„Audi“ pristatė atnaujintą Q8 visureigį: išraiškingas dizainas ir nauja žibintų technologija

1

„Audi“ pristatė atnaujintą Q8 visureigį: išraiškingas dizainas ir nauja žibintų technologija

„Audi“ pristatė dar solidžiau atrodantį atnaujintą Q8 modelį, kuriame diegiamos pažangiausios technologijos užtikrina maksimalų funkcionalumą. Pirmą kartą miesto visureigių gamos flagmane taip pat bus montuojami „HD Matrix LED“ žibintai su ilgųjų šviesų efektyvumą padidinančiais lazeriais. Modernizavus dienos šviesas taip pat atsirado galimybė pasirinkti norimą žibintų stilių. Į naujos kartos apšvietimo technologijų paketą nuo šiol įeina OLED galiniai žibintai, kurių išvaizda irgi gali būti keičiama.

Solidesnis išorės dizainas

„Audi“ nuosekliai mažino apdailos detalių skaičių kurdama neperkrautą ir dar solidesnį Q8 visureigio dizainą. Trumpos iškyšos ir ilga ratų bazė leidžia sukurti sportiškas, bet elegantiškas proporcijas, kurias pabrėžia kruopščiai atrinktos spalvos ir unikalaus stiliaus ratlankiai. Iš šešiakampių elementų suformuotos vientisos „Audi“ radiatoriaus grotelės papildomai papuoštos vertikaliais intarpais. Baziniuose modeliuose jie išdėstyti vienodais atstumais, o „S Line“ komplektacijoje ir SQ8 versijose šie segmentai formuoja „L“ raidę. Q8 tvirtumą pabrėžia iškilesnės naujos oro įsiurbimo angos, sklandžiai integruotos į automobilio konstrukciją.

Novatoriški „HD Matrix LED“ technologijos priekiniai žibintai su papildomais lazeriais ir pačiame viršuje įrengtomis dienos šviesų juostelėmis suteikia atnaujinto Q8 modelio išvaizdai papildomo užtikrintumo. Šis patobulinimas ir Q8 pirmą kartą montuojami OLED galiniai žibintai – aiškūs „premium“ segmento modelio bruožai. Gale itin efektingai atrodo LED žibintus sujungianti juoda juosta su integruotais „Audi“ prekių ženklo žiedais.

Kiekvieną „HD Matrix LED“ priekinį žibintą sudaro 24 šviesos diodai ir vienas didelės galios lazeris. Pasiekus 70 km/val. greitį aktyvuojamas lazeris ženkliai padidina tolimųjų šviesų apšviečiamą atstumą. Papildomai siūlomuose žibintuose integruotos naujos dienos šviesos padeda kurti su niekuo nesupainiojamą Q8 išvaizdą. Be to, vartotojams siūlomi net keturi skirtingi per MMI multimediją pasirenkami dienos šviesų dizaino variantai. Q8 modeliuose pirmą kartą montuojamų OLED galinių žibintų stilius taip pat gali būti keičiamas pasirenkant vieną iš keturių skirtingų variantų.

„Audi Q8“ stilius atspindi naująjį prekių ženklo identitetą. Tai itin pastebima žvelgiant į naujus dvimačius žiedus, kuriais pirmą kartą buvo papuoštas „Q8 e-tron“ modelis. Vietoje chromo žiedai dabar padengti kontrastuojančiomis balta ir juoda spalvomis.

Subalansuotas ir tikslus valdymas

Q8 valdymas yra subalansuotas, tikslus ir nereikalauja papildomų pastangų. Pakaba, vairo mechanizmas, jėgainė, stabdžiai ir valdymo sistemos atlieka svarbų vaidmenį užtikrinant saugumą, dinamiškumą ir aukšto lygio komfortą. Nepriekaištingus vairavimo įspūdžius užtikrina jau standartinė pakaba su standartinėmis spyruoklėmis ir kontroliuojamo standumo amortizatoriais.

