„Fiat Ducato Electric“ Europos rinkose bus pristatytas jau 2020 m.

1

„Fiat Ducato Electric“ Europos rinkose bus pristatytas jau 2020 m.

„Fiat Professional“ plečia alternatyviais ekologiškais degalais varomų mikroautobusų gamą: šią vasarą prie gamtinėmis dujomis varomo „Ducato Natural Power“ prisijungia elektros pavarą turintis „Ducato Electric“. Tai pirmasis gamintojo visiškai elektra varomas komercinis automobilis, kurio serijinė gamyba bus pradėta 2020 metais. Nepaisant ekologiškos elektros pavaros, jo talpa, krovumas bei kitos savybės yra tokios pačios ar net dar geresnės nei tradiciniais degalais varomo mikroautobuso.

„Fiat Ducato“ yra bestseleris komercinio transporto rinkoje – jo gama kiekvieno verslo poreikius gali patenkinti jau 38 metus. Elektrinis modelis – didelis žingsnis į priekį, kuris ne tik parodo tvarų gamintojo požiūrį į aplinkosaugą, bet ir suteikia nemenką konkurencinį pranašumą. Kurdami elektrinį modelį, „Fiat“ atstovai detaliai išanalizavo rinką ir suvokė, jog daugybė verslų jau šiandien gali būti visiškai ekologiški bei naudoti tik elektra varomą transportą“, – sako oficialaus „Fiat Professional“ atstovo Lietuvoje „Autobrava Motors“ pardavimo vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Aktualus kas ketvirtam

Dar kurdami elektrinį „Ducato“, „Fiat“ atliko detalią klientų poreikių bei automobilių naudojimo analizę. Ji patvirtino, jog verslas jau šiandien yra pasiruošęs elektriniam transportui – daugiau nei 25 proc. rinkos dalyvių tradiciniais degalais varomus mikroautobusus naudoja taip, kad juos visiškai galėtų pakeisti elektriniai.

Elektra varomų mikroautobusų savybės geriausiai atskleidžiamos įvairiose srityse – nuo kurjerių iki maisto pristatymo paslaugų ar pavėžėjimo. Be to, miestuose daugėja zonų, į kurias galima įvažiuoti tik elektromobiliais – tai „Ducato Electric“ mikroautobusą paverčia pranašesniu už daugelį konkurentų.

Labiausiai jais domisi įmonės, skiriančios išskirtinį dėmesį bendrai transporto priemonės naudojimo kainai (TCO, angl. Total cost of ownership) bei kurių mikroautobusai kursuoja neilgais, tačiau kasdieniais maršrutais.

Atsižvelgdami į klientų poreikius, „Fiat Professional“ ne tik sukūrė naują transporto priemonę, bet ir skiria dėmesį kitiems projektams – pavyzdžiui, infrastruktūrai. Platus įkrovimo stotelių tinklas yra neatsiejamas nuo elektra varomo transporto plėtros.

Skirtingos versijos įvairiems poreikiams 

Naujasis mikroautobusas sukurtas laikantis aukščiausių „FCA Group“ kokybės standartų ir yra toks pat universalus, kaip ir dyzeliniais degalais varomas „Ducato“. Išmaniai ir kompaktiškai išdėliotos baterijos bei kiti elektrinės pavaros komponentai užtikrina puikias komercinio automobilio savybes – jos arba tokios pat kaip tradiciniais degalais varomo mikroautobuso, arba pakitusios tik minimaliai.

„Ducato Electric“ krovinių skyriaus talpa – nuo 10 iki 17 kubinių metrų, o didžiausia leistina apkrova – 1 950 kg – apskritai yra geriausias rezultatas visame segmente.

Į „Fiat Ducato Electric“ montuojamas variklis pasiekia 90 kW galią bei 280 Nm sukimo momentą. Visas sukimo momentas pasiekiamas vos paspaudus akceleratoriaus pedalą, tad automobilis yra itin elastingas ir greitai įsibėgėja tiek mieste, tiek užmiestyje.

