Būsimiems aviacijos inžinieriams – nemokamas karjeros šuolis

Būsimiems aviacijos inžinieriams – nemokamas karjeros šuolis

„Kaunas Aircraft Maintenance Services“ (KAMS), Kauno oro uoste aptarnaujanti „Ryanair“ lėktuvus, pradeda įgyvendinti Lietuvos aviacijos rinkoje unikalią mokymų programą. Per kiek daugiau nei 6 intensyvaus mokymo mėnesius mechanikai, turintys penkerių metų patirtį, galės įgyti aviacijos inžinieriaus licenciją ir užimti paklausias darbo vietas.

Anot KAMS vadovo Karolio Čepuko, projekto idėją padiktavo aviacijos industrijos augimas: „Numatoma, kad Europoje iki 2036 m. aviacijos inžinierių poreikis išaugs iki 118 tūkstančių. Industrija sparčiai plečiasi ir Lietuvoje, jau kurį laiką jaučiamas specialistų stygius. Didele dalimi jį lemia ilgas specializacijos kelias, todėl nusprendėme ieškoti būdų, kaip jį optimizuoti, neaukojant žinių ir įgūdžių kokybės.“

Įprastai studijas baigę būsimieji aviacijos specialistai mažiausiai penkerius metų kaupia patirtį, dalyvauja papildomuose mokymuose ir laiko egzaminus, privalomus aviacijos inžinieriui. KAMS vykdoma intensyvi programa būtinų sąlygų nesumažins, tačiau leis dalį jų įgyvendinti per trumpesnį laiką.

„Gegužės 1-ąją startuojančioje programoje laukiami penkerių metų patirtį sukaupę mechanikai (-ės). Per keturis programos mėnesius specialistai išlaikys 13 privalomų modulių egzaminų, pusantro mėnesio skirs Boeing 737 NG tipo mokslams ir dar mėnesį atliks stažuotę KAMS. Įprastai aviacijos inžinieriaus licencijos siekiantys mechanikai šiuos etapus įgyvendina per  dvejų metų laikotarpį“, – pasakoja K. Čepukas.

KAMS vadovo teigimu, ši mokymų programa bus nemokama, jos sąlyga – specialistai, čia įgiję inžinieriaus licenciją, turėtų trejus metus dirbti KAMS įmonėje.

„Programoje liko dar 10 laisvų vietų būsimiesiems aviacijos inžinieriams. Džiugu matyti tokį jų užsidegimą siekiant savo tikslų. Šie žmonės ne tiesiog remontuoja lėktuvus – jie saugo keleivių gyvybes ir rūpinasi skrydžių saugumu. Dėl to jų karjeros kelias reikalauja tiek daug pastangų. Šių mokymų misiją – prisidėti prie sėkmingo jo starto“, – sako K. Čepukas.

„Kaunas Aircraft Maintenance Services“ (KAMS) savo veiklą pradėjo 2012 metais. Šiuo metu įmonėje dirba virš 200 specialistų, nuo įsikūrimo pradžios aptarnauta daugiau kaip 700 orlaivių.

Pranešimą paskelbė: Aistė Stalmokaitė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5

Atnaujintos šviesoforų įrengimo taisyklės leis lanksčiau reguliuoti eismą

Atsižvelgdama į eismo mieste kitimo tendencijas ir sparčiai diegiamą prie eismo srautų prisitaikantį jutiklinį šviesoforų valdymą, Susisiekimo ministerija atnaujino Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Miestuose vis labiau populiarėjant dviračiams ir plėtojant jiems skirtą infrastruktūrą, šviesoforų įrengimo taisyklėse numatyti maži trijų spalvų dviračių šviesoforai, dviračių šviesoforai su krypties rodyklėmis bei dviračių šviesoforams taikomi techniniai reikalavimai. Nuo šių […]

  Straipsniai »

Lenktynininkas Giedrius Notkus: didžiausias vairuotojų priešas vasarą – atsipalaidavimas

2018 metų Lietuvos ralio čempionas Giedrius Notkus prisipažįsta, jog vairuoti vasarą mūsų šalies keliuose kartais pavojingiau nei lenktynių trasoje, nes atsipalaidavę vairuotojai neprognozuojami. Šiuos įspūdžius patvirtina ir eismo įvykių statistika, rodanti, jog atšilus orams avarijų skaičius išauga kone trečdaliu. Vairuojant svarbiausia… vairuoti „Ralio trasoje važiuoju ekstremaliais greičiais, bet viskas priklauso tik nuo manęs ir mano […]

  Straipsniai »
Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Išmanios vairavimo sistemos, tokios kaip automatinis stabdymas, greičio reguliavimas ar eismo juostos laikymosi sistema – jau įprasti dalykai naujuose automobiliuose. Vis dar retenybė išvysti automobilį be vairuotojo. Žadama, kad tokie automobiliai rinkoje pasirodys iki 2030-ųjų. Keičiantis technologijoms, jaučiamas ir nuolatinis transporto inžinierių poreikis, tokių specialistų trūksta jau šiandien, o ateityje poreikis išaugs kone trigubai. Apie […]

  Straipsniai »

„ACE Logistics“ Lietuvoje šiemet augino krovinių kiekį ir apyvartą

Estijos kapitalo logistikos ir transportavimo sprendimų įmonių grupės „ACE Logistics“ Lietuvos padalinys pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su sausiu-birželiu 2018-aisiais, apyvartą padidino 8,5% iki 5,75 mln. eurų. Šiuo laikotarpiu įmonės gabenamų krovinių kiekis augo 5%. „Preliminarūs pirmojo šių metų pusmečio duomenys rodo, kad augimo potencialą, kurį visos grupės mastu fiksavome dar pernai, sėkmingai išnaudojame. Pagrindine […]

  Straipsniai »