Fabijoniškėse sostinės savivaldybė atnaujina vieną svarbiausių pėsčiųjų ir dviračių trasų. Iki metų pabaigos 1,5 km ilgio atkarpoje nuo Ateities iki Fabijoniškių g. nusidrieks nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, gatvė taps dar žalesnė ir šviesesnė – bus pasodinta naujų želdinių ir atnaujintas apšvietimas. Pėsčiųjų ir dviračių takų atnaujinimui savivaldybė skyrė 700 tūkst. eurų.
„Kad dviratis taptų ne tik laisvalaikio, bet ir patogia susisiekimo priemone, tobuliname infrastruktūrą, o iki 2023 m. planuojame nutiesti ir likusias trūkstamas jungtis pagrindiniame dviračių takų tinkle. Iš taško A į tašką B dviračiu bus galima nuvykti nenutrūkstančia trasa. Artimiausiu metu mieste planuojama ramaus eismo gatvių plėtra, kuriose dviračių eismas organizuojamas bendrame eismo sraute, o ramaus eismo gatvės tampa vientiso takų tinklo dalimi”, – sako Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas.
Planuojama, kad šiemet Fabijoniškėse atnaujinimo sulauks ne tik S. Stanevičiaus g. bet ir 1 km ilgio takai Fabijoniškių g. atkarpoje nuo Ateities g. iki įsukimo į Ukmergės g.
Šie takai įsilies į bendrą miesto takų sistemą, jungsis su esamomis trasomis palei Ateities gatvę, o nutiesus Šiaurinę gatvę, su takais joje ir jungtimis iki Šeškinės gatvės. Be to, planuojama sutvarkyti ir likusias atkarpas, kuriomis bus dar patogiau vykti į miesto centrinę dalį palei Gelvonų ir Ozo gatves.
Šiuo metu tvarkomi Rinktinės, Olimpiečių, Širvintų, Ozo, Erfurto ir Manufaktūrų gatvės pėsčiųjų ir dviračių takai. Netrukus darbai persikels į Žirmūnų trikampį ir kitas jungtis.
Artimiausiu metu planuojama tiesti daugiau kaip 20 km jungčių. Per pastaruosius kelerius metus visame mieste įrengta daugiau kaip 2 tūkst. naujų dviračių stovų, prie kurių galima saugiai prirakinti dviračius, šiemet bus įrengta dar keli šimtai. Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir dalies pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šiemet sieks apie 6,5 mln. eurų.
Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt
Pranešimą paskelbė: Neringa Kolkaitė, Vilniaus miesto savivaldybė
2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]
2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]
Seimas pritarė Administracinių nusižengimų kodekso pataisoms (projektas Nr. XIIIP-4532(2), reglamentuodamas ne tik neeksploatuojamų, bet ir negalimų eksploatuoti transporto priemonių laikymą bendrojo naudojimo vietose. Pasak projekto iniciatoriaus Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininko Mykolo Majausko, šiuo įstatymu būtų priimtas labai svarbus sprendimas, kuris padėtų atlaisvinti kiemus, nes, kaip rodo tyrimai, kiemuose kartais būna net iki 20 […]
In order to boost faster transport sector development and apply the best corporate management practices, there is a plan in place to reorganise state-owned transport companies into companies limited by shares. The Government approved the conclusions submitted by the Ministry of Transport and Communications with regard to the draft legislation brought forward, albeit not adopted, […]