Gabenimai iš tekančios saulės šalies

Gabenimai iš tekančios saulės šalies

Japonija – viena iš labiausiai ekonomiškai išsivysčiusių pasaulio šalių. Japonijos pramonės pagrindas yra aukštosios technologijos. Japonų pagamintos mikroschemos ir lustai, staklės ir gamybos linijos, kabeliai ir pramoniniai robotai vertinami ir perkami visame pasaulyje. Japonija tiekia techniką dideliems pramonės ir renovacijų projektams. Kaip atgabenti naują brangiai kainuojančią  gamybos liniją iš tekančios saulės šalies į NVS šalis, pasakoja „AsstrA-Associated Traffic“ AG ekspertai – „AsstrA Wood and Paper Logistics“ specialistė Julija Negodovič ir Konteinerinių gabenimų skyriaus specialistas Sergej Gul.

„2018 m. lapkričio mėn. „AsstrA Wood and Paper Logistics“ komanda gavo iš vienos didžiausių Baltarusijos medienos apdirbimo įmonių užklausą dėl šlifavimo linijos atgabenimo iš Japonijos. Ši užklausa buvo išskirtinė dėl neįprasto gabenimo maršruto. Nors gabenimo maršrutu Japonija – Baltarusija paprastai gabenama nedaug krovinių, logistikos sprendimas buvo rengiamas pagal įprastą schemą. „AsstrA“ turi gamybos linijų gabenimo patirties, tačiau šis krovinys buvo ypatingas tuo, kad jį sudarė ir standartinės, ir negabaritinės dalys. Visa įranga buvo gabenama jūriniuose konteineriuose ir specialioje negabaritinių krovinių gabenimo įrangoje“, – pasakoja Julija Negodovič.

Sergej Gul pasakojo, kad atsižvelgiant į pristatymo terminus buvo galima naudoti bet kokį transportą, todėl Klientas pasirinko gabenti mišriu transportu – jūromis iki uosto Lietuvoje, o paskui kelių transportu nugabenti į Baltarusiją. Tai leido gerokai optimizuoti bendras logistikos išlaidas – to siekia kiekvienas verslas.

„Pirmas žingsnis buvo tuščio konteinerio atgabenimas į siuntėjo fabriką. Sutartu laiku siuntėjas gavo reikalingą konteinerį, į kurį turėjo sukrauti visą siunčiamą įrangą. Visą pakrovimo ir konteinerio pristatymo į Nagojos uostą procesą prižiūrėjo jūrų linijos agentas, su kuriuo bendrovę „AsstrA“ sieja ilgalaikė ir patikima partnerystė. Laivu šlifavimo linija buvo laiku pristatyta į Lietuvos uostą. Baigiamuoju pristatymo galutiniam gavėjui etapu krovinys buvo gabenamas kelių rūšių transportu: standartiniai konteineriai – konteinerius gabenančiais sunkvežimiais, negabaritinės dalys – geležinkeliais.

Negabaritinės dalys uoste buvo perkrautos iš 40’ Flat rack konteinerių, skirtų gabenti tokius krovinius jūromis, ant geležinkelio platformų. Tai gerokai supaprastino leidimų gavimo ir gabenimo procesą. Krovinys iš uosto į paskirties vietą buvo pristatytas per 5 darbo dienas. Viską pavyko sėkmingai įgyvendinti, nes perkrovimo procesas vyko greitai ir sklandžiai, o visą gabenimo eigą prižiūrėjo ir visą gabenimo maršrutą stebėjo patikimi ir patyrę kompanijos „AsstrA“ partneriai“, – tęsia Sergej Gul.

Julija Negodovič pasakojo, kad sklandžiai praėjo ir tranzito dokumentų įforminimo procedūra. Šiokių tokių problemų krovinio tranzito procedūrų įforminimui sukėlė tai, kad buvo perduota neišsami informacija apie krovinį.

