„Bolt“ kreipėsi į Sveikatos apsaugos ministeriją: prašo skiepijimosi prioritetą suteikti pavežėjams ir kurjeriams

1

„Bolt“ kreipėsi į Sveikatos apsaugos ministeriją: prašo skiepijimosi prioritetą suteikti pavežėjams ir kurjeriams

Europoje pirmaujanti pavėžėjimo platforma „Bolt“ kreipėsi į Sveikatos apsaugos ministeriją, prašydama įvertinti platformos partnerių, savarankiškai dirbančių pavežėjų ir kurjerių, indėlį per pandemiją ir įtraukti juos į skiepijimo nuo COVID-19 prioritetinių visuomenės grupių sąrašą. Ministerijai tokį prašymą patenkinus, „Bolt“ žada visapusišką pagalbą, užtikrinant sklandų vakcinavimo procesą.

Priminė apie kurjerių ir pavežėjų indėlį

Sveikatos apsaugos ministerijai skirtame rašte „Bolt“ akcentuoja, kad keleivius pagal užsakymą vežančių pavežėjų bei per „Bolt Food“ programėlę maistą pristatančių kurjerių veikla nuo pat pandemijos pradžios ženkliai prisidėjo prie visuomenės poreikių užtikrinimo. Užsikrėtimo rizikai nemažėjant, skiepai kurjeriams ir vairuotojams padėtų saugiau jaustis, užtikrinant gyventojų poreikius.

„Mūsų partneriai, nepaisant sudėtingos epidemiologinės situacijos, kasdien atliepia būtinuosius gyventojų poreikius. „Bolt“ kurjeriai karantino metu stipriai prisideda prie didžiąją dalį laiko namuose praleidžiančių gyventojų gerovės, pristatant maisto produktus, o sustabdžius maitinimo vietų veiklą, kurjerių dėka nemaža dalis šio sektoriaus įmonių galėjo toliau gana aktyviai veikti ir pasiekti savo klientus. Neabejojame, kad kurjerių teikiama paslauga ne vienam verslui padėjo išvengti žlugimo“, – sako „Bolt“ Lietuvoje vadovas Andrius Pacevičius.

Kaip pažymi „Bolt“ vadovas, prisidedant prie visuomenės gerovės, pavežėjai taip pat kasdien patiria didelę riziką užsikrėsti koronavirusu, kadangi nevairuojantys ar neturintys automobilio gyventojai į testavimo vietas dažnai vyksta būtent su „Bolt Protect“ kategorijos vairuotojais. A. Pacevičius primena, kad keleiviai apie tai, kad vyksta testuotis dėl koronaviruso, pavežėją turėtų informuoti dar prieš kelionę.

„Jie ne tik padeda gyventojams išvengti padidintos užsikrėtimo rizikos, keliaujant viešuoju transportu, bet keleivius veža tirtis, ar šie neserga COVID-19. Deja, tenka pripažinti, kad apie jaučiamus simptomus ir kelionę į testo vietą vairuotojui neretai pasakoma tik kelionės metu, tad net pertvarą automobilyje įsirengęs, visų saugumo priemonių ėmęsis pavežėjas negali išvengti didesnės užsikrėtimo rizikos“, – priduria A. Pacevičius.

Per valandą – nuo 4 iki 8 skirtingų kontaktų

Kreipdamiesi į Sveikatos apsaugos ministeriją, įmonės atstovai akcentavo, jog individualiai dirbantys kurjeriai ir pavežėjai kasdien įvykdo dešimtis užsakymų. Skaičiuojama, kad vienas vairuotojas per valandą vidutiniškai turi nuo 4 iki 6, o kurjeris – nuo 4 iki 8 kontaktų su nepažįstamais asmenimis, todėl rizika užsikrėsti ypač didelė.

Prašydama pavežėjus ir kurjerius skiepyti prioritetine tvarka, „Bolt“ pažymėjo, jog platforma prisidėtų prie sklandaus vakcinavimo įgyvendinimo: informuotų partnerius, padėtų sudarant norinčiųjų skiepytis sąrašus, nedelsiant informaciją perduotų atitinkamoms institucijoms.