Papildomai siūloma ir elektronikos valdoma adaptyvioji pneumatinė pakaba su nuolatiniu amortizavimo valdymu. Aukščiausio saugumo ir komforto lygio siekiantys klientai gali rinktis visų vairuojamų ratų sistemą. Važiuojant nedideliu greičiu galiniai ratai pasisuka iki penkių laipsnių kampu priešinga kryptimi nei priekiniai. Tai leidžia sumažinti apsisukimo skersmenį vienu metru ir padidina manevringumą. Su šia sistema vairuotojas jaučiasi užtikrinčiau ir važiuodamas dideliu greičiu – ta pačia kryptimi, kaip ir priekiniai, pasisukantys galiniai ratai padidina stabilumą. 

Saugumą padidina ir pastebimai patobulinta aplinkos stebėjimo įranga. Skaitmeniniame „Audi“ prietaisų skydelyje HD raiška rodomi įspėjimai apie kliūtis keičiant eismo juostą, atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės, pagalbos įveikiant sankryžas nuorodos ir netgi informacija apie šviesoforus. Į standartinę Q8 komplektaciją nuo šiol įeina net tik 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai, bet ir galinio vaizdo kamera, parkavimo pagalba, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas bei pažangi beraktė sistema.

Tinkamas variklis bet kokiai situacijai

„45 TDI quattro“ versijoje montuojamas trijų litrų dyzelinis variklis išvysto 231 AG galią ir įspūdingą 500 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. šis Q8 įsibėgėja per 7,1 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis siekia 226 km/val. Kitas pasirinkimas jėgainių gamoje –  „50 TDI quattro“ modelyje montuojama galingesnė minėto dyzelinio variklio versija, išvystanti 286 AG galią ir 600 Nm sukimo momentą. Tokia trauka leidžia dideliam SUV per 6,1 sekundės įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. ir išvystyti maksimalų 241 km/val. greitį.

„Audi Q8 55 TFSI“ montuojamas benzininis trijų litrų darbinio tūrio variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu. Šešių cilindrų motoras išvysto 340 AG galią ir 500 Nm sukimo momentą plačiame sūkių diapazone nuo 1370 iki 4500 aps./min. Benzininis variklis su turbina leidžia „Audi Q8“ įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. per 5,6 sekundės. Maksimalų išvystomas greitis elektronikos ribojamas iki 250 km/val.

Visi V6 tipo „Audi Q8“ varikliai komplektuojami su automatinėmis aštuonių laipsnių „tiptronic“ transmisijomis, nuolatinėmis keturių varančiųjų ratų „quattro“ pavaromis ir švelniojo hibrido sistema. Pastarasis sprendimas leidžia iki 0,5 litro sumažinti 100 kilometrų degalų sąnaudas. Švelniojo hibrido sistemą sudaro ličio jonų baterija ir pagrindinę 48 voltų elektros sistemą maitinantis diržu varomas starteris-generatorius. Tai leidžia važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu iki 40 sekundžių išjungti vidaus degimo variklį.

Sportiškiausioje SQ8 versijoje montuojamas laiko patikrintas V8 tipo 4 litrų TFSI variklis, išvystantis 507 AG galią ir 770 Nm sukimo momentą. Motoras komplektuojamas su itin greit veikiančia aštuonių laipsnių „tiptronic“ transmisija ir nuolatine visų varančių ratų „quattro“ pavara. Atnaujintas SQ8 modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sekundės ir išvysto maksimalų 250 km/val. greitį. Esant nedidelei apkrovai keturi iš aštuonių variklio cilindrų yra atjungiami.

Pranešimą paskelbė: Ieva Zujūtė , UAB „Fabula ir partneriai”

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
„Via Lietuva“ tęsia pernai pradėtus pokyčius: įsteigtas nepriklausomas Audito komitetas

„Via Lietuva“ tęsia pernai pradėtus pokyčius: įsteigtas nepriklausomas Audito komitetas

Už valstybinės reikšmės kelių priežiūrą ir plėtrą atsakinga įmonė „Via Lietuva“ tęsia praėjusių metų viduryje pradėtą įmonės transformaciją. Atsižvelgusi į Valstybės koordinavimo centro rekomendacijas ir gerosios valdysenos praktikas „Via Lietuva“ valdyba priėmė sprendimą steigti nepriklausomą įmonės audito komitetą, kurio pagrindinis tikslas bus užtikrinti bei didinti įmonės finansinės atskaitomybės procesų skaidrumą ir patikimumą. Įsteigtą nepriklausomą Audito […]


