Lietuvoje debiutuoja naujas erdvus „Volkswagen Tayron“ visureigis, siūlantis universalumą, aukščiausios klasės komfortą ir solidžią hibridinę pavarą. Dabar „Volkswagen“ partnerių salonuose klientai gali apžiūrėti, išbandyti ir įsigyti naujausią plataus „Volkswagen“ visureigių asortimento papildymą. Penkių arba septynių vietų „Tayron“ puikiai dera tarp flagmano „Touareg“ ir praktiško „Tiguan“.
Siūlomos dvi iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos su įspūdingu iki 120 km elektra nuvažiuojamu atstumu, skirtos siekiantiems efektyvumo ir lankstumo. Ribotą laiką iš tinklo įkraunamą hibridinį „Tayron“ galima įsigyti už specialią kainą – nuo 39 700 eurų.
„Baltijos šalių automobilių rinkoje dominuojant visureigiams, sparčiausiai auga iš tinklo įkraunamų hibridų segmentas – universalių, efektyvių ir erdvių transporto priemonių paklausa yra kaip niekada didelė. „Volkswagen Tayron“ puikiai įsilieja į mūsų plačią visureigių liniją, pasižymėdamas universalumu ir hibridiniu efektyvumu, kurio ieško klientai Lietuvoje. Didelė paklausa, kurią stebime, tai patvirtina – daugiau nei 75 proc. visų „Tayron“ užsakymų sudaro iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos, atspindinčios perėjimą prie ekologiškesnio mobilumo. Išankstinė prekyba buvo labai sėkminga, ir mes tikimės, kad šiais metais „Tayron“ taps antru geriausiai parduodamu mūsų visureigiu po „Tiguan“.
Dabar, kai „Tayron“ jau galima įsigyti prekybos salonuose, esame įsitikinę, kad dar daugiau klientų įvertins jo erdvumo, komforto ir efektyvumo derinį“, – sako Laurynas Žukauskas, „Volkswagen“ lengvųjų automobilių prekės ženklo vadovas.
Elektros režimu – iki 120 km
„Tayron“ siūlo daugybę pavaros pasirinkimų, daug dėmesio skiriant iš tinklo įkraunamiems hibridiniams („eHybrid“) modeliams – vien elektra jų nuvažiuojamas nuotolis siekia iki 120 km, todėl jie yra efektyvus pasirinkimas tiek kasdienėms kelionėms į darbą, tiek ilgesnėms išvykoms. Klientai gali rinktis iš dviejų iš tinklo įkraunamo hibridinio variklio versijų, kurių galia siekia 150 kW (204 AG) arba 200 kW (272 AG).
Išskirtinis „Tayron“ bruožas – reta PHEV greitojo įkrovimo galimybė, leidžianti bateriją įkrauti iki 40 kW galia nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotelėse ir iki 11 kW kintamosios srovės sieninėje dėžutėje arba įkrovimo stotelėje.
Įvairiapusės transmisijos galimybės
Be iš tinklo įkraunamo hibridinio varianto, „Tayron“ siūlomi švelnūs hibridiniai (eTSI), turbokompresoriniai benzininiai (TSI) ir turbokompresoriniai dyzeliniai (TDI) varikliai, siūlantys nuo 110 kW (150 AG) iki 195 kW (265 AG) galią. Modeliai su 4MOTION visų varančiųjų ratų pavara siūlomi su benzininiais ir dyzeliniais varikliais, o visose versijose montuojama automatinė tiesioginio perjungimo pavarų dėžė (DSG).
Erdvus ir praktiškas
Naujasis „Tayron“ sukurtas tiems, kurie vertina erdvę, komfortą ir praktiškumą. Tai antras pagal dydį „Volkswagen“ visureigis Europoje, todėl jo erdvus interjeras su lanksčia penkių arba septynių sėdimų vietų konfigūracija prisitaiko prie įvairių poreikių. Penkiavietėje versijoje (kai sėdynės yra įprastoje padėtyje) bagažo talpa siekia 885 litrus, o sėdynes sulanksčius, ji išsiplečia iki įspūdingų 2090 litrų, todėl „Tayron“ suteikia pakankamai vietos tiek keleiviams, tiek kroviniams. Šis automobilis, kurio vilkimo galia siekia iki 2,5 tonos, idealiai tinka tiems, kurie ieško universalaus ir patogaus automobilio tinkančio tiek kasdienėms, tiek ir ilgesnėms kelionėms.
