„Aurum 1006 km“ lenktynėse sėkmės receptų ieškoma nestandartiniais sprendimais

1

„Aurum 1006 km“ lenktynėse sėkmės receptų ieškoma nestandartiniais sprendimais

Palangoje vykstančiose tradicinėse „Aurum 1006 km“ lenktynėse svarbus ne tik asmeninis kiekvieno lenktynininko pasiruošimas ir patirtis, tačiau ir bendra komandos strategija. Dėl ilgo lenktynių nuotolio kiekvieną komandą dažniausiai sudaro trys žmonės, tačiau bendram startui susibūrusi „Circle K milesPLUS racing team“ susideda iš keturių patyrusių lenktynininkų.

Kartu su dar pusšimčiu ekipažų už „Porsche 991 GT3 Cup“ vairo šiemet sėdo tituluoti lenktynininkai broliai Ignas ir Jonas Gelžiniai, vilnietis Jonas Karklys, sėkmingai lenktyniaujantis Europos „Octavia Cup“ pirmenybėse bei kylankti tarptautinė lenktynių žvaigždė, 2014-2017 metų geriausias Estijos žiedinių lenktynių meistras Ralfas Aronas, pirmaujantis „Formulės 3“ čempionate.

Toks tarptautinis patyrusių lenktynininkų ekipažas bendram tikslui susitelkė pirmą kartą, nors planų turėjo ir anksčiau.

„Jau pernai norėjome suvienyti jėgas, tačiau nepavyko, bet planų neatsisakėme ir šiemet startavome keturiese. Ilgo nuotolio lenktynės reikalauja labai daug ištvermės, milžiniškos koncentracijos, todėl  komandą paprastai sudaro mažiausiai trys vienas kitą trasoje keičiantys lenktynininkai. Mūsų šį kartą važiuoja daugiau ir tai sprendimas, leidžiantis komandos vadovui improvizuoti, daugiau strateguoti, o mums – tausoti jėgas ir išnaudoti savo  stipriąsias savybes tada, kai jų labiausiai reikia“ – sako lenktynininkas Jonas Karklys.

„Circle K milesPLUS racing team“ vadovas Donatas Borkys sako, kad visi keturi pilotai labai stiprūs, jau patyrę pergalių skonį skirtingose trasose, todėl lūkesčiai tikrai dideli, kaip nemažas ir juos lydintis spaudimas.

„Komanda sukomplektuota labai gerai ir tolygiai, visi keturi pilotai patyrę, žinantys, kas jų laukia. Trys lietuvaičiai jau ne kartą yra išbandę savo jėgas konkrečiai šioje trasoje. Tuo tarpu lenktynininkui Ralfui Aronui – tai pirmosios lenktynės ne tik Palangoje, bet ir su kėbuliniu automobiliu. Bet jis tikras profesionalas ir rezultatai, kuriuos matau šioje trasoje, tikrai labai geri“, – sako D. Borkys.

Pasak jo, tokios maratoninės lenktynės – iššūkis, kuriame vien išlikimas trasoje jau reiškia labai daug.

„Vienas pilotas už vairo gali praleisti ne daugiau kaip 1 valandą 10 minučių. Ir ne veltui, nes tai didžiulis fizinis išbandymas: salone temperatūra itin aukšta, pilotai netenka daug svorio. Be to, ne viskas priklauso nuo to, kaip sekasi tau. Labai svarbu, kokios oro sąlygos, kaip greitai jos keičiasi, taip pat ir tai, kaip sekasi kitiems. Šiose lenktynėse dalyvauja labai skirtingi automobiliai bei pilotai, todėl būna visko ir tik savimi kliautis negali – aplinkybės taip pat lemia labai daug. Todėl vien išlikti trasoje tas 9 valandas jau yra didelis pasiekimas“, – įsitikinęs komandos vadovas.

J. Karklio teigimu, nuotaikos komandoje labai geros, visi lenktynėse atiduoda turimas jėgas ir, aišku, tikisi sėkmės.

Tradicinės, jau 19-osios jų istorijoje 1006 kilometrų automobilių žiedinės lenktynės šiemet Palangoje vyksta liepos 18-21 dienomis.

Pranešimą paskelbė: Lina Valantiejūtė, UAB „Idea Prima“

Kiti skelbimai:
 
Withings Steel HR Sport (40mm) OLED, 39 g, Black, Bluetooth, Built-in pedometer, Heart rate monitor, GPS (satellite), Waterproof
 
DAEWOO Washing machine WM-1710ELW Top loading, Washing capacity 6 kg, 700 RPM, A+, Depth 53.5 cm, Width 52.5 cm, White/ black, Semi-automatic, Display,
 
Kaitlentė Bosch PIF651FB1E
 
AOC 24B1H 23.6 “, VA, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 5 ms, 250 cd/m², Black
 
Candy Hob CDH 32/1X Vitroceramic, Number of burners/cooking zones 2, Black,

Įpročiai prie vairo: estams rizikingas plepėjimas telefonu – nė motais, atsakingiausiai elgiasi lietuviai

Tyrimas parodė, kad Baltijos šalyse gatvės dar pilnos telefonu kalbančių vairuotojų. Jie tik pamažu atsisako šio įpročio: 39 proc. mūsų šalies vairuojančių žmonių kelyje nebekalba išmaniaisiais telefonais. Neatsakingiausiai elgiasi estai – tik penktadalis jų vengia kalbėti telefonu prie vairo, Latvijoje tokių žmonių – 27 procentai. Draudikai įspėja, kad telefoninio pokalbio metu vairuotojai nepakankamai stebi aplinką […]

  Straipsniai »

Kelių direkcija jau skelbia pirkimus 2020 m. rangos darbams

Š. m. rugpjūčio 19 d. duomenimis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) piniginių srautų įsipareigojimai pagal sutartis ir administravimo išlaidos 2019 m. valstybinės reikšmės keliams administruoti, prižiūrėti ir tiesti jau sudaro 404,8 mln. eurų arba 100 proc. viso Kelių direkcijai skirto biudžeto šiems metams. Be to, 2020 metams sudarytų sutarčių ir išlaidų […]

  Straipsniai »

Diena, kai vairuotojus kelyje dažniausiai užklumpa netikėtumai

Techninės pagalbos kelyje specialistai daugiausia darbo turi penktadieniais. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, pirmą šių metų pusmetį pagal iškvietimų skaičių ši diena pastebimai išsiskyrė iš visų savaitės dienų. Išanalizavus statistiką paaiškėjo, kad penktadienį problemų keliuose patiria vidutiniškai net pusantro karto daugiau vairuotojų negu šeštadienį ar sekmadienį. Draudimo bendrovės duomenimis, jau ne vienerius metus fiksuojama tendencija, jog pats […]

  Straipsniai »

Kaip pavėžėjai užtikrina jūsų saugumą: 5 patikimiausi automobiliai

Automobilių pramonė užtikrindama patikimumą ir saugumą pastaraisiais metais žengė didžiulį šuolį. Tuo įsitikinę autoservisų specialistai, kartu perspėjantys, jog reguliari transporto priemonių priežiūra vis dar nėra pakankamai „madinga“. Kaip tai sprendžia profesijos, kur automobilio patikimumas itin svarbus ir kokie automobiliai jose dominuoja?  Teisingai rūpinasi tik penktadalis vairuotojų  Autoserviso „R2L“ direktorius Rimvydas Vaštakas aiškina, kad šiandien, kaip […]

  Straipsniai »