„GetJet Airlines“ pirmoji Baltijos šalyse įsigijo plataus fiuzeliažo orlaivį „Airbus A330“

„GetJet Airlines“ pirmoji Baltijos šalyse įsigijo plataus fiuzeliažo orlaivį „Airbus A330“

Lietuviška aviakompanija „GetJet Airlines“ įsigijo pirmąjį Baltijos šalyse plataus fiuzeliažo orlaivį „Airbus A330“. Tai aviacijoje vadinamas „wide-body“ tipo lėktuvas, galintis atlikti transatlantinius skrydžius. Tokio tipo lėktuvo įsigijimas aviakompanijai leis išbandyti naują tolimųjų skrydžių verslo nišą – „Airbus A330“ nuotolis yra didesnis nei 10 tūkst. km.

„Mes nuolat plečiame savo veiklą ir ieškome naujų verslo galimybių. „Airbus A330“ leis mums sustiprinti savo pozicijas rinkoje ir išbandyti naują, Baltijos šalyse dar neatrastą verslo nišą – tolimuosius skrydžius. Vėliau, įvertinę šio projekto rezultatus, neatmetame galimybės tolimesnei parko plėtrai naujais to paties tipo orlaiviais“, – teigia Darius Viltrakis, UAB „GetJet Airlines“ direktorius.

Aviakompanijos įsigyto „Airbus A330“ rinkos kaina – 70 mln. JAV dolerių. Orlaivis turi 307 vietas, iš jų 30 – verslo klasės, o vienoje ekonominės klasės eilėje gali sėdėti 8 keleiviai. Bendras orlaivio ilgis yra 63 metrai, keleivių kabinos – 50 metrų, o sparnų plotis – 60 metrų. Maksimalus jo pakilimo svoris – 242 tonos.

Šis orlaivis – vienas populiariausių „wide-body“ orlaivių visame pasaulyje. Kasdien pasaulyje iš oro uostų pakyla daugiau nei 1 400 „Airbus A330“, skrydžiai juo sujungia tokius miestus kaip Tokiją su Londonu, Pekiną su Melburnu, Los Andželą su Dublinu ar Frankfurtą su Keiptaunu. „GetJet Airlines“ jau derasi su tarptautinėmis aviakompanijomis dėl orlaivio nuomos. „Airbus A330“ nuoma pasiūlyta ir didiesiems Lietuvos turo operatoriams, kurie svarsto dėl galimybės naujuoju orlaiviu skraidinti ir Lietuvos keleivius, mėgstančius tolimųjų krypčių keliones.

„GetJet Airlines“ yra sparčiai auganti skrydžių bendrovė – jos apyvarta ir darbuotojų skaičius nuo pat veiklos pradžios 2016-aisiais kasmet dvigubėja. Pagrindinė įmonės veikla – lėktuvų nuoma tarptautinėms aviakompanijoms, tokioms kaip „Finnair“, „Germania“, „LOT“, „Tunisair“ ir kitoms. 2018 m. „GetJet Airlines“ taip pat pradėjo dirbti su didžiausiais Lietuvoje turo operatoriais – „Novaturu“ ir „Tez Tour“.

Vasaros skrydžių sezoną įmonė planuoja vykdyti turėdama 15 orlaivių: septynis „Boeing 737“, septynis „Airbus A320“ bei naująjį „Airbus A330“. Bendrovės pajamos 2018 m.  siekė  52,41 mln. Eur. 2019 m. planuojamos įmonės pajamos – daugiau nei 100 mln. Eur.

