Auginti verslą per pandemiją – įmanoma: medienos vežimo įmonė drąsiai ėmėsi plėtros

1

Auginti verslą per pandemiją – įmanoma: medienos vežimo įmonė drąsiai ėmėsi plėtros

Nors praėjusiais metais pasaulį sukrėtusi COVID-19 pandemija ne vienam verslui sumaišė kortas, ji nesustabdė gamyklų plėtros Lietuvoje – pernai šalyje duris atvėrė bent 7 naujos gamyklos ir gamybiniai pastatai. Naujos statybos augino ir medienos pervežimo verslą.

„COVID-19 pandemija mūsų verslui neleido nė trupučio atsikvėpti – poreikis medienos pervežimui per pastaruosius metus tik išaugo. Todėl nepaisydami tebesitęsiančio globalaus situacijos neapibrėžtumo, investicijų į verslo plėtrą nestabdome – atvirkščiai, didiname kolektyvą ir įsigyjame naujos technikos“, – sako vienos didžiausių Lietuvoje medienos pervežimo paslaugas teikiančių įmonių UAB „Žaibo ratai“ direktorė Milda Janulienė.

Lietuva priskiriama šalims, kuriose miškai kertami itin saikingai – kasmet kertama apie 1,5 proc. medienos išteklių. VĮ Valstybinių miškų urėdija 2020 m. pardavė 24 proc. daugiau medienos nei 2019 m. – 3958,71 tūkst. ktm.

Pandemija paskatino suktis sparčiau

Pasak M. Janulienės, daugiau iššūkių nei virusai medienos pervežimo verslui kelia gamta ir sezoniškumas – vairuotojams tenka įveikti sunkiai pravažiuojamus miško kelius, kurie pavasarį ir rudenį dažnai būna pažliugę, o žiemą – nevalyti ir slidūs. Tokiais atvejais gelbėja tik gera technika ir kompetentingi darbuotojai.

Dėl pandemijos stebimas kintantis požiūris į siūlomų paslaugų greitį.

„Operatyvumas tapo itin svarbus  – dažnai būna situacijų, kai reikia itin greitai reaguoti į rinkos poreikį ir pervežti konkretų kiekį medienos. Paslaugų greitį sąlygoja ir greitai kintančios medienos kainos – jei dabar nepriimsi užsakymo, jo kaina gali vėliau pasikeisti“, – komentuoja įmonės vadovė.

Fokusavimasis į ilgalaikį bendradarbiavimą taip pat tampa vienu iš verslo sėkmės garantų, ypač šiuo metu, kai verslas susiduria su įvairiais iššūkiais. Pasak M. Janulienės, įmonė skiria dėmesio visiems klientams, nepriklausomai nuo jų dydžio ir užsakymų kiekio, net jei reikia pervežti tik vieną krovinį.

Įsigijo 18 naujų transporto priemonių

Nepaisant praėjusiais metais daugelį įmonių užklupusių iššūkių, „Žaibo ratai“ 2020 m. rudenį ėmėsi didinti darbuotojų skaičių.

Šių metų kovo mėnesį įmonės autoparką papildė 18 naujų „Mercedes-Benz“ transporto priemonių, skirtų medienai vežti – tai pirmas atvejis Lietuvoje, kai vienu metu įsigyjamas toks didelis kiekis „Mercedes-Benz“ medienvežių. Plėtros projektas įgyvendintas bendradarbiaujant su Medicinos banku, o investicija siekia beveik 4 mln. eurų. Tai yra jau antrasis įmonės plėtros etapas.

„Imtis plėtros šiuo metu buvo drąsus, bet reikalingas žingsnis. Dabar esame viena didžiausių medienos pervežimo paslaugas teikiančių įmonių, neturinti savo miškų ir neperkanti medienos – specializacija tik medienos pervežimo srityje leido mums išaugti tris kartus“, – komentuoja M. Janulienė.

2018 m., pačioje veiklos pradžioje, banko finansavimą gavusi įmonė pradėjo teikti medienos vežimo paslaugas su 12 naujų transporto priemonių – 4 savikrovėmis priekabomis ir 8 paprastais vilkikais. Per 2,5 veiklos metų medienos vežėjos autoparkas išaugo tris kartus.

Pranešimą paskelbė: Eglė Krušinskaitė, UAB „Idea Prima“

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]