Derėtis galima

Derėtis galima

Emocijos ar taisyklės. Kaip priimami sprendimai sektoriuje B2B? Ar gali pirkimai konkurso būdu apsaugoti nuo emocijų ir laikantis taisyklių padėti pasirinkti logistikos partnerį? Apie tai kalbamės su Aleksandru Kovalčuku, „AsstrA-Associated Traffic“ AG Konkursų valdymo skyriaus vadovu.

– Aleksandrai, ar kompanija „AsstrA“ taiko konkursinės prekybos procedūras?

Konkursiniai Klientai užtikrina beveik pusę „AsstrA“ pardavimų apimties, todėl dalyvavimas konkursuose yra strategiškai svarbi verslo dalis. Pasirengimas ir dalyvavimas konkursuose apima daug procesų, į tai yra įtraukiami pardavimų, konkursinių dokumentų rengimo, operacijų, finansų, teisės ir IT skyrių darbuotojai.

– Kokiuose konkursuose dalyvauja „AsstrA“?

Pirmiausia kompanija skiria daug dėmesio tų Klientų skelbiamiems konkursams, su kuriais jau vyksta bendradarbiavimas. Po to kruopščiai dirbama su pasiūlymais potencialių Klientų konkursams, nes tai yra pelningas pardavimų srautas plečiant kompanijos klientų ratą. Svarbiu kriterijumi tampa ir gabenimų geografija.

– Pagal kokius kriterijus Klientai renkasi konkurso dalyvius ir laimėtojus?

Pagrindinis kriterijus yra konkurencinga kaina ir 100% garantija, kad bus įvykdyti prisiimti įsipareigojimai. Po pirminės atrankos pagal kainą konkurso organizatorius sudaro finalininkų sąrašą, kurių pasiūlymus detaliai nagrinėja Kliento konkurso komitetas. Patyrę krovinių savininkai supranta, kad 2% ekonomija transporto ir logistikos paslaugų kainoje nekompensuoja rizikos verslo stabilumui. Transporto darbo trikdžiai griauna visą sustyguotą gabenimų grandinę ir verčia kaupti atsargas sandėliuose, o tai yra papildomos išlaidos. Todėl teigiama darbo su kompanija patirtis yra papildomas pliusas.

– Kaip laimėti kuo daugiau konkursų?

Reikia teisingai sudėlioti prioritetus: išanalizuoti ir išnagrinėti dokumentaciją, sąlygas, reikalavimus ir dalyvių pasiūlymų vertinimo kriterijus, kad pasiūlymas kuo labiau atitiktų Kliento poreikius.

Kompanija skiria dėmesį proceso automatizavimui. Kompiuterinės programos atlieka sudėtingus skaičiavimus, o žmonės tuo metu susitelkia į nestandartinių sprendimų paiešką. Pavyzdžiui, prieš skaičiuojant pasiūlymo kainas skaičiuojamas atstumas nuo pakrovimo iki iškrovimo. Tai supaprastina darbuotojų darbą ir padeda išvengti klaidų.

Kompanijos „AsstrA“ sukurtas instrumentas automatiškai paskaičiuoja Kliento logistikos arba naujo projekto biudžetą, su paklaida iki 10 %. Šiuo metu yra testuojama korporatyvinė IT sistema, kuri lygina korporatyvinių Klientų gabenimų maršrutus. Įvertinamas sezoniškumas, kiekis, kad galima būtų sukurti reisus „ratu“ ir iki minimumo sumažinti tuščių transporto priemonių važinėjimą. Tai optimizuoja transporto darbą ir leidžia kompanijos Klientams siūlyti protingas kainas. Taip pat mažinamas transporto neigiamas poveikis aplinkai.

– Apibendrinkime: emocijos arba taisyklės? Kas dominuoja?

 Dalyvavimas konkurse reikalauja griežtai laikytis nustatytų taisyklių. Galutinį Kliento sprendimą lemia daugybė faktorių, įskaitant ir subjektyvius. „AsstrA“ stengiasi, kad Klientai darytų pasirinkimus jos naudai, remdamiesi ir taisyklėmis, ir emocijomis. Todėl, kad teigiamos emocijos sukuria paslaugų kokybę.

Pranešimą paskelbė: Anastasiia Onoshko, AsstrA Associated Traffic AG

Kiti skelbimai:
 
ILike Samsung A70
 
TakeMe Smart Magnetic Fix Book Case without clip Xiaomi Redmi Go Black
 
Mocco Tempered Glass Premium 9H Screen ProtectorXiaomi Mi A1 / 5X
 
Blun DIAMOND ultra thin silicone back cover case for Samsung G965F Galaxy S9 Plus with Gold frame
 
Telone Shine Pocket Slim Flip Case HTC Desire 620 vertical book case White
„MAAS Aviation“ Kauno oro uoste statys orlaivių dažymo angarą

„MAAS Aviation“ Kauno oro uoste statys orlaivių dažymo angarą

Šį spalį Kauno oro uoste pradėtas statyti specializuotas orlaivių dažymo angaras, kuris pradės veiklą 2020 m. pabaigoje. Projektą aukciono būdu išsinuomotame plote vykdys Airijoje registruota kompanija „MAAS Aviation“ – trečioji pagal dydį tokias paslaugas teikianti įmonė pasaulyje. Šis projektas yra orlaivių techninio aptarnavimo (angl. Maintenance, Repair and Overhaul) veiklų plėtros antruose pagal dydį šalies oro […]

  Straipsniai »

Kelių direkcijos Eismo informacijos skyrius jau dirba žiemos režimu

Nepaisydamas momentinio atšilimo, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) Eismo informacijos skyrius (EIS) kaip ir kiekvienų metų spalio mėn. „įjungė“ žiemos režimą, t. y. kaip ir anksčiau EIS operatoriai dirbs ištisą parą, tačiau skirtingai nei vasarą daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie pakitusias eismo sąlygas. Pranešimai apie […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras ragina segėti atšvaitus: šalyje prasidėjo akcija „Būkime matomi ir saugūs kelyje“

Skatinant senjorus ir kitus eismo dalyvius kelyje segėti atšvaitus, šiandien prasideda visą Lietuvą apimsianti socialinė akcija „Būkime matomi ir saugūs kelyje“. Mėnesį truksiančios akcijos metu senjorams Lietuvos pašto skyriuose bus nemokamai dalijami atšvaitai, o tiems, kurie gyvena atokiau, atšvaitus pristatys mobilūs laiškininkai. Pirmuosius atšvaitus Molėtų pašto skyriuje šiandien įteikė susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius. „Prasidėjus tamsiajam […]

  Straipsniai »

Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos pranešimas: „Mobilusis laiškininkas rajonuose – reforma, kuri stringa“

2019 m. spalio 17 d. pranešimas žiniasklaidai Opozicinė Seimo Liberalų sąjūdžio frakcija po diskusijos su valstybės valdomos AB „Lietuvos paštas“ vadovybe konstatavo, kad dėl gyventojų mažėjimo regionuose įgyvendinama pašto skyrių reforma, realybėje ir vadovų prezentacijose skiriasi kaip diena ir naktis. Šimtais nepatenkintų rinkėjų laiškais ir peticijomis „bombarduojami“ parlamentarai teigia, kad tradicinių paštų vertimas mobiliaisiais laiškininkais […]

  Straipsniai »