„GetJet Airlines“ pirmoji Baltijos šalyse įsigijo plataus fiuzeliažo orlaivį „Airbus A330“

„GetJet Airlines“ pirmoji Baltijos šalyse įsigijo plataus fiuzeliažo orlaivį „Airbus A330“

Lietuviška aviakompanija „GetJet Airlines“ įsigijo pirmąjį Baltijos šalyse plataus fiuzeliažo orlaivį „Airbus A330“. Tai aviacijoje vadinamas „wide-body“ tipo lėktuvas, galintis atlikti transatlantinius skrydžius. Tokio tipo lėktuvo įsigijimas aviakompanijai leis išbandyti naują tolimųjų skrydžių verslo nišą – „Airbus A330“ nuotolis yra didesnis nei 10 tūkst. km.

„Mes nuolat plečiame savo veiklą ir ieškome naujų verslo galimybių. „Airbus A330“ leis mums sustiprinti savo pozicijas rinkoje ir išbandyti naują, Baltijos šalyse dar neatrastą verslo nišą – tolimuosius skrydžius. Vėliau, įvertinę šio projekto rezultatus, neatmetame galimybės tolimesnei parko plėtrai naujais to paties tipo orlaiviais“, – teigia Darius Viltrakis, UAB „GetJet Airlines“ direktorius.

Aviakompanijos įsigyto „Airbus A330“ rinkos kaina – 70 mln. JAV dolerių. Orlaivis turi 307 vietas, iš jų 30 – verslo klasės, o vienoje ekonominės klasės eilėje gali sėdėti 8 keleiviai. Bendras orlaivio ilgis yra 63 metrai, keleivių kabinos – 50 metrų, o sparnų plotis – 60 metrų. Maksimalus jo pakilimo svoris – 242 tonos.

Šis orlaivis – vienas populiariausių „wide-body“ orlaivių visame pasaulyje. Kasdien pasaulyje iš oro uostų pakyla daugiau nei 1 400 „Airbus A330“, skrydžiai juo sujungia tokius miestus kaip Tokiją su Londonu, Pekiną su Melburnu, Los Andželą su Dublinu ar Frankfurtą su Keiptaunu. „GetJet Airlines“ jau derasi su tarptautinėmis aviakompanijomis dėl orlaivio nuomos. „Airbus A330“ nuoma pasiūlyta ir didiesiems Lietuvos turo operatoriams, kurie svarsto dėl galimybės naujuoju orlaiviu skraidinti ir Lietuvos keleivius, mėgstančius tolimųjų krypčių keliones.

„GetJet Airlines“ yra sparčiai auganti skrydžių bendrovė – jos apyvarta ir darbuotojų skaičius nuo pat veiklos pradžios 2016-aisiais kasmet dvigubėja. Pagrindinė įmonės veikla – lėktuvų nuoma tarptautinėms aviakompanijoms, tokioms kaip „Finnair“, „Germania“, „LOT“, „Tunisair“ ir kitoms. 2018 m. „GetJet Airlines“ taip pat pradėjo dirbti su didžiausiais Lietuvoje turo operatoriais – „Novaturu“ ir „Tez Tour“.

Vasaros skrydžių sezoną įmonė planuoja vykdyti turėdama 15 orlaivių: septynis „Boeing 737“, septynis „Airbus A320“ bei naująjį „Airbus A330“. Bendrovės pajamos 2018 m.  siekė  52,41 mln. Eur. 2019 m. planuojamos įmonės pajamos – daugiau nei 100 mln. Eur.

Pranešimą paskelbė: Aistė Stalmokaitė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5

Atnaujintos šviesoforų įrengimo taisyklės leis lanksčiau reguliuoti eismą

Atsižvelgdama į eismo mieste kitimo tendencijas ir sparčiai diegiamą prie eismo srautų prisitaikantį jutiklinį šviesoforų valdymą, Susisiekimo ministerija atnaujino Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Miestuose vis labiau populiarėjant dviračiams ir plėtojant jiems skirtą infrastruktūrą, šviesoforų įrengimo taisyklėse numatyti maži trijų spalvų dviračių šviesoforai, dviračių šviesoforai su krypties rodyklėmis bei dviračių šviesoforams taikomi techniniai reikalavimai. Nuo šių […]

  Straipsniai »

Lenktynininkas Giedrius Notkus: didžiausias vairuotojų priešas vasarą – atsipalaidavimas

2018 metų Lietuvos ralio čempionas Giedrius Notkus prisipažįsta, jog vairuoti vasarą mūsų šalies keliuose kartais pavojingiau nei lenktynių trasoje, nes atsipalaidavę vairuotojai neprognozuojami. Šiuos įspūdžius patvirtina ir eismo įvykių statistika, rodanti, jog atšilus orams avarijų skaičius išauga kone trečdaliu. Vairuojant svarbiausia… vairuoti „Ralio trasoje važiuoju ekstremaliais greičiais, bet viskas priklauso tik nuo manęs ir mano […]

  Straipsniai »
Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Išmanios vairavimo sistemos, tokios kaip automatinis stabdymas, greičio reguliavimas ar eismo juostos laikymosi sistema – jau įprasti dalykai naujuose automobiliuose. Vis dar retenybė išvysti automobilį be vairuotojo. Žadama, kad tokie automobiliai rinkoje pasirodys iki 2030-ųjų. Keičiantis technologijoms, jaučiamas ir nuolatinis transporto inžinierių poreikis, tokių specialistų trūksta jau šiandien, o ateityje poreikis išaugs kone trigubai. Apie […]

  Straipsniai »

„ACE Logistics“ Lietuvoje šiemet augino krovinių kiekį ir apyvartą

Estijos kapitalo logistikos ir transportavimo sprendimų įmonių grupės „ACE Logistics“ Lietuvos padalinys pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su sausiu-birželiu 2018-aisiais, apyvartą padidino 8,5% iki 5,75 mln. eurų. Šiuo laikotarpiu įmonės gabenamų krovinių kiekis augo 5%. „Preliminarūs pirmojo šių metų pusmečio duomenys rodo, kad augimo potencialą, kurį visos grupės mastu fiksavome dar pernai, sėkmingai išnaudojame. Pagrindine […]

  Straipsniai »