Bendruomenės, savivaldos ir Vyriausybės bendradarbiavimas užtikrina sėkmingą rezultatą

1

Bendruomenės, savivaldos ir Vyriausybės bendradarbiavimas užtikrina sėkmingą rezultatą

Šiaulių miesto savivaldybę pasiekė džiugi žinia iš sostinės – Vyriausybėje buvo išgirsti argumentai dėl efektyvaus projektų įgyvendinimo. Jau prieš keletą metų Šiaulių meras kreipėsi į Ministrą Pirmininką dėl galimybės kooperuoti savivaldos ir valstybės lėšas ir taip maksimaliai paspartinti gyventojams svarbiausius projektus. Artūro Visocko iniciatyva –  sukaupti kuo didesnę konkretiems darbams reikalingų lėšų sumą ir viską užbaigti per maksimaliai trumpą laikotarpį – bus įgyvendinta rekonstruojant dar vieną objektą – Bačiūnų gatvę. Šiai gatvei paskirta visa trūkstama suma – darbus numatoma baigti dar šiemet!

Dar tik pradėjus Bačiūnų gatvės rekonstrukciją, Šiaulių meras Artūras Visockas su Šiauliuose viešėjusiu Ministru Pirmininku Sauliumi Skverneliu aptarė būtinybę kiek įmanoma dažniau naudoti efektyvios statybos praktiką. Šiauliuose jau buvo toks pavyzdys – Šiaulių sporto gimnazijos sporto kompleksas buvo baigtas per ganėtinai trumpą laiką. Šiaulių meras tada prašė prisidėti valstybės lėšomis, kad būtų kuo greičiau atlikta į Rėkyvą vedančios Bačiūnų gatvės rekonstrukcija.

Birželio 1-ąją pasirašytame susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus įsakyme paskirstytos lėšos keliams, jungiantiems lankytinas ir rekreacines vietoves bei kurortines teritorijas. Bačiūnų gatvei rekonstruoti paskirta visa trūkstama suma – 2 mln. 450 tūkstančių eurų. Šiauliečiams pasisekė dvigubai, nes pusė milijono eurų paskirta prie Rėkyvos ežero paplūdimio vedančios Poilsio gatvės rekonstrukcijai.

Apie 7 kilometrų ilgio Bačiūnų gatvė jungia miesto pagrindinę teritoriją su Rėkyvos seniūnija ir yra sudedamoji vidinio aplinkkelio dalis. Rekonstrukcija buvo suskirstyta į 6 etapus, 2018 metais pavyko sutvarkyti apie kilometro ilgio atkarpą.  Tada Šiaulių meras Artūras Visockas užsibrėžė tikslą – viso likusio ruožo atnaujinimą įgyvendinti per dvejus metus, nes  5–6 metus trunkančiais darbais riboti eismą gatvėje, kuri daugeliui žmonių yra vienintelė susisiekimo galimybė, buvo tikrai prastas pasirinkimas.

Antro ir trečio etapų darbai baigti šį pavasarį, šiuo metu pradedamas IV etapas. Norint likusius du etapus (iki pat miesto ribos) užbaigti dar šiemet, trūko beveik 2,5 mln. eurų sumos.

 „Vertinant pirmųjų etapų finansavimą, galima buvo nesunkiai prognozuoti, kad visa rekonstrukcija užsitęs 5–6 metus. Per tą laiką, brangstant darbams, sąmata galėjo išaugti dar bent 2–4 mln. eurų, taigi, darbo sparta mums – miestui ir valstybei – leido sutaupyti keletą milijonų. Keleto milijonų ekonomija bus gauta tiesiog dirbant efektyviai. Manau, tokio rezultato turėtų būti siekiama visuose projektuose. Bačiūnų gatvės be valstybės finansavimo nebūtume sutvarkę, todėl už konstruktyvų bendradarbiavimą norėčiau padėkoti Ministrui Pirmininkui Sauliui Skverneliui, susisiekimo ministrui Jaroslavui Narkevičiui ir parlamentinei Šiaulių krašto bičiulių grupei. Atskirai „ačiū“ tariu ir Rėkyvos bendruomenei, kuri įrodė, kad yra viena aktyviausių mieste. Prašymą pradėti Bačiūnų gatvės atnaujinimą pasirašė apie 1500 gyventojų  – tai ko ne kas trečias rėkyviškis. Su tokiu palaikymu buvo daug lengviau derėtis dėl projekto įgyvendinimo“, – sakė Šiaulių meras Artūras Visockas.

