„Audi Grandsphere“: pirmąja klase ateities link

1

„Audi Grandsphere“: pirmąja klase ateities link

Privataus lėktuvo patogumai važiuojant keliu – automobilių parodoje „IAA 2021“ „Audi“ pristatė „Audi Grandsphere“ koncepcinę versiją. 5,35 m ilgio „Grandsphere“ sedanas apjungia privačių skrydžių prabangą ir komfortą su visapusiška kelionių automobiliu patirtimi. 4 lygio savivaldis vairavimas leidžia važiuoti taip, kaip dar niekada neteko: šiuo režimu interjeras virsta didele erdve be vairo, pedalų ar ekranų. Priekinės sėdynės tampa aukščiausios klasės poilsio vieta, kurioje yra daug erdvės ir galima naudotis visomis vieningos „Audi Grandsphere“ skaitmeninės ekosistemos funkcijomis.

Antrasis iš trijų „sphere“ koncepcinių automobilių „Audi Grandsphere“ yra išskirtinis: jame demonstruojamos technologijos ir dizaino sprendimai jau netolimoje ateityje pasirodys būsimuose „Audi“ modeliuose. „Audi Grandsphere“ yra gyvas įrodymas, kad keturių žiedų prekės ženklas nustato aukščiausio lygio automobilių rinkos taisykles ir tendencijas.

Elektra varomo rodsterio „Audi Skysphere“ koncepcinė versija debiutavo 2021 m. rugpjūčio mėnesį. Tai – įspūdinga savivaldžio GT vizija, kuris gali virsti įprastai vairuojamu sportiniu automobiliu su kintama ratų baze. Šiuos du koncepcinius automobilius ir „Audi Urbansphere“, kuris bus pristatytas kitąmet, sieja jų bendra savybė – 4 lygio savivaldžio vairavimo galimybė. „Audi“ bendradarbiauja su CARIAD, „Volkswagen“ grupės programinės įrangos analitine grupe, ir yra užsibrėžusi pristatyti šią technologiją antroje dešimtmečio pusėje.

4 lygio savivaldis vairavimas ne tik pakeičia tradicinį saloną į erdvią salę, vos vairas ir pedalai yra įtraukiami – kartu tai suteikia naują laisvės potyrį visiems keleiviams. Taip yra todėl, kad „Audi Grandsphere“, kai tik įmanoma, leidžia vairuotojui atsipūsti, o visiems keleiviams siūlo daugybę galimybių keliauti būtent taip, kaip nori jie: bendraujant ar ilsintis, dirbant ar atsiskyrus privačioje kabinoje. „Audi Grandsphere“ koncepcija yra daugiau nei automobilis, tai – patirčių priemonė.

Net pavadinime esantis žodis „sphere“ (liet. sfera, kupolas) siunčia užuominą: „Skysphere“, „Grandsphere“ ir „Urbansphere“ automobilių pavarų sistema ir valdymas nebėra specifikacijų viršūnėje. Vietoje to didžiausias dėmesys skiriamas interjerui, keleivių laikui ir patirčiai keliaujant. Jų poreikiai ir norai formuoja erdvę, dizainą ir funkcijas.

Dinamiškas monolitas – išorės dizainas

Jau 5,35 m ilgio, 2 m pločio ir 1,39 m aukščio „Audi Grandsphere“ išmatavimai leidžia suprasti, kad šis sedanas neabejotinai yra prabangios klasės automobilis. 3,19 m ratų bazė yra geriausias vertės indikatorius, nustelbiantis net dabartinio „Audi A8“ prailgintą modelį.

23 colių skersmens „Audi Grandsphere“ ratai primena dešimtojo dešimtmečio ikoną – „Audi Avus“, o šeši dvigubi stipinai užtikrina lengvą konstrukciją ir stabilumą, primindami funkcionalius sportinių automobilių ratus ir bauhauzo dizaino stilių.

Pavaros sistema ir įkrovimas

„Audi Grandsphere“ technologinė platforma, vadinama „Premium Platform Electric“ (PPE), buvo sukurta išskirtinai baterijomis varomoms elektrinėms pavaros sistemoms. Svarbiausias PPE elementas – tarp ašių esantis akumuliatorius, kuriame telpa apie 120 kWh energijos. Du  „Audi Grandsphere“ automobilyje įmontuoti elektros varikliai bendrai gali išvystyti 530 kW galią ir 960 Nm sukimo momentą – tai leidžia jam įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. per vos kiek daugiau nei 4 sekundes.

