„Ford Fiesta“ debiutas „Midsummer Vilnius“ festivalio metu

1

„Ford Fiesta“ debiutas „Midsummer Vilnius“ festivalio metu

Pritaikytas tiek verslo, tiek individualiems poreikiams
Vilnius, 2017 m. liepos 28 d. Paskutinę „Midsummer Vilnius“ festivalio dieną svečius į pasimatymą su naujuoju „Ford Fiesta“ kvietė stilingais akiniais pasidabinęs automobilis. Valdovų rūmų kiemelyje publikai buvo parodytas naujasis septintos kartos „Ford Fiesta“. Pristatydama šį spalvingą miesto automobilį, „Inchcape Motors“ marketingo vadovė Justė Šataitė pabrėžė, kad nauja „Fiesta“ išpildys tiek verslo, tiek ir individualių vartotojų poreikius.
„Naujos kartos „Ford Fiesta“ – intuityvus, erdvus ir stilingas miesto automobilis, traukiantis akį išskirtinėmis formomis, o protą – naujausių technologijų gausa. Naujoji „Fiesta“ nė per nago juodymą nenusileidžia savo pirmtakų savybėms, už kurias jį mėgsta ištisos vairuotojų kartos“, – sakė Justė Šataitė.
Anot jos, „Ford Fiesta“ į B segmentą atsineša visą pluoštą naujovių. „Fiesta“ modeliuose pirmą kartą siūlomas panoraminis stoglangis, premium garso sistema B&O PLAY, geriausia klasėje bagažinės erdvė 292 litrai (arba 1093 litrai), daugiausiai erdvės gale sėdinčių keleivių kojoms.
Išskirtinės klasėje vairuotojo pagalbinės sistemos
Daugybė pažangiausių technologijų „Fiesta“ padaro vienu moderniausių automobilių savo klasėje. Septintosios kartos „Fiesta“ išsiskiria ypatinga vairuotojo pagalbinių sistemų gausa. Pirmą kartą šios klasės automobilyje montuojama ir pėsčiųjų aptikimo sistema. Vairuotojo pagalbines sistemas naujojoje „Fiesta“ veikti įgalina dvi kameros, trys radarai bei 12 ultragarso jutiklių, kurie ne tik stebi aplinką 360 laipsnių kampu, bet ir leidžia stebėti kelią net 130 metrų į priekį – daugiau nei per visos futbolo aikštės ilgį. Ši sistema gali padėti išvengti susidūrimų ne tik dieną, bet ir naktį. Naujoje „Fiesta“ montuojama „Ford Active Park Assist“ sistema, kuri aptikusi kliūtį automatiškai aktyvuoja stabdžius.
Drauge su šiomis naujovėmis septintosios kartos „Fiesta“ automobiliuose galima rasti iš viso 15 vairuotojo pagalbinių sistemų, tokių kaip „Adaptive Cruise Control“, „Adjustable Speed Limiter“, „Blind Spot Information“, „Cross Traffic Alert“, „Distance Indication“, „Driver Alert“, „Lane Keeping Aid“, „Lane Keeping Alert“, „Forward Collision Warning“, laisvų rankų funkcija, automatinės ilgosios šviesos.
Našumas, užprogramuotas „Ford Fiesta“ genuose
„Fiesta“ variklių gamoje – daugybės prizų laimėtojas, penkis metus iš eilės laimintis „Pasaulio metų variklio“ titulą benzininis 1 litro „EcoBoost“ su 100, 124 ir 140 AG  modifikacijomis. Kaip ir 1,5 litro TDCi dyzelinis agregatas, generuojantis 85 AG (10 AG daugiau negu pirmtakas). Taip pat 120 AG 1,5 litro TDCi – pirmasis naujos kartos didelės galios dyzelinis variklis. Jo degalų sąnaudos tik nuo 3,0 l/100 km.
Varikliai dirbs išvien su visiškai naujomis penkių ir šešių laipsnių mechaninėmis transmisijomis, pasižyminčiomis inovatyviomis trinties mažinimo technologijomis, padedančiomis anglies dvideginio išmetimą sumažinti iki 82 g/km, o degalų sąnaudas – net iki 3,2 l/100 km.
Degalų vartojimo efektyvumą užtikrina ir automatinė Start-stop sistema bei naujas Eco mygtukas.
Septintosios kartos „Ford Fiesta“ sukurta taip, kad išlaikytų geriausią savo klasėje vairavimo dinamiką, todėl ji ne tik dar tvirčiau laikosi kelyje, bet geriau stabdo, yra lengviau valdoma ir suteikia puikią vairavimo patirtį. 4 milimetrais aukštesnė ratų bazė suteikė galimybę montuoti 18 colių ratlankius.
Nauja interjero dizaino koncepcija
„Fiesta“ yra pirmasis „Ford“ modelis, atsinešantis visiškai naują interjero dizaino filosofiją, pagerintas garso izoliacijos ir vibracijos savybes. Naujasis interjero dizainas orientuotas į patogumą, o dėmesys detalėms realizuojamas pasitelkus aukščiausios kokybės medžiagas, meistriškumą ir technologijas. Minkštos, malonių paviršių medžiagos sukuria erdvės bei prabangos jausmą.
Naujos kartos „Ford Fiesta“ siūlo trijų ir penkių durų kėbulo tipų pasirinkimą bei keturias modifikacijas, pritaikytas vairavimo stiliui ir vertybėms. Stiliaus mėgėjams skirta „Titanium“ versija, sportiškumo išpažinėjams – „ST-Line“, prabangos gerbėjams – „Vignale“, o aktyvaus gyvenimo propaguotojams – miesto visureigio atributų turinti „Active“.
Atsižvelgdami į vis didėjančią pirkėjų poreikių diferenciaciją, dizaineriai sukūrė papildomų salono individualizavimo galimybių. Automobilio savininko vertybes ir skonį atspindės interjero stiliaus pasirinkimo „paketai“, pradedant sėdynių raštu, spalvomis ir baigiant medžiagomis. Centriniam prietaisų skydeliui, durų rankenėlėms, galinio vaizdo veidrodžio dangteliui bus galima parinkti patinkančias spalvas: lenktynių raudona (Race Red), geltona, Bohajaus įlankos žalia (Bohai Bay Mint), žydra (Deep Impact Blue), vario (Chrome Copper).
Naujojo interjero koncepcija apima ir lengvesnį įvairių funkcijų valdymą. Tai įgalina sudėtinga SYNC 3 – komunikacijos ir pramogų sistema su didelės raiškos 6,5 ar 8 colių skersmens jutiminiu ekranu, montuojamu arčiau vairuotojo regėjimo linijos. Daugybę ryšio ir pramogų kontrolės galimybių perkėlus į jutiminį ekraną, mygtukų skaičius centrinėje konsolėje sumažėjo kone per pus. Nuo įvairių mygtukų išlaisvintas ir vairas. Pirmoji segmente „Fiesta“ siūlo naują akių judesio sekimo sistemą.
Lietuvoje „Ford Fiesta“ kaina prasideda nuo 11 tūkst. 232 eurų. Norintys išbandyti naująjį „Ford Fiesta“ laukiami „Inchcape Motors“ salonuose.
Apie „Ford Motor“
„Ford Motor Company“ yra pasaulinis automobilių pramonės lyderis, įsikūręs Dyrborno mieste Mičigano valstijoje, JAV. „Ford“ gamina ir parduoda automobilius 6 kontinentuose. Koncerne dirba 166 tūkst. žmonių, veikia 70 gamyklų. Koncernas gamina „Ford“ ir „Lincoln“ automobilius. Finansines paslaugas klientams teikia „Ford Motor Credit Company“. Daugiau informacijos apie kompaniją: www.fordmotorcompany.com
Apie „Inchcape“
„Inchcape“ yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Ford“ atstovas Lietuvoje.
Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela“ Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Range Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.
170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.

