Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo: nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

1

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo: nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Prieš daugiau kaip dvidešimt metų „Audi“ su pirmuoju „S3“ modeliu pristatė naują kompaktinių „Premium“ automobilių segmentą. O šiandien debiutuoja naujos kartos „S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“ modeliai, kuriuose sumontuotas „2.0 TFSI“ variklis pasiekia 228 kW (310 AG) galią, 400 Nm sukimo momentą ir iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 4,8 sekundes. Septynių greičių „S tronic“ transmisija, pažangiai valdoma „quattro“ pavara ir „S“ modeliams būdingi sportiniai pakabos nustatymai su pasirenkama amortizatorių kontrole užtikrina puikias važiavimo savybes. Itin pažangių „S3“ modelių įranga apima ir tokias naujas technologijas kaip nauja prietaisų valdymo koncepcija, naujos multimedijos ir pagalbos vairuotojui sistemos.

Išskirtinis dizainas ir šviesos

Veržlus naujų „S3“ modelių charakteris atsiskleidžia iš pirmo žvilgsnio. Priekyje dominuoja vientisos grotelės su didelių rombų raštu ir didelės oro įsiurbimo angos, o šoninių veidrodėlių korpusai yra aliuminio spalvos. Ryškios šoninės linijos tęsiasi nuo priekinių iki galinių žibintų, o po jomis esantis kėbulas yra išgaubtas – naujas „Audi“ dizaino bruožas dar labiau išryškina ratų arkas.

Naujuose „S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“ gali būti sumontuoti „matrix LED“ priekiniai žibintai, turintys skaitmenines penkiolikos LED segmentų dienos šviesas. Gale sportiška išvaizda pabrėžiama dideliu difuzoriumi ir keturiais išmetimo sistemos antgaliais.

Galinga pavara

Naujų „Audi S3“ „2.0 TFSI“ variklis pasiekia 228 kW (310 AG) ir 400 Nm sukimo momentą. Tokios pažangios technologijos kaip „Audi“ vožtuvų valdymo sistema AVS, pagal poreikį reguliuojanti įsiurbimo vožtuvų atidarymo laipsnį, užtikrina, kad degimo kameros užpildomos geriau, o šilumos valdymo sistema lemia didelį efektyvumą. Abu modeliai nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,8 sekundes ir pasiekia maksimalų elektronika apribotą 250 km/val. greitį. Vairuotojas galingo keturių cilindrų variklio su turbina garsą gali padidinti, naudodamas visose komplektacijose esančią „Audi drive select“ važiavimo režimų sistemą.

Galia į ratus perduodama per itin greitai pavaras perjungiančią septynių greičių „S tronic“ transmisiją su riedėjimo atjungta pavara funkcija ir „quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Prieš galinę ašį esanti hidraulinė daugiadiskė mova pagal poreikį skirsto sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies, taip apjungiant dinamišką važiavimą su stabilumu ir efektyvumą su smagiomis važiavimo savybėmis. Mova yra valdoma modulinės dinaminės sistemos – naujos technologijos, kuri susiejo „quattro“ pavarą su ESC elektronine stabilumo kontrole ir pasirenkamais reguliuojamais amortizatoriais.

Sportiška pakaba

Su galinėje ašyje sumontuotomis keturiomis svirtimis ir progresyvia vairo sistema, standartinė pakaba užtikrina smagias važiavimo savybes ir 15 mm žemesnę prošvaisą. Papildomai galima užsisakyti „S sport“ pakabą su reguliuojamais amortizatoriais. „S3“ modeliai turi standartinius 18 colių ratlankius, papildomai galimi 19 colių ratlankiai.

Erdvaus salono koncepcija

Palyginti su pirmtakais, nauji „S3“ modeliai yra didesni: „Sportback“ ir „Limousine“ yra atitinkamai trimis ir keturiais centimetrais ilgesni, taip pat trimis centimetrais platesni.

Penkių durelių versijos ilgis dabar siekia 4,34 m, keturių durelių – 4,50 m. Abiejų modelių plotis yra 1,82 m, aukštis – 1,43 m, atstumas tarp ašių – 2,64 m, o salonas yra platesnis ir erdvesnis nei anksčiau. Į „S3 Sportback“ bagažinę telpa nuo 325 iki 1145 l, „Limousine“ bagažinės talpa yra 370 l.

Sportiškas salonas

Naujų „S3“ modelių salonai su į vairuotoją orientuotu prietaisų skydeliu taip pat pasižymi sportiška išvaizda. Standartinis yra 10,25 colio skaitmeninis ekranas, papildomai galima užsisakyti „Audi virtual cockpit“ ir „plus“ versijas. Buvo sukurtos naujos sportinės sėdynės, kurių standartinės komplektacijos užvalkalai su ryškiomis kontrastinėmis siūlėmis yra pagaminti naudojant perdirbtus plastikinius butelius.

Naujos kartos multimedijos sistema
Naujų „S3“ modelių „MMI“ sistemos valdymą užtikrina trečios kartos modulinė „MIB 3“ multimedijos platforma. Itin patogu naudotis navigacijos sistema, kuri numato galimas eismo spūstis, pateikia aukštos raiškos „Google Earth“ palydovines nuotraukas ir informaciją apie eismo srautą. Šešiuose atskiruose profiliuose galima išsaugoti tokius asmeninius nustatymus kaip dažniausiai lankomos vietos ar vėdinimo sistemos parinktys.

