Atsinaujina viena ilgiausių ir judriausių sostinės Geležinio Vilko gatvė

1

Atsinaujina viena ilgiausių ir judriausių sostinės Geležinio Vilko gatvė

Atsinaujina viena ilgiausių ir judriausių sostinės Geležinio Vilko gatvė

Vilniuje pradėta remontuoti vienos ilgiausių ir judriausių – Geležinio Vilko gatvės – atkarpa nuo Noragiškių iki Ateities gatvės. Iki vasaros pabaigos šioje atkarpoje bus paklota 1,3 kilometro naujos asfaltbetonio dangos, pakeisti kelio bortai, atnaujintas ženklinimas. Geležinio Vilko gatvės remontui sostinės savivaldybė skyrė apie 150 tūkst. eurų. Dar šiemet planuojama sutvarkyti ir kitą Geležinio Vilko gatvės dalį – nuo Ateities iki Didlaukio gatvės. Šioje atkarpoje taip pat bus paklota nauja asfalto danga, pakeisti kelio bortai, atnaujintas ženklinimas.

Pradėjusi Geležinio  Vilko gatvės rekonstrukciją pernai,  iki kitų metų pabaigos savivaldybė kartu su partneriais bus atnaujinusi net du trečdalius gatvės, besidriekiančios per Šeškinę, Verkius, Žvėryną, Vilkpėdę, Naujamiestį ir Šnipiškes –  7 km.

Sutvarkius šią gatvę, didžiausią naudą ir patogumą iškart pajus apie 52 tūkstančiai vilniečių, kurie kasdien važiuoja iš Visorių, Santariškių ir Baltupių rajonų.  Darbų metu bus susiaurinta važiuojamoji gatvės dalis, ribojamas transporto eismas, atsiras laikini įspėjamieji ir draudžiamieji kelio ženklai, nukreipiamosios gairės bei informaciniai stendai.

Šį pavasarį buvo pradėta tvarkyti kita svarbi Geležinio Vilko gatvės atkarpa – nuo Vilniaus Gedimino technikos universiteto Linkmenų fabriko iki sankryžos su Ukmergės gatve. Darbai vyks dviem etapais. Pirmame etape buvo praplatinta apie 720 metrų ilgio gatvės atkarpa, perkelta ir naujai įrengta apsisukimo į Žalgirio g. šviesoforinė sankryža. Taip pat rekonstruoti Ukmergės – Geležinio Vilko gatvių sankryžos šviesoforai, pakloti nauji šaligatviai, nutiesta apie 400 metrų naujų dviračių ir pėsčiųjų takų. Kitąmet, antrame etape, Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcijos darbai bus tęsiami nuo perkeltos sankryžos su Žalgirio gatve iki sankryžos su Ukmergės gatve, įskaitant ir Ukmergės – Geležinio Vilko gatvių sankryžos šviesoforų rekonstrukciją. 

Pernai buvo sutvarkyta Geležinio Vilko gatvė nuo Gerosios Vilties žiedo iki tilto per Neries upę. Vienoje judriausių miesto gatvių  ištisinio asfalto danga padengta beveik 4 kilometrų ilgio atkarpa, pakeisti kelio bortai, šaligatviai, suremontuoti šuliniai ir atnaujintas ženklinimas. Ši gatvė kapitališkai nebuvo remontuota daugiau kaip dešimtmetį.

Šiemet įvairiose sostinės seniūnijose bus sutvarkyta net 80 kilometrų gatvių, beveik 10 km iš jų žvyrkelių, sutvarkyta 350 įvažiavimų į daugiabučių namų kiemus, paklota apie 20 km naujų šaligatvių ir bus suremontuota ir 16 km susidėvėjusių. Tam skirtos rekordines lėšas – 27 mln. eurų. Tai net 4 mln. eurų daugiau nei pernai: 16 mln. eurų – iš miesto biudžeto, daugiau kaip 11 mln. eurų – iš nacionalinės Kelių priežiūros ir plėtros programos.

Nuotraukos fotografo –  Sauliaus Žiūros.  

Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt 

Pranešimą paskelbė: Neringa Kolkaitė, Vilniaus miesto savivaldybė

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Kitty Sneaker Pink 24
 
HELLY HANSEN Woodlands Coffee Bean/Natura/Black 45
 
Argan Infusion Anti Dandruff Shampoo Šampūnas nuo pleiskanų, 250ml
 
EMU Australia Leopard Brumby Midnight 28
 
HELLY HANSEN Seraphina Demi Women's Whiskey/Frosted Almond 38

Seimo nario D. Kreivio pranešimas: „Kyla grėsmė Lietuvos pašto ateičiai“

2019 m. lapkričio 13 d. pranešimas žiniasklaidai Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos narys Dainius Kreivys kreipėsi į susisiekimo ministrą Jaroslavą Narkevičių, prašydamas skubiai pateikti paaiškinimus dėl Susisiekimo ministerijos ir asmeniškai ministro diskredituojamo vienos didžiausių valstybės valdomų bendrovių, AB Lietuvos paštas, valdymo. „Ministras privalo 5000 Lietuvos pašto darbuotojų, institucijoms ir visai visuomenei labai aiškiai, ir, […]

  Straipsniai »

Seimui pristatytas transporto priemonės pirmos registracijos mokesčio projektas

  Seimui pristatytas Motorinių transporto priemonių pirmos registracijos mokesčio įstatymo projektas Nr. XIIIP-4132, kuriuo siūloma nuo kitų metų sausio 1 d. reglamentuoti motorinių transporto priemonių apmokestinimo transporto priemonių pirmos registracijos mokesčiu tvarką. Mokestį mokėtų M1 klasei ar N1 klasei priskirtos motorinės transporto priemonės, pirmą kartą registruojamos Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registre valdytojas. Numatoma, kad […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras: sklandi Lietuvos pašto veikla bus užtikrinta

Susisiekimo ministerija apgailestauja, kad nepavyko surasti sutarimo su AB Lietuvos paštas valdybos nariais ir dėkoja už jų indėlį į bendrovės veiklą. Atsisakius valdybai tęsti darbą iki šių metų pabaigos, Susisiekimo ministerija skubiai suformuos naują valdybą. Jau inicijuotos procedūros naujų nepriklausomų narių atrankai, siekiant suformuoti nuolatinę bendrovės valdybą, kuri atitiktų EBPO reikalavimus. „Naujoji bendrovės valdyba turės […]

  Straipsniai »

Pasirašyta sutartis dėl ilgalaikės Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategijos rengimo

Susisiekimo ministerijos iniciatyva pradedama rengti Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategija, kuria siekiama numatyti optimalias ilgalaikes šalies transporto sektoriaus plėtros kryptis ir prioritetus. Pagal pasirašytą strategijos rengimo sutartį ją numatoma parengti iki kitų metų liepos mėnesį. „Ilgalaikė susisiekimo strategija suteiks pagrindą kryptingai, gerąja užsienio valstybių praktika pagrįstai tolimesnei Lietuvos transporto sektoriaus plėtrai. Tai leis […]

  Straipsniai »