„Bentley“ techniko paruošimas: sudėtingi egzaminai ir mokymasis visą gyvenimą

„Bentley“ techniko paruošimas: sudėtingi egzaminai ir mokymasis visą gyvenimą

Įprasta manyti, kad norint tapti automobilių mechaniku, pakanka profesinio išsilavinimo, bet darbas eiliniame servise – tikrai ne kiekvieno siekiamybė. Daugelis nori prižiūrėti prestižinius automobilius, o viena labiausiai automobilių profesionalų geidžiamų markių – ilgą sportinių ir prabangių modelių gaminimo patirtį turinti „Bentley“. Kaip tampama aukščiausio lygio mechanikais ir kaip atrodo jų kasdienybė, pasakoja šiemet Vilniuje duris atvėrusio „Bentley“ automobilių pardavimo salono ir serviso atstovai.

Technikams – tęstiniai mokymai

„Bentley“ automobilių priežiūra reikalauja nepaprasto kruopštumo bei naujausių, specifinių žinių. Technikai, išgirdę kliento klausimą apie „Bentley“ automobilį, negali atsakyti „Nežinau“. Gamintojas skiria labai daug dėmesio jų mokymams ir egzaminavimui. Taip užtikrinama, jog žmonės žinotų visas įmonės naudojamas technologijas ir naujienas ne tik apie šiuo metu gaminamus „Bentley“, bet ir nenaujus bei istorinius modelius – juk aptarnaujame ir juos“, – teigia „Bentley“ pardavimų vadovė Evelina Avina.

„Bentley“ servise Lietuvoje atliekami visi su šių automobilių priežiūra susiję darbai: ir reguliarus servisas, ir kosmetinis kėbulo remontas, ir įvairių detalių keitimas, o taip pat prižiūrimi ir istoriniai automobiliai. Čia taip pat bus aptarnaujami ir hibridiniai „Bentley“ automobiliai.

Norėdami gauti sertifikatą, patvirtinantį, jog yra kompetentingi prižiūrėti „Bentley“ automobilius, atstovybės technikai turėjo įdėti nemažai pastangų. Vien patirties prižiūrint britiškus automobilius neužtenka: jie turėjo dvi savaites praleisti „Bentley“ gamykloje Kru mieste Jungtinėje Karalystėje, kur atliko 90 valandų darbo praktiką bei išlaikė 3 sudėtingus teorijos ir praktikos egzaminus. Dar prieš juos kiekvienas technikas turėjo išlaikyti ir 20 smulkių įskaitų.

Išlaikyti egzaminai dar neužtikrina darbo vietos. Kasmet rengiami papildomi mokymai nuotoliniu būdu ir kiekvienam technikui, norint išlaikyti savo kvalifikaciją, privaloma išlaikyti naują egzaminą. Be to, kiekvieną kartą bet kurios Europos šalies „Bentley“ atstovybės mechanikams susidūrus su neįprastu klausimu, visiems rengiami papildomi mokymai nuotoliniu būdu.

Lietuvoje yra kelios dešimtys „Bentley“ automobilių ir kiekvieno jų savininkas iki 2018 m. pradžios eiliniam servisui turėjo vykti į užsienį. Dabar to daryti nebereikia – aukščiausios kokybės „Bentley“ reikalavimus atitinkančios kompiuterinės programos, testavimo ir kita serviso įranga jau yra Vilniuje, o jame dirba gamintojo patvirtintus sertifikatus turintys technikai.

Išskirtinio aptarnavimo tradicijos

Sportas yra aukščiausia automobilių gamintojų kartelė: čia išbandomos įvairiausios naujos technologijos, kurios, jeigu pasiteisina, perkeliamos į serijinę gamybą. „Bentley“ istorija yra neatsiejama nuo sporto – nuo pat įmonės įkūrimo 1919 m. gamintojo logotipą turintys automobiliai skynė pergales įvairiausiose lenktynėse. Tai pastebimai kilsteli ir „Bentley“ darbuotojams keliamus reikalavimus.

Todėl ne veltui „Bentley“ taip pat garsėja išskirtine aptarnavimo kultūra bei profesionalumu. 2016 metais visame pasaulyje nuskambėjo istorija, kai dėl smulkaus automobilio remonto „Bentley“ mechanikas iš Didžiosios Britanijos atskrido net į Mongoliją.

Billas Cleyndertas su 1924 m. „Bentley Super Sports“ dalyvavo istorinių automobilių ralyje Pekinas–Paryžius ir važiuojant Mongolijoje netikėtai sulūžo jo vairuojamo modelio rato guolis. B. Cleyndertas turėjo dvi dienas – Mongolijos sieną kirsti ne taip paprasta, tad tą jis turėjo padaryti su visa apie 100 ralio dalyvių grupe. O su nevažiuojančiu automobiliu, kuriam reikalingą detalę gauti pačioje Mongolijoje neįmanoma, to nepadarysi.

„Bentley“ specialistas Williamas Medcalfas prieš ralį atliko B. Cleynderto automobiliui techninį aptarnavimą, padėjo jį paruošti ilgiems, daugiau nei 13 tūkst. km iššūkiams ir nedvejodamas atsiliepė į savo kliento skambutį. Jis pasiėmė 87 svarų vertės detalę, tą pačią dieną nuvyko į Hitrou oro uostą ir išskrido į Pietų Korėją. Iš ten kitos dienos vidurnaktį atsidūrė Ulan Batore, Mongolijos sostinėje.

