Bestseleris tapo dar geresniu: „Audi“ pristatė atnaujintą „Q5“

1

Bestseleris tapo dar geresniu: „Audi“ pristatė atnaujintą „Q5“

Jau daug metų „Audi Q5“ yra vienas populiariausių vidutinės klasės „Premium“ segmento modelių visoje Europoje, taip pat ir Lietuvoje. Atnaujintas „Q5“ savyje apjungia sportišką charakterį su kasdienėmis praktiškomis savybėmis ir turi itin dideles multimedijos sistemos ir pagalbinės įrangos galimybes. Dar ryškesnis šio itin populiaraus modelio išorės dizainas pabrėžia „Q“ šeimos identitetą su pirmą kartą pasaulyje debiutuojančiais skaitmeniniais OLED galiniais žibintais.   

Išorės dizainas: dar ryškesni „Audi Q“ šeimos dizaino bruožai

Tvirtas „Q“ šeimos identitetas „Audi Q5“ išvaizdoje pabrėžia galią, tvirtumą ir saugumą. Atnaujindami išorę, „Audi“ dizaineriai automobilio išvaizdą paryškino ne viena išskirtine detale. Aštuoniakampės vientisos grotelės dabar yra plokštesnės, todėl atrodo platesnės nei anksčiau. Viršutinė LED žibintų dalis turi naujo dizaino dienos šviesas. Žvelgiant į „Q5“ iš šono, dabar jis atrodo veržlesnis ir su didesne prošvaisa, kurią pabrėžia naujos slenksčių apdailos.

Salono dizainas: lengvumo pojūtis ir aukščiausia kokybė

Horizontalios dizaino linijos pabrėžia salono erdvę ir lengvumą. Iškilus ir elegantiškas apdailos intarpas atskiria apatinę ir viršutinę prietaisų skydelio dalį, kurioje pagrindinis akcentas yra iškilęs „MMI touch“ ekranas su garsiniu paspaudimo atsaku. Centrinėje konsolėje nebeliko pasukamo ir paspaudžiamo valdiklio, kurio vietoje dabar sumontuota dėtuvė.

Pasaulinis debiutas: galiniai žibintai su skaitmenine OLED technologija

Atnaujintame „Q5“ pirmą kartą pasaulyje pristatoma naujos kartos OLED šviesų technologija. OLED yra itin efektyvūs šviesą skleidžiantys diodai, sukuriantys tolygų apšvietimą. Užsisakydami naują „Q5“, pirkėjai gali rinktis iš trijų skirtingų galinių žibintų variantų, kurių kiekvienas turi individualius pasveikinimo elementus prieinant ar nueinant nuo automobilio. „Audi drive select“ sistemoje pasirinkus „dynamic“ režimą, pasikeičia ir šviesų išvaizda. Galiniai OLED žibintai taip pat turi atstumo jutiklius – jei iš galo priartėjama prie stovinčio „Q5“ arčiau kaip per du metrus, įsižiebia visi OLED segmentai. Kai „Q5“ pajuda, žibintai vėl ima šviesti įprastai. 

Erdvus ir transformuojamas: matmenys ir salono erdvė

4,68 m ilgio atnaujintas „Audi Q5“ dėl didesnių buferių dabar yra 19 mm ilgesnis už pirmtaką. Jo 1,89 m plotis (be veidrodėlių) ir 1,66 m aukštis liko nepakitę. Didelis 2,82 m atstumas tarp ašių užtikrina erdvę salone, o papildomai galima užsisakyti pastumiamas galines „plus“ sėdynes su reguliuojamo kampo atlošais. Su šiomis sėdynėmis bagažo skyriaus tūris siekia nuo 550 iki 1550 l. Dėl sumaniai panaudotų skirtingų medžiagų, „Q5“ kėbulas yra vienas lengviausių segmente, o dar labiau pagerinta garso izoliacija užtikrina ypatingą tylą salone.

