Dvejus metus vairuojanti pavežėja: „Jei siūlytų už tuos pačius pinigus dirbti biure, atsisakyčiau“

1

Dvejus metus vairuojanti pavežėja: „Jei siūlytų už tuos pačius pinigus dirbti biure, atsisakyčiau“

Įsitikinimai apie vairuojančias moteris, pavežėjų nuvertinimas ir nuostaba uždirbamomis pajamomis. Apie tokią savo patirtį pasakoja dvejus metus su „Bolt“ platforma keleivius Vilniuje vežiojanti 31 m. Liana Pozniakova. Anksčiau kepėja ir virėja dirbusi moteris sako, jog vis dar dažnai tenka įtikinti, jog vairuoja, nes patinka, o ne todėl, kad gyvenime kažkas nepasisekė.

Vairuoti – mieliau, nei suktis virtuvėje

Vilnietė „Bolt“ vairuoja jau dvejus metus. Pradžioje moteris keleivius vežė tik laisvalaikiu, dirbdama kepėja. „Pamačiau skelbimą internete ir sugalvojau pabandyti. Taip pradėjau keleivius vežti savaitgaliais ir per laisvas dienas, su džiaugsmu tuo užsiimdavau“, – pasakoja moteris.

Kurį laiką papildomai uždarbiavusi L. Pozniakova galiausiai suprato, kad vairuoti patinka labiau, nei suktis virtuvėje ir pasiryžo palikti pagrindinį darbą. Pradžioje ji bandė dirbti taksi įmonėje, bet galiausiai grįžo į „Bolt“ ir pavėžėjimą paversti pagrindine savo veikla.

„Pastebėjau, kad „Bolt“ kitokie žmonės – bendraujantys, mandagūs, mėgstu su jais pakalbėti ir čia jaučiuosi saugesnė. Taip pat labai patinka, kad kada noriu, tada dirbu, nėra jokių vadovų, kurie stovi šalia ir aiškina, ką daryti. Toks veiklos principas man labai tinka“, – pastebi moteris.

Arbatpinigiai siekia ir 50 eurų

Pavežėja neslepia – nors keleivius veža, kada panorėjusi, veiklai jėgų ir laiko negaili, nes nori papildyti piniginę. Pavyzdžiui balandį ji sukaupė 2,8 tūkst. eurų pajamų, neatskaičius mokesčių ir kitų veiklos išlaidų.

„Pradžioj tikrai nesitikėjau, kad galima tiek užsidirbti. Žinoma, tada dar nežinojau, kada reikia važiuoti – išsimiegodavau ir važiuodavau. O juk svarbu būti mieste anksti ryte, piko valandomis. Dabar jau tai žinau. Tikrai įmanoma uždirbti nemažai pinigų, bet reikia dirbti – aš važinėju tikrai daug. Žinoma, pavargstu, būdama visą dieną prie vairo, bet man patinka vairuoti ir po to gerai pailsiu“, – pasakoja vilnietė.

L. Pozniakova atvirauja, kad pastaruoju metu sušilus orams užsakymų tiek daug, kad kartais net norisi padirbti ilgiau: „Dabar yra labai daug darbo. Ar pirmadienis, ar savaitgalis, kai tik šilta, žmonės važiuoja į sodus, į miestą – visur“.

Daugiau užsidirbti padeda ir dėkingų keleivių paliekami arbatpinigiai. „Vienas klientas paliko net 50 eurų arbatpinigių, nors kelionė jam kainavo apie 20 eurų. Aišku, taip nėra dažnai, bet ypač per didesnes šventes arbatpinigių sulaukiu neblogų. Darbo dieną irgi jų gaunu, tai susitaupo degalams“, – patirtimi dalijasi pavežėja. 

Keleiviai vis dar stebisi pavežėjomis

L. Pozniakova pripažįsta, kad vežant keleivius tenka dažnai susidurti su plačiai paplitusiais stereotipais apie vairuojančias moteris. „Nors važiuojant po miestą kartais matau net daugiau pavežėjų moterų, nei vyrų, labai dažnai girdžiu pasakymus, kad tai – ne moteriškas darbas. Būna, kad keleiviai sako: „O, moteris už vairo, reikia prisisegti“. Tai sakau, jog visada reikia prisisegti. Man keista, kai stebisi, kodėl moteris vairuoja, tarsi man gyvenime kažkas blogai, kad tai darau. Bet tikrai taip nėra“, – atvirauja moteris.

Pavežėja pripažįsta, kad sulaukia replikų ir dėl paties darbo pobūdžio, tad kartais tenka paaiškinti, jog yra laiminga, vykdydama šią veiklą.

„Klientai dažnai klausia, kodėl vežu keleivius, ar negaliu „normalaus“ darbo susirasti. Tai atsakau, kad man patinka. Man tai nėra blogas darbas, tai yra toks pat darbas, kaip ir kiti. Jei patinka vairuoti, kodėl ne? Net jei siūlytų už tuos pačius pinigus aštuonias valandas sėdėti biure, tikrai atsisakyčiau. Suprantu, kad dabar dirbu daugiau, bet tikrai neičiau dirbti kito darbo“, – drąsiai sako L. Pozniakova.