Pranešimą paskelbė : Rūta Trainytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5
Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Lietuvoje augant dviratininkų skaičiui vis aktualesni tampa ir jų saugumo kelyje klausimai. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad viena didžiausių problemų išlieka dviratininkų matomumas kelyje – ypač tamsiuoju paros metu. Net 82 proc. atliktos apklausos respondentų pavojingiausia su dviratininkais susijusia situacija kelyje įvardijo važiavimą dviračiu tamsiu paros metu be žibintų ar šviesą […]

  Straipsniai »

„airBaltic“ per pirmąjį 2019-ųjų pusmetį aptarnavo 20 proc. daugiau klientų

Per pirmąjį 2019 metų pusmetį oro linijų bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau nei 240 000 keleivių, keliaujančių į Lietuvą ir iš jos. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, oro linijos pervežė 20 proc. daugiau keleivių iš Lietuvos į Europos šalis, Skandinaviją, Rusiją, NVS šalis ir Vidurio Rytus. „Ateityje ir toliau planuojame didinti tiesioginių skrydžių skaičių iš visų […]

  Straipsniai »

Derėtis galima

Emocijos ar taisyklės. Kaip priimami sprendimai sektoriuje B2B? Ar gali pirkimai konkurso būdu apsaugoti nuo emocijų ir laikantis taisyklių padėti pasirinkti logistikos partnerį? Apie tai kalbamės su Aleksandru Kovalčuku, „AsstrA-Associated Traffic“ AG Konkursų valdymo skyriaus vadovu. – Aleksandrai, ar kompanija „AsstrA“ taiko konkursinės prekybos procedūras? Konkursiniai Klientai užtikrina beveik pusę „AsstrA“ pardavimų apimties, todėl dalyvavimas […]

  Straipsniai »
Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Jau kelintą vasarą Lietuvoje neatslūgsta festivalių populiarumo banga – vieni plečiasi, kiti startuoja naujuose vietose. Festivaliams masiškėjant atsiranda ir susisiekimo, automobilių parkavimo problemos.  Apie galimybes keliauti į muzikinius festivalius pasakoja vežėjų atstovai.  “Yra daug skirtingų keliavimo būdų į festivalį – automobiliu, traukiniu, autobusu, kartais net ir dviračiais keliauja žmonės. Mes kasmet ieškome vis įvairesnių keliavimo […]

  Straipsniai »