DFDS parduoda keltus Vilnius Seaways ir Kaunas Seaways

Šiandieną DFDS pasirašė sutartį dėl keltų Vilnius Seaways ir Kaunas Seaways pardavimo Ukrainiečių bendrovei UKRFERRY.

„Keltai Vilnius Seaways ir Kaunas Seaways kompanijai UKRFERRY buvo išnuomoti ir dirbo Juodojoje jūroje atitinkamai nuo 2013 ir 2016 metų. Dėl jų amžiaus, kuris siekia 30 metų, ir mūsų klientų poreikius nebeatitinkančių techninių paslaugos parametrų, nematome galimybių juos įdarbinti DFDS tinkle. Tuo tarpu Juodosios jūros rinkoje jų panaudojimas yra pakankamai efektyvus“, – sako Jonas Nazarovas, AB DFDS Seaways vykdantysis direktorius.

Šis pardavimas paveiks apie 70 Lietuviškos DFDS jūrininkų. Įmonė jau analizuoja jų įdarbinimo galimybes kituose DFDS laivuose, plaukiojančiuose tiek su Lietuvos, tiek su kitų valstybių vėliavomis.

„Suprantama, tai nėra lengva užduotis, tačiau mes tikimės, kad po kurio laiko galėsime pasiūlyti naujas pozicijas daliai mūsų kolegų. Mes taip pat esame pasiruošę konsultuoti jūrininkus, jeigu jie gautų pasiūlymus ir būtų pasiruošę pereiti dirbti į naujojo laivų savininko bendrovę“, – pridūrė Jonas Nazarovas.

AB DFDS Seaways dirba 730 žmonių, iš kurių 606 – laivuose, plaukiojančiose su Lietuvos vėliava. Lietuviški DFDS laivai aptarnauja maršrutus Baltijos, Šiaurės ir Viduržemio jūrose.

Duomenys apie keltus.

Keltas Vilnius Seaways: statybos metai – 1987, laivo ilgis – 191 m, plotis – 28 m, greitis – 16,3 mazgų, gali gabenti 1 700 linijinių metrų ratinės technikos ir 132 keleivius.

Keltas Kaunas Seaways: statybos metai  – 1989, laivo ilgis – 191 m, plotis – 28 m, greitis – 16,3 mazgų, gali gabenti 1 530 linijinių metrų ratinės technikos ir 262 keleivius.

Abu laivai buvo įtraukti į Gineso rekordų knygą kaip daugiausiai vagonų vienu metu galintys gabenti keltai pasaulyje. Prieš išnuomojant keltus UKRFERRY, jie aptarnavo maršrutus Baltijos jūroje. Dar anksčiau, iki Lietuvai atgaunant nepriklausomybę, šie keltai gabeno sovietinę karinę techniką tarp tuometinės Vokietijos Demokratinės Respublikos ir Sovietų Sąjungos.

Pranešimą paskelbė: Rasa Mėlinienė, Integrity PR

Kiti skelbimai:
 
Silk EyeLift Cream Kremas odai aplink akis, 30ml
 
Chateau de Beaute Vino Sheen Fusion Fluidas išlyginantis smulkias ir gilias raukšles, 30ml
 
PE-6011E Vakoss pūkų rinkiklis žalias
 
Nespresso Espresso Livanto kavos kapsulės 10vnt.
 
