„Cargo stream“ su partneriais prancūzais pradeda veiklą Šiaurės Prancūzijos uoste

1

„Cargo stream“ su partneriais prancūzais pradeda veiklą Šiaurės Prancūzijos uoste

Skaitmeninę logistikos valdymo sistemą sukūrusi ir vystanti Lietuvos bendrovė „Cargo stream“ plečiasi Europoje – Diunkerko mieste (Dunkerque, Prancūzija) steigiama bendra įmonė su investuotojais prancūzais. Šis strateginis žingsnis kompanijai leis ekspeditorių, vežėjų ir krovinių užsakovų procesus apjungti su uosto ir jūrinių linijų poreikiais, be to, reikšmingai prisidės prie bendros „Cargo stream“ infrastruktūros Europoje formavimo.   

Naujoji partnerystė Prancūzijoje, pasak „Cargo stream“ vadovų, svarbi tuo, kad joje dalyvauja investuotojai iš logistikos verslui strategiškai svarbaus Diunkerko uosto. Šis uostas aptarnauja CMA CGM, ketvirtąją didžiausią konteinerinės laivybos liniją pasaulyje.

„Norime suteikti galimybę smulkiems ir vidutiniams logistikos rinkos veikėjams žengti skaitmenizavimo keliu, ypač turint galvoje, kad 84 proc. Prancūzijos transporto kompanijų turi mažiau nei 20 darbuotojų, o tai reiškia, kad jie patiria rimtų iššūkių, palaikant tvarų ryšį su klientais. „Cargo stream“ sprendimas padeda suteikti lanksčias, modernias paslaugas didesniam skaičiui logistikos bei distribucijos kompanijų. Be to, kuo efektyviau valdoma logistikos grandinė, tuo daugiau pasiekiama tikslų svarbiose susijusiose srityse, tokiose kaip aplinkosauga. „Cargo stream“, įsikūrusi Diunkerke, bus pasiruošusi tolesnėms reikšmingoms investicijoms į plėtrą“, – sako Stephane‘as Gouvartas, Diunkerko uosto valdytojas ir vienas iš „Cargo stream“ investuotojų Prancūzijoje.

„Cargo stream“ jau turi įmonę Birmingeme, Jungtinėje Karalystėje, biurą Hamburge, Vokietijoje, ir šiuo metu baigia tvarkyti bendros įmonės steigimo formalumus Lenkijoje kartu su vietiniu investiciniu fondu. 

Šarūnas Belickas, „Cargo stream“ operacijų vadovas, teigia, kad įgyvendinus dabartinius tikslus Prancūzijoje, bendrovė galės pritraukti maždaug 2 mln. investicijų tolesnei staigiai plėtrai. Derybos dėl didesnės naujos investicijos jau vyksta su vienu žinomu Europos fondų, kuris jau yra sėkmingai investavęs šiame sektoriuje.

Pasak Š. Belicko, lig šiol pasiekti įmonės rezultatai viršija komandos lūkesčius.

„Sukūrėme technologiją, kuri apjungia visą logistikos grandinę. Sulaukdavome komentarų, kad tai tik teorinis modelis, kurį sunku įgyvendinti. Tačiau skeptikai klydo, o užsienio klientai bei investuotojai – to patvirtinimas. 2021 metai gali tapti lūžio laikotarpiu tiek technologine, tiek kompanijos vystymosi prasme. Pagrindinis uostas Šiaurės Prancūzijoje, per kurį kasmet aptarnaujama 2 mln. jūrinių konteinerių, pasirinktas ne be reikalo. Plėtrai ir iki šiol rinkomės strategiškai svarbiausius taškus Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Lenkijoje. Esame pasiruošę staigiai plėtrai ir dideliam klientų skaičiaus perkėlimui į mūsų sukurtą sistemą, apjungiant visus logistinės grandinės dalyvius“, – pažymi Š. Belickas.

Jis priduria, kad steigti fizines „Cargo stream“ atstovybes Europoje verčia logistikos sektoriaus klientų poreikiai ir specifika.

„Taip užtikriname sklandų aptarnavimą ir priežiūrą, kuriame pagrindą tarptautinei kompanijai. Visų pirma, su užsienio užsakovais lengviau komunikuoti iš jiems artimesnių taškų. Taip pat svarbu, kad vadybos specialistai būtų vietiniai, išmanytų vidaus verslo detales. Nors mūsų logistikos valdymo sprendimas – visiškai skaitmeninis, kartais vadinamas „logistikos Navision“, jam vis tiek reikalingas vadybos palaikymas, kol visas logistikos sektorius yra transformacijoje į skaitmeninę erą“, – paaiškina „Cargo stream“ vienas iš vadovų.

„Cargo stream“ – Lietuvos bendrovė, plėtojanti platformą, kuri leidžia efektyviai valdyti krovinių pervežimus, spręsti logistikos grandinėje esančių dalyvių komunikacijos ir užsakymų valdymo klausimus, atsisakyti popierinių dokumentų naudojimo, taip pat neefektyvių, tačiau logistikos srityje vis dar populiarių komunikavimo būdų (pvz. elektroninis paštas, įvairios bendravimo programėlės). Pagrindiniai platformos naudotojai – transporto vadybininkai, ekspeditoriai, vilkikų vairuotojai, gamybos, distribucijos, prekybos įmonių vadybininkai ir sandėlininkai. „Cargo stream“ šiuo metu – vienintelė technologijų platforma Rytų Europoje, kurioje yra galimybė stebėti krovinio judėjimą realiu laiku visoje logistikos grandinėje.