Komercinis mikroautobusas bus komplektuojamas su skirtingomis baterijomis, kurios visiškai įkrautos leis įveikti nuo 220 iki 360 km, matuojant pagal NEDC („New European Driving Cycle“) metodiką. Siekiant optimizuoti nuvažiuojamą atstumą, mikroautobuso greitis yra ribojamas iki 100 km/val.

„Fiat Ducato Electric“ yra vienas pirmųjų elektra varomų mikroautobusų visame pasaulyje. Europos rinkose modelis bus pristatytas 2020 m.

Pranešimą paskelbė: Greta Šimonėlytė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
Withings Steel HR Sport (40mm) OLED, 39 g, Black, Bluetooth, Built-in pedometer, Heart rate monitor, GPS (satellite), Waterproof
 
DAEWOO Washing machine WM-1710ELW Top loading, Washing capacity 6 kg, 700 RPM, A+, Depth 53.5 cm, Width 52.5 cm, White/ black, Semi-automatic, Display,
 
Kaitlentė Bosch PIF651FB1E
 
AOC 24B1H 23.6 “, VA, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 5 ms, 250 cd/m², Black
 
Candy Hob CDH 32/1X Vitroceramic, Number of burners/cooking zones 2, Black,

Traukinių eismą tarp Kauno ir Palemono planuojama atnaujinti antroje rudens pusėje

Traukinių eismas tarp Kauno geležinkelio stoties ir Palemono turėtų būti atnaujintas antroje rudens pusėje. Nuo rugsėjo daugės nemokamų autobusų, kurie traukinio keleivius veš iš Palemono iki Kauno centre esančios stoties bei atgal. Šiuo metu „Lietuvos geležinkelių“ keleiviai iš Palemono į Kauno geležinkelio stotį bei vežami dvylika specialiųjų autobusų reisų. Nuo rugsėjo 1-osios, kai įprastai pradeda […]

  Straipsniai »
„airBaltic“ specialia dovana pagerbė Baltijos kelio 30-metį

„airBaltic“ specialia dovana pagerbė Baltijos kelio 30-metį

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ šiandien pasveikino partnerius ir darbuotojus tarptautiniame Rygos oro uoste, kur vyko renginys, skirtas pagerbti rugpjūčio 23 d. minimam Baltijos kelio 30-mečiui. Šia proga kompanija Baltijos šalims padovanojo šių šalių vėliavomis puoštus lėktuvus ir Baltijos keliui skirtą dainą. „Mes didžiuojamės, jog Baltijos kelio – unikalios, taikios demonstracijos, kuri parodė pasauliui, kaip […]

  Straipsniai »

„Bolt“ Taline pradeda pristatinėti maistą, laukiama ir Lietuvoje

Viena didžiausių Europos pavežėjimo paslaugų platformų „Bolt“ šiandien Taline pristato naują maisto atvežimo į namus programėlę „Bolt Food“. Estijoje įkurta kompanija paslaugą dar šiemet ketina pristatyti ir kituose Europos bei Afrikos miestuose.   „Mūsų platforma naudojasi daugiau kaip 25 mln. žmonių visame pasaulyje, o maisto pristatymas jau kurį laiką buvo vienas populiariausių jų pageidavimų. Norėdami klientams […]

  Straipsniai »

KROVINIŲ GABENIMAS GELEŽINKELIAIS EUROPOS VIDUJE: YRA VILČIŲ?

Keturi krovinių gabenimo banginiai – automobilių, oro, jūrų ir geležinkelių transportas. Kuris iš jų didesnis ir pastovesnis? Apie tai kalbamės su įvairiais specialistais, pokalbių tema – krovinių gabenimas Europos viduje. Apie krovinių gabenimą geležinkeliais mums papasakojo transporto ir logistikos kompanijos „AsstrA“ Europos regiono Geležinkelių skyriaus vadovė Eva Trochimiuk. – Eva, kaip galėtumėte apibūdinti šios dienos […]

  Straipsniai »