FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionato organizatorių sprendimu „Goodyear“ tapo oficialiu LMP2 padangų tiekėju

FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionato organizatorių sprendimu „Goodyear“ tapo oficialiu LMP2 padangų tiekėju

FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionato organizatorių sprendimu „Goodyear“ buvo išrinkta oficialia šio čempionato ir Europos „Le Mano“ lenktynių (ELMS) LMP2 kategorijos padangų tiekėja.

Kelis sezonus galiojanti sutartis tarp „Automobile Club de l’Ouest“ (ACO), FIA ilgų distancijų lenktynių pasaulio čempionato organizatorių ir „Goodyear“ buvo sudaryta po ACO sprendimo paskirti vieną padangų tiekėją šiai itin konkurencingai klasei. Tai dar labiau sustiprina 24 val. trunkančių „Le Mano“ lenktynių organizatorių ir vienos sėkmingiausių padangų gamintojų automobilių sporto istorijoje tarpusavio santykius.

Apie sugrįžimą į Europos ir tarptautines sportinių automobilių lenktynes „Goodyear“ paskelbė 2019 m. vasarą, kuomet pradėjo tiekti padangas LMP2 klasėje WEC čempionate dalyvaujantiems partneriams. Sugrįžimą pažymėjo kartu su JOTA komanda iškovota įspūdinga pergalė trečiajame čempionato etape – 4 valandų lenktynėse Šanchajuje.

Nauja sutartis tiekti „Goodyear Eagle SuperSport“ padangas visoms WEC komandoms, lenktyniaujančioms LMP2 klasėje, prasideda 2020/ 2021 sezone, kuris bus pradėtas Silverstone kitą rugsėjį. Šios lenktynės vyksta keturiuose pasaulio žemynuose, o jų kulminacija – 24 valandų „Le Mano“ lenktynės 2021 birželį. „Goodyear“ padangas dėvintys automobiliai iš viso yra laimėję 14 „Le Mano“ varžybų.

LMP2 klasės padangų tiekėjo partnerystė su didžiausia pasaulyje žemynine ilgų distancijų lenktynių „Le Mano“ organizatoriais oficialiai bus pradėta 2021 balandį. ELMS serijos LMP2 kategorija yra aukščiausias daugiaklasio čempionato divizionas, kurio lenktynės vyksta šešiose Europos trasose. Partnerystė reiškia, kad visi 2021 m. „Le Mano“ lenktynių LMP2 dalyviai, įskaitant automobilius ne iš WEX ir ELMS, naudos naujausias „Goodyear“ lenktynines padangas.

„Goodyear“ turi įspūdingą dalyvavimo automobilių sporte patirtį. Neskaitant mūsų neprilygstamo rekordo „Formulėje 1“ su 368 „Grand Prix“ pergalėmis, mes taip pat turime 14 laimėjimų „Le Mano“ lenktynėse. Ši partnerystė leidžia mums pristatyti savo technologiją, įrodyti patikimumą ir našumą populiariausiose ištvermės lenktynėse. Mes didžiuojamės, kad buvome pasirinkti šiam iššūkiui“, – sako Mike Rytokoski, „Goodyear“ marketingo vadovas Europoje.

Pierre Fillon, „Automobile Club de l’Ouest“ prezidentas: „Goodyear“ įnašas „Le Mano“ lenktynėse apima kai kurias legendines pergales, pasiektas 7-8 dešimtmečiais. Mes džiaugiamės, kad toks gerai žinomas ir pergales iškovojęs pasaulinis prekės ženklas buvo pasirinktas „Le Mano“ 24 valandų lenktynėms, WEC ir ELMS, kuriose jie galės pristatyti savo technologiją pačioje reikliausioje lenktynių aplinkoje. Jų įsipareigojimas ištvermės lenktynių ateičiai įkvepia ir perteikia ACO ir kitų mūsų ištvermės lenktynių čempionatų dvasią.“

Pasak FIA pasaulio ištvermės lenktynių čempionato ir Europos „Le Mano“ serijų generalinio direktoriaus Gerard Neveu, nuo tada, kai „Goodyear“ pernai paskelbė apie savo sugrįžimą, bendrovės pasiryžimas išlaikyti aukščiausio lygio efektyvumą buvo labai įspūdingas. „Faktas, jog LMP2 klasės pasaulio čempionatas buvo laimėtas vos per tris bandymus tik parodo „Goodyear“ komandos investicijas, naudojamas technologijas ir atsidavimą. Mes didžiuojamės turėdami „Goodyear“ kaip aukščiausios klasės partnerį WEC ir ELMS čempionatuose, o mūsų LMP2 komandoms pravers aukšto lygio profesionalų pagalba, kuri padės užtikrinti nuolatinę glaudžią konkurenciją šioje kategorijoje“, – sako jis.