Pavaros sistemos šerdis – 800 voltų įkrovimo technologija. Kaip ir „Audi e-tron GT“, ši technologija leidžia greitojo įkrovimo stotelėse pasiekti iki 270 kW krovimo galią. Pakanka vos dešimties minučių krovimo, kad automobilis papildomai galėtų nuvažiuoti daugiau nei 300 km. Pilnai įkrautu akumuliatoriumi jis gali įveikti daugiau nei 750 kilometrų, tad „Audi Grandsphere“ idealiai tinka ilgoms kelionėms, o įveikiamas atstumas ir įkrovimo greitis neatsilieka nuo vidaus degimo variklių.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Service Perm Post Treatment Stabilizatorius cheminiam sušukavimui,1000 ml
 
Crocs™ Kids' Fun Lab Super Mario Lights Clog Flame 27
 
Intense Shower Gel Parfumuotas dušo gelis, 200ml
 
Crocs™ Baya Lined Clog Navy/Navy 39,5
 
Crocs™ Classic Bright Cobalt 36,5

Rekomenduojame

Keliaujančiųjų ir vairuotojų dieną – apie saugumą keliuose visiems eismo dalyviams

Keliaujančiųjų ir vairuotojų dieną – apie saugumą keliuose visiems eismo dalyviams

Rugsėjo 26 d., sekmadienį,  Lietuvoje jau dvyliktą kartą bus minima Keliaujančiųjų ir vairuotojų diena. Jos tikslas – priminti visiems apie pagarbą vieni kitiems kelyje, pagalvoti, ar mes, kiekvienas iš mūsų, tinkamai elgiamės kelyje. Anot VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcijos) direktoriaus Remigijaus Lipkevičiaus, svarbiausia – kiekvieno atsakomybė už save patį ir kitą […]

M. Skuodis neformalioje ministrų taryboje: siūlymams dėl vidaus degimo variklių atsisakymo dar trūksta argumentų ir pasirengimo

M. Skuodis neformalioje ministrų taryboje: siūlymams dėl vidaus degimo variklių atsisakymo dar trūksta argumentų ir pasirengimo

Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad į transeuropinio transporto tinklo (TEN-T), apimančio „Rail Balticos“ projektą, planus svarbu įtraukti geležinkelio atšaką į Klaipėdą, o visi svarstymai dėl tradiciniais varikliais varomų automobilių draudimo turi būti paremti ne politiniais pareiškimais, bet svariais argumentais ir faktais. Tai Lietuvos ministras pareiškė neformalioje Europos Sąjungos (ES) susisiekimo ministrų taryboje, vykstančioje Brdo […]

M. Skuodis at the informal council of ministers: suggestions to abandon internal combustion engines still lack arguments and preparation

M. Skuodis at the informal council of ministers: suggestions to abandon internal combustion engines still lack arguments and preparation

Minister of Transport and Communications Marius Skuodis says that it is important to include a branch line to Klaipėda in the plans of the Trans-European Transport Network (TEN-T), which encompasses the Rail Baltica Project, and all considerations regarding prohibition of vehicles powered by traditional internal combustion engines should be based on strong arguments and facts […]

DPD plečiasi Šiaulių LEZ ir Telšiuose, naujų terminalų statyba kainuos 4 mln. eurų

DPD plečiasi Šiaulių LEZ ir Telšiuose, naujų terminalų statyba kainuos 4 mln. eurų

Vienam didžiausių Europoje siuntų pristatymo tinklų „DPD group“ priklausanti bendrovė „DPD Lietuva“ plečia siuntų skirstymo pajėgumus Lietuvoje. Nauji DPD siuntų skirstymo centrai bus pastatyti Šiaulių laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) ir Telšiuose, netoli policijos komisariato. Vien į šių centrų statybą numatoma investuoti daugiau kaip 4 mln. eurų, jie pradės veikti 2022 metų rudenį. Dėl „built-to-suit“ tipo […]

Rekordiniai Šiaulių oro uosto metai: išnuomojo 75 proc. sklypų, verslas investuos apie 25 mln. eurų

Rekordiniai Šiaulių oro uosto metai: išnuomojo 75 proc. sklypų, verslas investuos apie 25 mln. eurų

Ilgiausią Baltijos šalyse orlaivių kilimo-tūpimo taką turinčiam tarptautiniam Šiaulių oro uostui po ilgos tylos 2021-ieji tapo rekordinės plėtros metais. Jau 75 proc. sklypų savo teritorijoje išnuomojęs oro uostas ateitį planuoja su maždaug 25 mln. eurų vertės verslo investicijų perspektyva ir tikisi pritraukti nuomininkų likusiam ketvirtadaliui laisvos žemės. Šiaulių oro uosto direktorė Aurelija Kuezada teigia, kad […]

Lietuvos oro uostai primena: veido kaukių dėvėjimas keleivių terminaluose – lieka būtina saugumo priemonė

Lietuvos oro uostai primena: veido kaukių dėvėjimas keleivių terminaluose – lieka būtina saugumo priemonė

Lietuvos oro uostai primena, kad visi keleiviai prieš kelionę laukiantys skrydžio ir po kelionės patekę į terminalą – turėtų toliau dėvėti apsaugines veido kaukes. Tokia pati tvarka galioja ir keleivių terminaluose viešintiems lankytojams, artimiesiems, kurie pasitinka keleivius, šiuo atveju išimtis dėl privalomo kaukių dėvėjimo taikoma tik jaunesniems nei šešerių metų amžiaus vaikams. „Patekimas į Lietuvos […]