Drifto Pro lygos naujokai santykius aiškinosi Kuršėnų autodrome
Liepos 6 dieną Šiaulių TMC autodrome prasiautė Lietuvos ir Baltijos šalių drifto (šonaslydžio) čempionato Pro lygos etapas. Savaitgalio drifto fiesta susirinkusiai autosporto entuziastų miniai padovanojo įspūdingų momentų ir puikių kovų, o vienoje iš jų rungėsi šių metų aukščiausios lygos debiutantas, „carVertical“ CRM bei „e-mail“ rinkodaros vadovas Paulius Petrauskas.
Savo darbiniame amplua Paulius geriausiai išmano laiškų siuntimo strategiją, tačiau šoninio slydimo varžybose į trasą jis siunčia ryškiai geltoną E36 kartos 3 serijos BMW automobilį. Galinius sportinio BMW ratus suko „Toyota“ gamintojo 4,3 litro V8 variklis su turbokompresoriumi. Solidaus 800 arklio galių rezervo sąlyginai kompaktiškame Kuršėnų autodrome turėjo būti per akis, nors savaitgalis šių metų Pro lygos debiutantui susiklostė toli gražu ne idealiai.
Reikėjo slysti labai techniškai
Anot lenktynininko, treniruočių metu jis atliko 12-14 važiavimų – ieškojo važiavimo būdo, kuris padėtų pasiekti kuo geresnių rezultatų techniškoje trasoje.
„Jau kvalifikacijos metu matėme, kad Kuršėnų trasoje svarbiausia bus važiuoti labai tiksliai – precizika, pataikymas į trajektoriją bei atstumai iki kontrolinių taškų čia yra žymiai svarbiau nei greitis“ – sakė šiemet Pro lygoje debiutavęs Paulius Petrauskas.
Sportininkas nėra naujokas drifte – šia autosporto disciplina jis domisi jau daugiau nei dešimtmetį, tačiau rimčiau į rezultatus ar pasiekimus jis pradėjo žiūrėti kartu su „Urta“ komanda nuo 2021-ųjų.
Poriniuose važiavimuose konkuravo su kitu Pro lygos debiutantu
Kvalifikacijoje geltona BMW „kregždė“ Pauliaus rankose važiavo gerai, nors vietos geresniam rezultatui liko. Užėmęs 12 vietą jis pirmuose poriniuose važiavimuose turėjo konkuruoti prieš lygiavertį varžovą iš Latvijos, Danielį Baumanį, kuriam ne tik šis sezonas, bet ir šis etapas pirmas Pro lygoje.
„Pirmojo porinio važiavimo metu viską padariau gerai – važiavau pirmas, nors ir 16-metis latvis mane atkakliai vijosi. Mums apsikeitus vietomis, važiuodamas paskui varžovą padariau klaidą – leidau variklio sūkiams nukristi į zoną, kurioje nebuvo galios. Turėjau naudoti sankabą bei rankinį, kad išlaikyčiau automobilio slydimą, tačiau tai buvo kritinė klaida, lėmusi mano ankstyvą pasitraukimą iš etapo“ – pasakojo „Urta“ komandos atstovas P. Petrauskas.
P. Petrauskas trečiame šių metų Pro lygos etape liko 11-oje vietoje, o jį nugalėjęs Danielis Baumanis TOP16 važiavimuose įveikė šios trasos etatinį prizininką Simoną Kvietkauską. Latvį TOP8 kovoje sustabdė tik etapo nugalėtojas Aurimas Vaškelis.
Savaitgalį tirštus debesis virš Kuršėnų autodromo pakėlusias varžybas „carVertical“ rinkodaros specialistas P. Petrauskas laiko puikia praktika ir naudinga patirtimi, kuri, anot jo, tikrai padės ateityje. Kitas Pro lygos etapas numatomas rugpjūčio 9-11 dienomis Estijoje, Kulbilohu trasoje.
Automobilio priežiūra – tai ne tik techninė būklė, bet ir estetinė išvaizda. Vienas iš svarbiausių žingsnių siekiant išlaikyti automobilio dažus spindinčius ir apsaugotus – teisingas poliravimas. Tačiau net ir turint geriausią poliravimo pastą, neteisingas jos naudojimas gali ne tik neduoti norimo rezultato, bet ir pakenkti automobilio dažų dangai. Šiame straipsnyje aptarsime dažniausiai daromas klaidas naudojant […]
2024 metų pabaigoje Lietuvos oro uostų (LTOU) skelbtame tarptautiniame konkurse Vilniaus oro uosto naujo atvykimo terminalo architektūrinei idėjai atrinkti sulaukta dvylika pasiūlymų. Visos konkursui pateiktos architektūrinės idėjos, kurios atitiks konkurso pateikimo reikalavimus ir dar bus patikrintos, nuo šios savaitės bus skelbiamos viešai oficialiame konkurso puslapyje www.vnocompetition.lt bei eksponuojamos Lietuvos architektų sąjungos (LAS) patalpose. „Šiandien žengiame […]
Transporto sektorius Lietuvoje – vienas didžiausių aplinkos teršėjų. Žmonių ir prekių judėjimas generuoja daugiau nei trečdalį visų šalies šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) emisijų. Tiek lengvųjų automobilių, tiek sunkiojo transporto sektoriuose viena iš veiksmingiausių priemonių mažinti transporto sukeliamą aplinkos taršą – iškastinio kuro keitimas alternatyviuoju kuru, pavyzdžiui elektra. Šį sprendimą reikšmingai remia ir valstybė. Nepraleisti […]
„Via Lietuva“ su kitomis Baltijos šalių kelių infrastruktūros bendrovėmis iki 2027 metų pabaigos planuoja įgyvendinti projektą, kuris užtikrins nepertraukiamą 5G interneto ryšį visame „Via Baltica“ kelyje. Talino universiteto pasiūlytas projektas garantuos, jog šiuo metu stringantis 5G ryšys būtų pasiekiamas Baltijos šalių pasienio ruožuose. Tai reikšmingai pagerins ne tik vairuotojų bei keliautojų patirtį, bet ir sudarys […]
Elektriniai krautuvai tapo neatsiejama logistikos, sandėliavimo ir gamybos procesų dalimi. Kaip nurodoma tarptautiniame 2024 metų naudotų krautuvų reitinge, šios technikos gamintojų tarpe lyderio pozicijas užsitikrino Vokietijos įmonė „Linde“. Statistika kalba pati už save: šio gamintojo elektriniai krautuvai užėmė beveik 26 proc. naudotų krautuvų rinkos ir gerokai pralenkė konkurentus. Kuo šio gamintojo technika išsiskiria iš kitų […]
2025 m. kovo 20 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimas po svarstymo pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis siekiama patikslinti važiavimo su elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis tvarką. Šiuo metu įstatyme nustatyta, kad jaunesni kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai, važiuodami keliu, privalo būti užsidėję […]