„Nors nesame kurjerių ir pavežėjų darbdaviai, nes jie dirba pagal individualią veiklą, visad stengėmės ir stengsimės, kad su „Bolt“ bendradarbiaujantys kurjeriai ir pavežėjai galėtų kuo saugiau vykdyti visuomenei svarbią veiklą. Esame įsitikinę, jog šie mūsų partneriai, pandemijos metu stovintys priešakinėse linijose, yra nusipelnę gauti skiepą prioritetine tvarka. Tad tikimės, kad netrukus iš ministerijos sulauksime džiugių žinių“, – akcentuoja platformos vadovas A. Pacevčius. 

Apie „Bolt“ 

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti susisiekimo platforma, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas ir mikromobilumą gerinantys elektriniai paspirtukai bei dviračiai, maisto į namus ir siuntų pristatymas. „Bolt“  paslaugomis  šiuo metu naudojasi daugiau nei 50 mln. klientų 40 šalių Europoje ir Afrikoje. Įmonė veikia pagal „Žaliąjį planą“ ir yra įsipareigojusi mažinti savo automobilių paliekamą ekologinį pėdsaką, tad kiekviena kelionė su „Bolt“ – draugiška aplinkai. Elektrinių paspirtukų nuomos paslaugas „Bolt“ teikia aštuoniuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje ir Mažeikiuose.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
Converse Chuck Taylor All Star Ox Black/Black 41,5
 
LORENZO 42-27-13-9 Black 38
 
AUDIMAS Ilga sportinė liemenėlė 2111-309 Black M
 
AUDIMAS Maudymosi glaudės 2011-517 Biosphere/Black XL
 
AUDIMAS Švelni modalo suknelė 2111-007 High Rise Melange L

Rekomenduojame

Dalyvaujantiems astronautų atrankoje – VILNIUS TECH AGAI pagalba

Dalyvaujantiems astronautų atrankoje – VILNIUS TECH AGAI pagalba

Seimui skubos tvarka ratifikavus narystę Europos kosmoso agentūroje (EKA), Lietuvai atsivėrė daug reikšmingų galimybių. Pasak Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Antano Gustaičio aviacijos instituto (AGAI) dekano dr. Justo Nugaro, nors šalis mokės narystės mokestį, didžioji jo dalis sugrįš per projektų finansavimą būtent kosmoso ekosistemos auginimui ir stiprinimui. „Narystė EKA leis lygiavertiškai dalyvauti mokslininkų ir pažangiausių įmonių […]

Populiarėjančios bepilotės skraidyklės kelia naujų iššūkių

Populiarėjančios bepilotės skraidyklės kelia naujų iššūkių

Dronai jau nėra naujiena, tačiau spartus technologijų vystymasis augina bepiločių orlaivių prieinamumą tiek karo pramonėje ir komerciniame sektoriuje, tiek laisvalaikiui bei pramogoms. Eksponentiškai didėjantis susidomėjimas bepilotėmis skraidyklėmis kelia infrastruktūrinių ir teisinių oro erdvės klausimų. Remiantis ekonominių analizių duomenimis, dronų pardavimai Europoje toliau auga. Prognozuojama, kad iki 2050 m. bepilotės skraidyklės sudarys iki 35 proc. visų […]

Rekonstrukcijai ruošiamas kelias Kaunas–Prienai–Alytus

Rekonstrukcijai ruošiamas kelias Kaunas–Prienai–Alytus

Susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda šiandien nuotoliniame susitikime su Kauno ir Alytaus regionų savivaldybių merais bei Seime įkurtų Kauno regiono bičiulių ir Dzūkijos bičiulių grupių nariais aptarė krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo tarp Kauno ir Prienų rekonstrukcijos alternatyvas ir viso kelio atnaujinimo perspektyvas. „Kelio Kaunas–Prienai rekonstrukcija – vienas iš Vyriausybės programoje numatytų ir […]

Gera žinia savivaldybėms: vietoj metalinių gatvių atitvarų įrengiant želdinius saugiam eismui, juos bus galima finansuoti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos

Gera žinia savivaldybėms: vietoj metalinių gatvių atitvarų įrengiant želdinius saugiam eismui, juos bus galima finansuoti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad atsižvelgus į savivaldybių siūlymus ir prašymus, dalį Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų bus galima panaudoti kelio želdiniams kaip eismo saugumo priemonei. Tikimasi, kad jau šiemet tokios išlaidos bus laikomos tinkamomis finansuoti iš KPPP, tačiau kitais metais įstatyme bus patikslinta, kokie želdiniai gali būti priskiriami šiai kategorijai. Iš KPPP lėšų […]