Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

1

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda. 

Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius, Rokiškio rajono savivaldybės meras Ramūnas Godeliauskas.

Susitikime buvo kalbama apie žvyrkelių asfaltavimo programos įgyvendinimą, probleminius šalies kelius, užsiminta apie savivaldybių darnaus judumo planus, dviračių takų tiesimą,  atsakyta į susirinkusiųjų klausimus.

Bet pagrindinė susitikimo tema – prasčiausios būklės magistralinis kelias Lietuvoje A14 Vilnius–Utena, Rytų Aukštaitijos gyventojų dažnai pavadinamas „betonke“. Utenos rajono savivaldybės meras Alvydas Katinas, kalbėdamas apie minėtą kelią kaip apie visos Lietuvos gėdą, akcentavo, kad „betonkės“ rekonstrukcijos pažadų, planų, etapų, terminų jau būta daug ir įvairių. Vienas paskutinių terminų – tolimi 2033-ieji.

M. Skuodis, išklausęs nuomonių ir pasisakymų šia tema, pristatė naują kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus bei pabrėžė, kad kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija turėtų būti baigta 2025 m.

„Kiek žinau, kelias buvo nutiestas tais metais, kai aš gimiau, – 1985-aisiais, – kalbėjo ministras. – Važiuodamas į Uteną, dar kartą įsitikinau, kad jis yra tikrai labai prastos būklės. Kodėl rekonstrukcijos projektas iki šiol nebuvo įgyvendintas? Priežastis viena – lėšų trūkumas. Paskaičiavom, kad gali prireikti išleisti nuo 150 mln. iki 189 mln. Eur. Patikinu: ministerija dirba, kad šiam projektui lėšų atrastų“.

M. Skuodis pristatė rekonstrukcijos etapus, kurių yra penki. Pirmasis – kelio ruožas nuo Utenos 93,65–95,60 km (Molėtai–Šilinės miškas). Jis turėtų būti baigtas 2023 m. Antrasis – nuo 39,2 km iki 52,18 km (Ličiūnai–Rudokai–Smailiai–Bijutiškis), trečiasis – nuo 21,5 km iki 39,2 km (Nemenčinėlė–Gruodžiai), ketvirtasis – nuo 52,18 km iki 64,33 km (Antapusnė–Leliūnai–Paluokesa). Antro, trečio ir ketvirto etapo rekonstrukciją planuojama baigti 2024 m. Penktasis, paskutinysis, etapas vyks 2022–2025 m. ir bus rekonstruojamas ruožas nuo Molėtų (64,33 km) iki Šilinės miško (93,65 km). Pasak ministro, jau paskelbtas trečiojo ruožo (nuo 21,5 iki 39,2 km) rekonstravimo techninio projekto parengimo ir priežiūros paslaugų įsigijimo viešasis pirkimas.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius susirinkusiems pristatė svarstomas keturias kelio rekonstravimo alternatyvas, kurios numato dvi arba tris eismo juostas, taip pat atkarpas, kuriose galėtų būti keturios eismo juostos.

„Kaip žinote, jau yra rekonstruotas beveik 22 km ruožas nuo Vilniaus, – kalbėjo ministras. – Deja, šiais metais darbai kelyje nėra numatyti. Bet pažadu: padarysiu viską, kas nuo manęs priklauso, kad kelias pagaliau būtų baigtas remontuoti“.

Pranešimą paskelbė: Lolita Kaminskienė, Utenos rajono savivaldybės administracija

Rekomenduojame

<strong>Kur galima pasikeisti automobilio stiklą Vilniuje?</strong>

Kur galima pasikeisti automobilio stiklą Vilniuje?

Nesvarbu, ar tai nedidelė stiklo įdauža, ar išdaužtas automobilio stiklas, atlikti stiklo remonto arba keitimo darbus reikėtų nedelsiant. Šiandien yra nemažai vietų kur automobilių stiklų keitimas Vilniuje yra atliekamas kokybiškai. Tačiau išsirinkti stiklų keitimo specialistus gali būti nelengva užduotis. Svarbiausia, jog patikėtumėte tai profesionaliems meistrams, kurie greitai ir kokybiškai galėtų atlikti jums šią paslaugą. Prieš […]

Kaip sutaupyti perkant gyvūnų aksesuarus?

Kaip sutaupyti perkant gyvūnų aksesuarus?

                      Naminiai gyvūnai vis labiau tampa mūsų visų šeimos nariais. Jiems mes perkame daiktus, žaislus ir aksesuarus. Rūpinamės jais, kaip tikrais savo vaikais ir už tai jei mus apdovanoja ištikimybe ir meile. Platus ir didelis naminių gyvūnų aksesuarų pasirinkimas leidžia mums rinktis tik kokybiškus ir už priimtiną kainą parduodamus daiktus, tačiau kaip rasti sau priimtiną […]

Kaip išsirinkti kokį automobilį nuomotis Kaune?

Kaip išsirinkti kokį automobilį nuomotis Kaune?

Turbūt nėra nei vieno žmogaus, kuriam nepatinka keliauti, o ypač patogiu komfortišku automobiliu. Todėl automobilių nuoma įgauna vis didesnį pagreitį ne tik keliautojų tarpe, bet ir tarp žmonių, kuriems reikalinga transporto priemonė kasdieninėms kelionėms į darbą ir iš jo. Priklausomai nuo jums reikalingo komforto, galite rinktis bet kurios klasės automobilį. Tad trumpai apžvelgsime galimus automobilių […]

Kada reikia refinansuoti paskolas?

Kada reikia refinansuoti paskolas?

              Asmeninės paskolos refinansavimas leidžia pakeisti esamą paskolą nauja paskola, kuri gali turėti naują palūkanų normą arba patikslintą grąžinimo grafiką. Refinansavimas gali būti geras pasirinkimas, jei palūkanų normos sumažėjo arba yra mažesnės už dabartinę palūkanų normą, arba jei reikia pratęsti grąžinimo terminą. Užsitikrinę mažesnę palūkanų normą refinansavimu sumažinsite skolinimosi išlaidas, todėl apskritai už asmeninę paskolą […]

Kaip sutaupyti perkant miegamojo baldus?

Kaip sutaupyti perkant miegamojo baldus?

Kai jaučiate, kad jums reikia pertvarkyti namus, vis tiek galite pasiekti sėkmės net ir turėdami nedidelį biudžetą. Nesvarbu, ar jūsų erdvė didelė, ar maža, daugelis tinkamai parinktų baldų gali suteikti jums patogumą, apie kurį svajojate. Gerai yra tai, kad su minimalistine išvaizda galite pasirinkti keletą baldų, bet vis tiek turėti tokį žavų ir patogų stilių […]

Atnaujinta bilietų pardavimo sistema palengvina vasaros keliones: prie sprendimo sukūrimo prisidėjo ir lietuviai

Atnaujinta bilietų pardavimo sistema palengvina vasaros keliones: prie sprendimo sukūrimo prisidėjo ir lietuviai

Vasara – kelionių metas. Ypač didelė apkrova šiuo metu tenka traukiniams, vykstantiems į pajūrį. Praėjusių metų liepą traukinius rinkosi 459 tūkst. gyventojų kai įprastai, rudenį ar žiemą, jų skaičius siekia vidutiniškai apie 400 tūkst. Jau šeštą sezoną skaičiuoja ir papildomas reisas „Pajūrio ekspresas“, suteikiantis keliautojams galimybę pasiekti Palangą, Nidą, Pervalką ir Juodkrantę, tad keleivių vežimo […]