Jau šį savaitgalį, liepos 17-19 dienomis, Sporto aikštyne prie Baltojo tilto Lietuvos oro uostai siūlo priimti iššūkį, truksiantį tiek, kiek trunka kelionė aplink pasaulį – 45 valandas. „Go Vilnius“ organizuojamų „Prancūziškų atostogų“ renginių metu vyksianti netikėta iniciatyva kvies keisti sofą į lėktuvo kėdę ir išsidėti tiek, kiek leis kantrybė bei karantino metu išugdyti įpročiai. Geriausiai sėdėjimo rezultatus pademonstravęs laimingasis bus apdovanotas skrydžio bilietais į meilės sostinę – Paryžių – dviem.
Iššūkio idėją pasufleravo karantinas
Kaip pasakoja Lietuvos oro uostų komunikacijos skyriaus vadovas Marius Zelenius, organizuoti renginį „Skrydžio aplink pasaulį iššūkis: persėsk nuo sofos į lėktuvo sėdynę“ pametėjo neseniai oficialiai pasibaigęs karantinas, pažėręs daugybę išbandymų kiekvieno visuomenės nario gyvenime.
„Pripažinkime, karantinas iš tiesų privertė visus nurimti ir pasėdėti namuose. Daugeliui teko atsisakyti taip pamėgtų kelionių lėktuvais. Tačiau joks karantinas negali užrakinti noro keliauti. Todėl šįkart nusprendėme į situaciją pažiūrėti kiek su humoru ir skelbti tokį iššūkį, kurį kiekvienas galėtų įveikti. Tai turbūt lengviausias būdas laimėti skrydį ir ne bet kur, o į romantiškąjį Paryžių“, – komentuoja M. Zelenius.
Besivaržantiems dėl prizo – griežtos taisyklės
Norintiesiems dalyvauti ir laimėti prizą, tereikia ateiti į Sporto aikštyną prie Baltojo tilto, užsiregistruoti, patogiai įsitaisyti paruoštoje lėktuvo kėdėje ir…pasėdėti. Išankstinė registracija į iššūkį nėra vykdoma, tad pirmieji atvykę į renginio vietą galės pirmieji užsiimti sėdėjimo vietas.
Kiek tiksliai truks iššūkis, prognozuoti sunku, tačiau organizatorių sumanymas ambicingas – išsėdėti dalyviai kviečiami tiek, kiek truktų teorinė kelionė aplink pasaulio pusiaują, t.y. apie 45 valandas. Vis dėlto, numatoma, jog laimės tas, kuris pasirodys geriausiai ir išsėdės ilgiausiai. Iššūkio taisyklėse nurodoma, jog dalyviams draudžiama miegoti ar būti užsimerkus ilgiau nei 5 minutes. Sėdintieji taip pat negalės rūkyti ar vartoti svaigalus. Tiesa, dalyviams leidžiama valgyti bei naudotis asmeniniais išmaniais įrenginiais, taip pat numatomos trumpos pertraukos.
Kasdien iššūkį bus galima stebėti gyvai Vilniaus oro uosto Facebook paskyroje. Organizatoriai kviečia palaikyti dalyvius iššūkio dieną – čia besilankantieji taip pat galės atsakyti į klausimus apie keliones bei laimėti vertingų, su aviacija ir kelionėmis susijusių suvenyrų. Be pagrindinio prizo, nugalėtojo laukia kuponai į Vilniaus oro uosto verslo klubą, greitosios patikros paslaugos ir kt.
Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB
Vėlų šeštadienio vakarą finišavo „GGPoker World Series of Poker Winter Online Circuit“ (WSOPC) serija, kurios puošmena tapo pagrindinis turnyras, kuriame 1700 dolerių įpirka buvo sumokėta net 6395 kartų, o nugalėtojo apyrankė ir įspūdingas piniginis prizas atiteko Lietuvos atstovui. Paulius Plaušinaitis nužygiavo iki pat finalinės turnyro dvikovos, kurioje akis į akį susidūrė su Turkijos atstovu. Lietuvis […]
Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]
Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]
Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]