Draudikai suskaičiavo, kiek vairuotojams kainuoja netikėtumai kelyje

Draudikai suskaičiavo, kiek vairuotojams kainuoja netikėtumai kelyje

Pagalbos kelyje vairuotojams dažniausiai prireikia po eismo įvykių, tačiau pasitaiko atvejų, kai techninės pagalbos darbuotojai skuba padėti ir išsikrovus akumuliatoriui, pradūrus padangą, užtrenkus automobilių dureles, užklimpus ar pasibaigus degalams. Bendrovės „Lietuvos draudimas“ duomenimis,  per pirmą šių metų pusmetį bendrai techninės pagalbos kelyje prireikė beveik 8 tūkst. klientų.

„Daugiau kaip 32 tūkst. kilometrų – tiek nuo sausio pradžios iki birželio pabaigos nuvažiavo techninės pagalbos tarnyba, teikdama nemokamas paslaugas mūsų klientams. Maždaug tiek kilometrų sudarytų kelionę pirmyn ir atgal nuo Vilniaus iki Australijos miesto Melburno“, – sako „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas Giedrius Petrikas. Kiekvieną šių metų mėnesį klientams nemokamai buvo suteikta paslaugų, kurių bendra vertė vidutiniškai siekė beveik 28 tūkst. eurų.

Dažniausia problema ir vertingiausia pagalba

Nagrinėjant pusmečio duomenis, bendrovės atstovas išskiria automobilio transportavimo po eismo įvykio paslaugą – ji dažniausia ir per pusmetį, privalomąjį draudimą su nemokama technine pagalba turintiems bendrovės klientams, buvo suteikta beveik 500 kartų.

Paslaugos kaina priklauso nuo to, kokį atstumą iki įvykio vietos tenka įveikti tralui. G. Petrikas nurodo, kad būtent ši paslauga yra didžiausios vertės – vidutinė kaina siekia 180 eurų. Bendrovės duomenimis, neturint techninės pagalbos paketo įprastai rinkoje automobilio transportavimo paslauga mieste kainuoja nuo 43 eurų, o 100 km už miesto – nuo 174 eurų.

Brangus užsitrenkusių durelių galvosūkis

Pagal dažnį kita, dažniausiai nutinkanti nelaimė, kai prireikia techninės pagalbos – rato keitimas ar remontas. Pagalbą kelyje teikiantys specialistai pastebi, kad šiais laikais ne kiekviename automobilyje galima rasti atsarginį ratą ir įrankius, kurių reikia rato pakeitimui. O užklijuoti ir suremontuoti padangą tiesiog kelyje ne visada įmanoma.

Per šešis šių metų mėnesius klientai per 250 kartų prašė pagalbos, kai pastebėjo, kad jų automobilio padanga prakiuro. Skaičiuojama, kad rato keitimas arba remontas kelyje paprastai kainuoja apie 65 eurus.

Bendrovė taip pat užfiksavo, kad vidutiniškai bent kartą per dieną meistrams teko vykti pas klientus, kai jie prašė avariniu būdu atrakinti automobilį, o pasibaigę degalai ir užklimpimas sudarė dar maždaug šimtą atvejų, kai vairuotojai negalėjo išsiversti be specialistų pagalbos. 

„Jeigu vidutinės išlaidos netikėtai išsikrovus akumuliatoriui sudaro apie 58 eurus, tai avarinis durelių atrakinimas kainuotų apie 140 eurų ir būtų net pustrečio karto brangesnė paslauga. O neturint techninės pagalbos paketo už pagalbą ištraukiant užklimpusį automobilį, tektų atseikėti apie 80 eurų“, – teigia G. Petrikas.

Vidutiniškai sutaupo 95 eurus

„Išlaidų dėl netikėtumų kelyje patyrę vairuotojai žino, kad techninės pagalbos paslaugos gali būti pakankamai brangios, ypač kai incidentas nutinka toli nuo namų. Mūsų skaičiavimais, vidutiniškai per vieną iškvietimą suteikiamų paslaugų vertė siekia 95 eurus. Esame pastebėję, jog bent kartą išlaidų patyrę vairuotojai ima atidžiau rinktis, kaip galėtų sutaupyti ir kitą kartą išvengti panašių finansinių pasekmių“, – sako G. Petrikas.