Apie „Bolt“ 

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti susisiekimo platforma, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas ir mikromobilumą gerinantys elektriniai paspirtukai bei dviračiai, maisto į namus ir siuntų pristatymas. „Bolt“  paslaugomis  šiuo metu naudojasi daugiau nei 50 mln. klientų 40 šalių Europoje ir Afrikoje. Įmonė veikia pagal „Žaliąjį planą“ ir yra įsipareigojusi mažinti savo automobilių paliekamą ekologinį pėdsaką, tad kiekviena kelionė su „Bolt“ – draugiška aplinkai. Elektrinių paspirtukų nuomos paslaugas „Bolt“ teikia dešimtyje Lietuvos miestų – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose, Tauragėje ir Trakuose.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
TOMS Geo Lace Women's Alpargata Black 40
 
GEOX Kilwi Girl J02D5B0MABC Pink C8172 32
 
Camper Peu Cami 17665-014 Black 42
 
Crocs™ Crocband™ Black 44,5
 
BIOMECANICS 212164 Blanco/Multi 27

Rekomenduojame

M. Skuodis: pietinės Klaipėdos uosto dalies plėtra – potencialas naujiems kroviniams ir investicijoms pritraukti

M. Skuodis: pietinės Klaipėdos uosto dalies plėtra – potencialas naujiems kroviniams ir investicijoms pritraukti

Lankydamiesi šiandien Klaipėdoje Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė ir susisiekimo ministras Marius Skuodis apžiūrėjo per pastaruosius metus išplėtotą Malkų įlanką bei perspektyvinę pietinę dalį, kurioje artimiausiais metais planuojama dideli darbai. Sėkmingai atliktos investicijos į Malkų įlanką Klaipėdos uostui jau leidžia užsitikrinti dar tvirtesnes pozicijas laivų remonto rinkoje, didinti krovos pajėgumą, o numatoma pietinės uosto dalies plėtra […]

Klaipėdoje Premjerė ir susisiekimo ministras dalyvaus naujo lietuviško kelto vardo suteikimo ceremonijoje ir apžiūrės plėtojamą pietinę uosto dalį

Klaipėdoje Premjerė ir susisiekimo ministras dalyvaus naujo lietuviško kelto vardo suteikimo ceremonijoje ir apžiūrės plėtojamą pietinę uosto dalį

Penktadienį, liepos 23 d., Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė ir susisiekimo ministras Marius Skuodis lankysis Klaipėdoje, kur dalyvaus naujo „Smiltynės perkėlos“ kelto vardo suteikimo ceremonijoje, laivu plauks ir apžiūrės Malkų įlanką bei Klaipėdos uosto pietinę dalį, kurioje artimiausiais metais planuojama didelė plėtra. „Smiltynės perkėlai“ pastatytas 60 m ilgio, 14 m pločio universalus keleivinis-krovininis keltas „Klaipėda“ išskirtinis […]

Pandemija Lietuvos aviacijoje – kada grįšime į įprastas vėžes?

Pandemija Lietuvos aviacijoje – kada grįšime į įprastas vėžes?

Netikėtai pasaulį užklupęs Covid-19 iš esmės sukrėtė aviacijos industriją. Siekiant suvaldyti virusą, lyg tol klestėjusi sfera kone pernakt smuko į dar neregėtas žemumas. Nacionalinės aviacijos asociacijos LAVIA teigimu, prireiks bent dviejų metų, kol sugrįšime į 2019 metais pasiekto aviacijos piko laikus. Asociacijos prielaida remiasi optimistinėmis prognozėmis, laikantis pozicijos, kad pasaulinė pandeminė situacija gerės arba bent […]

Marius Skuodis approved the new Board of Lietuvos geležinkeliai, AB

Marius Skuodis approved the new Board of Lietuvos geležinkeliai, AB

Upon the approval of the Minister of Transport and Communications, the newly formed Board of Lietuvos geležinkeliai, AB (LTG) takes up its duties. It consists of 7 members; i.e. five independent members: Dalia Andrulionienė, Eugenijus Preikša, Bernard Guillelmon, Kęstutis Šliužas, Aurimas Vilkelis; and 2 members delegated by the Ministry of Transport and Communications: Romas Švedas […]

Skelbiami mėgėjiškų vaizdo siužetų saugaus eismo tema konkurso nugalėtojai

Skelbiami mėgėjiškų vaizdo siužetų saugaus eismo tema konkurso nugalėtojai

Paaiškėjo valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) skelbto mėgėjiškų vaizdo siužetų saugaus eismo tema konkurso nugalėtojai. I grupėje, kurioje varžėsi 12-18 metų amžiaus autorių sukurti vaizdo siužetai geriausiais pripažinti vaizdo siužetai „Saugok save“ (autorius Lukas Pacevičius iš Vilniaus) ir „Vairuodamas nesinaudok telefonu!“ (autoriai Benas ir Darius Bačkaičiai iš Kauno). III grupėje, […]

M. Skuodis patvirtino naują „Lietuvos geležinkelių“ valdybą

M. Skuodis patvirtino naują „Lietuvos geležinkelių“ valdybą

Susisiekimo ministrui Mariui Skuodžiui patvirtinus, darbą pradeda naujos sudėties AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) valdyba. Ją sudaro 7 nariai: penki nepriklausomi – Dalia Andrulionienė, Eugenijus Preikša, Bernardas Guillelmonas, Kęstutis Šliužas, Aurimas Vilkelis ir du Susisiekimo ministerijos deleguoti nariai – Romas Švedas ir Agnė Amelija Mikalonė. Nauja LTG valdyba buvo renkama po to, kai sausį susisiekimo ministras […]