Draudikai: avarijų sumažėjo, tai trikojų matuoklių ar gerų orų įtaka?

1

Draudikai: avarijų sumažėjo, tai trikojų matuoklių ar gerų orų įtaka?

2020 m. sausį eismo įvykių skaičius – dešimtadaliu mažesnis nei prieš metus, pastebi draudikai. Tačiau ar sumažėjusį avaringumą lemia didelį ažiotažą sukėlę trikojai greičio matuokliai, spręsti neskubama – vairuotojų elgsenos pokyčius bus galima tiksliau įvertinti praėjus keliems mėnesiams.

Draudimo bendrovė BTA sausio mėnesį Lietuvoje registravo 1 032 eismo įvykius, kuriuos sukėlė lengvųjų automobilių vairuotojai. Tai – beveik 10 proc. mažiau nei tuo pačiu metu pernai (1 141). Vilniuje avarijų skaičius sumažėjo 18 proc., Kaune – 19 proc., Panevėžyje – 11 proc., Šiauliuose – 33 proc. Iš visų didmiesčių eismo įvykių skaičius augo tik Klaipėdoje (4 proc.).

„Šių metų sausio statistika nuteikia kiek optimistiškiau nei praėjusieji metai, kurie pasižymėjo išaugusiu eismo įvykių skaičiumi. Neatmestina, kad mažesnį avaringumą sausio mėnesį lemia ir kai kurių vairuotojų baimė įkliūti į įvairiuose šalies miestuose bei rajonuose statomų trikojų greičio matuoklių radarus. Visgi vienareikšmiškai taip tvirtinti būtų ankstoka, be to, svarbus eismo faktorius yra oro sąlygos, kurios šių metų sausį vairuotojams gerokai palankesnės nei prieš metus“, – sako BTA Ekspertizių centro skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

Lietuvos hidrometeorologijos tarnybos duomenimis, ir pirmąjį, ir antrąjį šių metų sausio dešimtadienį vyravo teigiama oro temperatūra, o sausio 15 d. užfiksuotas aukščiausios šios dienos temperatūros rekordas: +8,6°C Mažeikiuose.

Tuo tarpu 2019 m. sausį vidutinė oro temperatūra buvo -5,1 – -2,7 °C. Praėjusių metų pradžioje žemę dengė 1–3 cm storio sniego sluoksnis, kuris per sausį palaipsniui storėjo – storiausias sniego sluoksnis, siekęs 28–33 cm, fiksuotas paskutinėmis mėnesio dienomis Vilniaus ir Šilalės apylinkėse.

„Mūsų statistika rodo, kad minusinė temperatūra ir krentantis sniegas tiesiogiai koreliuoja su augančiu avarijų skaičiumi. Tad šiemetinė žiema, kurią keiksnoja sniego ir ledo pramogų mėgėjai, lemia palankesnes eismo sąlygas nei pernai“, – sako draudimo ekspertas.

Apie BTA:

AAS „BTA Baltic Insurance Company“ (BTA) priklauso Vidurio ir Rytų Europos draudimo rinkos lyderei Austrijos „Vienna Insurance Group AG“ (VIG) ir yra didžiausia VIG bendrovė Baltijos regione. Beveik 200 metų veikianti, per 50 įmonių 25-iose šalyse valdanti VIG pirmauja Baltijos šalyse, kur grupės įmonės 2018 m. užima ketvirtadalį ne gyvybės draudimo rinkos. 2018 m. BTA savo draudimo partneriu Lietuvoje pasirinko apie 420 tūkst. privačių bei verslo klientų, su kuriais pasirašyta virš 1 mln. draudimo sutarčių, atlyginta per 47 mln. eurų žalų.

Pranešimą paskelbė: Saulė Bakšė, UAB „Idea Prima“

Kiti skelbimai:
 
LORENZO 81-63-01-9 Light Brown 38
 
AUDIMAS Lengvos kelnės SENSITIVE 2111-303 Black 160/XS
 
BIOMECANICS 212226 Blanco/Frutas 25
 
K.therapy Active Prevention Shampoo Šampūnas nuo plaukų slinkimo, 1000 ml
 
Crocs™ Athens II Black/Smoke 36,5

Rekomenduojame

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinė reklama prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengta tik už kelio apsaugos zonos ribų. Norint už kelio apsaugos zonos ribų įrengti reklamą, privaloma derinti veiksmus su sklypų savininkais. Leidimų tokio tipo reklamos įrengimui VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija neišduoda. „Kelio apsaugos zonoje įrengti lauko reklamos stendus visų pirma yra nelegalu. Tačiau svarbiausias aspektas – […]

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais. […]

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija atsiprašo dėl visuomenėje ažiotažą sukėlusio skaitmeninio radijo projekto, pasiūlius jį įtraukti į Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (toliau – RRF). Viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė užtikrina, kad ministerijos politinė komanda dės pastangas, kad suinteresuotoms šalims nekiltų jokių abejonių dėl efektyvaus RRF lėšų panaudojimo ir jomis planuojamų finansuoti susisiekimo ministerijos projektų.  „Ministerija skubotai priėmė sprendimą […]

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]