinius skrydžius. Tokio tipo lėktuvo įsigijimas aviakompanijai leis išbandyti naują tolimųjų skrydžių verslo nišą – „Airbus A330“ nuotolis yra didesnis nei 10 tūkst. km.

„Mes nuolat plečiame savo veiklą ir ieškome naujų verslo galimybių. „Airbus A330“ leis mums sustiprinti savo pozicijas rinkoje ir išbandyti naują, Baltijos šalyse dar neatrastą verslo nišą – tolimuosius skrydžius. Vėliau, įvertinę šio projekto rezultatus, neatmetame galimybės tolimesnei parko plėtrai naujais to paties tipo orlaiviais“, – teigia Darius Viltrakis, UAB „GetJet Airlines“ direktorius.

Aviakompanijos įsigyto „Airbus A330“ rinkos kaina – 70 mln. JAV dolerių. Orlaivis turi 307 vietas, iš jų 30 – verslo klasės, o vienoje ekonominės klasės eilėje gali sėdėti 8 keleiviai. Bendras orlaivio ilgis yra 63 metrai, keleivių kabinos – 50 metrų, o sparnų plotis – 60 metrų. Maksimalus jo pakilimo svoris – 242 tonos.

Šis orlaivis – vienas populiariausių „wide-body“ orlaivių visame pasaulyje. Kasdien pasaulyje iš oro uostų pakyla daugiau nei 1 400 „Airbus A330“, skrydžiai juo sujungia tokius miestus kaip Tokiją su Londonu, Pekiną su Melburnu, Los Andželą su Dublinu ar Frankfurtą su Keiptaunu. „GetJet Airlines“ jau derasi su tarptautinėmis aviakompanijomis dėl orlaivio nuomos. „Airbus A330“ nuoma pasiūlyta ir didiesiems Lietuvos turo operatoriams, kurie svarsto dėl galimybės naujuoju orlaiviu skraidinti ir Lietuvos keleivius, mėgstančius tolimųjų krypčių keliones.

„GetJet Airlines“ yra sparčiai auganti skrydžių bendrovė – jos apyvarta ir darbuotojų skaičius nuo pat veiklos pradžios 2016-aisiais kasmet dvigubėja. Pagrindinė įmonės veikla – lėktuvų nuoma tarptautinėms aviakompanijoms, tokioms kaip „Finnair“, „Germania“, „LOT“, „Tunisair“ ir kitoms. 2018 m. „GetJet Airlines“ taip pat pradėjo dirbti su didžiausiais Lietuvoje turo operatoriais – „Novaturu“ ir „Tez Tour“.

Vasaros skrydžių sezoną įmonė planuoja vykdyti turėdama 15 orlaivių: septynis „Boeing 737“, septynis „Airbus A320“ bei naująjį „Airbus A330“. Bendrovės pajamos 2018 m.  siekė  52,41 mln. Eur. 2019 m. planuojamos įmonės pajamos – daugiau nei 100 mln. Eur.

Pranešimą paskelbė: Aistė Stalmokaitė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
Lakštinė stangrinanti veido kaukė, 25 ml
 
HELLY HANSEN Koppervik Black/Ebony/Grey Fog 45
 
Vagabond Kenova 4457-201 Black 36
 
HELLY HANSEN Seraphina Women's Oatmeal/Natura/Cement 38
 
REIMA Ivalo Black 36

Kaip prižiūrėti dyzelinių automobilių ekologines sistemas?

  Dyzelinis automobilis su įdiegtomis ir tinkamai veikiančiomis išmetamųjų dujų neutralizavimo sistemomis, palyginus su benzinu veikiančiu automobiliu, yra ne tik taupesnis, bet ir nenusileidžia ekologiniais rodikliais, o CO2 emisija yra mažesnė – tai patvirtino Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) mokslininkų atliktas tyrimas. Tačiau ne visi vairuotojai žino, kaip automobiliuose įdiegtas ekologines sistemas prižiūrėti. Tad ar […]

  Straipsniai »
Ribotos judėsenos žmonių kelionės lėktuvu – ką svarbu žinoti?

Ribotos judėsenos žmonių kelionės lėktuvu – ką svarbu žinoti?

Ruošiantis kelionei lėktuvu, norisi, kad ji būtų sklandi jau nuo pat atvykimo į oro uostą. Savo ruožtu oro uostai stengiasi užtikrinti, kad kelionė būtų maloni visiems keliautojams, įskaitant ir ribotos judėsenos žmones. Šiems keleiviams pravartu žinoti apie būtent jiems skirtas paslaugas, kuriomis galima pasinaudoti oro uoste. Kelionė į oro uostą – greita ir paprasta „Lietuvos […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras: perskirstyta 3,3 mln. eurų rezervinių lėšų Lietuvos keliams

 Atsižvelgiant į šiemet kelių rekonstravimo projektuose sutaupytas ar nepanaudotas lėšas, Susisiekimo ministerijos siūlymu perskirstyti 3,3 mln. eurų rezervinių Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų. Tam Vyriausybė pritarė 2019 m. spalio 30 dieną. „Perskirstomos lėšos teks kelių objektams, kuriuose darbai jau atlikti arba bus atlikti iki šių metų pabaigos. Taip pat atsižvelgėme į papildomai gautus […]

  Straipsniai »

Nuoseklus Lietuvos oro uostų augimas – stebimas visų finansinių rodiklių kilimas

Lietuvos oro uostai ir toliau skaičiuoja augančius finansinius rodiklius. Apžvelgus pirmuosius 9 šių metų  mėnesius suskaičiuota, jog lyginant su praėjusiais metais, bendros pajamos didėjo 13 proc. ir siekia beveik 37 mln. eurų. Lietuvos oro uostai pažymi, kad didėjo ir  aviacinės – skrydžių, keleivių aptarnavimo, krovinių gabenimo, ir neaviacinės veiklos – patalpų nuomos, maitinimo įstaigų, įvairių […]

  Straipsniai »