Elegantiškas, efektyvus, evoliucinis: naujas „Audi A3 Limousine“

1

Elegantiškas, efektyvus, evoliucinis: naujas „Audi A3 Limousine“

Antroji visame pasaulyje itin populiaraus „Audi“ modelio „A3 Limousine“ karta – jau čia. Kompaktinis keturių durelių sedanas yra skaitmeninis ir visiškai junglus – nuo multimedijos iki vairuotojo pagalbinių sistemų. Po elegantišku kėbulu esančios naujos pavaros ir atnaujinta pakaba užtikrina ypatingą vairavimo patirtį, kuri yra tiek pat efektyvi, kiek ir dinamiška.

Naujas „A3 Limousine“ atrodo sportiškai ir elegantiškai. Palyginti su pirmtaku, jis yra 4 centimetrais ilgesnis (4,50 m), o atstumas tarp ašių liko nepakitęs. Plotis padidėjo 2 centimetrais iki 1,82 m, taip pat jis yra 1 centimetru aukštesnis (1,43 m). Šie pokyčiai padidino saloną – dabar priekyje aukštis dėl žemiau sumontuotos vairuotojo sėdynės yra 2 centimetrais didesnis, taip pat padidėjo salono plotis. 425 l talpinančios bagažinės dydis liko nepakitęs.

Galingas ir elegantiškas eksterjeras

Priekyje dominuoja korio rašto vientisos grotelės, iš šonų sujungtos su įspūdingais priekiniais žibintais. Geriausi gamos modeliai turi „Matrix LED“ technologiją su skaitmeninėmis dienos šviesomis. Jos sudarytos iš penkiolikos LED segmentų, kurie gali būti aktyvuoti atskirai ir skirtingoms A3 sedano versijoms suteikti išskirtinę išvaizdą. Sedano šoninė kėbulo linija tęsiasi iki pat galinio buferio, taip pabrėžiant modelio ilgį – 15 centimetrų didesnį nei „Sportback“ – ir suteikia elegantišką išvaizdą.

Dinamiškas kėbulas

Geresnę aerodinamiką lėmė aukštesnė, palyginti su pirmtaku, galinė dalis, taip pat didesnis difuzorius. Tai užtikrino, kad naujo A3 sedano su 2.0 TDI 110 kW (150 AG) varikliu aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas siekia Cd 0,25, o tai yra 0,04 Cd daugiau nei pirmtake. Aerodinamiką pagerino ir grotelėse esančios reguliuojamos oro įsiurbimo angos su dviejų padėčių elektrinėmis sklendėmis, kurios pagal poreikį reguliuoja patenkančio oro srauto kiekį. 

Orientuotas ir skaitmeninis prietaisų skydelis

Visas „A3 Limousine“ prietaisų skydelis yra orientuotas į vairuotoją. Tai apima tiek salono dizainą, tiek ir ekranus su valdymo elementais, todėl centrinė dalis su 10,1 colio įstrižainės MMI liečiamuoju ekranu yra šiek tiek pakreipta į vairuotoją. Net ir baziniame modelyje priešais vairuotoją esantis prietaisų skydelis yra skaitmeninis, kuris „Audi virtual cockpit plus“ versijoje siekia 12,3 colio įstrižainę. Papildomai galima užsisakyti ir projekcinį ekraną.

Itin junglus: nuo multimedijos sistemos iki pagalbos vairuotojui

Geriausia „A3 Limousine“ multimedijos gamoje yra „MMI Navigation plus“ sistema, naudojanti trečios kartos „MIB 3“ modulinę platformą. „MIB 3“ pasižymi dešimt kartų didesne nei pirmtako sparta ir automobilyje užtikrina „LTE Advance“ ryšį. „MMI Navigation plus“ siūlo daug standartinių „Audi connect“ paslaugų, apimančių informaciją apie eismą realiu laiku, naujienas, taip pat tokią papildomą informaciją kaip vietų vaizdai, darbo laikas ir vartotojų atsiliepimai apie dominančius objektus.

Be to, siūlomos ir „Car-to-X“ paslaugos, kurios naudoja „Audi“ parko debesijos duomenis. Jos praneša apie pavojingas vietas arba greičio apribojimus, taip pat padeda rasti laisvas stovėjimo vietas pakelėje. Išlipus iš automobilio, „myAudi“ programa toliau tęsia navigaciją išmaniajame telefone, taip leidžiant vienu kartu pasiekti reikiamą tikslą.

