„Aurum 1006 km“ lenktynėse sėkmės receptų ieškoma nestandartiniais sprendimais

1

„Aurum 1006 km“ lenktynėse sėkmės receptų ieškoma nestandartiniais sprendimais

Palangoje vykstančiose tradicinėse „Aurum 1006 km“ lenktynėse svarbus ne tik asmeninis kiekvieno lenktynininko pasiruošimas ir patirtis, tačiau ir bendra komandos strategija. Dėl ilgo lenktynių nuotolio kiekvieną komandą dažniausiai sudaro trys žmonės, tačiau bendram startui susibūrusi „Circle K milesPLUS racing team“ susideda iš keturių patyrusių lenktynininkų.

Kartu su dar pusšimčiu ekipažų už „Porsche 991 GT3 Cup“ vairo šiemet sėdo tituluoti lenktynininkai broliai Ignas ir Jonas Gelžiniai, vilnietis Jonas Karklys, sėkmingai lenktyniaujantis Europos „Octavia Cup“ pirmenybėse bei kylankti tarptautinė lenktynių žvaigždė, 2014-2017 metų geriausias Estijos žiedinių lenktynių meistras Ralfas Aronas, pirmaujantis „Formulės 3“ čempionate.

Toks tarptautinis patyrusių lenktynininkų ekipažas bendram tikslui susitelkė pirmą kartą, nors planų turėjo ir anksčiau.

„Jau pernai norėjome suvienyti jėgas, tačiau nepavyko, bet planų neatsisakėme ir šiemet startavome keturiese. Ilgo nuotolio lenktynės reikalauja labai daug ištvermės, milžiniškos koncentracijos, todėl  komandą paprastai sudaro mažiausiai trys vienas kitą trasoje keičiantys lenktynininkai. Mūsų šį kartą važiuoja daugiau ir tai sprendimas, leidžiantis komandos vadovui improvizuoti, daugiau strateguoti, o mums – tausoti jėgas ir išnaudoti savo  stipriąsias savybes tada, kai jų labiausiai reikia“ – sako lenktynininkas Jonas Karklys.

„Circle K milesPLUS racing team“ vadovas Donatas Borkys sako, kad visi keturi pilotai labai stiprūs, jau patyrę pergalių skonį skirtingose trasose, todėl lūkesčiai tikrai dideli, kaip nemažas ir juos lydintis spaudimas.

„Komanda sukomplektuota labai gerai ir tolygiai, visi keturi pilotai patyrę, žinantys, kas jų laukia. Trys lietuvaičiai jau ne kartą yra išbandę savo jėgas konkrečiai šioje trasoje. Tuo tarpu lenktynininkui Ralfui Aronui – tai pirmosios lenktynės ne tik Palangoje, bet ir su kėbuliniu automobiliu. Bet jis tikras profesionalas ir rezultatai, kuriuos matau šioje trasoje, tikrai labai geri“, – sako D. Borkys.

Pasak jo, tokios maratoninės lenktynės – iššūkis, kuriame vien išlikimas trasoje jau reiškia labai daug.

„Vienas pilotas už vairo gali praleisti ne daugiau kaip 1 valandą 10 minučių. Ir ne veltui, nes tai didžiulis fizinis išbandymas: salone temperatūra itin aukšta, pilotai netenka daug svorio. Be to, ne viskas priklauso nuo to, kaip sekasi tau. Labai svarbu, kokios oro sąlygos, kaip greitai jos keičiasi, taip pat ir tai, kaip sekasi kitiems. Šiose lenktynėse dalyvauja labai skirtingi automobiliai bei pilotai, todėl būna visko ir tik savimi kliautis negali – aplinkybės taip pat lemia labai daug. Todėl vien išlikti trasoje tas 9 valandas jau yra didelis pasiekimas“, – įsitikinęs komandos vadovas.

J. Karklio teigimu, nuotaikos komandoje labai geros, visi lenktynėse atiduoda turimas jėgas ir, aišku, tikisi sėkmės.

Tradicinės, jau 19-osios jų istorijoje 1006 kilometrų automobilių žiedinės lenktynės šiemet Palangoje vyksta liepos 18-21 dienomis.

