„DPD Lietuva“ atidarė mikrodepą: ruošiasi laikams, kai miesto centre nebeliks automobilių

1

„DPD Lietuva“ atidarė mikrodepą: ruošiasi laikams, kai miesto centre nebeliks automobilių

Siuntų pristatymo paslaugas teikianti UAB „DPD Lietuva“ Vilniaus centre atidarė mikrodepą – siuntų paskirstymo tašką, pritaikytą ateities miesto poreikiams.

Vilniaus Naujamiestyje pradėjęs veikti „DPD Lietuva“ mikrodepas – tai nedidelis paskirstymo taškas, į kurį atkeliauja siuntos, kurias reikia pristatyti sostinės centre ir senamiestyje. Siuntas iš mikrodepo paima ir gavėjams pristato pėstieji kurjeriai.

Kaip teigia „DPD Lietuva“ operacijų direktorius Arūnas Strazdas, investicijos ir projekto mastas nėra didelis, tačiau juo siekiama svarbių tikslų.

„Pagrindinis mikrodepo tikslas – pasiruošti scenarijui, kai miestų centruose bus apribotas dyzelinių, o vėliau ir benzininių transporto priemonių judėjimas. Tradiciniai siuntų pristatymo būdai tokiu atveju pasidarys labai sudėtingi arba brangūs. Kita vertus, turint omenyje eismo sąlygas senamiestyje, mikrodepo koncepcija siuntų pristatymą padarys efektyvesniu jau dabar. Mūsų testai rodo, kad pėsčiomis Vilniaus senamiestyje siuntas galima pristatyti iš esmės tokiu pačiu tempu, kaip ir automobiliu“, – teigia A. Strazdas.

Be to, siuntų bendrovę valdanti „DPDgroup“ taip pat yra įsipareigojusi mažinti anglies dvideginio emisiją savo veikloje. Pasak A. Strazdo, mikrodepai, gerokai sumažinantys nuvažiuotų kilometrų skaičių, yra šio plano dalis.

„Šis mikrodepas taip pat veiks ir kaip papildomas siuntų taškas, papildys egzistuojantį „Pickup“ siuntų taškų ir terminalų tinklą. Tai reiškia, kad mikrodepą bus galima rinktis kaip siuntos išsiuntimo arba atsiėmimo vietą“, –  sako A. Strazdas.

Panašaus pobūdžio siuntų paskirstymo taškai veikia ir kitose Europos šalyse – Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje. „DPD Lietuva“ operacijų direktorius neatmeta, kad daugiau jų gali atsirasti ir Lietuvoje.

Maždaug 50 kv. m patalpose Raseinių ir S. Konarskio gatvės sankirtoje dirba 4 žmonės: 2 kurjeriai ir 2 „Pickup“ taško darbuotojai. Mikrodepas Vilniuje veikti pradėjo gruodį. Į projektą kol kas investuota 14.000 Eur.

Pranešimą paskelbė: Justė Karpavičiūtė, UAB „Gravitas Partners“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5

Atnaujintos šviesoforų įrengimo taisyklės leis lanksčiau reguliuoti eismą

Atsižvelgdama į eismo mieste kitimo tendencijas ir sparčiai diegiamą prie eismo srautų prisitaikantį jutiklinį šviesoforų valdymą, Susisiekimo ministerija atnaujino Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Miestuose vis labiau populiarėjant dviračiams ir plėtojant jiems skirtą infrastruktūrą, šviesoforų įrengimo taisyklėse numatyti maži trijų spalvų dviračių šviesoforai, dviračių šviesoforai su krypties rodyklėmis bei dviračių šviesoforams taikomi techniniai reikalavimai. Nuo šių […]

  Straipsniai »

Lenktynininkas Giedrius Notkus: didžiausias vairuotojų priešas vasarą – atsipalaidavimas

2018 metų Lietuvos ralio čempionas Giedrius Notkus prisipažįsta, jog vairuoti vasarą mūsų šalies keliuose kartais pavojingiau nei lenktynių trasoje, nes atsipalaidavę vairuotojai neprognozuojami. Šiuos įspūdžius patvirtina ir eismo įvykių statistika, rodanti, jog atšilus orams avarijų skaičius išauga kone trečdaliu. Vairuojant svarbiausia… vairuoti „Ralio trasoje važiuoju ekstremaliais greičiais, bet viskas priklauso tik nuo manęs ir mano […]

  Straipsniai »
Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Išmanios vairavimo sistemos, tokios kaip automatinis stabdymas, greičio reguliavimas ar eismo juostos laikymosi sistema – jau įprasti dalykai naujuose automobiliuose. Vis dar retenybė išvysti automobilį be vairuotojo. Žadama, kad tokie automobiliai rinkoje pasirodys iki 2030-ųjų. Keičiantis technologijoms, jaučiamas ir nuolatinis transporto inžinierių poreikis, tokių specialistų trūksta jau šiandien, o ateityje poreikis išaugs kone trigubai. Apie […]

  Straipsniai »

„ACE Logistics“ Lietuvoje šiemet augino krovinių kiekį ir apyvartą

Estijos kapitalo logistikos ir transportavimo sprendimų įmonių grupės „ACE Logistics“ Lietuvos padalinys pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su sausiu-birželiu 2018-aisiais, apyvartą padidino 8,5% iki 5,75 mln. eurų. Šiuo laikotarpiu įmonės gabenamų krovinių kiekis augo 5%. „Preliminarūs pirmojo šių metų pusmečio duomenys rodo, kad augimo potencialą, kurį visos grupės mastu fiksavome dar pernai, sėkmingai išnaudojame. Pagrindine […]

  Straipsniai »