„Bolt“ plečia paslaugų paketą: Europoje startuoja elektriniai dviračiai

1

„Bolt“ plečia paslaugų paketą: Europoje startuoja elektriniai dviračiai

Europoje pirmaujanti pavėžėjimo platforma „Bolt“ plečiasi ir pristato elektrinių dviračių dalijimosi paslaugą. Nuo liepos 1-os dienos tokia paslauga galės naudotis Prancūzijos sostinės – Paryžiaus – gyventojai ir miesto svečiai. Tiesa, šios paslaugos plėtra jau netrukus numatoma ir kituose Europos miestuose. Lietuvoje „Bolt“ paslaugų bagažą šiuo metu sudaro automobilių pavežėjimo paslaugos, elektrinių paspirtukų dalijimasis, taip pat maisto ir prekių pristatymo į namus paslaugos.

Platforma „Bolt“ jau ankščiau yra pristačiusi savo ambiciją – keleiviams Europos šalyse kurti aplinkai draugiškas keliones. To siekiama atsižvelgiant į kompanijos „Žaliąjį planą“ (angl. Green Plan), kur išmetamųjų teršalų kiekio kompensavimas pavežėjimų metu įvardijamas kaip pagrindinis tikslas. „Žaliajame plane“ numatyta iki 2025 m. sumažinti „Bolt“ transporto priemonių CO2 emisiją bent 5 mln. tonų, didinti aplinkai draugiškų priemonių pasiūlą ir nuo 2020 m. kompensuoti kompanijos biurų išskiriamų teršalų kiekius. Inicijuodama dalijimąsi elektriniais dviračiais, „Bolt“ prisideda prie ilgalaikių įmonės įsipareigojimų mažinant ekologinį pėdsaką.

Pasak Dmitrijaus Pivovarovo, atsakingo už „Bolt“ platformos mikromobilumo paslaugas pasaulyje, Paryžiuje startuojanti elektrinių dviračių dalijimosi paslauga – tai dar vienas teigiamas kompanijos žingsnis aplinkos atžvilgiu.

„Drauge su „Bolt“ kuriame vieną geriausių judėjimo miestuose būdų, kuris yra ne tik patogus bei įperkamas, bet ir tvarus. Vienoje programėlėje vartotojai gali rasti sau priimtiną kelionės būdą bei pasivažinėjimus nuosavu transportu pakeisti tiek elektriniais paspirtukais, tiek dviračiais.

Tikime, kad toks aplinkai draugiškas mikromobilumas dabar kaip niekad aktualus bei padės didiesiems Europos miestams grįžti į įprastas vėžes po COVID-19 krizės, todėl jau artimiausiu metu planuojame paslaugos plėtrą kituose Senojo žemyno miestuose“, – teigia D. Pivovarovas.

Kaip ir kitos „Bolt“ paslaugos, dviračių dalijimasis bus prieinamas naudojantis platformos programėle. Vartotojai joje galės rinktis ne tik automobilių, paspirtukų, bet ir elektrinių dviračių paslaugą, o pabaigus kelionę, priparkuoti dviračius vienoje iš tam skirtų zonų.

Šiuo metu „Bolt“ paslaugomis galima naudotis 30-yje pasaulio šalių Europoje ir Afrikoje.„Bolt“ pavėžėjimo paslauga veikia beveik visoje Lietuvoje, maisto pristatymas – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje, o paspirtukų nuoma – trijuose didžiausiuose miestuose.

Kaip teigia „Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius, vertinant pavėžėjimo ir elektrinių paspirtukų nuomos paslaugų populiarumą, pastebimas proveržis. „Galime teigti, jog mikromobilumo paslaugos Lietuvoje gana sparčiai skinasi kelią ir sulaukia teigiamo vartotojų vertinimo. Tikimės, jog plečiant elektrinių dviračių paslaugas Europoje, netruksime jų sulaukti ir Lietuvoje, kur galėsime patenkinti ne tik esamą dviračių kultūros mėgėjų dalį, bet ir ją praplėsti“, – sako A. Pacevičius.

