Auga dviračių paklausa, auga ir nuostoliams padengti skiriamos sumos – viršija 100 tūkst. eurų

Auga dviračių paklausa, auga ir nuostoliams padengti skiriamos sumos – viršija 100 tūkst. eurų

Dviračių parduotuvių atstovai pastebi, kad jau antrus metus sparčiai auga dviračių paklausa. Parduotų dviračių skaičius 2020 metais augo beveik dvigubai lyginant su 2019 metais. Visgi draudikai pažymi, kad su dviračių populiarumu auga ir sumos, kurios skirtos atlyginti žalą, susijusią su dviračiais – pavyzdžiui vagystės, asmens civilinė atsakomybė ir kitos. Pernai, lyginant su 2019 metais, nuostolių suma augo beveik 20 tūkst. eurų ir viršijo 107 tūkst. eurų sumą per metus.

Augantys dviračių pardavimai

Dviračių parduotuvės vadovas teigia, kad 2020 metais, lyginant su 2019, dviračių pardavimai augo daugiau nei 200 proc.

„Panaši tendencija persikėlė ir į 2021-uosius, bet pardavimus pristabdo sutrikęs tiekimas iš Azijos. Tačiau tai leido suaktyvėti naudotų dviračių rinkai, taigi bendrai matomas ženklus dviratininkų pagausėjimas. Sparčiausiai didėjo laisvalaikio dviračių paklausa, ypatingai kalnų dviračių. Bet matyti bendras augimas ir kitų tipų. Mažėjant dviračių pasiūlai, dažnai net nebesirenkamas norimas modelis, o perkama tai, kas yra vietoje“, – apie tendencijas pasakoja Ignas Lasauskas, „Ponas dviratis“ parduotuvės vadovas.

Dviračių nuostoliai viršija 100 tūkst. eurų

Draudikai pastebi ir kitą tendenciją – dviračių vairuotojų patirti nuostoliai 2020 metais kainavo daugiau nei 2019 metais.

„Lyginant paskutinius dvejus metus, 2020 matome, kad nuostolių suma buvo daugiau nei 107 tūkst. eurų, o 2019 metais viršijo 88 tūkst. eurų sumą. Taigi dviračių mėgėjai kasmet susiduria su vis didesnėmis išlaidomis.

Didžiausius nuostolius atneša vagystės – pernai nuostolių suma, kai pavagiami dviračiai ar jų dalys, viršijo 50 tūkst. eurų. Šiais metais vagių padaryti nuostoliai dviračių turėtojams jau siekia beveik 8 tūkst. eurų“, – apie žalų tendencijas pasakoja „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento vadovas Artūras Juodeikis.

Anot Artūro Juodeikio, pernai daug žalos atnešė ir ugnis – vien tik dviračių nuostoliams padengti buvo skirta daugiau nei 24 tūkst. eurų. Nutinka ir piktavališkų dviračių sugadinimų – suma 2020 metais viršijo 5  tūkst. eurų.

„Savo turtą vertėtų saugoti, prirakinti, atsakingai įvertinti, ar dviračiai nepasiekiami vagišiams, piktavaliams, kurie linkę gadinti kitų žmonių asmeninį turtą“ , –  teigia „Lietuvos draudimo“ atstovas.

Artūras Juodeikis atkreipia dėmesį ir į asmens civilinės atsakomybės draudimą, kuomet dviratininkai padaro žalos tretiesiems asmenis – tiek žmonėms, tiek jų turtui. Anot jo 2020 metais tokių nuostolių suma viršija 7 tūkst eurų.

„Labai svarbu atkreipti dėmesį ne tik į savo, bet ir į aplinkinių saugumą. Dviratis yra transporto priemonė, kaip automobilis ar motociklas, todėl privalu laikytis kelių eismo taisyklių, kelių ženklinimo“, – apie saugumą kelyje teigia draudikų atstovas.

Perkant dviratį – galimybė jį apsidrausti

Stebėdami tokias tendencijas, dviračių parduotuvė „Ponas dviratis“ ir rinkos lyderiai „Lietuvos draudimas“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį, kurios dėka dviračių pirkėjams siūlomos dar platesnės galimybės – naujų ar dėvėtų dviračių, jų detalių draudimas.

„Siekiame pasiūlyti žmonėms ne tik standartines, bet ir labiau specifines paslaugas, kurios itin aktualios šiuo metu. Partnerystė su „Ponu dviračiu“ yra vienas iš būdų, kai galime prisiderinti prie konkrečių klientų poreikių. Stebėdami esmines bėdas, su kuriomis susiduria dviratininkai, sudarėme galimybę apsisaugoti nuo nenumatytų išlaidų ne tik praradus dviratį ar susidūrus su kitu kelių eismo dalyviu. Dviratis draudžiamas ir nuo pagrindinių rizikų, kaip gaisras, vanduo, kitos gamtinės jėgos“, –  sako „Lietuvos draudimo“ atstovas. D

Pasak „Pono dviračio“ vadovo Igno Lasausko, dviračio draudimas tapo itin aktualus ne tik dėl padidėjusio dviratininkų skaičiaus keliuose, bet ir dėl ženkliai sumažėjusios naujų dviračių pasiūlos.

„Tai turėjo įtakos dviračių kainų augimui ir tuo pačiu vagysčių skaičiaus didėjimui, dėl ko išauga ir patiriamų nuostolių suma“, – sako Ignas Lasauskas, parduotuvės vadovas.

Saugumas pirmiausia

A. Juodeikis primena, kad išvengti atveju galime laikydamiesi taisyklių, rūpindamiesi savo ir kitų eismo dalyvių saugumu.

„Mieste, važiuodamas pro pėsčiąjį, dviratininkas turi važiuoti greičiu, kuris artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h). Važiuojant greičiau, rizika patekti į eismo įvykį padidėja ne tik pačiam dviratininkui, bet ir aplinkiniams. Taip pat, prieš bet kurį manevrą reikėtų įspėti ir šalia esančius pėsčiuosius, automobilių vairuotojus, prieš pėsčiųjų perėją sulėtinti greitį, per ją dviratį persivaryti. Ne mažiau svarbi ir pati transporto priemonė, reiktų kaskart patikrinti, ar dviračio atšvaitai yra pritvirtinti tvarkingai, veikia lempos ir ar pats dviratis yra tvarkingas, veikia stabdžiai. Taip pat asmenims iki 18 metų važiuojant dviračiu būtina dėvėti šalmą.“, – apie saugumą ir kaip išvengi nelaimių pasakoja „Lietuvos draudimo“ atstovas.

„Lietuvos draudimas“ yra didžiausia draudimo bendrovė šalyje, savo paslaugas teikianti daugiau nei 588 tūkstančiams privačių ir verslo klientų. Bendrovė užima didžiausią ne gyvybės draudimo rinkos dalį šalyje ir turi daugiau nei 1000 darbuotojų komandą visoje Lietuvoje. „Lietuvos draudimas“ yra ne kartą pripažintas Geriausiu darbdaviu Baltijos šalyse.

Pranešimą paskelbė: Paulina Urbelytė, Agentūra 1323 (UAB Trylika-dvidešimt trys)

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]