„C. H. Robinson" Europoje pradeda siūlyti naujos kartos krovinių gabenimo technologiją

„C. H. Robinson" Europoje pradeda siūlyti naujos kartos krovinių gabenimo technologiją

Vairuotojams skirta mobilioji programėlė „Navisphere® Driver“ padidina veiksmingumą, automatizuodama procesus ir juos paspartindama

Amsterdamas–(BUSINESS WIRE)– „C. H. Robinson“ šiandien paskelbė Europoje pradedanti siūlyti mobiliąją programėlę „Navisphere® Driver“, kuri vairuotojams leidžia kelyje stebėti informaciją apie krovinius, kuriuos jie gabena, ir ją atnaujinti. Šioje programėlėje automatiškai teikiama naujausia informacija, kuri yra būtina gabenant krovinius, o vairuotojams suteikiama galimybė nuskaityti ir įkelti dokumentus, kad būtų sparčiau vykdomi mokėjimo procesai.

„Įmonėms, kurios gabena produktus, šiandien reikalinga laiku atnaujinama informacija apie tai, kur bet kuriuo momentu yra jų kroviniai, – pareiškė Jeroen Eijsink, „C. H. Robinson Europe“ prezidentas. – Kol nebuvo atsiradusi „Navisphere Driver“, vairuotojams tekdavo dažnai sustoti arba skambinti kelyje ir patiems teikti sekimo informaciją. Dabar vairuotojo telefonas už jį tai gali padaryti automatiškai.“

Mobilioji programėlė, kuri yra pritaikyta „iPhone®“ ir „Android®“ įtaisams ir yra siūloma mobiliųjų programėlių parduotuvėse „App Store“ ir „Google Play“, buvo specialiai sukurta vairuotojams. Krovinių gabenimo užduotys joje pateikiamos siunčiant paprastus tekstinius pranešimus trumpųjų žinučių forma. Pasitelkiant geografinės zonos nustatymo funkcijos teikiamą atnaujinamą informaciją ir telefono vietos nustatymo paslaugą, programėlėje kas valandą arba, jeigu to reikalauja siuntėjas, dar dažniau automatiškai beveik realiu laiku teikiama naujausia informacija apie gabenamą krovinį. Krovinis sekamas visą laiką, kol yra gabenamas. Galiausiai vairuotojas gali pasinaudoti telefono kamera ir programėle, kad nuskaitytų dokumentus ir juos įkeltų ir būtų pradėtas atsiskaitymo ciklas.

„Šiandien palaikome telematikos paslaugas, kurias siūlo dauguma šių paslaugų teikėjų Europoje. Tai reiškia, jog tais atvejais, kai mums gabenate krovinį, jūsų įtaisai vairuotojo kabinoje gali tiesiogiai siųsti „C. H. Robinson“ naujausią informaciją, susijusią su sustojimais ir pervežimu, – pridūrė Dave Fraas, įmonės IT grupės Europoje vadovas. – Džiaugiamės, kad mūsų išsamiame patikimų technologijų sprendimų rinkinyje mūsų vežėjų tinklui galime pasiūlyti ir šią papildomą paslaugą.“

„C. H. Robinson“ kuria vidaus technologijų sprendimus, galvodama apie ateitį. „Navisphere® Driver“ yra „Navisphere®“ – bendros pasaulinės transporto valdymo sistemos (angl. TMS), kuri buvo sukurta siekiant užsakovams užtikrinti jų krovinių matomumą visame gabenimo kelyje, gabenimo veiksmingumą ir automatizuotą informacijos apie gabenimą tiekimą neatsižvelgiant į tai, kokiame regione ir kokios rūšies transportu tie kroviniai gabenami, – produktas. „Navisphere®“ ir jos produktai yra lankstūs ir veiksmingi ir juos galima integruoti į beveik bet kokią struktūruotą duomenų rinkmeną arba verslo išteklių planą. Sistema užsakovams ir vežėjams leidžia greitai suderinti visus tiekimo grandinės aspektus, reikalingus vietos ir tarptautiniam krovinių vežimui.

Dirbdami su „C. H. Robinson“, ir užsakovai, ir vežėjai gali pasikliauti profesionaliais ir į jų poreikius atsižvelgiančiais ekspertais, kurie išmano krovinių gabenimo sektorių. Įmonė padeda vežėjams didinti savo veiksmingumą ir pelningumą, suteikdama jiems prieigą prie vieno didžiausių Europoje krovinių tinklų. O krovinių siuntėjams ji suteikia galimybę naudotis technologijomis, kurios padeda užtikrinti didesnį jų verslo lankstumą ir veiksmingumą automatizuojant procesus ir sąveikas.

