Būtina gauti leidimą medienos sandėliavimui ir krovimui šalia valstybinės reikšmės kelių

Būtina gauti leidimą medienos sandėliavimui ir krovimui šalia valstybinės reikšmės kelių

Valstybinės reikšmės keliuose, kelių juostose ir kelio apsaugos zonose sandėliuoti ir krauti medieną galima turint kelio savininko, t.y. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos, leidimą (sutikimą), priešingu atveju numatyta administracinė atsakomybė.

Prasidėjus žiemos sezonui, suaktyvėja miškų kirtimo darbai, kurie dažnai vykdomi šalia valstybinės reikšmės kelių. Kad būtų išvengta kelių ir jų elementų (kelio sankasa, vandens nuleidimo grioviai, važiuojamoji dalis) sugadinimo, būtina atsakingai sandėliuoti ir krauti medieną. Sandėliuojat medieną svarbu išlaikyti atstumus nuo važiuojamosios dalies krašto, o vykdant krovimo darbus ir užimant važiuojamąją dalį, privaloma pastatyti įspėjamuosius kelio ženklus.

Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, būtina išlikti pilietiškais ir atsakingai naudotis keliais, visiems kartu juos saugoti. Prižiūrint kelius svarbus visų mūsų indėlis, kadangi keliai priklauso valstybei, o tai reiškia, kad ir kiekvienam piliečiui.

Norintys gauti leidimą (sutikimą) valstybinės reikšmės keliuose, kelių juostose ir kelio apsaugos zonose sandėliuoti ir krauti medieną turi VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos puslapyje užpildyti prašymo formą. Užpildžius formą, leidimas (sutikimas) išduodamas per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo išduoti leidimą (pateikus jei prašoma papildomus dokumentus, sumokėjus nurodytą mokestį). Leidimą privaloma gauti prieš pradedant darbus, o juos pabaigus –  pagal leidime nurodytas sąlygas darbų vietą priduoti atsakingam VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos darbuotojui.

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija primena, kad už medienos sandėliavimą ir krovimą be išduoto leidimo (sutikimo), pagal Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksą gali būti skiriamos baudos, be to, sugadinus kelio elementus privaloma atlyginti padarytus nuostolius.

Valstybinės reikšmės keliai priklauso valstybei, o juos valdo, naudoja ir jais disponuoja VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija, kuri išduoda leidimus (sutikimus) vykdyti medienos sandėliavimo ir krovimo darbus keliuose, kelių juostose. Valstybinės reikšmės kelių Lietuvoje yra apie 21 tūkst. km.

Daugiau informacijos:

Aušra Ramoškaitė

Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyrius

Tel. +370 5 232 96 28, mob. tel. +370 656 76 508

El. p. ausra.ramoskaite@lakd.lt

Pranešimą paskelbė: Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcija

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Logistikos ir sandėliavimo įmonių elektrifikacija: kiek leidžia sutaupyti?

Logistikos ir sandėliavimo įmonių elektrifikacija: kiek leidžia sutaupyti?

Elektriniai krautuvai tapo neatsiejama logistikos, sandėliavimo ir gamybos procesų dalimi. Kaip nurodoma tarptautiniame 2024 metų naudotų krautuvų reitinge, šios technikos gamintojų tarpe lyderio pozicijas užsitikrino Vokietijos įmonė „Linde“. Statistika kalba pati už save: šio gamintojo elektriniai krautuvai užėmė beveik 26 proc. naudotų krautuvų rinkos ir gerokai pralenkė konkurentus. Kuo šio gamintojo technika išsiskiria iš kitų […]


Elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojus numatoma įpareigoti dėvėti šalmus

Elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojus numatoma įpareigoti dėvėti šalmus

2025 m. kovo 20 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimas po svarstymo pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis siekiama patikslinti važiavimo su elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis tvarką. Šiuo metu įstatyme nustatyta, kad jaunesni kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai, važiuodami keliu, privalo būti užsidėję […]


Ministras E. Sabutis: „Paštomatų tinklas išaugs bene dvigubai, šimtai jų bus statomi kaimuose ir miesteliuose“

Ministras E. Sabutis: „Paštomatų tinklas išaugs bene dvigubai, šimtai jų bus statomi kaimuose ir miesteliuose“

Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis patvirtino Universaliosios pašto paslaugos (UPP) aprašą, kuriuo Lietuvos pašto paštomatų tinklas iki 2029 m. išaugs bene dvigubai ir perkops 700-us. Naujieji paštomatai bus įrengiami kaimuose ir miesteliuose, kuriuose gyvena bent 500 žmonių. Gyventojai jais galės ne tik siųsti bei gauti tarptautines siuntas, bet ir laiškus.  „Sulaukdavome daug prašymų iš atokesnių vietovių […]


Kelių infrastruktūros finansavimo sistemos reforma: kuriamas Kelių fondas

Kelių infrastruktūros finansavimo sistemos reforma: kuriamas Kelių fondas

Sparčiai blogėjant susisiekimo infrastruktūros – kelių, tiltų ir viadukų – būklei bei sprendžiant nepakankamo finansavimo problemą, nuo kitų metų Lietuvoje turėtų pradėti veikti valstybinis Kelių fondas. Fondo lėšos padės mažinti šalies kelių degradaciją ir užtikrins susisiekimo infrastruktūros saugą. Skaičiuojama, kad jau kitąmet finansavimas šalies keliams, įskaitant šio fondo lėšas, turėtų siekti beveik 1 milijardą eurų.  […]


„Via Lietuva“: prasideda darbų keliuose sezonas – tęsiama Krunos tilto rekonstrukcija, įgyvendinami kiti svarbūs projektai

„Via Lietuva“: prasideda darbų keliuose sezonas – tęsiama Krunos tilto rekonstrukcija, įgyvendinami kiti svarbūs projektai

Pirmadienį, kovo 17 dieną, atnaujinamas darbų keliuose sezonas. Tęsiami intensyvūs Kauno ir Kaišiadorių rajonuose esančio Krunos tilto rekonstrukcijos darbai. Renginyje prie Krunos tilto visuomenei buvo pristatyti tiek šio tilto rekonstrukcijos, tiek kiti didžiausi šiemet suplanuoti įgyvendinti projektai. Tarp jų – Tarandės tunelio statybos, tolesnė „Via Baltica“ ir kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija, kiti numatyti įgyvendinti svarbūs darbai. […]


E. Sabutis dalyvaus neformaliame ES transporto ministrų susitikime

E. Sabutis dalyvaus neformaliame ES transporto ministrų susitikime

Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis kovo 17–18 dienomis dalyvaus Varšuvoje vyksiančiame neformaliame Europos Sąjungos (ES) transporto ministrų susitikime, kurį rengia šį pusmetį ES Tarybai pirmininkaujanti Lenkija. Susitikimo metu ministrai aptars būtinybę didinti transporto sektoriaus atsparumą, numatant papildomas ES investicijas dvejopos paskirties – civilinės ir karinės – infrastruktūros projektams plėtoti. Taip pat daug dėmesio bus skiriama ES […]