Gausi standartinė įranga
„Tayron“ siūlo platų standartinės įrangos asortimentą – trijų zonų automatinį oro kondicionierių, 10 spalvų aplinkos apšvietimą, devynias oro pagalves, vairavimo patirties kontrolę su pasirenkamais važiavimo profiliais, galines žaliuzes nuo saulės ir skaitmeninę informacinę bei pramogų sistemą su navigacija ir „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ belaidžiu „App-Connect“ ryšiu. Papildomi akcentai: LED priekiniai žibintai su automatine tolimųjų šviesų kontrole, šviečiantys „Volkswagen“ logotipai priekyje ir gale, skaitmeniniai prietaisai, užtikrinantys šiuolaikišką, susietą ir patogų vairavimą.
Komforto ir saugos sistemos
„Tayron“ taip pat suteikia platų standartinių pagalbinių sistemų rinkinį, įskaitant adaptyviąją kruizo kontrolę (ACC), persirikiavimo į kitą eismo juostą kontrolę („Side Assist“), eismo juostos išlaikymo sistemą („Lane Assist“) ir automatinį avarinį stabdymą su pėsčiųjų ir dviratininkų stebėjimo funkcija. Papildomos funkcijos, tokios kaip „Park Assist Plus“, galinio vaizdo kamera, dinaminis kelio ženklų rodymas ir įspėjimo apie išlipimą iš automobilio sistema, suteikia daugiau saugumo ir patogumo.
Papildomai siūlomi patobulinimai: adaptyvi važiuoklės kontrolė (DCC Pro), IQ.LIGHT HD matriciniai priekiniai žibintai, IDA balso asistentas su „ChatGPT“, panoraminis stoglangis, 700 W „Harman Kardon“ garso sistema, „ergoActive Plus“ sėdynės su masažo ir vėsinimo funkcijomis bei „Travel Assist“ sistema, veikianti ir padedanti vairuoti visame greičio diapazone.
Pranešimą paskelbė: Rūta Skrickytė, Fabula Rud Pedersen Group
Elektriniai krautuvai tapo neatsiejama logistikos, sandėliavimo ir gamybos procesų dalimi. Kaip nurodoma tarptautiniame 2024 metų naudotų krautuvų reitinge, šios technikos gamintojų tarpe lyderio pozicijas užsitikrino Vokietijos įmonė „Linde“. Statistika kalba pati už save: šio gamintojo elektriniai krautuvai užėmė beveik 26 proc. naudotų krautuvų rinkos ir gerokai pralenkė konkurentus. Kuo šio gamintojo technika išsiskiria iš kitų […]
2025 m. kovo 20 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimas po svarstymo pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis siekiama patikslinti važiavimo su elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis tvarką. Šiuo metu įstatyme nustatyta, kad jaunesni kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai, važiuodami keliu, privalo būti užsidėję […]
Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis patvirtino Universaliosios pašto paslaugos (UPP) aprašą, kuriuo Lietuvos pašto paštomatų tinklas iki 2029 m. išaugs bene dvigubai ir perkops 700-us. Naujieji paštomatai bus įrengiami kaimuose ir miesteliuose, kuriuose gyvena bent 500 žmonių. Gyventojai jais galės ne tik siųsti bei gauti tarptautines siuntas, bet ir laiškus. „Sulaukdavome daug prašymų iš atokesnių vietovių […]
Sparčiai blogėjant susisiekimo infrastruktūros – kelių, tiltų ir viadukų – būklei bei sprendžiant nepakankamo finansavimo problemą, nuo kitų metų Lietuvoje turėtų pradėti veikti valstybinis Kelių fondas. Fondo lėšos padės mažinti šalies kelių degradaciją ir užtikrins susisiekimo infrastruktūros saugą. Skaičiuojama, kad jau kitąmet finansavimas šalies keliams, įskaitant šio fondo lėšas, turėtų siekti beveik 1 milijardą eurų. […]
Pirmadienį, kovo 17 dieną, atnaujinamas darbų keliuose sezonas. Tęsiami intensyvūs Kauno ir Kaišiadorių rajonuose esančio Krunos tilto rekonstrukcijos darbai. Renginyje prie Krunos tilto visuomenei buvo pristatyti tiek šio tilto rekonstrukcijos, tiek kiti didžiausi šiemet suplanuoti įgyvendinti projektai. Tarp jų – Tarandės tunelio statybos, tolesnė „Via Baltica“ ir kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija, kiti numatyti įgyvendinti svarbūs darbai. […]
Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis kovo 17–18 dienomis dalyvaus Varšuvoje vyksiančiame neformaliame Europos Sąjungos (ES) transporto ministrų susitikime, kurį rengia šį pusmetį ES Tarybai pirmininkaujanti Lenkija. Susitikimo metu ministrai aptars būtinybę didinti transporto sektoriaus atsparumą, numatant papildomas ES investicijas dvejopos paskirties – civilinės ir karinės – infrastruktūros projektams plėtoti. Taip pat daug dėmesio bus skiriama ES […]