Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo: nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

1

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo: nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Prieš daugiau kaip dvidešimt metų „Audi“ su pirmuoju „S3“ modeliu pristatė naują kompaktinių „Premium“ automobilių segmentą. O šiandien debiutuoja naujos kartos „S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“ modeliai, kuriuose sumontuotas „2.0 TFSI“ variklis pasiekia 228 kW (310 AG) galią, 400 Nm sukimo momentą ir iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 4,8 sekundes. Septynių greičių „S tronic“ transmisija, pažangiai valdoma „quattro“ pavara ir „S“ modeliams būdingi sportiniai pakabos nustatymai su pasirenkama amortizatorių kontrole užtikrina puikias važiavimo savybes. Itin pažangių „S3“ modelių įranga apima ir tokias naujas technologijas kaip nauja prietaisų valdymo koncepcija, naujos multimedijos ir pagalbos vairuotojui sistemos.

Išskirtinis dizainas ir šviesos

Veržlus naujų „S3“ modelių charakteris atsiskleidžia iš pirmo žvilgsnio. Priekyje dominuoja vientisos grotelės su didelių rombų raštu ir didelės oro įsiurbimo angos, o šoninių veidrodėlių korpusai yra aliuminio spalvos. Ryškios šoninės linijos tęsiasi nuo priekinių iki galinių žibintų, o po jomis esantis kėbulas yra išgaubtas – naujas „Audi“ dizaino bruožas dar labiau išryškina ratų arkas.

Naujuose „S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“ gali būti sumontuoti „matrix LED“ priekiniai žibintai, turintys skaitmenines penkiolikos LED segmentų dienos šviesas. Gale sportiška išvaizda pabrėžiama dideliu difuzoriumi ir keturiais išmetimo sistemos antgaliais.

Galinga pavara

Naujų „Audi S3“ „2.0 TFSI“ variklis pasiekia 228 kW (310 AG) ir 400 Nm sukimo momentą. Tokios pažangios technologijos kaip „Audi“ vožtuvų valdymo sistema AVS, pagal poreikį reguliuojanti įsiurbimo vožtuvų atidarymo laipsnį, užtikrina, kad degimo kameros užpildomos geriau, o šilumos valdymo sistema lemia didelį efektyvumą. Abu modeliai nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,8 sekundes ir pasiekia maksimalų elektronika apribotą 250 km/val. greitį. Vairuotojas galingo keturių cilindrų variklio su turbina garsą gali padidinti, naudodamas visose komplektacijose esančią „Audi drive select“ važiavimo režimų sistemą.

Galia į ratus perduodama per itin greitai pavaras perjungiančią septynių greičių „S tronic“ transmisiją su riedėjimo atjungta pavara funkcija ir „quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Prieš galinę ašį esanti hidraulinė daugiadiskė mova pagal poreikį skirsto sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies, taip apjungiant dinamišką važiavimą su stabilumu ir efektyvumą su smagiomis važiavimo savybėmis. Mova yra valdoma modulinės dinaminės sistemos – naujos technologijos, kuri susiejo „quattro“ pavarą su ESC elektronine stabilumo kontrole ir pasirenkamais reguliuojamais amortizatoriais.

Sportiška pakaba

Su galinėje ašyje sumontuotomis keturiomis svirtimis ir progresyvia vairo sistema, standartinė pakaba užtikrina smagias važiavimo savybes ir 15 mm žemesnę prošvaisą. Papildomai galima užsisakyti „S sport“ pakabą su reguliuojamais amortizatoriais. „S3“ modeliai turi standartinius 18 colių ratlankius, papildomai galimi 19 colių ratlankiai.

Erdvaus salono koncepcija

Palyginti su pirmtakais, nauji „S3“ modeliai yra didesni: „Sportback“ ir „Limousine“ yra atitinkamai trimis ir keturiais centimetrais ilgesni, taip pat trimis centimetrais platesni.

Penkių durelių versijos ilgis dabar siekia 4,34 m, keturių durelių – 4,50 m. Abiejų modelių plotis yra 1,82 m, aukštis – 1,43 m, atstumas tarp ašių – 2,64 m, o salonas yra platesnis ir erdvesnis nei anksčiau. Į „S3 Sportback“ bagažinę telpa nuo 325 iki 1145 l, „Limousine“ bagažinės talpa yra 370 l.

