Du trečdaliai europiečių vietoje nuosavo automobilio renkasi pavėžėjimo paslaugas

Du trečdaliai europiečių vietoje nuosavo automobilio renkasi pavėžėjimo paslaugas

Daugiau nei du trečdaliai (67 proc.) Europos miestų gyventojų tiki, kad mobiliosios programėlės, tokios kaip „Uber“, gali tapti realia alternatyva nuosaviems automobiliams. Tokius rezultatus atskleidė tyrimų bendrovės „ORB International” visuomenės nuomonės apklausa.

„Uber“ užsakymu vykdyto tyrimo metu buvo apklausti daugiau nei 10 tūkst. 18-55 metų amžiaus žmonių dešimtyje Europos sostinių – Amsterdame, Barselonoje, Berlyne, Briuselyje, Lisabonoje, Londone, Paryžiuje, Romoje, Stokholme ir Varšuvoje. Apklausos duomenys parodė, kad dauguma europiečių vietoje nuosavo automobilio dažniau keliauja naudodamiesi mobiliosiomis programėlėmis.

Kelionė automobiliu – vos vienu mygtuko bakstelėjimu

Ketvirtadalis (26 proc.) dešimtyje Europos sostinių apklaustų gyventojų praėjusiais metais užsisakė kelionę naudodamiesi „Uber“ tipo programėle.

Paryžiaus ir Londono gyventojai tokio tipo programėlėmis naudojosi aktyviausiai – beveik pusė (atitinkamai 48 proc. ir 46 proc.) gyventojų teigė pernai užsisakę kelionę automobiliu.

Šiandien „Uber“ programėle aktyviai naudojasi daugiau nei 11 milijonų europiečių (neskaitant Rusijos). Europos partnerių-vairuotojų skaičius beveik padvigubėjo nuo praeitų metų rugsėjo mėnesio.

Daugiausiai nuosavų transporto priemonių – Europos pietuose

Nuosavu automobiliu keliauti aktyviausiai renkasi Romos gyventojai – čia 86 proc. miestiečių keliauja savo automobiliu. Roma lenkia Barselonos ir Lisabonos gyventojus, kur trys iš keturių gyventojų (74 proc.) teigė turintys nuosavą transporto priemonę.

Tik pusė (51 proc.) 18-55 metų amžiaus gyventojų Stokholme turi automobilį. Iš visų dešimties tyrime dalyvavusių sostinių šis miestas išsiskiria mažiausiu nuosavų automobilių skaičiumi.

42 proc. automobilių savininkų Europos sostinėse teigė, jog jų šeimai priklauso daugiau nei viena transporto priemonė.
Mobiliosios programėlės – alternatyva nuosavam automobiliui

Dešimtyje Europos sostinių daugiau nei du trečdaliai (67 proc.) žmonių teigė manantys, kad mobiliosios programėlės, tokios kaip „Uber“, gali tapti realia alternatyva nuosavam automobiliui. Tą patį teigė 80 proc. respondentų, pernai naudojusių mobiliąsias programėles keliauti mieste.

63 proc. du ar daugiau automobilių turinčių respondentų svarstytų galimybę vieną automobilį, jei tik galėtų suderinti keliones mobiliosiomis programėlėmis ir viešuoju transportu. Tą patį teigė 75 proc. pernai pasirinkusių pasinaudoti mobiliosiomis programėlėmis respondentų.

„Besikeičiant judėjimo mieste įpročiams pastebima, jog didelė dalis europiečių tikisi ateityje atsisakyti nuosavo transporto. Mobiliųjų programėlių, tokių kaip „Uber“ bei viešojo transporto naudojimas mažina spūstis, mažiau teršia miestų orą ir nereikalauja tiek daug automobilio stovėjimo vietų“, – teigė Pierre-Dimitri Gore-Coty, „Uber“ generalinis direktorius Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos šalyse.

Pranešimą paskelbė : Rūta Pastarnokienė, Fabula Hill+Knowlton Strategies

Kiti skelbimai:
 
REIMA Lahti Jungle Green 52-54
 
New Balance ML574 Burgundy 43
 
New Balance ML373 Black CA2 44,5
 
REIMA Haapa Pale Green 48-50
 
Under Eye Complex Paakių kremas, 22,5 ml

Gargždai irgi sieks grąžinti žaliąsias rodykles

Penktadienį neeiliniame posėdyje Klaipėdos rajono savivaldybės Saugaus eismo komisija, kuriai pirmininkauja Administracijos direktoriaus pavaduotojas Justas Ruškys, svarstė žaliųjų rodyklių grąžinimo Gargždų miesto sankryžose klausimą. Kad jas reikia grąžinti, nutarta vienbalsiai, nes nuo nau­jų me­tų prie švie­so­fo­rų ne­li­kus len­te­lių su ža­lio­mis ro­dyk­lė­mis, visuomenėje ki­lo nepasitenkinimas dėl atsiradusių di­de­lių rytinių ir vakarinių eis­mo spūs­čių, ypatingai sankryžoje su […]

  Straipsniai »

Draudikai atkreipia dėmesį: ką reikia žinoti mokant vairuoti šeimos narį?

Kelias iki vairuotojo pažymėjimo gavimo – ilgas ir vingiuotas, todėl neretai norėdami tvirčiau jaustis per praktikos egzaminą, vairavimo įgūdžių lavinimą patikime ne instruktoriams, o artimiesiems. Tačiau „Regitros“ taisyklės nurodo – sėsti su artimuoju prie vairo galima tik išlaikius teorijos žinių egzaminą, be to, toks mokymasis neatleidžia nuo reikalavimo baigti 30 valandų praktinio vairavimo mokymo kursą […]

  Straipsniai »

Paprastesnė persikėlimo į Kuršių neriją tvarka besinaudojantiems bilieto kompensavimu: daugiau alternatyvų moksleiviams

Atsižvelgusi į gyventojų nuogąstavimus, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) kartu su AB „Smiltynės perkėla“ supaprastina bilieto kainos kompensavimu besinaudojančių moksleivių persikėlimo per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją į Kuršių neriją ir iš Kuršių nerijos tvarką: neturintys asmens tapatybės dokumento galės pateikti moksleivio pažymėjimą. Papildomas sistemos funkcionalumas pradės veikti nuo […]

  Straipsniai »

Įstatyme siūloma reglamentuoti transporto priemonių pripažinimą atliekomis

Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika Seimui pristatė Atliekų tvarkymo įstatymo pakeitimus (projektas Nr. XIIIP-4292), kuriais siūloma nustatyti kriterijus, pagal kuriuos transporto priemonės būtų pripažintos eksploatuoti netinkamomis transporto priemonėmis, tai yra atliekomis. Numatoma, kad transporto priemonės būtų pripažįstamos atliekomis, jeigu transporto priemonės savininkui išduotas eksploatuoti netinkamos transporto priemonės sunaikinimo pažymėjimas; jeigu transporto priemonė ardoma arba yra išardyta […]

  Straipsniai »