Bendrovės duomenimis, visų suteiktų techninės pagalbos paslaugų, kurias per pusmetį nemokamai gavo privalomuoju draudimu apsidraudę klientai, vertė sudaro daugiau kaip 166 tūkst. eurų.

„Lietuvos draudimas“ yra didžiausia draudimo bendrovė šalyje, savo paslaugas teikianti daugiau nei 582 tūkstančiams privačių ir verslo klientų. Bendrovėje dirba daugiau nei 1000 darbuotojų, Lietuvoje draudikė užima 30 proc. ne gyvybės draudimo rinkos. „Lietuvos draudimas“ yra ne kartą pripažintas Geriausiu darbdavio Baltijos šalyse. „Lietuvos draudimo“ paslaugas renkasi 40 proc. visų apsidraudusiųjų Lietuvoje, o kitiems bendrovę rekomenduoja 9 iš 10 klientų. „Lietuvos draudimas“ kasdien padeda 430 savo klientų.

Daugiau: https://www.ld.lt/

Pranešimą paskelbė: Rūta Pukenė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
REIMA Hopper Melange Grey 110
 
REIMA Parvin Melange Grey 110
 
Crocs™ Bayaband Clog Kid's Lemon 28
 
REIMA Hopper Raspberry Pink 110
 
REIMA Puhuri 510306 Navy 6985 98

Rekomenduojame

„Vitras-S“ pakeitė pavadinimą į „Top Rails“, plės paslaugų spektrą

„Vitras-S“ pakeitė pavadinimą į „Top Rails“, plės paslaugų spektrą

Geležinkelio infrastruktūros ir statybos remonto bendrovė „Vitras-S“ įregistravo naują pavadinimą ir ketina žengti į naujas veiklos sritis. UAB „Top Rails“ ir toliau užsiims geležinkelio statybos darbais, tačiau bendrovės užsakymų portfelyje vis didesnę dalį turėtų užimti didesnę pridėtinę vertę kuriantys inžinerijos projektai. Šią vasarą įvyko pokyčių ir „Top Rails“ akcininkų struktūroje. Anksčiau 84 proc. įmonės akcijų […]

Ką reikia žinoti prieš sėdant prie pakaitinio automobilio vairo?

Ką reikia žinoti prieš sėdant prie pakaitinio automobilio vairo?

Daugelis savo kasdienybės nebeįsivaizduoja be automobilio, todėl net ir kelių dienų pertrauka be asmeninės transporto priemonės tampa rimtu iššūkiu. Pastebima, kad pastaruoju metu šalies vairuotojai vis dažniau renkasi pakaitinio automobilio paslaugą, kurią siūlo jų draudimų bendrovės. Vis tik važinėjant tokiu automobiliu, svarbu įsidėmėti keletą svarbių taisyklių, numatytų daugumoje šios paslaugos sutarčių. Klientams prireikia vis dažniau […]

J.Narkevič: Skiriame papildomą finansavimą antrojo kelio statybai ruože Livintai-Gaižiūnai

J.Narkevič: Skiriame papildomą finansavimą antrojo kelio statybai ruože Livintai-Gaižiūnai

Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu antrojo kelio statyboms ruože Livintai-Gaižiūnai beveik 2 mln. eurų padidinta finansavimo dalis iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų. Įgyvendinus projektą bus užtikrintas greitesnis ir saugesnis traukinių eismas, saugi sankirta su automobilių keliu, taupomas keleivių ir krovinių vežimo laikas, sumažės aplinkos tarša bei triukšmo lygis.  „Šis Kaišiadorių rajone esantis geležinkelio ruožas […]

„airBaltic“ Lietuvoje perskraidino 22 proc. daugiau keleivių nei liepą

„airBaltic“ Lietuvoje perskraidino 22 proc. daugiau keleivių nei liepą

Oro linijų kompanija „airBaltic“ šių metų rugpjūčio mėnesį į Lietuvą ir iš jos perskraidino daugiau nei 32 000 keleivių arba 22 proc. daugiau nei liepą. Iš visų trijų Baltijos šalių sostinių į Europą kompaniją iš viso perskraidino 137 830 keleivių arba 9 proc. mažiau nei šių metų liepą. „Mes didžiuojamės galėdami pasiūlyti savo keleiviams geriausią […]