„AsstrA komandai pavyko ypač skubiai surinkti trūkstamus dokumentus, kurių reikalavo Baltarusijos muitinė. Krovinio vertė buvo labai didelė ir Klientui išskirtinai svarbus buvo krovinio gabenimo patikimumas ir saugumas. Todėl „AsstrA“ Klientas pasinaudojo ne tik visomis kompleksinėmis transporto ir gabenimo paslaugomis, bet ir priedo pasirinko krovinio draudimo paslaugą. Projektui pasibaigus galima tvirtai pasakyti, kad laikantis visų KPI nestandartinio krovinio pristatymas gana retai naudojama gabenimo kryptimi buvo nepriekaištingai suplanuotas ir saugiai bei laiku pristatytas“, – apibendrina Julija Negodovič.

Pranešimą paskelbė: Anastasiia Onoshko, AsstrA Associated Traffic AG

Kiti skelbimai:
 
AUDIMAS Trumpa tampri marginta suknelė 20FL-012 Water Printed XL
 
AUDIMAS Ilgi daugiafunk.paplūdimio šortai 2011-518 Dutch Blue 56
 
AUDIMAS Parka su pašiltinimu THERMORE 2011-407 India Ink L
 
Nike 22-97-15-7 Black 15 42,5
 
AUDIMAS Atsegamas džemp. medv. vidumi 20LT-406 Black XL

Rekomenduojame

Lietuvos gyvenviečių gatvėse ir keliuose planuojami intensyvūs asfaltavimo darbai

Lietuvos gyvenviečių gatvėse ir keliuose planuojami intensyvūs asfaltavimo darbai

Beveik 40 šalies savivaldybių sulauks lėšų, už kurias šiemet bus asfaltuojami gyvenvietėse esantys bei gyvenvietes jungiantys keliai su žvyro danga. Gyvenviečių kelių infrastruktūrai gerinti susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu skirta daugiau nei 27 mln. eurų.  „Mūsų šalies miestuose ir gyvenvietėse vis dar yra nemažai neišasfaltuotų gatvių bei gyvenvietes jungiančių žvyrkelių – dalis jų jau netrukus […]

„Goodyear Blimp“ dirižablis sugrįžta į Europą

„Goodyear Blimp“ dirižablis sugrįžta į Europą

Į Europos padangę sugrįžta legenda – po beveik dešimties metų pertraukos į dangų vėl pakyla „Goodyear Blimp“ dirižablis. Tai yra viena paskutinių kompanijos investicijų, skirta stiprinti įmonės žinomumą ir verslo iniciatyvas Europoje. Daugiausiai dėmesio pastaruoju metu buvo skirta Europos rinkos produktų asortimento atnaujinimui, kurių ne vienas sulaukė apdovanojimų, taip pat su naujų partnerių augimu susietai […]

„Volkswagen“ ir „Audi“ automobilius jau galima įsigyti internetu

„Volkswagen“ ir „Audi“ automobilius jau galima įsigyti internetu

„Volkswagen“ ir „Audi“ atstovai Lietuvoje atvėrė elektronines parduotuves, kuriose vairuotojai galės išsirinkti ir gauti automobilį neišeidami iš namų. Naujai atidarytų el. parduotuvių lankytojai jau dabar gali ne tik apžiūrėti naujausius automobilių modelius ir susipažinti su jų techninėmis specifikacijomis, bet ir gauti ekspertinę konsultaciją, užsiregistruoti bandomajam važiavimui ar užsisakyti tokias papildomas paslaugas kaip automobilio registracija ar […]

Seimo nario Kęstučio Masiulio pranešimas: parlamentaras prašo neprivatizuoti Lietuvos aerodromų

Seimo nario Kęstučio Masiulio pranešimas: parlamentaras prašo neprivatizuoti Lietuvos aerodromų

2020 m. gegužės 27 d. pranešimas žiniasklaidai Seimo narys Kęstutis Masiulis kreipėsi į Švietimo, mokslo ir sporto ministeriją, ragindamas sustabdyti aerodromų naikinimą ir pristatyti visuomenei jų plėtros strategiją. „Nuo pat 1990 m. Lietuva neturi jokios rimtos strategijos, ką daryti su aerodromais. Turtas parceliuojamas, neprižiūrimas ir nykstantis. Aerodromai iki šiol gyvuoja tik entuziastų dėka. Valstybinės institucijos […]