SteelSeries Wired, Gaming mouse, No, Rival 310, Optical, No, RGB LED light
ESTT: nubrėžtos automobilio durelės stovėjimo aikštelėje – draudiminis (eismo) įvykis

ESTT: nubrėžtos automobilio durelės stovėjimo aikštelėje – draudiminis (eismo) įvykis

2018 m. lapkričio 15 d. Europos Sąjungos Teisingumo Teismas (ESTT) paskelbė preliminarų nutarimą byloje C-648/17 dėl privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo ir transporto priemonių eismo sąvokos. ESTT nagrinėjo situaciją dėl dviejų apgadintų automobilių prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelėje, kai vienas iš keleivių, atidarydamas dešiniąsias galines automobilio dureles, apgadino šalia stovėjusio automobilio kairiąją galinę pusę. Abiejų […]

  Straipsniai »
Lietuvos vairuotojai įpročių nekeičia: 8 iš 10 su savimi vežiojasi nebeprivalomus dokumentus

Lietuvos vairuotojai įpročių nekeičia: 8 iš 10 su savimi vežiojasi nebeprivalomus dokumentus

Jau pusmetį Lietuvos vairuotojai neprivalo su savimi vežiotis krūvos dokumentų, tačiau 8 iš 10 vairuojančių žmonių be jų nesėda į automobilį. Šie vairuotojai, kaip ir buvo įpratę iki liepos 1 dienos, pasiima privalomojo draudimo liudijimą, transporto priemonės techninės apžiūros bei registravimo dokumentus ir vairuotojo pažymėjimą. Tik 9 proc. mūsų šalies vairuotojų šių dokumentų nesivežioja. Tai […]

  Straipsniai »
Viešoji geležinkelių infrastruktūra turėtų būti valdoma efektyviau

Viešoji geležinkelių infrastruktūra turėtų būti valdoma efektyviau

Sklandžiam ir saugiam keleivių bei krovinių judumui užtikrinti būtina efektyvi viešoji geležinkelių infrastruktūra. Tai yra valstybei nuosavybės teise priklausantis turtas, naudojamas keleiviams ir kroviniams geležinkeliais vežti. Už tinkamą šios infrastruktūros valdymą, funkcionavimą, geležinkelių transporto eismo ir rinkos reguliavimą atitinkamai yra atsakingi Susisiekimo ministerija, AB „Lietuvos geležinkeliai“, Lietuvos transporto saugos administracija ir Ryšių reguliavimo tarnyba. Aukščiausiosios […]

  Straipsniai »
Pavojingi žiemos reiškiniai reikalauja kelininkų ir vairuotojų atidumo

Pavojingi žiemos reiškiniai reikalauja kelininkų ir vairuotojų atidumo

Itin pavojingi žiemos reiškiniai – „juodas“ ledas, lijundra ir pūga – budrius išlikti ragina ne tik vairuotojus, bet ir kelininkus. Kaip susidaro šios vairuoti nepalankios sąlygos? Kokių veiksmų, esant minėtiems žiemos reiškiniams, turėtų imtis vairuotojai ir kelių priežiūros specialistai? „Juodas“ ledas – nepastebimas pavojus Vienas iš pavojingiausių žiemos reiškinių, sukeliančių daug eismo įvykių, yra „juodas“ […]

  Straipsniai »
Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą

Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą

Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą Sėkmingą šimtamilijoninį verslą JAV įkūrę lietuviai jo plėtrai renkasi tėvynę. Trečiadienį buvo atidarytas vienos sparčiausiai JAV augančių įmonių „GP Transco“ biuras Vilniuje, Žalgirio g. esančiame verslo centre. Sėkmingo verslo plėtrą tėvynėje keturi įmonių grupę valdantys lietuviai pasirinko ne tik dėl daugybės šalyje esančių […]

  Straipsniai »
Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

2018 m. gruodžio 3 d. ES Transporto taryboje patvirtinta pozicija dėl „Mobilumo paketo“ yra vienareikšmiškai nepalanki Lietuvos ir kitų Vidurio ir Rytų Europos valstybių vežėjams bei vairuotojams. Tokios išvados buvo prieita europarlamentaro Bronio Ropės organizuotoje diskusijoje “Mobilumo paketas: socialinė ar sienų Europa?“. Į renginį Europos Parlamente susirinko Lietuvos, Danijos, Vokietijos, Austrijos ir kitų Briuselyje įsikūrusių […]

  Straipsniai »