Dovana Vilniaus dviratininkams – poilsio ir dviračių priežiūros stotelė

1

Dovana Vilniaus dviratininkams – poilsio ir dviračių priežiūros stotelė

Siekiant Vilniuje pagerinti susisiekimą ne motorinėmis transporto priemonėmis, kasmet atnaujinami seni dviračių takai ir nutiesiama vis daugiau naujų. Todėl norint geriau atliepti augančius dviratininkų poreikius, vakarinio aplinkkelio pašonėje, šalia dviračių tako, „Švaros broliai“ įrengė naują dviračių priežiūros ir poilsio stotelę. Ji dviratininkams leis atsipūsti ir tuo pačiu savo dviračiui suteikti visą būtinąją priežiūrą.

Ši stotelė – dovana vakarinei miesto daliai, naujos tunelinės plovyklos J. Rutkausko gatvėje atidarymo proga, tad bendrovė rūpinasi, kad patogesnes keliones užtikrintų ne tik automobilių vairuotojams, bet ir dviratininkams. 

Modernus dviračių priežiūros punktas su oro pompa, būtiniausių raktų ir įrankių komplektu, suoliuku ir šiukšliadėže leis ne tik prisėsti ir atsikvėpti, bet ir sutvarkyti mažiau komplikuotus dviračio gedimus – sutvirtinti grandinę, ratus ar vairą, pripūsti bet kokio modelio padangas ar net jas pakeisti ir užtikrinti savo kelionės saugumą. 

„Žinome, kad automobilio vairuotojai savo bagažinėse vežiojasi daugelį būtinų įrankių, reikalingų greitam transporto priemonės remontui. Tačiau su savimi turėti būtiniausius dviračio priežiūros įrankius – sudėtinga. Todėl tikimės, kad naujai įrengta dviračių priežiūros stotelė bus naudinga visiems, keliaujantiems ant dviejų ratų“, – sako „Švaros brolių“ direktorius Ignas Pranskevičius.

Pasak jo, gerėjanti miesto infrastruktūra turėtų apimti ne tik automobilių savininkus, bet ir dviratininkus, pėsčiuosius, bei kitus eismo dalyvius, todėl „Švaros broliai“ jau kurį laiką rūpinasi jų gerove. Pavasarį, vienoje judriausių gatvių Vilniuje, jie pasodino klevų alėją ir įrengė suolelius poilsiui šalia pėsčiųjų ir dviratininkų tako, o vasarą daugumoje savitarnos plovyklų įrengė specialius laikiklius dviračiams plauti.

Panašių iniciatyvų „Švaros broliai“ imasi kaskart atidarydami naują plovyklą ir įvairiais būdais dovanoja miestui švarą – sostinės Rasų ir Drujos gatvėse ant istorinių pastatų sienų nuvalė grafičius, dezinfekavo sostinės viešąjį transportą, greitosios pagalbos ir policijos automobilius ir net vaikų darželius.

Rūpinimasis aplinkinėmis bendruomenėmis, socialinė ir aplinkosauginė atsakomybė yra svarbios bendrovės kryptys, todėl naujoji plovykla Rutkausko g. taip pat turės antrinio vandens panaudojimo sistemą, siekiant sumažinti vandens suvartojimą.

„Nuolat ieškome ekologiškesnių ir modernių sprendimų, tad pirmąją vandens perdirbimo sistemą įdiegėme Dubliškių g., o dabar ji jau tampa mūsų tunelinių plovyklų standartu. Suprantame, kad verslas atsakingas ne tik sau bet ir visuomenei, todėl stengiamės visapusiškai prisidėti prie aplinkai draugiško, švaraus ir patrauklaus miesto kūrimo“, – teigia I. Pranskevičius.

Pranešimą paskelbė: Gintarė Dabrišiūtė, Integrity PR

Kiti skelbimai:
 
Kaip serviruoti stalą šventėms?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose
 
Keltuvų nuoma

Rekomenduojame

DPF filtro valymas – tik su specialistais

DPF filtro valymas – tik su specialistais

Gamintojai kurdami mašiną kiekvieną jos dalį pasirenka labai atsakingai. Tik jų visuma gali užtikrinti, kad transporto priemonė funkcionuos tinkamai. Keista, kad naudodamiesi mašinomis savininkai išima dalis, kurios jiems atrodo nereikalingos, galiausiai, sertifikuotas, konkrečiai pritaikytas – keičia kitomis, dažnai pigesnėmis, kurios gaminamos iš visai kitokių medžiagų nei originalas. Tai dažniausiai ne tik trumpina transporto priemonės funkcionalumą, […]

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Nuo Naujųjų metų įsigalios dalis Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimų, todėl Susisiekimo ministerija kviečia vairuotojus iš anksto pasiruošti būsimiems pokyčiams. Eismo dalyviai raginami atkreipti dėmesį, kad nuo sausio 1 d. bus draudžiama stovėti gatvės ir įvažiavimo į  teritoriją sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos – taip siekiama užtikrinti eismo saugumą ir sudaryti […]

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Gruodžio 1 d., 13 val. vyks eismo paleidimo per Lentvario tunelį po geležinkelio pervaža simbolinis renginys. Dalyvauja susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas, Trakų rajono meras Andrius Šatevičius, AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius ir rangovų atstovai. Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. […]

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos (toliau – VGMS). Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuokliai 81 kelio ruože ir 70 momentinio greičio matuoklių, išdėstytų pavojinguose taškuose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą.  Planuojama, kad  kitais metais […]

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Nepaisant skiriamos paramos už tradicinio automobilio iškeitimą į elektrinį, Lietuvoje šios aplinkai draugiškos transporto priemonės vis dar išlieka gan retas reiškinys. Vienas pagrindinių stabdžių –nepakankamai išplėtotas įkrovimo tinklas. Nors valstybė žada tinklą plėsti, iš užburto rato padėti ištrūkti gali ir verslo iniciatyvos. Lietuva yra trečia mažiausią elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą turinti šalis tarp 27 Europos […]

Sėkmingai baigti pirmojo lietuviško hibridinės pavaros visureigio „Krampus Mk1“ lauko bandymai

Sėkmingai baigti pirmojo lietuviško hibridinės pavaros visureigio „Krampus Mk1“ lauko bandymai

Pirmąjį lietuvišką autonominį hibridinį universalios paskirties visureigį kurianti bendrovė „Ostara“ įveikė lauko bandymų etapą ir pereina prie nuotolinio valdymo ir autonominio režimų vystymo. Visureigio „Krampus Mk1“ technologijų demonstratorius elektrinės pavaros režimu įveikė bandymus greičio trasoje įvairiomis oro sąlygomis, įskaitant 0-0,5 laipsnių temperatūrą, lietų ir stiprų priešpriešinį vėją. „Kyviškių aerodrome bagio klasės visureigis „Krampus“ buvo testuojamas […]