Pranešimą paskelbė: Aistė Stalmokaitė, UAB „INK agency“

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
„airBaltic“ pasiekė naują rekordą: 2024 m. skraidino 8,3 mln. keleivių

„airBaltic“ pasiekė naują rekordą: 2024 m. skraidino 8,3 mln. keleivių

Pirmaujanti Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ metus baigė istoriniu pasiekimu – 2024 m. buvo pasiektas didžiausias per visą bendrovės istoriją metinis keleivių skaičius. Iš viso aviakompanija pervežė 8,3 mln. keleivių ir atliko 73 300 skrydžių (įskaitant oro linijų ACMI-out operacijas). Preliminarūs 2024 m. duomenys rodo, kad bendrovė taip pat viršijo priešpandeminius rekordus. „2024 m. […]


Minister Sabutis to Pay His First Bilateral Visit to Poland

Minister Sabutis to Pay His First Bilateral Visit to Poland

Mr Eugenijus Sabutis, Lithuanian Minister of Transport and Communications, leaves for Warsaw on Wednesday to meet with Mr Krzysztof Gawkowski, Deputy Prime Minister and Minister of Digital Affairs of Poland, and Mr Dariusz Klimczak, Polish Minister of Infrastructure. During their meetings, the Ministers will discuss bilateral projects and further strengthening of cooperation in the transport […]


„Bolt“ naujiena – nuo šiol verslui siūlo ilgalaikę automobilių nuomą

„Bolt“ naujiena – nuo šiol verslui siūlo ilgalaikę automobilių nuomą

Lietuvoje judumo platforma „Bolt“ ima teikti naują paslaugą verslui – ilgalaikę automobilių nuomą. Nuo šiol įmonės gali ne tik pasinaudoti netoliese esančiu laisvu „Bolt Drive“ automobiliu trumpoms ar kelių dienų kelionėms, bet ir išsinuomoti automobilį keliems ar keliolikai mėnesių. Anot „Bolt“, ši paslauga gali padėti sumažinti poreikį įmonėms turėti nuosavas transporto priemones bei ženkliai palengvinti […]


Kelių transporto paslaugų eksportas per tris 2024 metų ketvirčius mažėjo 3 proc.

Kelių transporto paslaugų eksportas per tris 2024 metų ketvirčius mažėjo 3 proc.

Kasmet augusi krovinių vežimo kelių transportu rinka Lietuvoje pernai susidūrė su sunkumais – įmonės, nors ir išlaikė krovinių apyvartos augimą, tačiau patyrė paslaugų eksporto apimčių sumažėjimą, teigiama Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) atliktoje rinkos analizėje. Aljanso pateiktais Lietuvos banko duomenimis, palyginti su tuo pačiu metu 2023-iaisiais, 2024-ųjų sausį–rugsėjį krovininio kelių transporto paslaugų eksportas sumažėjo […]


Pasiruošimas startui: Vilniaus oro uosto naujajame išvykimo terminale vyksta masinis testavimas

Pasiruošimas startui: Vilniaus oro uosto naujajame išvykimo terminale vyksta masinis testavimas

Šeštadienį (sausio 11 d.) Vilniaus oro uoste organizuojamas istorinis renginys – masinis naujojo išvykimo terminalo testavimas. Atlikti testavimą per rekordiškai trumpą laiką dar lapkritį užsiregistravo per 1 000 savanorių. Atvykę į naująjį oro uosto išvykimo terminalą testuotojai pasijaus tarsi tikri šešių skrydžių keleiviai ir padės Lietuvos oro uostų komandoms nustatyti, kaip pasiruošta terminalo atidarymui, numatytam […]


Darbo ir pajamų apsauga: pavėžėjamas daugiau grėsmių nei privalumų?

Darbo ir pajamų apsauga: pavėžėjamas daugiau grėsmių nei privalumų?

Lietuvoje pavėžėjai įprastai dirba pagal individualią veiklą (ĮV), o ne pagal darbo sutartį. Tai, anot specialistų, darbuotojams kelia daugiau grėsmių nei privalumų. „Skaitmeninės darbo platformos (programėlės, kurios sujungia paslaugų teikėjus su klientais) sukuria prieštaringas darbo santykių formas ir trikdo tradicinį darbo organizavimą. Šis verslo modelis apriboja darbuotojų teisę naudotis darbo apsauga“, – teigia Vilniaus universiteto […]