Pranešimą paskelbė: Kristina Jugulytė, PR Service

Kiti skelbimai:
 
TOMS Plant Dyed Canvas Women's Alpargata Pink 37,5
 
Camper Beetle 36791 Medium Grey 41
 
Birkenstock Arizona SFB Oiled Leather Habana 46
 
TOMS Repreve Melange Knit Women's Alpargata Black 39
 
Camper Wonder K400319 Black 41

Rekomenduojame

Seimo nario Mykolo Majausko pranešimas: „Privalomas konfiskavimas padės išvalyti kiemus nuo neeksploatuojamų automobilių“

Seimo nario Mykolo Majausko pranešimas: „Privalomas konfiskavimas padės išvalyti kiemus nuo neeksploatuojamų automobilių“

2020 m. vasario 21 d. pranešimas žiniasklaidai Seimo narys Mykolas Majauskas teikia įstatymų pataisas, įtvirtinančias draudimą bendrojo naudojimo vietose laikyti neregistruotas, galiojančios techninės apžiūros neturinčias transporto priemones ir numatančias draudimą už teisės akto nepaisymą. Pakoregavus galiojančią tvarką, tokio automobilio laikymas bendrojo naudojimo vietose iš pradžių užtrauktų įspėjimą, atlikus nusižengimą pakartotinai – piniginę baudą su galimybe […]

Keturi iš penkių vairuotojų pritaria: alkoholis ir vairavimas – visiškai nesuderinami

Keturi iš penkių vairuotojų pritaria: alkoholis ir vairavimas – visiškai nesuderinami

Penktadalis šalies vairuotojų išvis nevartoja alkoholio, o dar trys penktadaliai paragavę mažiausią svaigiųjų gėrimų kiekį niekada nesėda už vairo. Eismo ekspertų teigimu, tokie visuomenės nuomonės tyrimo rezultatai rodo nuosekliai mažėjančią gyventojų toleranciją vairavimui išgėrus. „5,5 proc. vairuotojų teigia per praėjusius metus bent kartą sėdę už vairo paragavę alkoholinių gėrimų, o dar dešimtadalis prisipažino turėję tokių […]

Tyrimas: Baltijos šalyse vaizdo registratorius labiausiai pamėgę Lietuvos vairuotojai

Tyrimas: Baltijos šalyse vaizdo registratorius labiausiai pamėgę Lietuvos vairuotojai

Lietuvos vairuotojai dažniau nei kitų Baltijos šalių atstovai naudojasi automobiliniais vaizdo registratoriais. Be to, absoliuti dauguma juos turinčių lietuvių įsitikinę šių prietaisų nauda, o Latvijos ir Estijos gyventojai nusiteikę gerokai skeptiškiau. Tai parodė draudimo bendrovės „If“ užsakymu Baltijos šalyse atliktas reprezentatyvus tyrimas, kurio metu gyventojų klausta apie naudojimosi vaizdo registratoriais ypatumus. Kas devintas įsitikinęs naudingumu […]

Apklausa: trečdalis vairuotojų pristabdo tik prie greičio matuoklių

Apklausa: trečdalis vairuotojų pristabdo tik prie greičio matuoklių

Nors greičio viršijimas yra dažniausia tragiškai pasibaigusių avarijų priežastis, adrenalino mėgėjų nestabdo nei didmiesčiuose dygstantys mobilūs trikojai greičio matuokliai, nei plečiamas stacionarių matuoklių tinklas. Tyrimai atskleidė, kad kone kas trečias šalies vairuotojas greičio matuoklius vertina kaip menkavertę kliūtį ir akceleratoriaus pedalą atleidžia tik šių prietaisų fiksavimo zonoje. Draudimo bendrovės BTA užsakymu „Spinter tyrimai“ sausį atliktos […]