Atsinaujina viena ilgiausių ir judriausių sostinės Geležinio Vilko gatvė

Atsinaujina viena ilgiausių ir judriausių sostinės Geležinio Vilko gatvė

Atsinaujina viena ilgiausių ir judriausių sostinės Geležinio Vilko gatvė

Vilniuje pradėta remontuoti vienos ilgiausių ir judriausių – Geležinio Vilko gatvės – atkarpa nuo Noragiškių iki Ateities gatvės. Iki vasaros pabaigos šioje atkarpoje bus paklota 1,3 kilometro naujos asfaltbetonio dangos, pakeisti kelio bortai, atnaujintas ženklinimas. Geležinio Vilko gatvės remontui sostinės savivaldybė skyrė apie 150 tūkst. eurų. Dar šiemet planuojama sutvarkyti ir kitą Geležinio Vilko gatvės dalį – nuo Ateities iki Didlaukio gatvės. Šioje atkarpoje taip pat bus paklota nauja asfalto danga, pakeisti kelio bortai, atnaujintas ženklinimas.

Pradėjusi Geležinio  Vilko gatvės rekonstrukciją pernai,  iki kitų metų pabaigos savivaldybė kartu su partneriais bus atnaujinusi net du trečdalius gatvės, besidriekiančios per Šeškinę, Verkius, Žvėryną, Vilkpėdę, Naujamiestį ir Šnipiškes –  7 km.

Sutvarkius šią gatvę, didžiausią naudą ir patogumą iškart pajus apie 52 tūkstančiai vilniečių, kurie kasdien važiuoja iš Visorių, Santariškių ir Baltupių rajonų.  Darbų metu bus susiaurinta važiuojamoji gatvės dalis, ribojamas transporto eismas, atsiras laikini įspėjamieji ir draudžiamieji kelio ženklai, nukreipiamosios gairės bei informaciniai stendai.

Šį pavasarį buvo pradėta tvarkyti kita svarbi Geležinio Vilko gatvės atkarpa – nuo Vilniaus Gedimino technikos universiteto Linkmenų fabriko iki sankryžos su Ukmergės gatve. Darbai vyks dviem etapais. Pirmame etape buvo praplatinta apie 720 metrų ilgio gatvės atkarpa, perkelta ir naujai įrengta apsisukimo į Žalgirio g. šviesoforinė sankryža. Taip pat rekonstruoti Ukmergės – Geležinio Vilko gatvių sankryžos šviesoforai, pakloti nauji šaligatviai, nutiesta apie 400 metrų naujų dviračių ir pėsčiųjų takų. Kitąmet, antrame etape, Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcijos darbai bus tęsiami nuo perkeltos sankryžos su Žalgirio gatve iki sankryžos su Ukmergės gatve, įskaitant ir Ukmergės – Geležinio Vilko gatvių sankryžos šviesoforų rekonstrukciją. 

Pernai buvo sutvarkyta Geležinio Vilko gatvė nuo Gerosios Vilties žiedo iki tilto per Neries upę. Vienoje judriausių miesto gatvių  ištisinio asfalto danga padengta beveik 4 kilometrų ilgio atkarpa, pakeisti kelio bortai, šaligatviai, suremontuoti šuliniai ir atnaujintas ženklinimas. Ši gatvė kapitališkai nebuvo remontuota daugiau kaip dešimtmetį.

Šiemet įvairiose sostinės seniūnijose bus sutvarkyta net 80 kilometrų gatvių, beveik 10 km iš jų žvyrkelių, sutvarkyta 350 įvažiavimų į daugiabučių namų kiemus, paklota apie 20 km naujų šaligatvių ir bus suremontuota ir 16 km susidėvėjusių. Tam skirtos rekordines lėšas – 27 mln. eurų. Tai net 4 mln. eurų daugiau nei pernai: 16 mln. eurų – iš miesto biudžeto, daugiau kaip 11 mln. eurų – iš nacionalinės Kelių priežiūros ir plėtros programos.

Nuotraukos fotografo –  Sauliaus Žiūros.  

Rinkodaros ir komunikacijos skyrius, vrt@vilnius.lt 

Pranešimą paskelbė: Neringa Kolkaitė, Vilniaus miesto savivaldybė

Kiti skelbimai:
 
Silk EyeLift Cream Kremas odai aplink akis, 30ml
 
Chateau de Beaute Vino Sheen Fusion Fluidas išlyginantis smulkias ir gilias raukšles, 30ml
 
PE-6011E Vakoss pūkų rinkiklis žalias
 
Nespresso Espresso Livanto kavos kapsulės 10vnt.
 