Valdyba „Via Lietuva“ bendrovei pavedė mažinti prieigos prie infrastruktūros barjerus ir stiprinti klientų aptarnavimo funkciją

Valdyba „Via Lietuva“ bendrovei pavedė mažinti prieigos prie infrastruktūros barjerus ir stiprinti klientų aptarnavimo funkciją

„Via Lietuva“ tęs bendrovės transformacijos procesus: po pastarųjų savaičių įvykių įmonės valdyba bendrovei suformavo prioritetinius tikslus. Tarp jų – nuoseklus barjerų tarp bendrovės ir verslo naikinimas, biurokratinių trikdžių mažinimas, klientų aptarnavimo funkcijos stiprinimas.   „Via Lietuva“ transformacija prasidėjo praėjusiais metais, kai darbą pradėjo nauja įmonės vadovų komanda. Nors per kiek daugiau nei metus bendrovei pavyko […]


Tyrimas atskleidė – kas dešimtam lietuviui nuo kitų metų gali būti atimta teisė vairuoti

Tyrimas atskleidė – kas dešimtam lietuviui nuo kitų metų gali būti atimta teisė vairuoti

Likus mažiau nei mėnesiui iki naujos tvarkos įsigaliojimo, kuomet vairuotojų medicininės pažymos galiojimas bus siejama su jų vairuotojo pažymėjimu, savo sveikatos dar nėra pasitikrinę 10 proc. vairavimo teisę turinčių lietuvių. Tai atskleidė naujausias „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas gyventojų nuomonės tyrimas. Neturintys galiojančios sveikatos pažymos vairuotojai nuo 2025 m. sausio 1 d. rizikuoja netekti teisės vairuoti.  […]


Naujajame Vilniaus oro uosto išvykimo terminale įdiegtos visos technologijos: vyksta vidiniai testavimo darbai

Naujajame Vilniaus oro uosto išvykimo terminale įdiegtos visos technologijos: vyksta vidiniai testavimo darbai

Naujajame Vilniaus oro uosto išvykimo terminale jau įdiegtos visos technologijos ir šiuo metu vyksta jų derinimo ir vidinio testavimo darbai. Moderniausia įranga pagrindiniame šalies oro uoste leis dvigubai išplėsti keleivių aptarnavimo pajėgumus, pagreitins procesus bei užtikrins dar geresnę keliavimo patirtį. „Siekdami turėti pažangiausią oro uosto išvykimo terminalą Baltijos šalyse, vykdėme daugiau kaip 15 didesnių ar […]


Kęstutis Grinaveckas. Trys priežastys, kodėl verslas neskubės persėsti į elektromobilį 2025 metais

Kęstutis Grinaveckas. Trys priežastys, kodėl verslas neskubės persėsti į elektromobilį 2025 metais

Klimato neutralumas iki 2050 m., automobilių su vidaus degimo varikliais gamybos ir pardavimo uždraudimas nuo 2035 metų ir t.t. Tai – priemonės, kurios kasmet vis labiau turėtų skatinti perėjimą prie elektromobilių. Vis dėlto, panašu, kad bent jau verslai skubėti nelinkę, mat 2024 m. augant Europos komercinių transporto priemonių pardavimams, elektromobiliai tame tarpe nesudarė itin reikšmingos […]


5 programėlės, kurios pravers kiekvienam vairuotojui

5 programėlės, kurios pravers kiekvienam vairuotojui

5 programėlės, kurios pravers kiekvienam vairuotojui Šiais laikais galima rasti programėlę kiekvienai gyvenimo sričiai – ne išimtis ir automobilio vairavimas. Rinkoje siūloma daugybė mobiliųjų aplikacijų, kurios ne tik palengvina kasdienę automobilio priežiūrą, bet ir padeda išvengti aibės nepatogumų kelyje. Tačiau kaip išsirinkti vertingiausias? Rinkos ekspertai dalinasi penkiomis naudingomis programėlėmis, kurios pravers tiek pradedantiesiems, tiek ir […]