Sportiškas salonas

Naujų „S3“ modelių salonai su į vairuotoją orientuotu prietaisų skydeliu taip pat pasižymi sportiška išvaizda. Standartinis yra 10,25 colio skaitmeninis ekranas, papildomai galima užsisakyti „Audi virtual cockpit“ ir „plus“ versijas. Buvo sukurtos naujos sportinės sėdynės, kurių standartinės komplektacijos užvalkalai su ryškiomis kontrastinėmis siūlėmis yra pagaminti naudojant perdirbtus plastikinius butelius.

Naujos kartos multimedijos sistema
Naujų „S3“ modelių „MMI“ sistemos valdymą užtikrina trečios kartos modulinė „MIB 3“ multimedijos platforma. Itin patogu naudotis navigacijos sistema, kuri numato galimas eismo spūstis, pateikia aukštos raiškos „Google Earth“ palydovines nuotraukas ir informaciją apie eismo srautą. Šešiuose atskiruose profiliuose galima išsaugoti tokius asmeninius nustatymus kaip dažniausiai lankomos vietos ar vėdinimo sistemos parinktys.

Internetinės „Audi connect“ paslaugos apima ir „car-to-X“ duomenis, kurie padeda rasti maršrute esančias laisvas stovėjimo vietas ar važiuoti naudojantis „žaliąja banga“, kada automobilis Vokietijos Diuseldorfo ir Ingolštato miestuose iš šviesoforų gauna reikiamą informaciją.  

Naudingos vairuotojo pagalbinės sistemos

Naujuose „S3“ modeliuose esančios vairuotojo pagalbinės sistemos taip pat atskleidžia technines „Audi“ galimybes. „Audi pre sense front“, pagalbos posūkiuose ir perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistemos gali apsaugoti nuo eismo įvykių ir yra standartinė įranga. Papildomai galima užsisakyti tokią pagalbos įrangą kaip persirikiavimo ir perspėjimo išlipant, taip pat važiavimo sankryžose ir statymo pagalbos sistemas.  

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
REIMA Hopper Melange Grey 110
 
REIMA Parvin Melange Grey 110
 
Crocs™ Bayaband Clog Kid's Lemon 28
 
REIMA Hopper Raspberry Pink 110
 
REIMA Puhuri 510306 Navy 6985 98

Rekomenduojame

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

Gavus kompetentingų institucijų išvadas, šiandien darbą pradeda valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius, paskirtas 5 metų kadencijai. „Vienas svarbiausių valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo tikslų – sėkmingas kelių ūkio valdymo pertvarkos įgyvendinimas ir efektyvus lėšų, skirtų valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti ir plėtoti, panaudojimas. Linkiu sėkmės direktoriui einant šias atsakingas pareigas“, […]

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Lietuvos oro uostų tinklui priklausantis Kauno oro uostas paskelbė rinkos konsultacijas ir šiuo metu pradeda svarstyti galimybes įrengti saulės jėgainių parką oro uosto teritorijoje. Oro uosto atstovai teigia, kad saulės jėgainės tiekiama energija ateityje padėtų Kauno oro uostui mažinti išlaidas elektrai, efektyvintų veiklą, o kartu būtų prisidedama prie žaliosios energetikos skatinimo šalyje. Pasak Kauno oro […]

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

Pasaulinė COVID-19 pandemija stipriai sukrėtė aviacijos sritį, kuriai, kaip ir kiekvienam kitam sektoriui, teko ne tik spręsti kilusius iššūkius, bet ir ieškoti būdų kaip prisitaikyti prie naujos kasdienybės. Siekdama prisidėti prie kovos su pandemija, „Aviatic“ Šiaulių regione planuoja gaminti viruso prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius – bekontaktę simptomų atpažinimo sistemą „TAMAR“ ir dezinfekavimo tunelį, kurie padės […]

Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

Įsigaliojo VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovo sutartis dėl krašto kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožo nuo 26,80 iki 40,27 km rekonstravimo. Sutarties vertė – 11,97 mln. eurų su PVM. Darbai turi būti atlikti per 9 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo. Į šį terminą kasmetinė 3 mėnesių technologinė pertrauka neįskaičiuota. Sutartis pasirašyta 2020 m. rugsėjo 11 […]