„Aviatic MRO“ Šiaulių oro uoste pradėjo 20 mln. eurų vertės angaro statybą

1

„Aviatic MRO“ Šiaulių oro uoste pradėjo 20 mln. eurų vertės angaro statybą

Estijos kapitalo orlaivių techninės priežiūros ir remonto įmonė „Aviatic MRO“ tarptautiniame Šiaulių oro uoste pradėjo pirmuosius apie 20 mln. eurų vertės lėktuvų angaro statybos darbus. Įmonės išsinuomotame sklype balandžio mėnesį buvo įkalti pirmieji poliai pamatams, o patį angarą bus galima pradėti eksploatuoti 2022 metų antrąjį ketvirtį.

„Iki sklypo paklojus lauko tinklus ir būtinas komunikacijas, startavo pirmasis būsimojo angaro pamatų įrengimo etapas. Pamatus planuojama pradėti lieti maždaug po mėnesio. Tikimės, kad darbai vyks sklandžiai ir pagal grafiką, o pats angaras bus baigtas maždaug per metus. Be abejo, matome, kad statybos brangsta, tačiau į mūsų numatomas investicijas įskaičiuotos ne tik statybinės medžiagos ir darbai, bet ir įranga. Investicijų planą, jei prireiks, koreguosime pagal realią situaciją statybų rinkoje tuomet, kai ateis laikas pirkti statybines medžiagas ir žinosime, koks realus jų kainų lygis“, – sako „Aviatic MRO“ vadovas Povilas Padaiga.

Paruošiamieji darbai būsimo angaro sklype vyko nuo 2020 metų rudens. Vien į lauko tinklų paklojimą ir paruošiamuosius darbus „Aviatic MRO“ investavo daugiau kaip 200 tūkst. eurų.

Strateginio investuotojo Šiaulių oro uoste orlaivių angaras užims 23 tūkst. kvadratinių metrų plotą, jame bus įkurta apie 1 tūkst. darbo vietų. „Aviatic MRO“ dėl strateginio bendradarbiavimo yra sutarusi su Izraelio bendrove „Israel Aerospace Industries“, kuri specializuojasi per COVID-19 pandemiją ypač išryškėjusiame poreikyje keleivinius orlaivius konvertuoti į krovininius.

Pasak P. Padaigos, lygiagrečiai „Aviatic MRO“ išnaudoja ir iš tarptautinio Šiaulių oro uosto išsinuomotas orlaivių parkavimo aikšteles, plečia bendradarbiavimą su oro bendrovėmis ir planuoja į Šiaulius atskraidinti ypač didelių gabaritų orlaivių.

Šiaulių oro uosto direktorė Aurelija Kuezada teigia, kad ilgai savo pripažinimo laukęs ilgiausią Baltijos šalyse orlaivių pakilimo ir tūpimo taką turintis oro uostas pagaliau gali įdarbinti savo privalumus.

„Kitaip nei likę Lietuvos tarptautiniai oro uostai, mes investuotojams galime pasiūlyti ir erdves plėtrai, ir tikrai unikalią infrastruktūrą, leidžiančią priimti didelius, transatlantiniais maršrutais skraidančius orlaivius. Oro uosto savininkei Šiaulių savivaldybei ir valstybei į infrastruktūrą investavus apie 9,5 mln. eurų, esame kaip niekad gerai pasiruošę kalbėtis su verslu, kuris čia mato potencialą plėsti veiklą“, – sako oro uosto vadovė.

Transatlantiniams laineriams yra tinkamas 3,5 kilometro ilgio Šiaulių oro uosto orlaivių pakilimo ir nusileidimo takas, o iki gegužės pabaigos tokiems orlaiviams bus pritaikyta ir ne mažiau svarbi vidinė oro uosto infrastruktūra, taip pat platinamas bei atnaujinamas B riedėjimo takas. Juo didieji orlaiviai galės riedėti valdomi pilotų, lėktuvų tempimo nebereikės perimti specialiam vilkikui. Bendrai teritorijos, kurioje būtų pagerintos investavimo sąlygos, plotas siekia 13,93 ha.

Chaosą visam aviacijos sektoriui 2020 metų pavasarį atnešusi COVID-19 pandemija buvo sėkminga Šiaulių oro uostui, kuris įmonei „Aviatic MRO“ išnuomojo 63 tūkst. kvadratinių metrų plotą orlaiviams parkuoti ir po ilgo laikotarpio pirmą kartą metus užbaigė pelningai. Šiaulių oro uosto lėktuvų parkavimo vietų nuomos sutartis galioja iki šių metų pabaigos.

„Po truputį tampame aviacijos verslo centru, suteikiančiu naujų galimybių ne tik savo investuotojams, bet ir regiono verslui, ypač aktyviai investicijas pritraukiančiai Šiaulių laisvajai ekonominei zonai. Tikiuosi, kad ir ateityje pavyks sėkmingai išvengti aviacijos sektoriaus nuosmukių ir pritraukti verslų, kurie investuotų, kurtų naujas darbo vietas bei siūlytų minimaliai išorinių aplinkybių veikiamas paslaugas“, – tikisi A. Kuezada.

Apie tarptautinį Šiaulių oro uostą:

Tarptautinį Šiaulių oro uostą valdo Šiaulių miesto savivaldybės įmonė „Šiaulių oro uostas“, teikianti antžeminio orlaivių, keleivių ir krovinių aptarnavimo, žemės nuomos ir kitas paslaugas. Pasinaudojant ilgiausiu Baltijos šalyse – 3,5 km ilgio – kilimo-tūpimo taku oro uostas gali priimti ypač didelius bei pakrautus lėktuvus.