Internetinės „Audi connect“ paslaugos apima ir „car-to-X“ duomenis, kurie padeda rasti maršrute esančias laisvas stovėjimo vietas ar važiuoti naudojantis „žaliąja banga“, kada automobilis Vokietijos Diuseldorfo ir Ingolštato miestuose iš šviesoforų gauna reikiamą informaciją.  

Naudingos vairuotojo pagalbinės sistemos

Naujuose „S3“ modeliuose esančios vairuotojo pagalbinės sistemos taip pat atskleidžia technines „Audi“ galimybes. „Audi pre sense front“, pagalbos posūkiuose ir perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistemos gali apsaugoti nuo eismo įvykių ir yra standartinė įranga. Papildomai galima užsisakyti tokią pagalbos įrangą kaip persirikiavimo ir perspėjimo išlipant, taip pat važiavimo sankryžose ir statymo pagalbos sistemas.  

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Žvilgsnis į ateitį – „airBaltic“ išbandė „SpaceX“ internetą „Starlink“

Žvilgsnis į ateitį – „airBaltic“ išbandė „SpaceX“ internetą „Starlink“

Ryga. Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ pranešė atlikusi pirminį „SpaceX“ interneto ryšio sistemos „Starlink“ bandymą savo lėktuve „Airbus A220-300“. Antžeminis bandymas buvo atliktas aviakompanijos bazėje Rygoje, o skrydžio metu veiksianti ryšio sistema buvo išbandyta pilnoje kabinoje, kurią sudarė „airBaltic“ ir „SpaceX“ „Starlink“ darbuotojai. „Džiaugiamės, kad galime pirmauti Europoje siūlydami greitaeigį, neribotą ir nemokamą ryšį skrydžio […]


Daugiau nei ketvirtadalis vairuotojų vėluoja laiku atlikti techninę apžiūrą: kaip to išvengti?

Daugiau nei ketvirtadalis vairuotojų vėluoja laiku atlikti techninę apžiūrą: kaip to išvengti?

Nors Lietuvos įstatymai įpareigoja vairuotojus kas 2 metus atlikti automobilio techninę apžiūrą, 2023 m. „Transekstos“ duomenimis, net 26 proc. automobilių savininkų pernai vėlavo tai padaryti. Techninės apžiūros neturintis automobilis gali ne tik kelti pavojų eismo saugumui, tačiau vairuotojai rizikuoja sulaukti ir baudų. Geriausias būdas jų išvengti – užsisakyti priminimą apie artėjančią techninės apžiūros galiojimo laiko […]


Geležinkelių rinka: Europa po pandemijos atsigavo 2022 m., Lietuvai sutrukdė geopolitinė situacija

Geležinkelių rinka: Europa po pandemijos atsigavo 2022 m., Lietuvai sutrukdė geopolitinė situacija

Nepriklausomų geležinkelių reguliuotojų grupė IRG-Rail išanalizavo 2022 m. rinkos duomenis ir konstatavo, kad naudojimasis geležinkelių transportu grįžo į priešpandeminį 2019 m. lygį. Tačiau Lietuvai pandemija nebuvo toks didelis iššūkis, kaip dėl karo Ukrainoje ir Baltarusijai pritaikytos sankcijos, kurios iš esmės pakeitė Lietuvos geležinkelių rinką. Kaip ir ankstesniais laikotarpiais, 2022 m. Europoje geležinkelių tinklas intensyviau buvo […]


DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

Europoje, taip pat ir Lietuvoje, sukaupta patirtis, kai elektriniai bendrovės DFDS sunkvežimiai sėkmingai perveža krovinius, paskatino Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo įmonę plėsti el. transporto parką. DFDS sudarė lizingo sutartį su „Volvo Trucks“ dėl papildomų 100 elektrinių sunkvežimių įsigijimo. Vilkikai bus pristatyti 2024 ir 2025 metais. Bendrovės duomenimis, šis žingsnis svarbus įgyvendinant ilgalaikį tikslą […]


Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime, kodėl verta pasirinkti tinkamas aukščiausios kokybės vasarines padangas, taip padidinant saugumą, užtikrinant geriausią vairavimo patirtį ir sutaupant kaštus. Kiekvienais metais šylant orams vairuotojai pasiruošę keisti žiemines padangas į vasarines. Pagal Lietuvos kelių eismo taisykles žiemines padangas pasikeisti į vasarines rekomenduojama nuo balandžio 1 d., o jeigu žieminės padangos […]


„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

Remiantis automobilių prekybos bendrovės „Moller Auto“ veiklos rezultatais Baltijos šalyse, 2023 metais labiausiai augo elektromobilių segmentas – pernai, palyginti su 2022 metais, elektromobilių pardavimai išaugo 63 proc. Naudotų automobilių parduota 26 proc. daugiau, o naujų automobilių pardavimų apimtys buvo stabilios ir išliko 2022 m. lygyje. „Moller Auto“ servisų apyvarta Lietuvoje per metus išaugo 12,8 proc. […]