Oro uoste „Bentley“ technikas išsinuomojo keturiais ratais varomą visureigį ir visiškoje tamsoje, rečiausiai pasaulyje gyvenamoje valstybėje, pasileido į beveik 500 kilometrų kelionę žinodamas tik B. Cleynderto buvimo koordinates Gobio dykumoje. Kaip pasakojo technikas, Mongolijos keliais važiuoti yra labai sudėtinga: vietomis jie būna užpustomi ir nematomi, tad patekus į bekelę tenka orientuotis ir bandyti rasti kitą asfaltuotą atkarpą. Juolab kad navigacinės sistemos stepių ir dykumų šalyje nėra visagalės.

7.30 val. vietos laiku pasiekęs dalyvių stovyklą, W. Medcalfas ėmėsi darbo: nuėmė automobilio ratą, pakeitė guolį nauju ir uždėjo atgal. Detalės keitimo procesas truko mažiau nei 10 minučių. Po remonto pailsėjęs W. Medcalfas grįžo namo, o 1924 m. „Bentley Super Sports“ sėkmingai pasiekė ralio finišą Paryžiuje.

Kaip sako E. Avina, ši istorija – tai tik vienas pavyzdžių, atspindinčių „Bentley“ požiūrį į klientų aptarnavimą ir visapusį poreikių išpildymą. Daugybė jų tiesiog nėra pasiekusių žiniasklaidos.

Pranešimą paskelbė: Eiviltas Paraščiakas, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
Silk EyeLift Cream Kremas odai aplink akis, 30ml
 
Chateau de Beaute Vino Sheen Fusion Fluidas išlyginantis smulkias ir gilias raukšles, 30ml
 
PE-6011E Vakoss pūkų rinkiklis žalias
 
Nespresso Espresso Livanto kavos kapsulės 10vnt.
 
SteelSeries Wired, Gaming mouse, No, Rival 310, Optical, No, RGB LED light
Viešoji geležinkelių infrastruktūra turėtų būti valdoma efektyviau

Viešoji geležinkelių infrastruktūra turėtų būti valdoma efektyviau

Sklandžiam ir saugiam keleivių bei krovinių judumui užtikrinti būtina efektyvi viešoji geležinkelių infrastruktūra. Tai yra valstybei nuosavybės teise priklausantis turtas, naudojamas keleiviams ir kroviniams geležinkeliais vežti. Už tinkamą šios infrastruktūros valdymą, funkcionavimą, geležinkelių transporto eismo ir rinkos reguliavimą atitinkamai yra atsakingi Susisiekimo ministerija, AB „Lietuvos geležinkeliai“, Lietuvos transporto saugos administracija ir Ryšių reguliavimo tarnyba. Aukščiausiosios […]

  Straipsniai »
Pavojingi žiemos reiškiniai reikalauja kelininkų ir vairuotojų atidumo

Pavojingi žiemos reiškiniai reikalauja kelininkų ir vairuotojų atidumo

Itin pavojingi žiemos reiškiniai – „juodas“ ledas, lijundra ir pūga – budrius išlikti ragina ne tik vairuotojus, bet ir kelininkus. Kaip susidaro šios vairuoti nepalankios sąlygos? Kokių veiksmų, esant minėtiems žiemos reiškiniams, turėtų imtis vairuotojai ir kelių priežiūros specialistai? „Juodas“ ledas – nepastebimas pavojus Vienas iš pavojingiausių žiemos reiškinių, sukeliančių daug eismo įvykių, yra „juodas“ […]

  Straipsniai »
Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą

Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą

Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą Sėkmingą šimtamilijoninį verslą JAV įkūrę lietuviai jo plėtrai renkasi tėvynę. Trečiadienį buvo atidarytas vienos sparčiausiai JAV augančių įmonių „GP Transco“ biuras Vilniuje, Žalgirio g. esančiame verslo centre. Sėkmingo verslo plėtrą tėvynėje keturi įmonių grupę valdantys lietuviai pasirinko ne tik dėl daugybės šalyje esančių […]

  Straipsniai »
Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

2018 m. gruodžio 3 d. ES Transporto taryboje patvirtinta pozicija dėl „Mobilumo paketo“ yra vienareikšmiškai nepalanki Lietuvos ir kitų Vidurio ir Rytų Europos valstybių vežėjams bei vairuotojams. Tokios išvados buvo prieita europarlamentaro Bronio Ropės organizuotoje diskusijoje “Mobilumo paketas: socialinė ar sienų Europa?“. Į renginį Europos Parlamente susirinko Lietuvos, Danijos, Vokietijos, Austrijos ir kitų Briuselyje įsikūrusių […]

  Straipsniai »
Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Ryte skubėdami į darbus, lydėdami vaikus į mokyklas ir eidami per perėją beveik pusė pėsčiųjų Lietuvos didmiesčiuose nepaiso saugaus eismo taisyklių. Vakare susitelkimas į eismo saugumą kiek padidėja, tačiau ryškūs skirtumai ir tarp miestų: eidami per pėsčiųjų perėją mažiausią dėmesį kelių eismo taisyklėms ir saugumui demonstruoja pėstieji Kaune, didžiausią – Klaipėdoje. Tokie rezultatai gauti draudimo […]

  Straipsniai »
KROVINIŲ VEŽĖJAMS LEISTA VYKDYTI SANDORĮ

KROVINIŲ VEŽĖJAMS LEISTA VYKDYTI SANDORĮ

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją bendrovei „Eugesta“ įsigyjant 63,89 proc. UAB „Armavista“ akcijų ir įgyjant vienvaldę  pastarosios kontrolę. Pranešimas apie ketinimą vykdyti koncentraciją gautas 2018 m. lapkričio 7 d. Suinteresuoti asmenys turėjo teisę pateikti argumentuotą nuomonę dėl šios koncentracijos galimų pasekmių konkurencijai, tačiau tokių nebuvo sulaukta. Įvertinusi su sandoriu susijusias aplinkybes ir gautus duomenis, Konkurencijos taryba nustatė, […]

  Straipsniai »