Dvejus metus vairuojanti pavežėja: „Jei siūlytų už tuos pačius pinigus dirbti biure, atsisakyčiau“

1

Dvejus metus vairuojanti pavežėja: „Jei siūlytų už tuos pačius pinigus dirbti biure, atsisakyčiau“

Įsitikinimai apie vairuojančias moteris, pavežėjų nuvertinimas ir nuostaba uždirbamomis pajamomis. Apie tokią savo patirtį pasakoja dvejus metus su „Bolt“ platforma keleivius Vilniuje vežiojanti 31 m. Liana Pozniakova. Anksčiau kepėja ir virėja dirbusi moteris sako, jog vis dar dažnai tenka įtikinti, jog vairuoja, nes patinka, o ne todėl, kad gyvenime kažkas nepasisekė.

Vairuoti – mieliau, nei suktis virtuvėje

Vilnietė „Bolt“ vairuoja jau dvejus metus. Pradžioje moteris keleivius vežė tik laisvalaikiu, dirbdama kepėja. „Pamačiau skelbimą internete ir sugalvojau pabandyti. Taip pradėjau keleivius vežti savaitgaliais ir per laisvas dienas, su džiaugsmu tuo užsiimdavau“, – pasakoja moteris.

Kurį laiką papildomai uždarbiavusi L. Pozniakova galiausiai suprato, kad vairuoti patinka labiau, nei suktis virtuvėje ir pasiryžo palikti pagrindinį darbą. Pradžioje ji bandė dirbti taksi įmonėje, bet galiausiai grįžo į „Bolt“ ir pavėžėjimą paversti pagrindine savo veikla.

„Pastebėjau, kad „Bolt“ kitokie žmonės – bendraujantys, mandagūs, mėgstu su jais pakalbėti ir čia jaučiuosi saugesnė. Taip pat labai patinka, kad kada noriu, tada dirbu, nėra jokių vadovų, kurie stovi šalia ir aiškina, ką daryti. Toks veiklos principas man labai tinka“, – pastebi moteris.

Arbatpinigiai siekia ir 50 eurų

Pavežėja neslepia – nors keleivius veža, kada panorėjusi, veiklai jėgų ir laiko negaili, nes nori papildyti piniginę. Pavyzdžiui balandį ji sukaupė 2,8 tūkst. eurų pajamų, neatskaičius mokesčių ir kitų veiklos išlaidų.

„Pradžioj tikrai nesitikėjau, kad galima tiek užsidirbti. Žinoma, tada dar nežinojau, kada reikia važiuoti – išsimiegodavau ir važiuodavau. O juk svarbu būti mieste anksti ryte, piko valandomis. Dabar jau tai žinau. Tikrai įmanoma uždirbti nemažai pinigų, bet reikia dirbti – aš važinėju tikrai daug. Žinoma, pavargstu, būdama visą dieną prie vairo, bet man patinka vairuoti ir po to gerai pailsiu“, – pasakoja vilnietė.

L. Pozniakova atvirauja, kad pastaruoju metu sušilus orams užsakymų tiek daug, kad kartais net norisi padirbti ilgiau: „Dabar yra labai daug darbo. Ar pirmadienis, ar savaitgalis, kai tik šilta, žmonės važiuoja į sodus, į miestą – visur“.

Daugiau užsidirbti padeda ir dėkingų keleivių paliekami arbatpinigiai. „Vienas klientas paliko net 50 eurų arbatpinigių, nors kelionė jam kainavo apie 20 eurų. Aišku, taip nėra dažnai, bet ypač per didesnes šventes arbatpinigių sulaukiu neblogų. Darbo dieną irgi jų gaunu, tai susitaupo degalams“, – patirtimi dalijasi pavežėja. 

Keleiviai vis dar stebisi pavežėjomis

L. Pozniakova pripažįsta, kad vežant keleivius tenka dažnai susidurti su plačiai paplitusiais stereotipais apie vairuojančias moteris. „Nors važiuojant po miestą kartais matau net daugiau pavežėjų moterų, nei vyrų, labai dažnai girdžiu pasakymus, kad tai – ne moteriškas darbas. Būna, kad keleiviai sako: „O, moteris už vairo, reikia prisisegti“. Tai sakau, jog visada reikia prisisegti. Man keista, kai stebisi, kodėl moteris vairuoja, tarsi man gyvenime kažkas blogai, kad tai darau. Bet tikrai taip nėra“, – atvirauja moteris.

Pavežėja pripažįsta, kad sulaukia replikų ir dėl paties darbo pobūdžio, tad kartais tenka paaiškinti, jog yra laiminga, vykdydama šią veiklą.

„Klientai dažnai klausia, kodėl vežu keleivius, ar negaliu „normalaus“ darbo susirasti. Tai atsakau, kad man patinka. Man tai nėra blogas darbas, tai yra toks pat darbas, kaip ir kiti. Jei patinka vairuoti, kodėl ne? Net jei siūlytų už tuos pačius pinigus aštuonias valandas sėdėti biure, tikrai atsisakyčiau. Suprantu, kad dabar dirbu daugiau, bet tikrai neičiau dirbti kito darbo“, – drąsiai sako L. Pozniakova.

Apie „Bolt“ 

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti susisiekimo platforma, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas ir mikromobilumą gerinantys elektriniai paspirtukai bei dviračiai, maisto į namus ir siuntų pristatymas. „Bolt“  paslaugomis  šiuo metu naudojasi daugiau nei 50 mln. klientų 40 šalių Europoje ir Afrikoje. Įmonė veikia pagal „Žaliąjį planą“ ir yra įsipareigojusi mažinti savo automobilių paliekamą ekologinį pėdsaką, tad kiekviena kelionė su „Bolt“ – draugiška aplinkai. Elektrinių paspirtukų nuomos paslaugas „Bolt“ teikia dešimtyje Lietuvos miestų – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose, Tauragėje ir Trakuose.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Susisiekimo ministerija siūlo jau nuo ateinančių metų keliams finansuoti taikyti naują, aiškesniais kriterijais ir ilgalaikiu planavimu pagrįstą finansavimo sistemą. Tai numatyta Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų administravimo sistemos pertvarkoje, kuriai jau pritarė Vyriausybė ir šiandien ji teikiama svarstyti Seimui.   Lietuva užimą antrą vietą Europos Sąjungoje pagal bendrą kelių ilgį, tenkantį vienam gyventojui. […]

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

Aviacija yra viena nedaugelio industrijų, gebančių sužavėti bei sudominti kone kiekvieną. Tikriausiai todėl daugybė talentingų įvairių sričių specialistų savo karjerą susieja būtent su šia sritimi. Daugiau nei 30 metų aviacijos srityje dirbantis Kjell Mathisen, antžeminių paslaugų teikėjo „Aviator“ korporatyvinių mokymų vadovas, tuo įsitikino ne kartą. Aviacijos įmonių grupei „Avia Solutions Group“ priklausančioje įmonėje dirbantis patyręs […]

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Jau ateinančiais metais rengiamasi pradėti reguliarius skrydžius tarp Lietuvos ir Kazachstano – tai numatyta abiejų šalių ketinimų protokole, kuris buvo pasirašytas spalio 12 d. Kazachstano sostinėje Nur Sultane Lietuvos delegacijos vizito metu. Tiesioginiai skrydžiai numatomi maršrutais Vilnius–Nur Sultanas–Vilnius ir Vilnius–Almata–Vilnius. „Dėliojant ir pildant skrydžių žemėlapį iš Lietuvos, Kazachstanas dėl jo ekonominių ryšių su Lietuva yra […]