Praėjusių metų pabaigoje į „Cargo stream“ investavo Hamburge, Vokietijoje, įsikūręs verslo spartinimo fondas (angl. accelerator) NLA.vc (Next Logistic Accelerator).  

Daugiau informacijos:

Šarūnas Belickas

„Cargo stream“ operacijų vadovas

Mob.tel.: +370 677 60382 

El.p.: sarunas@cargostream.co

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Elektriniai „Bolt“ paspirtukai jau rieda žaliausiu miestu Lietuvoje norinčioje tapti Tauragėje

Elektriniai „Bolt“ paspirtukai jau rieda žaliausiu miestu Lietuvoje norinčioje tapti Tauragėje

Europoje pirmaujanti pavėžėjimo platforma „Bolt“ plečia elektrinių paspirtukų nuomos tinklą Žemaitijoje. Šįkart tvarus transportas išriedėjo į Tauragės gatves. Taip ne tik suteikiama galimybė gyventojams atrasti alternatyvias transporto priemones, bet ir stiprinamos Tauragės vadovų iškeltos ambicijos tapti pirmuoju miestu Lietuvoje, nedarančiu žalos klimatui. Tauragės gyventojai ir miesto svečiai elektrinius paspirtukus per „Bolt“ programėlę gali nuomotis nuo […]

Įpusėjo Lentvario pervažos rekonstrukcija

Įpusėjo Lentvario pervažos rekonstrukcija

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad įpusėjo Lentvario pervažos rekonstrukcija: sėkmingai užbaigta sudėtingiausia šio projekto dalis – gelžbetoninių tunelio konstrukcijų stūmimas po geležinkelio bėgiais, nestabdant traukinių eismo. Toliau tęsiami infrastruktūros rengimo darbai: tunelyje įrenginėjama pėsčiųjų zona, ties požemine perėja – autobusų ir automobilių aikštelės ir kt. Automobiliams  ir pėstiesiems skirtas tunelis yra 64 m […]

Naujovė Kaune: keleivinis laivas „Žalgiris“ plauks išskirtiniu maršrutu – Nemunu nuo pat arenos

Naujovė Kaune: keleivinis laivas „Žalgiris“ plauks išskirtiniu maršrutu – Nemunu nuo pat arenos

Sėkmingai Nemuno salos akvatoriją išvaliusi ir šalia arenos laivybai skirtą prieplauką įrengusi Vidaus vandens kelių direkcija (VVKD) ketvirtadienį oficialiai pristatė daugiau kaip 70 žmonių talpinantį keleivinį laivą „Žalgiris“. Šis jau birželio 18-ąją pakvies kauniečius ir miesto svečius išbandyti vaizdingą vasaros maršrutą Nemunu nuo „Žalgirio“ arenos iki pat Kulautuvos. Su VVKD generaliniu direktoriumi Vladimiru Vinokurovu laivo […]

Pavežėjams numatoma taikyti nulio promilių reikalavimą

Pavežėjams numatoma taikyti nulio promilių reikalavimą

2021 m. birželio 17 d. pranešimas žiniasklaidai  Seimas po svarstymo bendru sutarimu pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo ir Administracinių nusižengimų kodekso pakeitimams (projektai Nr. XIVP-431(2), Nr. XIVP-432(2), kuriais siūloma įvesti griežtesnius reikalavimus dėl neblaivumo normos vairuotojams, kurie lengvaisiais automobiliais veža keleivius už atlygį pagal užsakymą. Tam, kad naujos nuostatos būtų priimtos, Seimas turės balsuoti dar kartą. […]

Lietuvos paštas pristatė naują siuntų iš trečiųjų šalių tvarką: deklaruotinų siuntų skaičius išaugs daugiau kaip 100 kartų

Lietuvos paštas pristatė naują siuntų iš trečiųjų šalių tvarką: deklaruotinų siuntų skaičius išaugs daugiau kaip 100 kartų

Nuo liepos 1 dienos, visoje Europos Sąjungoje (ES) keičiasi mažos vertės siuntų iš trečiųjų šalių tvarka – nuo pasikeitusių skirstymo, naujų išmuitinimo procesų iki siuntos įteikimo gavėjui. Lietuvos paštas pokyčius pasitinka pasirengęs, tačiau įspėja klientus dėl galimų nesklandumų. Jau po dviejų savaičių pridėtinės vertės mokesčiu (PVM) bus apmokestintos visos į ES atvykstančios siuntos, įskaitant ir […]

Seimo Energetikos ir darnios plėtros komisija: buitiniai vartotojai išnaudoja tik apie 4 proc. elektros įrenginių leistinosios naudoti galios

Seimo Energetikos ir darnios plėtros komisija: buitiniai vartotojai išnaudoja tik apie 4 proc. elektros įrenginių leistinosios naudoti galios

2021 m. birželio 17 d. pranešimas žiniasklaidai    Birželio 16 d. Seimo Energetikos ir darnios plėtros komisija  (EDPK) svarstė elektromobilių naudojimo ir elektromobilių įkrovimo bei degalų stotelių infrastruktūros plėtros klausimus. Svarstymo metu buvo siekiama išsiaiškinti, kokiomis priemonėmis iki 2030 m. bus užtikrinamas 15 proc. atsinaujinančių energijos išteklių suvartojimas transporto sektoriuje, kai 2020 m. jų buvo suvartojama […]