eismoinfo.lt – informacija apie eismo sąlygas 24/7

eismoinfo.lt – informacija apie eismo sąlygas 24/7

Prasidėjus žiemiškiems orams, eismo dalyviai turi nuolat atsižvelgti į besikeičiančias eismo sąlygas, kelių būklę. Tęsiantis karantinui, rekomenduojama susilaikyti nuo nereikalingų kelionių, tačiau esant neatidėliotam poreikiui kur nors vykti, siūlome atsakingai įvertinti kelių būklę ir eismo sąlygas.  VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos tinklalapyje www.eismoinfo.lt vairuotojai nuolatos gali rasti jiems aktualią informaciją apie valstybinės reikšmės kelių būklę ir eismo sąlygas. Svetainėje tekstu ir žemėlapyje pateikiami duomenys apie keliuose esančias kliūtis, eismo ribojimus, įvykius ir vykdomus kelių remonto darbus, svorio, pločio, aukščio ribojimus, taip pat informacija apie krovininiam transportui mokamus kelius, elektromobilių įkrovimo stotelių vietas.

www.eismoinfo.lt svetainėje galima susipažinti su valstybinės reikšmės kelių priežiūros žiemą tvarka, žemėlapyje sužinoti pagal kokį lygį prižiūrimas konkretus kelias. Taip pat vairuotojai patys gali pranešti apie blogą valstybinės reikšmės kelio būklę arba pasiteirauti apie eismo sąlygas, kreipdamiesi į Eismo informacijos centrą tel.:  1871,  +370 5 232 9677, +370 615 49300; el. paštu centras@eismoinfo.lt arba blogi.keliai@lakd.lt. Eismo informacijos centras dirba visą parą, septynias dienas per savaitę.

Šiuo metu, Eismo informacijos centrui dirbant žiemos režimu, ypatingas dėmesys skiriamas orų sąlygoms, kurios daro tiesioginę įtaką eismo sąlygoms. Daugiausia duomenų gaunama iš kelių orų sąlygų (KOS) stotelių, kurių valstybinės reikšmės keliuose yra 127. Tai šalia kelio esantys įrenginiai su jutikliais, kurie matuoja parametrus, reikalingus kelių būklei ir eismo sąlygoms nustatyti (kelio dangos paviršiaus temperatūrą, oro temperatūrą ir santykinę drėgmę, vėjo kryptį, greitį ir gūsius, kritulių intensyvumą ir tipą, matomumą, kelio dangos būklę, kelio konstrukcijos įšalo gylį ir kt. parametrus).

Pagal gautus duomenis Eismo informacijos centras kasdien rengia kelių būklės ir eismo sąlygų pranešimus ir teikia juos visuomenei. Žiemą pranešimai apie eismo sąlygas skelbiami 4 kartus per parą, o prireikus ir dažniau.

Eismo informacijos centras įkurtas 2011 m., kai buvo baigta kurti pirmoji Baltijos šalyse Valstybinės reikšmės kelių eismo informacinė sistema. Pagrindinis minėtos sistemos tikslas – galimybė visiems eismo dalyviams ir kelius prižiūrinčioms įmonėms naudotis automatizuotai surinktais ir vienoje vietoje sukauptais eismo duomenimis.

Daugiau informacijos:

Aušra Ramoškaitė

Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyrius

Tel. +370 5 232 96 28, mob. tel. +370 656 76 508

El. p. ausra.ramoskaite@lakd.lt

Pranešimą paskelbė: Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcija

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Šiauliuose toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, įgyvendinamas ir Lietuvos kariuomenei svarbus susisiekimo projektas

Šiauliuose toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, įgyvendinamas ir Lietuvos kariuomenei svarbus susisiekimo projektas

Šiauliuose po žiemos sezono atnaujinti infrastruktūros plėtros darbai – toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, kuris sujungs miestą kertančius magistralinius kelius, taip pat pradedamos rekonstruoti Lietuvos kariuomenei svarbios Aerouosto ir Lakūnų gatvės. Abu šie valstybei svarbūs vietinės reikšmės kelių projektai iš dalies finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšomis. „Jau antri metai Šiauliuose vykdomi didelės apimties […]


„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Naujoji „Mercedes-Benz“ S klasė elektrifikavosi, bet ne dėl taupumo, o siekiant išskirtinės dinamikos. 802 AG ir 1430 Nm galia labiau primena sportinius automobilius, nei įprastus limuzino klasės automobilius. AMG pagamino greičiausią visų laikų S klasę, o suvaldyti šią galią pasitelkė technologijas įprastai naudojamas F-1 boliduose. S klasė visuomet vaidino svarbų vaidmenį „Mercedes-AMG“. Jau daugiau nei […]


Svarbiausi aviacijos maršrutų planavimo principai: kaip parenkamos naujos kryptys ir kas lemia esamų atšaukimą

Svarbiausi aviacijos maršrutų planavimo principai: kaip parenkamos naujos kryptys ir kas lemia esamų atšaukimą

Rodos dar visai neseniai galėjote tiesiogiai nuskristi į tam tikrą šalį ar miestą, o šiandien tokio skrydžio neberandate. Kodėl vienus maršrutus keičia kiti ir kas priverčia oro bendroves nutraukti arba laikinai sustabdyti skrydžius? Atsakymus į šiuos klausimus pateikė Lietuvos oro uostų (LTOU) maršrutų plėtros vadovas Tomas Zitikis. „Oro bendrovės visuomet atsižvelgia į keleivių paklausą, orlaivių […]


Kokią žinią perduoda griūvantys tiltai Lietuvoje? 

Kokią žinią perduoda griūvantys tiltai Lietuvoje? 

Susisiekimo infrastruktūra, jos sauga ir patikimumas – vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių kiekvienos šalies ekonomikos plėtrą. Įvairių pramonės šakų vystymasis neįsivaizduojamas be kelių ir tiltų infrastruktūros plėtros bei esamų statinių saugaus naudojimo. Didėjantys transporto srautai, jų intensyvumas, svoriai ir kiti parametrai tampa nauju iššūkiu tiek projektuojant, tiek ir eksploatuojant bei prižiūrint transporto infrastruktūros statinius.   Pasak Vilniaus […]


Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

Išsirinkti naują automobilį nėra lengva, dar sunkiau, kai jis naudotas. Naudotų automobilių pardavėjų teigimu, norimo pirkinio paieškos gali užtrukti ir 3 mėn. – nors naudotų automobilių pasiūla, palyginti su praėjusių metų rudeniu, atsigauna, vis dėlto rinka dar nepasiekė priešpandeminio lygio. Dėl šios priežasties ieškantys naudoto automobilio turi kur kas atidžiau rinktis ir saugotis sukčių kabliuko. […]


Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Remiantis reprezentatyvia vasario mėnesį „Norstat“ atlikta apklausa, beveik pusę (44 proc.) vairuotojų labiausiai erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą. Bendrovės „Moller Auto“ užsakymu atlikta apklausa atskleidė, kad penktadalį (21 proc.) vairuotojų erzina, kai šalia sėdintis keleivis staiga išblaško dėmesį ir tenka atitraukti akis nuo kelio. 7 proc. apklausoje dalyvavusių vairuotojų taip pat […]