Šiaulių oro uostas taip pat yra vienintelis regione, turintis sertifikuotą veterinarinį sandėlį su laboratorija, ir vienintelis, per kurį oro transportu eksportuojami gyvūnai. Nuo 2004 Šiaulių oro uoste reziduoja NATO oro policija. Šiuo metu oro uoste dirba 13 darbuotojų.

Pranešimą paskelbė: Saulė Bakšė, UAB „Idea Prima“

Kiti skelbimai:
 
Service Perm Post Treatment Stabilizatorius cheminiam sušukavimui,1000 ml
 
Crocs™ Kids' Fun Lab Super Mario Lights Clog Flame 27
 
Intense Shower Gel Parfumuotas dušo gelis, 200ml
 
Crocs™ Baya Lined Clog Navy/Navy 39,5
 
Crocs™ Classic Bright Cobalt 36,5

Rekomenduojame

Pristatyta į Lietuvą atkeliaujanti nauja, nuotoliniu būdu valdomų automobilių pritaikymo technologija

Pristatyta į Lietuvą atkeliaujanti nauja, nuotoliniu būdu valdomų automobilių pritaikymo technologija

Artimiausiu metu Lietuvos vartotojams bus pristatyta į šalį atkeliaujanti nauja technologinė galimybė – per nuotolį valdomų automobilių techninis funkcionalumas ir pritaikymas automobilių dalijimosi srityje. Šios technologijos pranašumus, kurie viešai bus pademonstruoti kitą savaitę, su susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu susitikime trečiadienį aptarė automobilių dalijimosi paslaugas Baltijos šalyse teikiančios įmonės „CityBee“ vadovai.   „Lietuvos transporto sektorius, kaip […]

Susisiekimo ministerijos tikslas – Lietuvoje registruotų orlaivių skrydžiai į JAV

Susisiekimo ministerijos tikslas – Lietuvoje registruotų orlaivių skrydžiai į JAV

Lietuva sieks gauti JAV federalinės aviacijos administracijos (FAA) leidimą Lietuvoje registruotiems orlaiviams vykdyti skrydžius į JAV. Susisiekimo ministerija pavedė Transporto kompetencijų agentūrai įgyvendinti projektą, kad iki 2023 m. sausio 1 d. būtų sėkmingai atliktas skrydžiams organizuoti reikalingas FAA auditas ir gautas šios organizacijos leidimas. „Siekiame, kad Lietuvoje registruoti orlaiviai galėtų organizuoti skrydžius į JAV, veikti […]

Kaip elgtis išvydus švyturėlius: patarė nedaryti kelių esminių klaidų

Kaip elgtis išvydus švyturėlius: patarė nedaryti kelių esminių klaidų

Rudenį į gatves pajudant vis daugiau transporto priemonių nesnaudžia ir specialiųjų transporto priemonių vairuotojai. Dažnai jie kelią pro intensyvų eismą skinasi apie save pranešdami švyturėliais, į kuriuos privalu reaguoti visiems eismo dalyviams. Draudimo bendrovės ERGO atstovas primena, kaip reikėtų reaguoti į skirtingų spalvų švyturėlius ir elgtis kelyje, kad nebūtų sukeliamos pavojingos situacijos. Stebėkite aplinką ERGO […]

„IAA MOBILITY 2021“ parodoje debiutavo naują vairavimo patirtį suteikiantis „Huawei AR–HUD“

„IAA MOBILITY 2021“ parodoje debiutavo naują vairavimo patirtį suteikiantis „Huawei AR–HUD“

Rugsėjo antrą savaitę Miunchene, Vokietijoje, surengtoje 2021 m. Tarptautinėje mobilumo parodoje (IAA MOBILITY 2021) „Huawei“ pristatė naujausios kartos papildytos realybės projekcinį vairuotojo ekraną (AR-HUD). Šis sprendimas automobilio priekinį stiklą paverčia pirmojo asmens vaizdo (First Person View) ekranu, kuriame, pasitelkiant pažangias technologijas, integruotos saugumo, informacijos ir pramogų funkcijos, sukuriančios visiškai naują vairavimo patirtį. Turėdama daugiau nei […]

Oro vežėjo  „Alitalia“ nebeliks: pataria, kaip elgtis jos bilietus įsigijusiems vartotojams

Oro vežėjo „Alitalia“ nebeliks: pataria, kaip elgtis jos bilietus įsigijusiems vartotojams

Oro vežėjų rinka ruošiasi svarbiems pokyčiams: nuo spalio 15 d. Italijos vyriausybei priklausiusią  aviakompaniją „Alitalia“ pakeis „Italia Trasporto Aereo“ bendrovė, plačiau žinoma kaip ITA.  Finansinių problemų „Alitalia“ turėjo jau anksčiau, tačiau koronaviruso pandemija padėtį dar pablogino, todėl po mėnesio lėktuvai su „Alitalia“ ženklu bus visam laikui nutupdyti. Ką reikia žinoti šio oro vežėjo bilietus įsigijusiems […]

„Wizz Air“ pilotų atlyginimus grąžina į priešpandeminį lygį

„Wizz Air“ pilotų atlyginimus grąžina į priešpandeminį lygį

Sparčiausiai auganti Europos oro linijų bendrovė „Wizz Air” šiandien praneša, kad nuo š. m. spalio 1 d pilotams grąžina tokius atlyginimus, kokie jie buvo prieš pandemiją. Pilotų atlyginimus oro linijų bendrovės buvo priverstos mažinti prasidėjus COVID-19 pandemijai; „Wizz Air“ – vienos pirmųjų oro linijų, nusprendusių juos atstatyti. Įmonė taip pat skelbia, kad, norėdama įgyvendinti savo […]