autoservisaiAutoservisai kartais būna apipinti kuriozais. Automobilių remonto dirbtuvių įvaizdį formuoja ne tik meistrų darbas, bet ir televizijoje transliuojami filmai ar laidos. Turbūt kiekvienas žino „legendinį“ Kostę, kuriam švenčiausias reikalas – garažas. Na, gal dar konservai… Visgi apkalboms, juokams ir visokiai kitokiai sklindančiai informacijai įtakos turi ir realūs įvykiai. Auto servisas tam tikrais atvejais netgi atrodo kaip keista vieta.

Apie autoservisus sklando anekdotai. Vieni galbūt paremti tikrais įvykiais, kiti laužti iš piršto. Tikriausiai kiekvienas yra girdėjęs apie tai, kaip klientas atvyksta dėl vieno gedimo, o paaiškėja, kad yra dar daugybė bėdų. Tiesa, jos kartais būna laužtos iš piršto, priperšamos suprantant, kad žmogus nesupranta apie automobilius. Ką ir kalbėti apie brangų vokišką orą, už pinigus pučiamą į padangas, ar panašias nesąmones.

Auto servisas apkalbų gali sulaukti ir dėl darbininkų aplaidumo. Jei sutarta, kad gedimas bus nustatomas bei pašalinamas per dieną, tačiau vakare pranešama, neva prireiks dar vienos dienos, klientas gali supykti. Tokiam autoservisui gresia kliento burnojimas. Prie bokalo alaus taip ir gimsta įvairiausi anekdotai, būtos ir nebūtos istorijos.

Nors teigiama, jog geriau, kai apie objektą kas nors kalba, iš tiesų kiekvienas auto servisas sutiktų, kad blogi klientų atsiliepimai kenkia reputacijai. Žinoma, iš tam tikrų situacijų gimsta linksmi juokai, tampantys kone tautosaka. Visgi nei vienas auto servisas nenorėtų, jog koks nors anekdotas būtų paremtas būtent juo. Na, o tai priveda prie paprastos minties – autoservisai Vilniuje, Kaune ar bet kurioje kitoje vietoje turi dirbti kruopščiai ir atsakingai. Negana to, labai svarbus sąžiningumas bei pagarba klientui. Juk matant, kad žmogus iš prigimties nėra mechanikas, nebūtina jam duoti kibiro ir liepti parnešti kompresijos… Tai, beje, irgi liaudies išmintimi tampanti istorija.

Iš visko, kas čia paminėta, galima suprasti, jog ne tik garsiausi autoservisai Vilniuje, bet ir už sostinės ribų turėtų išstudijuoti etiškumo sąvoką ir ja vadovautis. Tokiu būdu klientai neišvyks nuleistom galvom ar apskritai pakraupę.