DFDS keltais į Lietuvą jau grįžo 7 tūkst. keleivių, parplukdyta bemaž 200 tūkst. tonų krovinių

DFDS keltais į Lietuvą jau grįžo 7 tūkst. keleivių, parplukdyta bemaž 200 tūkst. tonų krovinių

Per pirmąjį karantino mėnesį į Lietuvą vien DFDS keltais grįžo daugiau nei 7 tūkst. keleivių. Pavyzdžiui, tik iš Vokietijos miesto Kylio į Lietuvą aptariamu laiku parvyko net trečdaliu daugiau žmonių nei tuo pačiu metu pernai.

Vyriausybės pritarimu, keltai Kylio kryptimi iki šiol plaukia įprastai: reisai organizuojami pagal grafiką, keltais vykti gali krovininių automobilių vairuotojai ir keleiviai, vykstantys į būtinas keliones. Žinoma, išskirtinis dėmesys skiriamas vidinėms saugumo priemonėms. Keleiviai iš Švedijos į Lietuvą praktiškai nebeplukdomi.

„Mūsų keltai yra vienas iš nedaugelio sprendimų, kaip svetur esantiems lietuviams grįžti į Lietuvą, o vykstantiems darbo reikalais – pasiekti kitas Europos valstybes. Reaguodami į susidariusią padėtį dėl koronaviruso, sumažinome parduodamų vietų skaičių keleiviams, tačiau lyginant tiek su praėjusiu mėnesiu, tiek su praeitais metais, keliaujančiųjų skaičius išaugo“, – sako vieno didžiausių Europoje keltų operatorių DFDS vykdantysis direktorius Lietuvoje Jonas Nazarovas.

Per pirmąjį karantino mėnesį daugiau nei procentu padaugėjo ir DFDS keltais atvežtų krovinių. „Jei į vieną eilę sustatytume vilkikus su puspriekabėmis, keleivinius automobilius ir kitą ratinę techniką, bendra eilė siektų daugiau nei 124 kilometrus. Kaip nuo Vilniaus iki Druskininkų“, – skaičiuoja J. Nazarovas.

Anot pašnekovo, šį augimą lėmė kelios priežastys. Viena jų – vežėjams iškilusios kliūtys: Lietuvos ir Lenkijos, Lenkijos ir Vokietijos pasieniuose buvo susidariusios vilkikų eilės. Kita – įvairūs ribojimai ir gamybos stabdymas kai kuriuose pramonės sektoriuose. Dėl to logistikos kompanijos turėjo koreguoti įprastus maršrutus.

„Dirbame tam, kad būtų užtikrintas šiuo metu aktualių asmens apsaugos priemonių, maisto produktų, įrangos pramonei ir statybai, kitų prekių tiekimas. Tačiau didžiausias mūsų prioritetas šiuo metu – saugumas. Siekiame išlaikyti aukštus standartus saugumui ir užtikrinti reikalingų apsaugos priemonių tiekimą“, – aiškina AB DFDS Seaways vykdantysis direktorius.

J. Nazarovas taip pat dėkoja visiems 731 DFDS komandos nariui – įguloms jūroje ir darbuotojams krante, kurių dėka saugiai ir laiku į Lietuvą gali grįžti svetur esantys lietuviai, yra plukdomi svarbūs kroviniai. Per pirmąjį karantino mėnesį DFDS keltuose iš viso dirbo net 600 jūrininkų, kiti darbuotojai krante rūpinosi, kad sklandžiai veiktų verslą palaikančios funkcijos. Pavyzdžiui, siekiant optimizuoti klientų užklausų srautus, prie skambučių centro komandos prisijungė ir rinkodaros bei aptarnavimo laivuose departamento specialistai.

J. Nazarovas džiaugiasi, kad per aptariamą mėnesį nė vienam darbuotojui nebuvo diagnozuotas užsikrėtimo koronavirusu atvejis.

