„Ford“ miesto visureigiai užkariauja Europą

„Ford“ miesto visureigiai užkariauja Europą

„Ford“ įsitvirtino antroje populiariausių automobilių prekės ženklų sąrašo vietoje

Nepaisant nestabilios Europos automobilių rinkos situacijos, koncernas „Ford“ pirmąjį šių metų ketvirtį įsitvirtino antroje populiariausių automobilių markių sąrašo vietoje.  Šį rezultatą lėmė net 15 proc. per tris pirmuosius mėnesius išaugusios kompaktinių miesto visureigių pardavimo apimtys.

Rinką nustebinusiu šuoliu išsiskyrė mažos klasės SUV „EcoSport“, kurių šiemet parduota net 29 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Kovą Lietuvoje debiutavęs naujasis „EcoSport“ išsiskiria itin didelėmis komplektavimo galimybėmis, praktiškumu  ir gausia įranga kompaktiškame kūne.

Kito labai paklausaus miesto visureigio – „Kuga“ – pardavimo apimtys didėjo 14 proc.

„Ford“ išlieka Europos komercinių automobilių rinkos lyderiu – nepaisant beveik nepasikeitusio parduotų automobilių skaičiaus (43 100), „Ford“ užimama rinkos dalis padidėjo trimis dešimtosiomis iki 15,2 proc.

“Kovas buvo dar vienas geras mėnuo „Ford“ markės miesto visureigiams bei komerciniams automobiliams. Kalbant apie ateitį, manau, kad šiemet mums pavyks padidinti savo rinkos dalį, atsižvelgiant į didėjančią naujosios „Fiesta“ paklausą, puikiai startavusį „EcoSport“ ir nekantriai laukiamą naujos kartos „Focus“, – prognozuoja „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas.

Kovą naujosios „Fiesta“ pardavimo apimtys padidėjo 28 proc., o populiariausių Europoje pikapų „Ranger“ šiemet parduota 14 proc. daugiau.

„Mustang“ pernai trečius metus iš eilės tapo populiariausia pasaulyje sportine kupė, šio modelio pardavimai neslopsta ir šiemet. Net 73 proc. „Ford“ automobilių parduodami brangesnių ir specialių komplektacijų – „Titanium“, „Vignale“, „ST-Line“, ST ir RS.

Statistika apibendrina „Ford“ veiklos rezultatus 20-tyje Europos šalių. 13 iš jų koncerno produkcijos pardavimo apimtys šiemet didėjo. Didžioji Britanija ir toliau išlieka rinka, kurioje „Ford“ prekės ženklas yra pats populiariausias.

Pranešimą paskelbė : Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5
Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Lietuvoje augant dviratininkų skaičiui vis aktualesni tampa ir jų saugumo kelyje klausimai. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad viena didžiausių problemų išlieka dviratininkų matomumas kelyje – ypač tamsiuoju paros metu. Net 82 proc. atliktos apklausos respondentų pavojingiausia su dviratininkais susijusia situacija kelyje įvardijo važiavimą dviračiu tamsiu paros metu be žibintų ar šviesą […]

  Straipsniai »

„airBaltic“ per pirmąjį 2019-ųjų pusmetį aptarnavo 20 proc. daugiau klientų

Per pirmąjį 2019 metų pusmetį oro linijų bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau nei 240 000 keleivių, keliaujančių į Lietuvą ir iš jos. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, oro linijos pervežė 20 proc. daugiau keleivių iš Lietuvos į Europos šalis, Skandinaviją, Rusiją, NVS šalis ir Vidurio Rytus. „Ateityje ir toliau planuojame didinti tiesioginių skrydžių skaičių iš visų […]

  Straipsniai »

Derėtis galima

Emocijos ar taisyklės. Kaip priimami sprendimai sektoriuje B2B? Ar gali pirkimai konkurso būdu apsaugoti nuo emocijų ir laikantis taisyklių padėti pasirinkti logistikos partnerį? Apie tai kalbamės su Aleksandru Kovalčuku, „AsstrA-Associated Traffic“ AG Konkursų valdymo skyriaus vadovu. – Aleksandrai, ar kompanija „AsstrA“ taiko konkursinės prekybos procedūras? Konkursiniai Klientai užtikrina beveik pusę „AsstrA“ pardavimų apimties, todėl dalyvavimas […]

  Straipsniai »
Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Jau kelintą vasarą Lietuvoje neatslūgsta festivalių populiarumo banga – vieni plečiasi, kiti startuoja naujuose vietose. Festivaliams masiškėjant atsiranda ir susisiekimo, automobilių parkavimo problemos.  Apie galimybes keliauti į muzikinius festivalius pasakoja vežėjų atstovai.  “Yra daug skirtingų keliavimo būdų į festivalį – automobiliu, traukiniu, autobusu, kartais net ir dviračiais keliauja žmonės. Mes kasmet ieškome vis įvairesnių keliavimo […]

  Straipsniai »