Pranešimą paskelbė: Lina Valantiejūtė, UAB „Idea Prima”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
5 kelio dangos pavojai: kaip saugiai pasiekti kelionės tikslą sudėtingiausiomis eismo sąlygomis

5 kelio dangos pavojai: kaip saugiai pasiekti kelionės tikslą sudėtingiausiomis eismo sąlygomis

Artėjant žiemai, vairavimas tampa iššūkiu net ir patyrusiems vairuotojams – tai patvirtina ir kelių eismo įvykių statistika. Vis dėlto, pavojingų atsitikimų bei skaudžių nelaimių dažnu atveju galima išvengti – tereikia susikaupti, atkreipti dėmesį į kelio dangos būklę ir žinoti, kaip elgtis vienu ar kitu atveju. Ekspertai detaliai pasakoja apie dažniausius kelio dangos tipus žiemą, pataria […]

5 kelio dangos pavojai: kaip saugiai pasiekti kelionės tikslą sudėtingiausiomis eismo sąlygomis

5 kelio dangos pavojai: kaip saugiai pasiekti kelionės tikslą sudėtingiausiomis eismo sąlygomis

Artėjant žiemai, vairavimas tampa iššūkiu net ir patyrusiems vairuotojams – tai patvirtina ir kelių eismo įvykių statistika. Vis dėlto, pavojingų atsitikimų bei skaudžių nelaimių dažnu atveju galima išvengti – tereikia susikaupti, atkreipti dėmesį į kelio dangos būklę ir žinoti, kaip elgtis vienu ar kitu atveju. Ekspertai detaliai pasakoja apie dažniausius kelio dangos tipus žiemą, pataria […]

Visuomenė palankiau vertina Susisiekimo ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų veiklos skaidrumą

Visuomenė palankiau vertina Susisiekimo ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų veiklos skaidrumą

Per pastaruosius metus pagerėjo Lietuvos gyventojų nuomonė apie Susisiekimo ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų skaidrumą. Beveik pusė šalies gyventojų (43 proc.) ministerijos veiklą vertina kaip skaidrią arba greičiau skaidrią – tai kone dešimtadaliu daugiau nei 2021 m., rodo tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ šių metų spalį atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa. „Susisiekimo ministerijos tikslas – skaidri, […]

„CoInvest Capital“ investuoja į amortizatorių diagnostikos įrangos kūrėjus „LABA7“

„CoInvest Capital“ investuoja į amortizatorių diagnostikos įrangos kūrėjus „LABA7“

Rizikos kapitalo fondas „Coinvest Capital“ kartu su Lietuvos verslo angelų tinklo LitBAN nariais į Lietuvoje įkurtą amortizatorių diagnostikos įrangos kūrimo ir gamybos bendrovę „LABA7“ investuoja 640 tūkst. eurų. „LABA7“ per trumpą savo gyvavimo laiką jau spėjo patekti tarp 3-jų geriausių amortizatorių testavimo bei aptarnavimo įrangos gamintojų pasaulyje. Investicija bus skirta toliau plėsti savo veiklą auginant […]

Eismo pokyčiai vykdant A. Meškinio tilto rekonstrukciją Kaune

Eismo pokyčiai vykdant A. Meškinio tilto rekonstrukciją Kaune

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) informuoja, kad įgyvendinant magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km esančio vidurinio A. Meškinio (Kleboniškio) tilto per Nerį rekonstravimo darbus, nuo šių metų lapkričio 21 d. bus ribojamas eismas: į Vilnių eismas vyks kairiuoju tiltu, dviem juostom, kurios bus susiaurintos. Į Klaipėdą eismas […]

Sostinės Naujamiestyje baigiami T. Ševčenkos gatvės atnaujinimo darbai

Sostinės Naujamiestyje baigiami T. Ševčenkos gatvės atnaujinimo darbai

Taraso Ševčenkos gatvės atnaujinimas sparčiai artėja prie pabaigos. Savivaldybės įmonė „Grinda“ užbaigė trečiąjį gatvės pertvarkymo etapą nuo Vytenio iki Birželio 23-iosios gatvės. 200 metrų ruože sutvarkyti pėsčiųjų takai ir įvažiavimai į kiemus, įrengtos 39 papildomos automobilių stovėjimo vietos, rekonstruota T. Ševčenkos ir Vytenio gatvių sankryža, kurioje eismas jau kurį laiką vyksta žiedu. „Atnaujinus T. Ševčenkos […]