„Audi e-tron“ su virtualiais išoriniais veidrodėliais – jau Lietuvos gatvėse

1

„Audi e-tron“ su virtualiais išoriniais veidrodėliais – jau Lietuvos gatvėse

„Audi e-tron“ yra pirmasis serijinis modelis, kuriame pasirinktinai gali būti naudojami virtualūs išoriniai veidrodžiai. Tokie veidrodėliai ne tik technologiškai patrauklesni, bet ir teikia praktinę naudą – užtikrina vairuotojo patogumą ir didesnį saugumą. Pirmieji „Audi e-tron“ automobiliai su virtualiais išoriniais veidrodėliais jau išriedėjo ir į Lietuvos gatves.

Virtualūs išoriniai veidrodėliai garantuoja saugumą ir absoliutų komfortą

„Pristatydami naująjį automobilio „Audi e-tron“ modelį atvertėme naują puslapį savo prekės ženklo istorijoje. Didžiuojamės galėdami pasiūlyti naujausias technologijas ir aukščiausią kokybę savo klientams visame pasaulyje. Dėl naujausios įdiegtos technologijos – virtualių išorinių veidrodėlių – „Audi e-tron“ vairuotojai keliuose jausis saugesni. Nauji veidrodėliai sumažina „aklosios zonos“ plotą – vieną dažniausių automobilių avarijų priežasčių. Taip pat džiaugiamės savo klientams galėdami suteikti absoliutų vairavimo komfortą bet kokioje situacijoje – nesvarbu, važiuojama greitkeliu ar siauromis miesto gatvėmis, tamsiu ar šviesiu paros metu,“ – sako „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvai ir Latvijai Ilgvars Ļubka.

Nedidelių kamerų, integruotų į šešiakampio laikiklio plokštumą, vaizdas apdorojamas skaitmeniniu būdu ir perduodamas į didelio kontrasto 1280×800 rezoliucijos OLED ekranus, kurie įmontuoti tarp prietaisų skydelio ir durelių. Veidrodėliai harmoningai įsilieja į vairuotoją supančią aplinką. Didelės raiškos 7 colių įstrižainės ekranuose įdiegtas automatinis ryškumo reguliavimas ir atstumo jutikliai. Veidrodėliuose įdiegti priartėjimo sensoriai – pajudinus pirštą link jutiklinio ekrano paviršiaus, aktyvuojasi simboliai, kuriuos naudojant galima perstumti vaizdo fragmentą. Perjungimo funkcija leidžia vairuotojui naudoti savo ekraną norint reguliuoti virtualų keleivio pusės veidrodėlį.  

Dėl modernaus vaizdo apdorojimo ekranai rodo pastebimai geresnį vaizdą nei tradiciniai veidrodėliai įvairiose situacijose, pavyzdžiui, kuomet juos apšviečia tiesioginiai saulės spinduliai. Veidrodėlių valdymo sistemoje galima nustatyti tris skirtingus režimus – greitkelio, posūkių ir automobilio statymo aikštelėje. Važiuojant greitkeliu sumažėja regėjimo laukas, kad vairuotojas, važiuodamas dideliu greičiu, galėtų greičiau įvertinti greitį, o kitos transporto priemonės veidrodėlio ekrane pasirodo didesnės. Jei vairuotojas praneša apie ketinimą pasukti ar keisti eismo juostas, tokiu atveju vaizdo indikatorius padidina detales atitinkamoje pusėje – į kurią norima sukti. Tai sumažina „akląją zoną“.  Manevravimo ir automobilio parkavimo metu, regėjimo laukas nukreipiamas žemyn. Posūkio metu ekrano kraštai nušvinta žaliai, jame taip pat rodomi „Audi Side Assitance-Change“ vairuotojo asistento pranešimai. 

Elektrizuojančiai smagu vairuoti: „Audi e-tron“

„Audi e-tron“ yra pirmasis vien tik elektra varomas serijinis keturių žiedų markės modelis. Kompanija savo sportišką SUV automobilį, kuris puikiai pritaikomas kasdieniniam naudojimui, pristatė praėjusių metų rugsėjį.