Apie „Bolt“

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti pavėžėjimo platforma, kurianti lengvesnį, greitesnį ir patikimesnį susisiekimą mieste. Kompaniją 2013 m. įkūrė Markusas Villigas. Tai viena greičiausiai augančių transporto platformų Europos bei Afrikos žemynuose, į kurią jau yra investavę „Daimler“, „Didi Chuxing“, „Korelya Capital“ ir „TransferWise“ bendraįkūrėjas Taavetas Hinrikus. „Bolt“ paslaugomis naudojasi virš 30 milijonų žmonių daugiau nei 35 valstybėse visame pasaulyje. Daugiau informacijos: www.bolt.eu.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 551 Black 43
 
Nike 61-97-20-7 Grey 39
 
ALTERCORE 666 Vegan Black 36
 
ALTERCORE Jenny Black 40
 
TAMARIS 88-44-19-8 Black 19 39

Rekomenduojame

Draudikai įspėja: po laiko persukimo padaugėja eismo įvykių, atsargesni turėtų būti ir pėstieji

Draudikai įspėja: po laiko persukimo padaugėja eismo įvykių, atsargesni turėtų būti ir pėstieji

Naktį iš šeštadienio į sekmadienį persukdami laikrodžių rodykles viena valanda atgal pradėsime gyventi žiemos laiku. Apie tai, kad laiko persukimas daro neigiamą įtaką žmonių savijautai, kalbama nuolat, o štai draudikai sako pastebintys ir šio žingsnio poveikį vairuotojams – kelias dienas po laiko persukimo šie būna mažiau atidūs už vairo ir sukelia daugiau eismo įvykių. Išnagrinėjusi […]

Besikeičiančios taisyklės darbo rinkoje: prie nuotolinio darbo grįžta ne tik dėl pandemijos

Besikeičiančios taisyklės darbo rinkoje: prie nuotolinio darbo grįžta ne tik dėl pandemijos

Nuotolinio darbo principas plačiai aptarinėtas dar gerokai iki pandemijos, tačiau pastaroji aplinkybė privertė jį suklestėti. Įmonių atliekamos darbuotojų apklausos rodo, kad toks darbo organizavimas pasiteisina, o tiesioginiai susitikimai biuruose pageidaujami tik norint retkarčiais pamatyti kolegas. Nors nuotolinis darbas ateityje neišvengiamai bus taikomas vis dažniau, psichologas Paulius Rakštikas primena, kad žmogiškam ryšiui ir tiesioginiam santykiui turime […]

Žiema jau už kampo: kokiomis automobilio dalimis pasirūpinti svarbiausia

Žiema jau už kampo: kokiomis automobilio dalimis pasirūpinti svarbiausia

Kalendorinei žiemai nenumaldomai artėjant, vairuotojai suskumba tinkamai pasirengti šaltajam sezonui ir jo keliamiems iššūkiams. Ruošiantis jiems automobilių savininkams pravartu ne tik žinoti, kaip paruošti transporto priemonę, bet ir ką daryti su nebereikalingomis jos dalimis ar kaip susigrąžinti dalį pinigų už remonto darbus. Prieš žiemą – ypatingas dėmesys akumuliatoriui Nuo lapkričio 10 dienos Lietuvoje draudžiama eksploatuoti […]

„Žalios Lietuvos“ diskusijoje – apie transporto taršos mažinimą

„Žalios Lietuvos“ diskusijoje – apie transporto taršos mažinimą

Ketvirtadienį Prezidento komanda nuotoliniu būdu surengė šalies vadovo Gitano Nausėdos iniciatyvos „Žalia Lietuva“ diskusiją, kurioje kartu su daugiau kaip 20-ties organizacijų ir įmonių atstovais aptarė, kaip Lietuvoje pertvarkyti transporto sistemą siekiant Europos žaliojo kurso tikslų ir įgyvendinant Europos Sąjungos ir Lietuvos bendrą siekį iki 2050 m. pereiti prie klimatui neutralios ekonomikos. Diskusijoje dalyvavusios privataus verslo […]