Vilniaus miesto savivaldybė tęsia inžinerinių tinklų rekonstrukcijos darbus Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje, kurių metu laikinai numatomi viešojo transporto judėjimo ir transporto eismo pokyčiai. Minėtoje sankryžoje nuo sausio 8 dienos pradedamas trečias inžinerinių tinklų rekonstrukcijos darbų etapas, kuris tęsis iki vasario 11 dienos.
Įgyvendinus trečiąjį darbų etapą, paviršinių nuotekų tinklų rekonstrukcijos darbai Verkių ir Kareivių g. sankryžos ribose bus baigti, o paviršinių nuotekų tinklų rekonstrukcija toliau persikels į Verkių g., kur iki Verkių ir Lakūnų g. sankryžos bus rekonstruojama maždaug 100 m ilgio ir 1,6 m skersmens paviršinių nuotekų tinklo atkarpa. Šiuos darbus planuojama pabaigti 2021 m. kovą.
Pagrindiniai eismo pakitimai Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje nuo sausio 8 d.:
· Automobiliams, važiuojantiems Kareivių g. iš Kalvarijų g. pusės, prieš Verkių ir Kareivių g. sankryžą bus uždaryta vidurinė eismo juosta. Automobiliai, važiuojantys kairiau, sankryžoje bus nukreipti į priešpriešinio eismo juostą ir galės nuvažiuoti tiesiai į Žirmūnų g. O automobiliai, važiuojantys dešiniau, galės pasukti į Verkių g. bei važiuoti link Lakūnų g.;
· Automobiliams, važiuojantiems Kareivių g. iš Žirmūnų g. pusės, sankryžoje eismas bus susiaurinamas iki vienos eismo juostos, kuria bus galima važiuoti tiesiai į Kalvarijų g. arba dešiniuoju posūkiu nusukti į Verkių g.;
· Kareivių ir Verkių g. sankryžoje, važiuojant Verkių g. nuo autobusų parko, sukti bus galima tik į dešinę (link Kalvarijų g.);
· Kareivių ir Verkių g. sankryžoje, važiuojant Verkių g. nuo Lakūnų g., sukti bus galima tik į dešinę (link Žirmūnų);
· Verkių ir Kareivių g. sankryžos apylankos organizuojamos Žirmūnų, Žvalgų, Kalvarijų, P. Lukšio, Lakūnų gatvėmis.
Vairuotojai turėtų su atsarga planuotis kelionės laiką važiuojant Kareivių, Verkių gatvėmis, o rekomenduojama darbų zoną apvažiuoti aplinkinėmis greito eismo gatvėmis. Laikini eismo ribojimai ir aptvėrimai reikalingi dėl darbų sudėtingumo, saugos ir tinklų išdėstymo vietos.
Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje, 6–7 m gylyje, išmontuojamas esamas fiziškai ir morališkai pasenęs 800 mm skersmens gelžbetoninis lietaus surinkimo kolektorius, o vietoj jo klojamas naujas 1600 mm skersmens stiklo pluošto kolektorius. Darbai vyksta itin sudėtingomis sąlygomis: atviro kasimo būdu, didelės esamų komunikacijų koncentracijos zonoje. Be to, dirbti yra sudėtinga ir dėl nestabilaus grunto, todėl tranšėjos šlaitams stabilizuoti bus įrenginėjama spraustasienė. Darbus apsunkina ir tai, jog nebus galima sustabdyti Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje esančiu paviršinių nuotekų kolektoriumi tekančių nuotekų srauto, todėl minėto tinklo rekonstrukcija bus atliekama veikiančioje trasoje.
Magistralinio paviršinių nuotekų tinklo rekonstrukcija Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje yra miestui itin reikšmingo Kareivių ir Žirmūnų gatvių lietaus nuotekynės rekonstrukcijos projekto dalis. Įgyvendinus projektą, bus išspręstos dvi opios Verkių bei Kareivių gatvių ir aplink jas esančių teritorijų problemos: užtvindymas per liūtis ir paviršinių lietaus nuotekų valymas.
Kareivių ir Žirmūnų gatvių lietaus nuotekynės rekonstrukcija yra regioninės svarbos projekto „Paviršinių nuotekų sistemų tvarkymas Vilniaus mieste“, finansuojamo ES sanglaudos fondų, Vilniaus miesto savivaldybės ir bendrovės „Grinda“ lėšomis, dalis. Jo įgyvendinimą administruoja Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra.
Viešojo transporto judėjimas
Nuo 2020 m. lapkričio 3 d. keitėsi 6 troleibusų maršruto trasa ir eismo tvarkaraštis. Nuo 2020 m. lapkričio 9 d. keitėsi 7 autobusų maršruto trasa ir eismo tvarkaraštis bei 1G, 2G, 3G, 5G, 5, 8, 9, 10, 21, 24, 25, 27, 29, 33, 34, 35, 36, 37, 40, 46, 48, 49, 52, 53, 56, 63, 66, 87, 89 autobusų maršrutų trasos. Jos keitėsi tais reisais, kai transporto priemonės važiuoja iš Autobusų parko Verkių g. arba grįžta į jį.
Kaip keitėsi viešojo transporto maršrutų trasos?
6 maršruto troleibusai, važiuodami iš Žemųjų Panerių iki Pramogų arenos stotelės, kursuoja įprasta trasa, o toliau Kareivių ir Lizdeikos gatvėmis iki Antakalnio žiedo. Atgal troleibusai važiuoja tokia pačia trasa. Važiuodami pakeista trasa troleibusai papildomai stoja stotelėse – Verkių (Kareivių g.), Kareivių (Kareivių g. Antakalnio kryptimi), Valakampių tiltas, Oskaro Milašiaus, Lizdeikos bei Antakalnio žiedas. Pasikeitus maršruto trasai troleibusai laikinai nestoja šiose stotelėse: Verkių (Verkių g.), Autobusų parkas, Šaltinėlio, Žirmūnų žiedas, Žirmūnų seniūnija.