Du elektros varikliai užtikrina itin didelę, net 300 kW ir 664 Nm sukimo momentą siekiančią galią ir elektriniam SUV suteikia ypatingą dinamiką neteršiant aplinkos ir važiuojant praktiškai be garso. Dėl galingos 95 kWh baterijos, vienu įkrovimu „Audi e-tron“ gali nuvažiuoti daugiau kaip 400 kilometrų, matuojant pagal WLTP. Tad „Audi e-tron“ yra puikiai pritaikytas įveikti ilgas distancijas.

„Audi e-tron“ yra erdvus ir itin patogus, kaip būdinga visiems didesnio dydžio šio prekės ženklo automobilių modeliams. Be to, šis modelis yra pirmasis serijinis elektromobilis, kuris gali būti įkraunamas greitojo įkrovimo stotelėse iki 150 kW siekiančia galia. Tai reiškia, kad elektromobiliui visiškai įkrauti užteks maždaug pusvalandžio ir bus galima tęsti tolimą kelionę.

„Audi e-tron“ įmontuotos naujausios technologijos ir patogumų sistemų gausa puikiai dera su aukščiausios klasės apdailos kokybe ir medžiagomis, taip suteikiant maksimalų aukščiausios klasės važiavimo potyrį.

Daugiau informacijos apie „Audi e-tron“ rasite čia.

„Audi e-tron“ vaizdo įrašas čia.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Kitty Sneaker Pink 24
 
HELLY HANSEN Woodlands Coffee Bean/Natura/Black 45
 
Argan Infusion Anti Dandruff Shampoo Šampūnas nuo pleiskanų, 250ml
 
EMU Australia Leopard Brumby Midnight 28
 
HELLY HANSEN Seraphina Demi Women's Whiskey/Frosted Almond 38

ES investicijos magistralei Vilnius–Kaunas: skirtingo lygio sankryžos, naujos požeminės perėjos, didės leistinas greitis

Iki 2021 m. pavasario visa magistralė Vilnius–Kaunas atitiks automagistralėms keliamus reikalavimus. Eismo sąlygas pagerins skirtingo lygio sankryžos, naujos požeminės perėjos ir kiti rekonstrukcijos darbai, kuriems atlikti susisiekimo ministro įsakymu skirtos Europos Sąjungos fondų investicijos. „Lietuvos kelių tinkle magistralė Vilnius–Kaunas išsiskiria eismo intensyvumu. Ja važiuoja gerokai daugiau krovininių transporto priemonių nei kitomis magistralėmis. Tiek eismo saugai, […]

  Straipsniai »

Seimo nario D. Kreivio pranešimas: „Kyla grėsmė Lietuvos pašto ateičiai“

2019 m. lapkričio 13 d. pranešimas žiniasklaidai Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos narys Dainius Kreivys kreipėsi į susisiekimo ministrą Jaroslavą Narkevičių, prašydamas skubiai pateikti paaiškinimus dėl Susisiekimo ministerijos ir asmeniškai ministro diskredituojamo vienos didžiausių valstybės valdomų bendrovių, AB Lietuvos paštas, valdymo. „Ministras privalo 5000 Lietuvos pašto darbuotojų, institucijoms ir visai visuomenei labai aiškiai, ir, […]

  Straipsniai »

Seimui pristatytas transporto priemonės pirmos registracijos mokesčio projektas

  Seimui pristatytas Motorinių transporto priemonių pirmos registracijos mokesčio įstatymo projektas Nr. XIIIP-4132, kuriuo siūloma nuo kitų metų sausio 1 d. reglamentuoti motorinių transporto priemonių apmokestinimo transporto priemonių pirmos registracijos mokesčiu tvarką. Mokestį mokėtų M1 klasei ar N1 klasei priskirtos motorinės transporto priemonės, pirmą kartą registruojamos Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registre valdytojas. Numatoma, kad […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras: sklandi Lietuvos pašto veikla bus užtikrinta

Susisiekimo ministerija apgailestauja, kad nepavyko surasti sutarimo su AB Lietuvos paštas valdybos nariais ir dėkoja už jų indėlį į bendrovės veiklą. Atsisakius valdybai tęsti darbą iki šių metų pabaigos, Susisiekimo ministerija skubiai suformuos naują valdybą. Jau inicijuotos procedūros naujų nepriklausomų narių atrankai, siekiant suformuoti nuolatinę bendrovės valdybą, kuri atitiktų EBPO reikalavimus. „Naujoji bendrovės valdyba turės […]

  Straipsniai »