Valdymas, multimedijos sistema ir „Audi connect“: aukščiausio lygio junglumas

Atnaujinto „Audi Q5“ įrangos valdymui naudojamas naujas modulis – trečios kartos „MIB 3“ (Modular Infotainment Platform angl.) platforma, pasižyminti dešimt kartų didesne sparta nei anksčiau. Standartinėje komplektacijoje sistema turi įprastą prietaisų skydelį su centre esančiu informaciniu ekranu, o aukščiausiai gamoje siūlomas „Audi virtual cockpit plus“ skydelis – didelės raiškos 12,3 colio skaitmeninis ekranas. Centrinis 10,1 colio „MMI touch“ multimedijos ekranas yra standartinė „Q5“ įranga.

„Audi connect“ jungliosios paslaugos „Audi Q5“ suteikia interneto ir eismo infrastruktūros prieigą. Navigacijos sistemoje rodomi itin aukštos raiškos „Google Earth“ palydoviniai vaizdai, detalios važiavimo nuorodos ir informacija apie eismą. „myAudi“ programa užtikrina naudotojo telefono sąsają su automobiliu.

Platų asmeninių nustatymų pasirinkimą – nuo dažniausiai naudojamų navigacijos sistemos adresų iki sėdėjimo padėties ir norimų oro kondicionavimo sistemos nustatymų – galima išsaugoti šešiuose skirtinguose naudotojo profiliuose. Duomenys yra išsaugomi debesijoje esančioje individualioje „myAudi“ svetainės paskyroje, kur ji prieinama prisijungusiam vartotojui visuose šią įrangą turinčiuose „Audi“ automobiliuose. 

Varikliai: didelė galia, maža emisija

Europoje atnaujintas „Premium“ SUV debiutuoja kaip „Audi Q5 40 TDI“ modelis. Jo galingas dviejų litrų keturių cilindrų dyzelinis variklis pasiekia 150 kW (204 AG) galią ir 400 Nm sukimo momentą. „Audi Q5 40 TDI“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,6 sekundes ir pasiekia maksimalų 222 km/val. greitį.

Dalinė hibridinė MHEV sistema užtikrina mažas degalų sąnaudas. Diržu varomas starteris-generatorius tiekia energiją automobilio 12 voltų elektros sistemai, turinčiai kompaktišką ličio-jonų akumuliatorių. Starteris-generatorius rekuperuoja stabdymo metu sukuriamą energiją ir išsaugo ją akumuliatoriuje. MHEV sistema leidžia „Audi Q5“ riedėti išjungtu varikliu, tai pat aktyvuoja „Start-Stop“ sistemą, esant mažesniam kaip 22 km/val. greičiui. Visa ši sistema degalų sąnaudas sumažina maždaug 0,3 l/100 km.

Po atnaujinto „Q5“ debiuto vėliau pasirodys ir daugiau variklių versijų: dar du keturių cilindrų TDI varikliai, V6 TDI motoras ir du 2.0 litro keturių cilindrų TFSI varikliai. Taip pat bus siūlomas ir dviejų skirtingų galių populiarus „Q5 TFSI e“ modelis su iš tinklo įkraunama hibridine pavara.  

Važiuoklė: dar komfortiškesnis ir manevringesnis

Sportiškas ir komfortiškas – „Audi Q5“ pasižymi itin gerai subalansuotomis važiavimo savybėmis. Daugiasvirtės priekinė ir galinė pakabos yra itin lengvos, tad tai užtikrina ne tik dar geresnes valdymo savybes, bet ir padidina efektyvumą. „Audi Q5“ pirkėjai gali rinktis iš keturių skirtingų pakabos variantų. Sportiška pakaba yra siūloma kaip alternatyva standartinei pakabai. Standartinė pakaba su plieninėmis spyruoklėmis taip pat galima su amortizavimo kontrole, kuri užtikrina itin platų diapazoną tarp komforto ir dinamikos. Be amortizacijos kontrolės adaptyvi pneumatinė pakaba leidžia parinkti penkių skirtingų aukščių kėbulo prošvaisą, tad ši sistema itin gerai dera „Audi Q5“.

