„Eagle F1 Asymmetric 5“ – patobulintos savybės užtikrina komfortišką vairavimą

„Eagle F1 Asymmetric 5“ – patobulintos savybės užtikrina komfortišką vairavimą

„Goodyear“ sukūrė naujos kartos Ultra High Performance (UHP) padangas „Eagle F1 Asymmetric 5“ – aukščiausios kokybės įvairioms kelio dangoms tinkančias vasarines padangas.  Panaudojant inovatyvias technologijas buvo pagerinti stabdymo šlapiame kelyje ir valdymo sausame kelyje rodikliai, važiavimo komfortas išliko nepakitęs.

Pagrindinis sėkmės raktas – itin kokybiškas gumos mišinys, taip pat padidintas sąlyčio su keliu plotas, kuris paprastai būdingas trasose naudojamoms padangoms. Dėl pastarosios savybės stabdymo kelias šlapiame kelyje yra 4 proc. trumpesnis lyginant su „Eagle F1 Asymmetric 3“. [1]

„Goodyear“ stengėsi optimizuoti automobilio valdymą mažinant protektoriaus rašto įlinkį. Dėl to automobilio valdymas posūkyje tapo lengvesnis, užtikrintas aukštas sukibimo lygis ir efektyvumas, lygus pagreitėjimas. Visos šios savybės pagerina vairavimą sausame kelyje, taip pat vairavimas tampa efektyvesnis ir teikiantis daugiau pasitikėjimo.

Iki šių metų gegužės mėnesio bus pristatytas 51 SAV, dar 10 bus pristatyta 2019 m. antroje pusėje. Rinkai bus pristatyti 17–22 colių skersmens, 205–315 mm pločio ir 50–25 profilio padangos, jos bus skirtos įvairiems „Volkswagen Golf“ modeliams, taip pat tokių prabangių automobilių kaip C klasės „Mercedes“ ir BMW 3 modeliams bei standartiniams „Porsche 911“.

Nuo 2012 m. „Goodyear“ fiksuoja stabilų kasmetinį 8,3 proc. augimą 17 colių padangų asortimente ir aukštesniame UHP padangų segmente. Dabartiniais skaičiavimais, šios padangos sudaro 22 proc. visų vasarinių padangų.[2] Prognozuojama, kad pardavimai aukštesnio lygio transporto priemonių segmente padidės nuo 17,5 iki 18,2 proc. 2023 m.[3]

UHP padangų paklausa nuo 2012 m. šiaurės rytų ir pietryčių Europoje plečiasi 18–25 proc. per metus, dėl to „Eagle F1 Asymmetric 5“ svarba rinkoje tik dar labiau didėja.[4]

[1] Palyginimas su pirmtake (įmonės viduje atliktas bandymas)

[2] Remiantis 2012–2017 m. „Europool“ duomenimis

[3] IHS 2018 – transporto priemonių segmentas D – E, Europa, neįtraukiant krovininių automobilių

[4] Remiantis 2012–2017 m. „Europool“ duomenimis

Pranešimą paskelbė: Kristina Jugulytė, PR Service

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Logistikos ir sandėliavimo įmonių elektrifikacija: kiek leidžia sutaupyti?

Logistikos ir sandėliavimo įmonių elektrifikacija: kiek leidžia sutaupyti?

Elektriniai krautuvai tapo neatsiejama logistikos, sandėliavimo ir gamybos procesų dalimi. Kaip nurodoma tarptautiniame 2024 metų naudotų krautuvų reitinge, šios technikos gamintojų tarpe lyderio pozicijas užsitikrino Vokietijos įmonė „Linde“. Statistika kalba pati už save: šio gamintojo elektriniai krautuvai užėmė beveik 26 proc. naudotų krautuvų rinkos ir gerokai pralenkė konkurentus. Kuo šio gamintojo technika išsiskiria iš kitų […]


Elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojus numatoma įpareigoti dėvėti šalmus

Elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojus numatoma įpareigoti dėvėti šalmus

2025 m. kovo 20 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimas po svarstymo pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis siekiama patikslinti važiavimo su elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis tvarką. Šiuo metu įstatyme nustatyta, kad jaunesni kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai, važiuodami keliu, privalo būti užsidėję […]


Ministras E. Sabutis: „Paštomatų tinklas išaugs bene dvigubai, šimtai jų bus statomi kaimuose ir miesteliuose“

Ministras E. Sabutis: „Paštomatų tinklas išaugs bene dvigubai, šimtai jų bus statomi kaimuose ir miesteliuose“

Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis patvirtino Universaliosios pašto paslaugos (UPP) aprašą, kuriuo Lietuvos pašto paštomatų tinklas iki 2029 m. išaugs bene dvigubai ir perkops 700-us. Naujieji paštomatai bus įrengiami kaimuose ir miesteliuose, kuriuose gyvena bent 500 žmonių. Gyventojai jais galės ne tik siųsti bei gauti tarptautines siuntas, bet ir laiškus.  „Sulaukdavome daug prašymų iš atokesnių vietovių […]


Kelių infrastruktūros finansavimo sistemos reforma: kuriamas Kelių fondas

Kelių infrastruktūros finansavimo sistemos reforma: kuriamas Kelių fondas

Sparčiai blogėjant susisiekimo infrastruktūros – kelių, tiltų ir viadukų – būklei bei sprendžiant nepakankamo finansavimo problemą, nuo kitų metų Lietuvoje turėtų pradėti veikti valstybinis Kelių fondas. Fondo lėšos padės mažinti šalies kelių degradaciją ir užtikrins susisiekimo infrastruktūros saugą. Skaičiuojama, kad jau kitąmet finansavimas šalies keliams, įskaitant šio fondo lėšas, turėtų siekti beveik 1 milijardą eurų.  […]


„Via Lietuva“: prasideda darbų keliuose sezonas – tęsiama Krunos tilto rekonstrukcija, įgyvendinami kiti svarbūs projektai

„Via Lietuva“: prasideda darbų keliuose sezonas – tęsiama Krunos tilto rekonstrukcija, įgyvendinami kiti svarbūs projektai

Pirmadienį, kovo 17 dieną, atnaujinamas darbų keliuose sezonas. Tęsiami intensyvūs Kauno ir Kaišiadorių rajonuose esančio Krunos tilto rekonstrukcijos darbai. Renginyje prie Krunos tilto visuomenei buvo pristatyti tiek šio tilto rekonstrukcijos, tiek kiti didžiausi šiemet suplanuoti įgyvendinti projektai. Tarp jų – Tarandės tunelio statybos, tolesnė „Via Baltica“ ir kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija, kiti numatyti įgyvendinti svarbūs darbai. […]


E. Sabutis dalyvaus neformaliame ES transporto ministrų susitikime

E. Sabutis dalyvaus neformaliame ES transporto ministrų susitikime

Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis kovo 17–18 dienomis dalyvaus Varšuvoje vyksiančiame neformaliame Europos Sąjungos (ES) transporto ministrų susitikime, kurį rengia šį pusmetį ES Tarybai pirmininkaujanti Lenkija. Susitikimo metu ministrai aptars būtinybę didinti transporto sektoriaus atsparumą, numatant papildomas ES investicijas dvejopos paskirties – civilinės ir karinės – infrastruktūros projektams plėtoti. Taip pat daug dėmesio bus skiriama ES […]