Festivalininkai renkasi keliones autobusais

1

Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Jau kelintą vasarą Lietuvoje neatslūgsta festivalių populiarumo banga – vieni plečiasi, kiti startuoja naujuose vietose. Festivaliams masiškėjant atsiranda ir susisiekimo, automobilių parkavimo problemos.  Apie galimybes keliauti į muzikinius festivalius pasakoja vežėjų atstovai. 

“Yra daug skirtingų keliavimo būdų į festivalį – automobiliu, traukiniu, autobusu, kartais net ir dviračiais keliauja žmonės. Mes kasmet ieškome vis įvairesnių keliavimo į festivalį autobusu būdų. Būna didelės draugų kompanijos pačios nuomojasi autobusus ir važiuoja. Tokie autobusai ypatingai triukšmingi. Patogu – nereikia važiuoti atskirais automobiliais, o ir kaip tarp kolegų kalbam, festivalis prasideda jau kelionės metu. Tik tam reikia organizuotų žmonių – surinkti pilną autobusą draugų, užsakyti jį, suplanuoti parvykimą”, – pasakojo “Kautros” marketingo vadovas Mindaugas Sakalauskas. 

Vežėjų atstovas pasakoja, kad vis dažniau festivalininkai į renginius keliauja ir reguliariais tarpmiestiniais autobusais. 

“Dalis renginių vyksta miestuose, į kuriuos patogu atvykti tarpmiestiniu autobusu. Tarkime liepos pradžioje vykęs “Velnio akmuo” festivalis Anykščiuose. Nuo stoties iki festivalio vietos geros keliolika minučių kelio pėsčiomis su kompanija. Yra proga apžiūrėti ir patį miestelį, užkąsti pakeliui. Va ir praeitą savaitgalį į “Akacijų alėja” festivalį Kulautuvoje priemiestiniais autobusais nuvyko ir parvyko beveik 900 keleivių”, – teigė pašnekovas, besitikintis keleivių antplūdžio į šį savaitgalį vyksiantį “Žagarės vyšnių festivalį”. 

Anot vežėjų, dalis festivalių organizatorių patys kreipiasi siekdami renginio dalyviams suteikti kuo daugiau alternatyvų atvykti ir parvykti. 

“Dalis festivalių įsikuria atokesnėse vietose, tad dalyviams būna sunkiau juos pasiekti. Būnant ne vietiniu ir tikslią vietą sunkiau atrasti. O ir laukų nesinori užgrūsti automobiliais. Kelintus metus taip dirbame su Rumšiškėse vykstančiu “Granatos live” festivaliu. Į jį autobusais festivalininkai vyksta iš Vilniaus, Klaipėdos ir Kauno. Manau praūžus kelių dienų festivaliui nelabai norisi sėstis už automobilio vairo keliem šimtam kilometrų. Į priekį vykstantys autobusai būna triukšmingi ir aktyvūs, o grįžtant jau ramu ir tylu”, – kalbėjo M. Sakalauskas, pabrėžęs, kad aktyviau keliones autobusais renkasi muzikos mėgėjai, vykstantys iš tolimesnių miestų. 

Pasak vežejų, kadangi didelė dalis festivalininkų būna studentai jiems kelionės autobusais yra įprastos. 

“Keliauja ne tik studentai. Būna ir vyresnių keleivių, kurie senokai vykę autobusais. Nustemba pamatę pasikeitusią situaciją, tiek stotyse, tiek pačiuose autobusuose. Autobusai į festivalius dažniausiai vyksta iš vietinių autobusų stočių. Jei yra patogi sustojimo vieta mieste, ją taip pat renkamės. Svarbu, kad keleiviui būtų patogu ir paprasta pradėti ir baigti kelionę į festivalį”, – pasakojo “Kautros” atstovas. 

Pranešimą paskelbė: Mindaugas Sakalauskas, Kautra, UAB

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Bogota Flip Men's Black/Black 44,5
 
Crocs™ Isabella Strappy Sandal Black 38,5
 
Crocs™ Busy Day Stretch Skimmer Black/Graphite 36,5
 
HELLY HANSEN Vidda Parka Women's Wild Rose M
 
EMU Australia Mayberry Natural 38
Rekonstruota Ąžuolyno gatvė Vilniuje tapo saugesnė ir modernesnė 

Rekonstruota Ąžuolyno gatvė Vilniuje tapo saugesnė ir modernesnė 

Nuo šiol Viršuliškių ir Šeškinės seniūnijų gyventojai galės važiuoti patogiau ir saugiau: atnaujinta daugiau kaip pusės kilometro ilgio Ąžuolyno gatvės atkarpa, nuo Ozo iki Viršuliškių gatvės. Rekonstruojant Ąžuolyno gatvę abiejose pusėse buvo paklota nauja asfalto danga, įrengti nauji šaligatviai, naujas modernus gatvės apšvietimas, paklotas lietaus nuotekų tinklas, nutiestas pėsčiųjų takas, įrengtas viešojo transporto stotelės. Gatvės […]

  Straipsniai »

„Cobra Instalaciones y Servicios“ komentaras dėl geležinkelio ruožo Vilnius – Klaipėda elektrifikavimo darbų pirkimo

Šiame etape kompanija „Cobra Instalaciones y Servicios“ S.A. norėtų susilaikyti nuo viešų vertinimų ar pareiškimų dėl vykstančių procesų. Dalyvaudami AB Lietuvos geležinkeliai (LG) vykdomame ruožo Vilnius – Klaipėda elektrifikavimo darbų pirkime ir sužinoję Lietuvos geležinkelių sprendimą dėl laimėtojo, Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka inicijavome ginčą dėl netinkamo mūsų pasiūlymo įvertinimo. T. y. „Cobra Instalaciones y […]

  Straipsniai »

Lietuva siekia, kad „Rail Baltica“ infrastruktūra būtų valdoma valstybės

Atsižvelgdama į šalies geležinkelių reikšmę nacionaliniam saugumui Lietuva siekia užtikrinti, kad strategiškai svarbią europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ infrastruktūrą valdytų valstybė. Projekto „Rail Baltica“ klausimai, tarp jų ir būsimos infrastruktūros valdymas, bus aptarti gruodžio 6 d. Rygoje vyksiančiame Baltijos šalių premjerų susitikime, kuriame taip pat dalyvaus transporto ministrai, TEN-T Baltijos–Šiaurės jūros koridoriaus koordinatorė Catherine Trautmann […]

  Straipsniai »
Problema: tamsoje nesimato kelių ženklinimo linijų. Tai galima nesunkiai pakeisti

Problema: tamsoje nesimato kelių ženklinimo linijų. Tai galima nesunkiai pakeisti

Tamsiuoju metų laikotarpiu, ypač kai kelių danga yra šlapia ar drėgna, vairuotojai dažnai skundžiasi, kad kelių ženklinimo linijų visiškai nesimato. Pasak ekspertų, šią problemą būtų galima nesunkiai išspręsti didinant linijų atspindžio reikalavimus ar taikant naujausias technologijas – taškinį ženklinimą.   Pas kaimynus – aukštesni standartai  Gerinti saugumą Lietuvos keliuose siekiama jau daugelį metų. Europos Sąjungos […]

  Straipsniai »