„DPD Lietuva“ atidarė mikrodepą: ruošiasi laikams, kai miesto centre nebeliks automobilių

1

„DPD Lietuva“ atidarė mikrodepą: ruošiasi laikams, kai miesto centre nebeliks automobilių

Siuntų pristatymo paslaugas teikianti UAB „DPD Lietuva“ Vilniaus centre atidarė mikrodepą – siuntų paskirstymo tašką, pritaikytą ateities miesto poreikiams.

Vilniaus Naujamiestyje pradėjęs veikti „DPD Lietuva“ mikrodepas – tai nedidelis paskirstymo taškas, į kurį atkeliauja siuntos, kurias reikia pristatyti sostinės centre ir senamiestyje. Siuntas iš mikrodepo paima ir gavėjams pristato pėstieji kurjeriai.

Kaip teigia „DPD Lietuva“ operacijų direktorius Arūnas Strazdas, investicijos ir projekto mastas nėra didelis, tačiau juo siekiama svarbių tikslų.

„Pagrindinis mikrodepo tikslas – pasiruošti scenarijui, kai miestų centruose bus apribotas dyzelinių, o vėliau ir benzininių transporto priemonių judėjimas. Tradiciniai siuntų pristatymo būdai tokiu atveju pasidarys labai sudėtingi arba brangūs. Kita vertus, turint omenyje eismo sąlygas senamiestyje, mikrodepo koncepcija siuntų pristatymą padarys efektyvesniu jau dabar. Mūsų testai rodo, kad pėsčiomis Vilniaus senamiestyje siuntas galima pristatyti iš esmės tokiu pačiu tempu, kaip ir automobiliu“, – teigia A. Strazdas.

Be to, siuntų bendrovę valdanti „DPDgroup“ taip pat yra įsipareigojusi mažinti anglies dvideginio emisiją savo veikloje. Pasak A. Strazdo, mikrodepai, gerokai sumažinantys nuvažiuotų kilometrų skaičių, yra šio plano dalis.

„Šis mikrodepas taip pat veiks ir kaip papildomas siuntų taškas, papildys egzistuojantį „Pickup“ siuntų taškų ir terminalų tinklą. Tai reiškia, kad mikrodepą bus galima rinktis kaip siuntos išsiuntimo arba atsiėmimo vietą“, –  sako A. Strazdas.

Panašaus pobūdžio siuntų paskirstymo taškai veikia ir kitose Europos šalyse – Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje. „DPD Lietuva“ operacijų direktorius neatmeta, kad daugiau jų gali atsirasti ir Lietuvoje.

Maždaug 50 kv. m patalpose Raseinių ir S. Konarskio gatvės sankirtoje dirba 4 žmonės: 2 kurjeriai ir 2 „Pickup“ taško darbuotojai. Mikrodepas Vilniuje veikti pradėjo gruodį. Į projektą kol kas investuota 14.000 Eur.

Pranešimą paskelbė: Justė Karpavičiūtė, UAB „Gravitas Partners“

Kiti skelbimai:
 
Withings Steel HR Sport (40mm) OLED, 39 g, Black, Bluetooth, Built-in pedometer, Heart rate monitor, GPS (satellite), Waterproof
 
DAEWOO Washing machine WM-1710ELW Top loading, Washing capacity 6 kg, 700 RPM, A+, Depth 53.5 cm, Width 52.5 cm, White/ black, Semi-automatic, Display,
 
Kaitlentė Bosch PIF651FB1E
 
AOC 24B1H 23.6 “, VA, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 5 ms, 250 cd/m², Black
 
Candy Hob CDH 32/1X Vitroceramic, Number of burners/cooking zones 2, Black,
Ketvirtoji RS ikonos karta: naujas„Audi RS 6 Avant“

Ketvirtoji RS ikonos karta: naujas„Audi RS 6 Avant“

Dvidešimt penki RS metai, dvidešimt penki galingų „Audi“ universalų metai: pristačius naują „Audi RS 6“, „Audi Sport“ verčia naują galingų „Avant“ universalų istorijos puslapį. Dar didesnė galia, drauge su didesnį efektyvumą užtikrinančia daline hibridine technologija, užtikrina, kad „RS 6 Avant“ yra puikus palydovas visiems gyvenimo atvejams. Platus ir galingas: išorės dizainas Unikalus klasėje kėbulo stilius […]

  Straipsniai »

„Bolt“ Taline pradeda pristatinėti maistą, laukiama ir Lietuvoje

Viena didžiausių Europos pavežėjimo paslaugų platformų „Bolt“ šiandien Taline pristato naują maisto atvežimo į namus programėlę „Bolt Food“. Estijoje įkurta kompanija paslaugą dar šiemet ketina pristatyti ir kituose Europos bei Afrikos miestuose.   „Mūsų platforma naudojasi daugiau kaip 25 mln. žmonių visame pasaulyje, o maisto pristatymas jau kurį laiką buvo vienas populiariausių jų pageidavimų. Norėdami klientams […]

  Straipsniai »

Seimo sprendimas dėl poilsio dienos padidins tradicines Vėlinių transporto spūstis

Seimui neeiliniame posėdyje svarstant siūlymą Vėlines (lapkričio 2 d.) paskelbti ne darbo diena, su laidojimu susijusių paslaugų teikėjai teigia, kad šis sprendimas nepakeis nusistovėjusios tradicijos lankyti artimųjų kapus pirmą lapkričio dieną.  „Per ilgametę darbo patirtį matome, kad įpročiai, kaip, kada ir kiek lankome kapus iš esmės yra nusistovėję ir vargu ar jie labai stipriai pasikeistų. […]

  Straipsniai »

Įpročiai prie vairo: estams rizikingas plepėjimas telefonu – nė motais, atsakingiausiai elgiasi lietuviai

Tyrimas parodė, kad Baltijos šalyse gatvės dar pilnos telefonu kalbančių vairuotojų. Jie tik pamažu atsisako šio įpročio: 39 proc. mūsų šalies vairuojančių žmonių kelyje nebekalba išmaniaisiais telefonais. Neatsakingiausiai elgiasi estai – tik penktadalis jų vengia kalbėti telefonu prie vairo, Latvijoje tokių žmonių – 27 procentai. Draudikai įspėja, kad telefoninio pokalbio metu vairuotojai nepakankamai stebi aplinką […]

  Straipsniai »