„Privalome užtikrinti saugų keleivių ir krovinių gabenimą jūra, tad ekstremalių situacijų valdymas mums nėra nauja. Vis dėlto ši pandemija sutrikdė daugelio organizacijų darbą. Nelengva buvo prisitaikyti prie greitai besikeičiančių reguliavimų, tam tikro informacinio chaoso. Dėjome visas pastangas, kad mūsų keleiviams ir klientams procesai būtų kuo sklandesni, užmezgėme glaudų bendradarbiavimą su vietos ir centrinės valdžios, sveikatos priežiūros institucijomis, pasienio ir policijos tarnybomis“, – teigia pašnekovas.

Kursuodami maršrutu iš Vokietijos ir Švedijos į Lietuvą ir atgal iš viso DFDS keltai per pirmąjį karantino mėnesį nuplaukė beveik 100 tūkst. kilometrų arba apie 50 tūkst. jūrmylių.

Pranešimą paskelbė: Rūta Pukenė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
HELLY HANSEN Vidda Parka Women's Black L
 
CAMPER Oxyde Foca Dark Brown 37
 
HELLY HANSEN Rigging Coat Men's Black L
 
Crocs™ Classic Lined Clog Navy/Charcoal 36,5
 
REIMA Stemu Denim Blue 29

Rekomenduojame

Kokią ateities susisiekimo sistemą kursime Vilniuje?

Kokią ateities susisiekimo sistemą kursime Vilniuje?

Vilniaus valdžia negaili dėmesio ir pinigų dviračių takų statybai. Reikia pagalvoti, kaip efektyviai šią sukurtą susisiekimo infrastruktūrą išnaudoti. Didelių pasiekimų šioje srityje turi Indija ir Vietnamas. Vilniuje automobilių spūsčių mastui artėjant prie Indijos miestų, galima pasinaudoti pastarųjų patirtimi – dviračių taksi kroviniams ir žmonėms pervežti. Indijoje tokiu transportu užsiima žmonės, vadinami „rikšomis“. Žmonių pervežimui jie […]

Tyrimas: po eismo nelaimės skambiname ne skubios pagalbos numeriu, o antrajai pusei

Tyrimas: po eismo nelaimės skambiname ne skubios pagalbos numeriu, o antrajai pusei

Kelyje patyrę eismo nelaimę Lietuvos vairuotojai pirmiausia apie ją praneša ne skubios pagalbos tarnyboms, o sutuoktiniui arba partneriui. Tyrimas parodė, kad beveik trečdalis mūsų šalies vairuotojų po eismo avarijos iškart skambina antrajai pusei ir tik 17 proc. vairuojančių lietuvių iškart renka pagalbos numerį 112. Tokias tendencijas atskleidė draudimo bendrovės „Gjensidige“ užsakymu bendrovės „Nielsen“ atlikta reprezentatyvi […]

„BMW Motorrad“ atskleidė penkias 2021 m. motociklų sezono naujienas

„BMW Motorrad“ atskleidė penkias 2021 m. motociklų sezono naujienas

Rudeniui artėjant pabaigos link, Vokietijos gamintoja „BMW Motorrad“ atskleidė būsimojo 2021 m. motociklų sezono naujienas. Kitąmet į gatves išriedės net penki nauji modeliai: šį pavasarį atnaujinto „R 18“ klasikinė versija „BMW R 18 Classic“ ir  atnaujinta „BMW R nineT“ modelių šeima: „R nineT“, „R nineT Pure“, „R nineT Scrambler“ bei „R nineT Urban G/S“.   […]

Vilnius kviečia Vėlinių dienomis kapines lankyti saugiai: vengti didesnių susibūrimų, dėvėti kaukes

Vilnius kviečia Vėlinių dienomis kapines lankyti saugiai: vengti didesnių susibūrimų, dėvėti kaukes

Šiandien sostinėje įsigaliojus lokalaus karantino apribojimams, savivaldybė kviečia gyventojus atsakingai planuoti artėjantį Vėlinių savaitgalį, įvertinti savo sveikatos būklę ir rizikas, ypač tai svarbu vyresnio amžiaus žmonėms, turintiems įvairių lėtinių susirgimų. Savo ruožtu savivaldybė pasirūpino, kad spalio 31 d. ir lapkričio 1–2 d. dažniau kursuotų viešasis transportas, o Rokantiškių, Saltoniškių, Karveliškių ir Kairėnų kapinių prieigose pakeitė […]