SteelSeries Wired, Gaming mouse, No, Rival 310, Optical, No, RGB LED light
Lietuvos vairuotojai įpročių nekeičia: 8 iš 10 su savimi vežiojasi nebeprivalomus dokumentus

Lietuvos vairuotojai įpročių nekeičia: 8 iš 10 su savimi vežiojasi nebeprivalomus dokumentus

Jau pusmetį Lietuvos vairuotojai neprivalo su savimi vežiotis krūvos dokumentų, tačiau 8 iš 10 vairuojančių žmonių be jų nesėda į automobilį. Šie vairuotojai, kaip ir buvo įpratę iki liepos 1 dienos, pasiima privalomojo draudimo liudijimą, transporto priemonės techninės apžiūros bei registravimo dokumentus ir vairuotojo pažymėjimą. Tik 9 proc. mūsų šalies vairuotojų šių dokumentų nesivežioja. Tai […]

  Straipsniai »
Viešoji geležinkelių infrastruktūra turėtų būti valdoma efektyviau

Viešoji geležinkelių infrastruktūra turėtų būti valdoma efektyviau

Sklandžiam ir saugiam keleivių bei krovinių judumui užtikrinti būtina efektyvi viešoji geležinkelių infrastruktūra. Tai yra valstybei nuosavybės teise priklausantis turtas, naudojamas keleiviams ir kroviniams geležinkeliais vežti. Už tinkamą šios infrastruktūros valdymą, funkcionavimą, geležinkelių transporto eismo ir rinkos reguliavimą atitinkamai yra atsakingi Susisiekimo ministerija, AB „Lietuvos geležinkeliai“, Lietuvos transporto saugos administracija ir Ryšių reguliavimo tarnyba. Aukščiausiosios […]

  Straipsniai »
Pavojingi žiemos reiškiniai reikalauja kelininkų ir vairuotojų atidumo

Pavojingi žiemos reiškiniai reikalauja kelininkų ir vairuotojų atidumo

Itin pavojingi žiemos reiškiniai – „juodas“ ledas, lijundra ir pūga – budrius išlikti ragina ne tik vairuotojus, bet ir kelininkus. Kaip susidaro šios vairuoti nepalankios sąlygos? Kokių veiksmų, esant minėtiems žiemos reiškiniams, turėtų imtis vairuotojai ir kelių priežiūros specialistai? „Juodas“ ledas – nepastebimas pavojus Vienas iš pavojingiausių žiemos reiškinių, sukeliančių daug eismo įvykių, yra „juodas“ […]

  Straipsniai »
Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą

Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą

Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą Sėkmingą šimtamilijoninį verslą JAV įkūrę lietuviai jo plėtrai renkasi tėvynę. Trečiadienį buvo atidarytas vienos sparčiausiai JAV augančių įmonių „GP Transco“ biuras Vilniuje, Žalgirio g. esančiame verslo centre. Sėkmingo verslo plėtrą tėvynėje keturi įmonių grupę valdantys lietuviai pasirinko ne tik dėl daugybės šalyje esančių […]

  Straipsniai »
Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

2018 m. gruodžio 3 d. ES Transporto taryboje patvirtinta pozicija dėl „Mobilumo paketo“ yra vienareikšmiškai nepalanki Lietuvos ir kitų Vidurio ir Rytų Europos valstybių vežėjams bei vairuotojams. Tokios išvados buvo prieita europarlamentaro Bronio Ropės organizuotoje diskusijoje “Mobilumo paketas: socialinė ar sienų Europa?“. Į renginį Europos Parlamente susirinko Lietuvos, Danijos, Vokietijos, Austrijos ir kitų Briuselyje įsikūrusių […]

  Straipsniai »
Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Ryte skubėdami į darbus, lydėdami vaikus į mokyklas ir eidami per perėją beveik pusė pėsčiųjų Lietuvos didmiesčiuose nepaiso saugaus eismo taisyklių. Vakare susitelkimas į eismo saugumą kiek padidėja, tačiau ryškūs skirtumai ir tarp miestų: eidami per pėsčiųjų perėją mažiausią dėmesį kelių eismo taisyklėms ir saugumui demonstruoja pėstieji Kaune, didžiausią – Klaipėdoje. Tokie rezultatai gauti draudimo […]

  Straipsniai »