Elektriniai „Bolt“ paspirtukai rieda į kurortines vietas: į Trakus atvykę traukiniu paspirtukus ras šalia stoties

1

Elektriniai „Bolt“ paspirtukai rieda į kurortines vietas: į Trakus atvykę traukiniu paspirtukus ras šalia stoties

Europoje pirmaujanti pavėžėjimo platforma „Bolt“ toliau plečia elektrinių paspirtukų nuomos paslaugą Lietuvoje ir ima ją teikti Trakuose. Tai – pirmoji kurortinė teritorija, kurioje gyventojai ir svečiai galės riedėti šia aplinkos neteršiančia dvirate transporto priemone. Be to, siekiant dar aktyviau skatinti tvarias ir patogias keliones iš Vilniaus į Trakus, „Bolt“ ėmė bendradarbiauti su keleivių vežimo traukiniais bendrove „LTG Link“.

Prisidės prie transporto iššūkių mažinimo

Trakuose jau rieda 70 elektrinių „Bolt“ paspirtukų, esant poreikiui jų skaičius bus didinamas. Šiltuoju metų laiku miestas tampa viena labiausiai turistų pamėgtų vietų šalyje, todėl čia ieškoma aplinkai draugiškų judėjimo alternatyvų ir net svarstoma apriboti automobilių eismą pagrindine gatve, ją atveriant pėstiesiems bei dviratėms transporto priemonėms. Todėl iniciatyvą pradėti elektrinių „Bolt“ paspirtukų nuomą miestas priėmė itin noriai.

„Tai – džiugi naujiena mūsų mieste. Trakai – žalias, ypač gražaus, natūralaus kraštovaizdžio miestas ir draugiški aplinkai sprendimai jam suteikia antrąjį kvėpavimą. Džiaugiamės šia iniciatyva ir linkime gero vėjo visiems“ – pažymi laikinoji Trakų rajono merė Marija Puč.

„Nors Trakai nėra didelis miestas, patrauklios ir aplinkos neteršiančios judėjimo alternatyvos čia ypač reikalingos. Džiaugiamės, kad mūsų elektriniai paspirtukai padės spręsti vieną didžiausių šio išskirtinio grožio miesto iššūkių. Neabejojame – tiek miesto svečiai, tiek vietiniai gyventojai netruks įsitikinti elektrinių paspirtukų judėjimo patogumu ir nauda“, – akcentuoja „Bolt“ elektrinių paspirtukų plėtros vadovas Baltijos šalyse Eimantas Balta.

Siekiant kuo aktyviau skatinti miesto svečius į Trakus vykti be nuosavo transporto, čia „Bolt“ nusprendė elektriniams paspirtukams visą sezoną netaikyti atrakinimo mokesčio. Pirmąsias penkias minutes riedėjimas kainuos 22 centus, o važiuojant ilgiau minutės įkainis bus dvigubai mažesnis, t.y. 11 centų. Paspirtuko nuomai tereikia mobiliosios „Bolt“ programėlės. 

Kviečia į Trakus iš Vilniaus keliauti traukiniu

Tam, kad kelionės į Trakus būtų kuo draugiškesnės aplinkai ir turistai istorines miesto vietas galėtų patogiai pasiekti be nuosavo automobilio, „Bolt“ ėmė bendradarbiauti su keleivių vežimo traukiniais bendrove „LTG Link“. Elektrinius „Bolt“ paspirtukus nuo šiol galima palikti bei rasti tam skirtose aikštelėse šalia Vilniaus ir Trakų geležinkelio stočių.

„Šį vasaros sezoną skatiname susimąstyti, kokį pėdsaką gamtoje paliekame po kelionės. Saikingesnis daiktų vartojimas akcentuojamas vis labiau, bet reikėtų nepamiršti, kad yra ir tiesiogiai neapčiuopiamas, bet gamtai žalingas poveikis – tarša CO2 išmetimais, sukeliančiais šiltnamio efektą. Mažinti šį poveikį galime keliaudami žalesnėmis, tvaresnėmis transporto priemonėmis – traukinio ir paspirtuko derinys čia puikiai susižaidžia“, – sako „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.

„Bolt“ elektrinių paspirtukų plėtros vadovas Baltijos šalyse neabejoja, kad keliautojai aktyviai naudosis atsiradusia galimybe geležinkelio stoties teritorijoje palikti ir patogiai išsinuomoti paspirtuką. „Iš Vilniaus į Trakus nuvykti traukiniu visuomet buvo puiki alternatyva. Vis dėlto, geležinkelio stotis Trakuose yra ganėtinai nutolusi nuo lankytinų objektų ir pėsčiomis juos pasiekti prireikdavo nemažai laiko. Neabejojame, kad elektrinis paspirtukas šiuo atveju taps puikia išeitimi ir apsilankymą Trakuose pavers dar įdomesniu potyriu“, – sako E. Balta.

„Bolt“ primena, kad naudojantis elektriniais paspirtukais privalu laikytis kelių eismo taisyklių. Riedėti šia transporto priemone galima tik po vieną, patariama dėvėti šalmą, esant galimybei važiuoti dviračių taku bei manevruoti, saugant save ir aplinkinius. „Bolt“ taip pat akcentuoja, kad tvarią transporto priemonę svarbu palikti ne tik tam skirtose miesto zonose, bet ir pastatytą tvarkingai, patrauktą nuo tako taip, kad jis netrukdytų kitiems eismo dalyviams. 

Apie „Bolt“ 

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti susisiekimo platforma, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas ir mikromobilumą gerinantys elektriniai paspirtukai bei dviračiai, maisto į namus ir siuntų pristatymas. „Bolt“  paslaugomis  šiuo metu naudojasi daugiau nei 50 mln. klientų 40 šalių Europoje ir Afrikoje. Įmonė veikia pagal „Žaliąjį planą“ ir yra įsipareigojusi mažinti savo automobilių paliekamą ekologinį pėdsaką, tad kiekviena kelionė su „Bolt“ – draugiška aplinkai. Elektrinių paspirtukų nuomos paslaugas „Bolt“ teikia devyniuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose ir Trakuose.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]