Taip pat „A3 Limousine“ yra susietas su telefonu per „Audi smartphone“ aplinką, kuri MMI sistemoje „iOS“ ir „Android“ telefonus integruoja naudojant „Apple Car Play“ ir „Android Auto“ sąsajas. Be to, „A3 Limousine“ galima atrakinti ir užrakinti, naudojant „Android“ telefoną su „Audi connect key“ programa. Nustatymuose galima pasirinkti iki šešių skirtingų profilių, kurie apima sėdynių, klimato kontrolės ir multimedijos sistemos nustatymus.

Didelis junglumas užtikrina ir itin efektyviai veikiančias vairuotojo pagalbines sistemas. „Audi pre sense front“ sistemoje už priekinio veidrodėlio sumontuota vaizdo kamera veikia kartu su priekiniu radaru, apsaugant nuo eismo įvykių ar sumažinant jų pasekmes. Prisitaikantis greičio palaikymas, esantis didesnės klasės automobiliuose, palaiko važiavimo atstumą ir kryptį. Efektyvumo asistentas praneša kada verta atleisti akceleratorių, tam naudodamas ir navigacijos sistemos duomenis. Netrukus po modelio debiuto bus siūlomos ir tokios itin mieste praverčiančios sistemos kaip perspėjimas apie pavojų išlipant, pagalba važiuojant sankryžose ir aplinkinio vaizdo kameros.

Debiutas su trimis varikliais: pavaros

Pradžioje naują „A3 Limousine“ bus galima rinktis su vienu iš dviejų TFSI varikliu arba TDI motoru. Visus juos jungia viena savybė – didelis efektyvumas. „35 TFSI“ – 1,5 litro tiesioginio įpurškimo motoras – pasiekia 110 kW (150 AG) ir galimas dvejose versijose – su naujai sukurta šešių greičių mechanine transmisija arba septynių greičių „S tronic“ pavarų dėže.

Be cilindrų atjungimo technologijos, varikliai su „S tronic“ dviejų sankabų transmisija naudoja 48 voltų dalinę hibridinę sistemą. Lėtėjimo metu ji regeneruoja energiją, kuri vėliau iki 50 Nm padidina variklio sukimo momentą jam pajudant ar bėgėjantis esant mažiems sūkiams, taip pat leidžia „A3“ sedanui dažnai riedėti išjungtu varikliu. Ši sistema įprastame režime degalų sąnaudas sumažina iki 0,4 l/100 km. 2.0 TDI 110 kW (150 AG) motoras taip pat komplektuojamas su septynių greičių „S tronic“ pavarų dėže, kurioje pavaros perjungiamos naudojant „shift-by-wire“ technologiją.

Komfortiškas ir dinamiškas viename: pakaba

Naujo „A3 Limousine“ pakaba sureguliuota užtikrinti sportiškas ir subalansuotas savybes, ir yra dar tiksliau suderinta nei pirmtake. Tikslų veikimą ir greitą reakciją lėmė centrinė dinaminė valdymo sistema, užtikrinanti optimalią visų pakabos komponentų, nuo kurių priklauso amortizacinės savybės, sąveiką. Kaip alternatyva standartinei pakabai galima sportiška pakaba su reguliuojamais amortizatoriais. Ši siūlo itin platų veikimo diapazoną nuo itin komfortiško važiavimo iki labai tikslaus valdymo. Taip pat dinaminė „Audi drive select“ sistema vairuotojui leidžia pasirinkti skirtingus „A3 Limousine“ pakabos nustatymus.

Pirmieji nauji „Audi A3 Limousine“ pirkėjus pasieks jau šią vasarą. „35 TFSI“ modelio su 110 kW (150 AG) varikliu kaina Vokietijoje prasideda nuo 29 800 eurų. 

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija nutraukia automobilių nuomos sutartį ir atsisako prabangių automobilių naudojimo. „Šiuo metu matome, kad per pandemiją daugiau dirbant nuotoliniu būdu, sumažėjus judėjimui, išvykų ir susitikimų kitose institucijose, galime reikšmingai sutaupyti, taip pat atsisakyti nereikalingos prabangos ir perdėtų, nebūtinų valdžios privilegijų. Todėl nematau poreikio naudotis asmeninio vairuotojo su automobiliu paslaugomis, kas anksčiau buvo įprasta praktika. […]