Apie „C. H. Robinson

Įmonėje „C. H. Robinson“ tikime, kad spartesnis pasaulinės prekybos augimas skatina pasaulio ekonomikos plėtrą. Pasinaudodami savo žmonių, procesų ir technologijų privalumais, savo klientams padedame dirbti išmaniau, o ne sunkiau. Kaip vieni didžiausių pasaulyje trečiųjų šalių logistikos paslaugų teikėjų (angl. 3PL), per savo pasaulinį tinklą teikiame daug įvairių logistikos paslaugų, šviežių produktų tiekimo ir valdomų paslaugų. Europoje „C. H. Robinson“, turinti dinamišką biurų tinklą visame regione, yra viena pirmaujančių krovinių vežimo kelių transportu ir ekspedijavimo įmonių. Mūsų komandos nariai Europoje kalba įvairiomis kalbomis, yra įgudę kurti santykius ir sutelkę dėmesį į savo klientų aptarnavimą. Įmonė, mūsų fondas ir mūsų darbuotojai kasmet prisideda prie įvairių organizacijų visame pasaulyje veiklos. Būstinę Eden Preiryje, JAV Minesotos valstijoje turinčios „C. H. Robinson“ (CHRW) akcijomis viešai prekiaujama NASDAQ biržoje. Dėl išsamesnės informacijos žr. http://www.chrobinson.com arba mūsų įmonės vaizdo įrašą.

Šio pranešimo tekstas pirminio šaltinio kalba yra oficiali ir patikima versija. Vertimai teikiami tik patogumui ir turėtų būti gretinami su tekstu originalo kalba, kuris yra vienintelė juridinę galią turinti teksto versija.

Originali informacija tinklapyje businesswire.com:http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51811027&lang=en

Ryšiams:

„C. H. Robinson“
Marianne Myburgh, +31 205 170 206
Rinkodaros vadovė
E. paštas Marianne.myburgh@chrobinson.com

Kiti skelbimai:
 
Withings Steel HR Sport (40mm) OLED, 39 g, Black, Bluetooth, Built-in pedometer, Heart rate monitor, GPS (satellite), Waterproof
 
DAEWOO Washing machine WM-1710ELW Top loading, Washing capacity 6 kg, 700 RPM, A+, Depth 53.5 cm, Width 52.5 cm, White/ black, Semi-automatic, Display,
 
Kaitlentė Bosch PIF651FB1E
 
AOC 24B1H 23.6 “, VA, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 5 ms, 250 cd/m², Black
 
Candy Hob CDH 32/1X Vitroceramic, Number of burners/cooking zones 2, Black,

Įpročiai prie vairo: estams rizikingas plepėjimas telefonu – nė motais, atsakingiausiai elgiasi lietuviai

Tyrimas parodė, kad Baltijos šalyse gatvės dar pilnos telefonu kalbančių vairuotojų. Jie tik pamažu atsisako šio įpročio: 39 proc. mūsų šalies vairuojančių žmonių kelyje nebekalba išmaniaisiais telefonais. Neatsakingiausiai elgiasi estai – tik penktadalis jų vengia kalbėti telefonu prie vairo, Latvijoje tokių žmonių – 27 procentai. Draudikai įspėja, kad telefoninio pokalbio metu vairuotojai nepakankamai stebi aplinką […]

  Straipsniai »

Kelių direkcija jau skelbia pirkimus 2020 m. rangos darbams

Š. m. rugpjūčio 19 d. duomenimis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) piniginių srautų įsipareigojimai pagal sutartis ir administravimo išlaidos 2019 m. valstybinės reikšmės keliams administruoti, prižiūrėti ir tiesti jau sudaro 404,8 mln. eurų arba 100 proc. viso Kelių direkcijai skirto biudžeto šiems metams. Be to, 2020 metams sudarytų sutarčių ir išlaidų […]

  Straipsniai »

Diena, kai vairuotojus kelyje dažniausiai užklumpa netikėtumai

Techninės pagalbos kelyje specialistai daugiausia darbo turi penktadieniais. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, pirmą šių metų pusmetį pagal iškvietimų skaičių ši diena pastebimai išsiskyrė iš visų savaitės dienų. Išanalizavus statistiką paaiškėjo, kad penktadienį problemų keliuose patiria vidutiniškai net pusantro karto daugiau vairuotojų negu šeštadienį ar sekmadienį. Draudimo bendrovės duomenimis, jau ne vienerius metus fiksuojama tendencija, jog pats […]

  Straipsniai »

Kaip pavėžėjai užtikrina jūsų saugumą: 5 patikimiausi automobiliai

Automobilių pramonė užtikrindama patikimumą ir saugumą pastaraisiais metais žengė didžiulį šuolį. Tuo įsitikinę autoservisų specialistai, kartu perspėjantys, jog reguliari transporto priemonių priežiūra vis dar nėra pakankamai „madinga“. Kaip tai sprendžia profesijos, kur automobilio patikimumas itin svarbus ir kokie automobiliai jose dominuoja?  Teisingai rūpinasi tik penktadalis vairuotojų  Autoserviso „R2L“ direktorius Rimvydas Vaštakas aiškina, kad šiandien, kaip […]

  Straipsniai »