„Bolt“ išpildė kalėdinius pažadus: keliones pavertė eglučių lauku

„Bolt“ išpildė kalėdinius pažadus: keliones pavertė eglučių lauku

Prieš pat Kalėdas pavėžėjimo platforma „Bolt“ ragino keleivius prisidėti prie akcijos, kurios metu žadėjo pasodinti tiek eglučių, kiek bus įvykdyta kelionių, pasirinkus specialią kategoriją. Didelio keleivių įsitraukimo sulaukusi iniciatyva dar balandžio mėnesį priartėjo prie finišo tiesiosios – Vilniaus rajone esančiame Varkalabiškių kaime į žemę pasodinta daugiau nei 4000 eglių ūglių, kurie kasdien sėkmingai stiebiasi aukštyn.

Būsimas miškas padės mažinti CO2 pėdsaką

Gruodžio pabaigoje visi keliaujantys su „Bolt“ ir pasirinkę specialią kategoriją „Sodinu eglę“ turėjo realią galimybę šalyje užauginti medį – viena tokia kelionė reiškė, kad „Bolt“ pasodins vieną eglutę. Per kelias dienas „Bolt“ aptarnavo daugiau kaip 1,5 tūkst. keleivių, norinčių solidarizuotis ir prisidėti prie žalesnės Lietuvos. Pavasarį, sulaukus spygliuočių sodinimo sezono, atėjo laikas tesėti duotus pažadus, tad „Bolt“ akimirksniu ėmėsi miškininkystės darbų – į Vilniaus pakraštyje esantį lauką, suvienijus pajėgas su viešąją įstaiga „Žemės planetos miškai“, pasodinta kur kas didesnis eglučių skaičius, siekiantis daugiau nei 4 tūkst. ūglių.

„Ši iniciatyva yra tik viena iš kompanijos žaliojo strateginio plano dalių. Visas „Bolt“ pavežėjų keliones stengiamės neutralizuoti tvariais sprendimais ir taip bent iš dalies kovoti su anglies dioksido pėdsaku, o iki 2025-ųjų turime ambiciją sumažinti „Bolt“ paliekamą CO2 pėdsaką mažiausiai 5 milijonais tonų. Eglučių akcija simboliškai pažymėjo tiek įmonės, tiek keleivių vieningą požiūrį į darnią aplinką skatinančius pasirinkimus“, – teigia A. Pacevičius, „Bolt“ vadovas Lietuvoje.    

Pasak idėją įgyvendinti padėjusios įstaigos „Žemės planetos miškai”, toks talkininkavimas – tikras džiaugsmas, mat savo veikla jie nuolatos skatina įmones prisidėti prie darnaus vystymosi kelio.

„Visuomet džiaugiamės, kai į mus kreipiasi įmonės ir mielai imamės bendradarbiavimo. Smagu, kai bendrovės prisideda prie medelių sodinimo ne tik finansiškai, bet ir fiziškai padeda išpildyti idėją. Iš tiesų, procesas nėra toks paprastas – neužtenka tik pasodinti medelius, siekiant ilgalaikio rezultato. Juos reguliariai teks prižiūrėti, aptverti apsauginėmis tvorelėmis nuo žvėrių, tepti repelentais, tad šiuo etapu rūpinamės mes asmeniškai. Kasmet jie stiebsis vos po 15-30 cm., tad CO2 „perdirbimo“ pikas, kurio siekia tokios įmonės kaip „Bolt“, prasidės už 15 metų“, – pasakoja organizacijos vadovas Povilas Padaiga.  

Aplinkai draugišką kelią skatina ir platformos keleiviai

Kaip teigia A. Pacevičius, augantį keleivių susirūpinimą aplinka rodo ir neseniai „Bolt“ užsakymu atlikta apklausa. Jos duomenimis, daugiau kaip 84 proc. vartotojų yra susirūpinę, kad jų asmeniniai pasirinkimai daro poveikį aplinkai. Maža to, net 92 proc. apklaustųjų nurodė norintys, jog prekės ženklai palaikytų panašias idėjas ir padėtų gyventi ekologiškiau.

„Džiaugiamės, jog „Bolt“ ateities vizija sutampa su klientų poreikiais, nes kartu pasiekti akivaizdžių, pridėtinę vertę turinčių rezultatų galime greičiau. Esame atsakingas verslas, todėl kryptingai siekiame teigiamo pokyčio“, – įsitikinęs A. Pacevičius.

Apie „Bolt“

 „Bolt“ – Europoje lyderiaujanti pavėžėjimo platforma, kurianti lengvesnį, greitesnį ir patikimesnį susisiekimą mieste. Kompaniją 2013 m. įkūrė Markusas Villigas. Tai viena greičiausiai augančių transporto platformų Europos bei Afrikos žemynuose, į kurią jau yra investavę „Daimler“, „Didi Chuxing“, „Korelya Capital“ ir „TransferWise“ bendraįkūrėjas Taavetas Hinrikus. „Bolt“ paslaugomis naudojasi virš 30 milijonų žmonių daugiau nei 35 valstybėse visame pasaulyje. Daugiau informacijos: www.bolt.eu. 

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija nutraukia automobilių nuomos sutartį ir atsisako prabangių automobilių naudojimo. „Šiuo metu matome, kad per pandemiją daugiau dirbant nuotoliniu būdu, sumažėjus judėjimui, išvykų ir susitikimų kitose institucijose, galime reikšmingai sutaupyti, taip pat atsisakyti nereikalingos prabangos ir perdėtų, nebūtinų valdžios privilegijų. Todėl nematau poreikio naudotis asmeninio vairuotojo su automobiliu paslaugomis, kas anksčiau buvo įprasta praktika. […]