Keleiviai, vykstantys iš Žirmūnų žiedo, 6 maršruto troleibusus gali pasiekti 9, 12, 17, 20 ir 21 maršrutų troleibusais atvykę iki Kareivių stotelės (Žirmūnų g.) ir pėsčiomis pasiekę Kareivių stotelę (Kareivių g.), kurioje, kaip įprasta, stoja 6 maršruto troleibusai.
7 maršruto autobusai, važiuodami iš Lazdynų iki Pramogų arenos stotelės, kursuoja įprasta trasa, toliau tęsia kelionę Kareivių g. iki Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžos, nuo kurios Žirmūnų g. važiuos į Šiaurės miestelį nepakeista trasa. Atgal 7 maršruto autobusai važiuoja tokia pačia trasa. Važiuodami pakeista trasa 7 maršruto autobusai papildomai stoja Verkių stotelėje (Kareivių g. Antakalnio kryptimi). Pasikeitus maršruto trasai 7 maršruto autobusai laikinai nestoja Verkių (Verkių g.), Autobusų parko, Žirmūnų seniūnijos stotelėse.
1G, 2G, 3G, 5G, 5, 8, 9, 10, 21, 24, 25, 27, 29, 33, 34, 35, 36, 37, 40, 46, 48, 49, 52, 53, 56, 63, 66, 87, 89 maršrutų autobusai į Autobusų parką Verkių g. ir iš jo važiuoja Žvalgų g.
Važiuodami pakeista trasa šių maršrutų autobusai papildomai stoja stotelėse – Jono Kazlausko (Centro kryptimi), Pramogų arena (Kalvarijų g. Santariškių kryptimi), tačiau nestoja šiose stotelėse: Verkių (Verkių g.), Autobusų parkas, Verkių (Kareivių g. Kalvarijų g. kryptimi).
Dėl remonto darbų laikinai perkelta ir Verkių viešojo transporto stotelė Žirmūnų kryptimi. Stotelė perkelta apie 70 m Žirmūnų kryptimi. Šioje stotelėje, kaip įprasta, stoja 7 maršruto autobusai ir 6, 10 maršrutų troleibusai.
Laikini pakeistų troleibusų ir autobusų maršrutų tvarkaraščiai skelbiami interneto tinklalapyje www.stops.lt
Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt
Pranešimą paskelbė: Neringa Kolkaitė, Vilniaus miesto savivaldybė
Automobilio priežiūra – tai ne tik techninė būklė, bet ir estetinė išvaizda. Vienas iš svarbiausių žingsnių siekiant išlaikyti automobilio dažus spindinčius ir apsaugotus – teisingas poliravimas. Tačiau net ir turint geriausią poliravimo pastą, neteisingas jos naudojimas gali ne tik neduoti norimo rezultato, bet ir pakenkti automobilio dažų dangai. Šiame straipsnyje aptarsime dažniausiai daromas klaidas naudojant […]
2024 metų pabaigoje Lietuvos oro uostų (LTOU) skelbtame tarptautiniame konkurse Vilniaus oro uosto naujo atvykimo terminalo architektūrinei idėjai atrinkti sulaukta dvylika pasiūlymų. Visos konkursui pateiktos architektūrinės idėjos, kurios atitiks konkurso pateikimo reikalavimus ir dar bus patikrintos, nuo šios savaitės bus skelbiamos viešai oficialiame konkurso puslapyje www.vnocompetition.lt bei eksponuojamos Lietuvos architektų sąjungos (LAS) patalpose. „Šiandien žengiame […]
Transporto sektorius Lietuvoje – vienas didžiausių aplinkos teršėjų. Žmonių ir prekių judėjimas generuoja daugiau nei trečdalį visų šalies šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) emisijų. Tiek lengvųjų automobilių, tiek sunkiojo transporto sektoriuose viena iš veiksmingiausių priemonių mažinti transporto sukeliamą aplinkos taršą – iškastinio kuro keitimas alternatyviuoju kuru, pavyzdžiui elektra. Šį sprendimą reikšmingai remia ir valstybė. Nepraleisti […]
„Via Lietuva“ su kitomis Baltijos šalių kelių infrastruktūros bendrovėmis iki 2027 metų pabaigos planuoja įgyvendinti projektą, kuris užtikrins nepertraukiamą 5G interneto ryšį visame „Via Baltica“ kelyje. Talino universiteto pasiūlytas projektas garantuos, jog šiuo metu stringantis 5G ryšys būtų pasiekiamas Baltijos šalių pasienio ruožuose. Tai reikšmingai pagerins ne tik vairuotojų bei keliautojų patirtį, bet ir sudarys […]
Elektriniai krautuvai tapo neatsiejama logistikos, sandėliavimo ir gamybos procesų dalimi. Kaip nurodoma tarptautiniame 2024 metų naudotų krautuvų reitinge, šios technikos gamintojų tarpe lyderio pozicijas užsitikrino Vokietijos įmonė „Linde“. Statistika kalba pati už save: šio gamintojo elektriniai krautuvai užėmė beveik 26 proc. naudotų krautuvų rinkos ir gerokai pralenkė konkurentus. Kuo šio gamintojo technika išsiskiria iš kitų […]
2025 m. kovo 20 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimas po svarstymo pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis siekiama patikslinti važiavimo su elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis tvarką. Šiuo metu įstatyme nustatyta, kad jaunesni kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai, važiuodami keliu, privalo būti užsidėję […]