„Audi Q5“ turi standartinius 17 colių lietus ratlankius. „advance“ ir „S line“ versijos turi 18 colių ratlankius, taip pat siūlomi „Audi“ ir „Audi Sport“ 19, 20 ir 21 colio ratlankiai.

Važiavimo pagalbos sistemos: saugumo ir komforto pranašumas

Atnaujintas „Q5“ turi itin plačią pagalbinių sistemų gamą. „Audi pre sense city“ yra standartinė sistema, padedanti išvengti susidūrimo arba sumažinti jo pasekmes su priekyje esančiais eismo dalyviais. Pasirenkamos posūkio pagalbos, susidūrimo išvengimo ir perspėjimo išlipant sistemos taip pat padidina saugumą. Adaptyvi greičio palaikymo sistema vairuotojui padeda greitėti, stabdyti, važiuoti savo eismo juosta, o numatantis efektyvumo pagalbininkas skatina taupesnį važiavimo stilių ir padeda sumažinti degalų sąnaudas.

Debiutas rinkoje: 2020 m. rudenį

„Audi Q5“ yra gaminamas San Chose Čiapos gamykloje Meksikoje ir rinkoje debiutuos 2020 m. rudenį. „Audi Q5 40 TDI“ kaina Vokietijoje prasidės nuo 48 700 eurų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Kaunas Hockey ledo ritulys
 
Kaip serviruoti stalą gimtadienio šventei?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose

Rekomenduojame

DPF filtro valymas – tik su specialistais

DPF filtro valymas – tik su specialistais

Gamintojai kurdami mašiną kiekvieną jos dalį pasirenka labai atsakingai. Tik jų visuma gali užtikrinti, kad transporto priemonė funkcionuos tinkamai. Keista, kad naudodamiesi mašinomis savininkai išima dalis, kurios jiems atrodo nereikalingos, galiausiai, sertifikuotas, konkrečiai pritaikytas – keičia kitomis, dažnai pigesnėmis, kurios gaminamos iš visai kitokių medžiagų nei originalas. Tai dažniausiai ne tik trumpina transporto priemonės funkcionalumą, […]

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Susisiekimo ministerija, siekdama padidinti viešųjų pirkimų proceso efektyvumą ir skaidrumą, atkreipia dėmesį į būtinybę plėsti nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą ir numatyti galimybę patikrinti ne tik sandorio šalį, bet ir subrangovus. „Vykdant ministerijos valdomų įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą, pasitaiko situacijų, kai riziką nacionalinio saugumo interesams kelia ne kita sandorio šalis, […]

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Nuo Naujųjų metų įsigalios dalis Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimų, todėl Susisiekimo ministerija kviečia vairuotojus iš anksto pasiruošti būsimiems pokyčiams. Eismo dalyviai raginami atkreipti dėmesį, kad nuo sausio 1 d. bus draudžiama stovėti gatvės ir įvažiavimo į  teritoriją sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos – taip siekiama užtikrinti eismo saugumą ir sudaryti […]

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Gruodžio 1 d., 13 val. vyks eismo paleidimo per Lentvario tunelį po geležinkelio pervaža simbolinis renginys. Dalyvauja susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas, Trakų rajono meras Andrius Šatevičius, AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius ir rangovų atstovai. Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. […]

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos (toliau – VGMS). Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuokliai 81 kelio ruože ir 70 momentinio greičio matuoklių, išdėstytų pavojinguose taškuose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą.  Planuojama, kad  kitais metais […]

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Nepaisant skiriamos paramos už tradicinio automobilio iškeitimą į elektrinį, Lietuvoje šios aplinkai draugiškos transporto priemonės vis dar išlieka gan retas reiškinys. Vienas pagrindinių stabdžių –nepakankamai išplėtotas įkrovimo tinklas. Nors valstybė žada tinklą plėsti, iš užburto rato padėti ištrūkti gali ir verslo iniciatyvos. Lietuva yra trečia mažiausią elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą turinti šalis tarp 27 Europos […]