Pranešimą paskelbė: Vitalis Lebedis, Šiaulių miesto savivaldybė

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 551 Black 43
 
Nike 61-97-20-7 Grey 39
 
ALTERCORE 666 Vegan Black 36
 
ALTERCORE Jenny Black 40
 
TAMARIS 88-44-19-8 Black 19 39

Rekomenduojame

Draudikai įspėja: po laiko persukimo padaugėja eismo įvykių, atsargesni turėtų būti ir pėstieji

Draudikai įspėja: po laiko persukimo padaugėja eismo įvykių, atsargesni turėtų būti ir pėstieji

Naktį iš šeštadienio į sekmadienį persukdami laikrodžių rodykles viena valanda atgal pradėsime gyventi žiemos laiku. Apie tai, kad laiko persukimas daro neigiamą įtaką žmonių savijautai, kalbama nuolat, o štai draudikai sako pastebintys ir šio žingsnio poveikį vairuotojams – kelias dienas po laiko persukimo šie būna mažiau atidūs už vairo ir sukelia daugiau eismo įvykių. Išnagrinėjusi […]

Besikeičiančios taisyklės darbo rinkoje: prie nuotolinio darbo grįžta ne tik dėl pandemijos

Besikeičiančios taisyklės darbo rinkoje: prie nuotolinio darbo grįžta ne tik dėl pandemijos

Nuotolinio darbo principas plačiai aptarinėtas dar gerokai iki pandemijos, tačiau pastaroji aplinkybė privertė jį suklestėti. Įmonių atliekamos darbuotojų apklausos rodo, kad toks darbo organizavimas pasiteisina, o tiesioginiai susitikimai biuruose pageidaujami tik norint retkarčiais pamatyti kolegas. Nors nuotolinis darbas ateityje neišvengiamai bus taikomas vis dažniau, psichologas Paulius Rakštikas primena, kad žmogiškam ryšiui ir tiesioginiam santykiui turime […]

Žiema jau už kampo: kokiomis automobilio dalimis pasirūpinti svarbiausia

Žiema jau už kampo: kokiomis automobilio dalimis pasirūpinti svarbiausia

Kalendorinei žiemai nenumaldomai artėjant, vairuotojai suskumba tinkamai pasirengti šaltajam sezonui ir jo keliamiems iššūkiams. Ruošiantis jiems automobilių savininkams pravartu ne tik žinoti, kaip paruošti transporto priemonę, bet ir ką daryti su nebereikalingomis jos dalimis ar kaip susigrąžinti dalį pinigų už remonto darbus. Prieš žiemą – ypatingas dėmesys akumuliatoriui Nuo lapkričio 10 dienos Lietuvoje draudžiama eksploatuoti […]

„Žalios Lietuvos“ diskusijoje – apie transporto taršos mažinimą

„Žalios Lietuvos“ diskusijoje – apie transporto taršos mažinimą

Ketvirtadienį Prezidento komanda nuotoliniu būdu surengė šalies vadovo Gitano Nausėdos iniciatyvos „Žalia Lietuva“ diskusiją, kurioje kartu su daugiau kaip 20-ties organizacijų ir įmonių atstovais aptarė, kaip Lietuvoje pertvarkyti transporto sistemą siekiant Europos žaliojo kurso tikslų ir įgyvendinant Europos Sąjungos ir Lietuvos bendrą siekį iki 2050 m. pereiti prie klimatui neutralios ekonomikos. Diskusijoje dalyvavusios privataus verslo […]