ERGO Baltijos šalyse atlygins žalą po „Ever Given“ avarijos Sueco kanale

ERGO Baltijos šalyse atlygins žalą po „Ever Given“ avarijos Sueco kanale

ERGO Baltijos šalyse dalyvaus administruojant su „Ever Given“ laivo avarija Sueco kanale (Egiptas) susijusią žalą. „Ever Given“ laive, kuris 6 dienas blokavo Sueco kanalą, buvo ir ERGO Baltijos šalyse apdraustų krovinių. Vadovaujantis draudimo sutarties sąlygomis, ERGO Baltijos šalyse atlygins veiksmų, susijusių su krovinių atgavimu, išlaidas, kurios siekia apie 200 000 eurų.

„Ever Given“ yra vienas didžiausių pasaulyje konteinervežių. Šis 200 000 tonų talpos krovininis laivas, kuris kovo 13 d. 8 val. ryto pasisuko skersai ir įstrigo Sueco kanale, 6 dienas buvo užblokavęs vieną intensyviausių pasaulio laivybos kelių. Per tą laiką susidarė didžiulė 350 laivų eilė. Dėl kanale įstrigusio „Ever Given“ kiekvieną dieną buvo blokuojama 30 procentų pasaulinio krovininių laivų judėjimo, o į eilę kasdien stodavo dar po 50 laivų.

Vienintelis kitas kelias laivams, kurie naudojasi kanalu, būtų buvęs plaukti aplink Gerosios Vilties kyšulį Afrikoje ir Viduržemio jūrą pasiekti iš vakarų pusės. Kadangi tokiu atveju papildomai tektų nuplaukti 5 000 jūrmylių, kelionė užtruktų 14 dienų ilgiau.

Didelės vertės krovinys

Apskaičiuota, kad bendra su avarija susijusią žalų suma siekia maždaug milijardą dolerių. Kadangi Baltijos šalyse veikiančių importuotojų kroviniai irgi buvo gabenami „Ever Given“, atitinkamą dalį šios žalos atlygins ERGO Baltijos šalyse.

„Be standartinės draudimo apsaugos, krovinio draudimas apima ir gelbėjimo operacijos bei turto atgavimo išlaidas. Laive buvo mūsų klientams priklausantys kroviniai, todėl mes atlyginsime jų atgavimo išlaidas,“ – paaiškino ERGO Baltijos šalyse Draudimo departamento direktorius ir valdybos narys Marek Ratnik.

Sudėtingas procesas

Nustatymo, kas ir kaip turėtų sumokėti už krovinio atgavimą, procesas tokiais atvejais būna ilgalaikis ir sudėtingas. Jam vadovauja laivo savininko paskirtas žalos nustatymo ekspertas. Tam, kad galėtų uoste atgauti savo krovinį, atitinkamo krovinio savininkas privalo pateikti draudimo garantijas. „Tokiais atvejais lemiamą reikšmę turi laiko veiksnys, todėl mūsų ekspertai turėtų iš tiesų greitai suktis ir surinkti visus dokumentus bei informaciją, kurios reikia išduoti draudimo garantiją mūsų klientams,“ – pridūrė Marek Ratnik.

ERGO Baltijos šalyse

ERGO yra viena pirmaujančių draudimo grupių Baltijos šalyse, siūlanti ne gyvybės, gyvybės bei sveikatos draudimą. Metinė įmokų suma ERGO Baltijos šalyse sudaro 242 mln. eurų. Per metus ERGO Baltijos šalyse klientams apmoka žalų už beveik 143 mln. eurų. Daugiau nei 650 tūkst. klientų Baltijos šalyse pasitiki ERGO grupės paslaugomis, patirtimi bei finansiniu stabilumu.

Baltijos šalyse veikiančios ERGO bendrovės yra tarptautinės ERGO grupės dalis. Tai viena didžiausių draudimo grupių Europoje. ERGO atstovaujama daugiau nei 30 šalių Europoje bei Azijoje. Pagrindinis ERGO akcininkas yra viena didžiausių pasaulyje perdraudimo grupių „Munich Re“. Plačiau: www.ergo.lt

Daugiau informacijos teirautis: Jolanta Karpuškienė, draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje komunikacijos projektų vadovė, tel. 8 616 09090, 8 5 268 3606.

Pranešimą paskelbė: Monika Zavistauskaitė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]